Hellas Transalp Forum

Νέο Kawasaki Versys

manolo · 6249

Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
on: Τρίτη 08 Νοέμβριος 2011, 14:49:35 μμ










Άλλο ένα καινούριο μηχανάκι από την Kawasaki. Πληροφορίες δεν έχω ακόμα, αλλά και αυτό όπως φαίνεται θα είναι τέρας ( σε βάρος αλλά και ασχήμια ;D ;D)


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #1 on: Τρίτη 08 Νοέμβριος 2011, 15:00:15 μμ
Κυβικά ?

Δεν μοιάζει για μοτοσυκλέτα μεσαίας κατηγορίας, μήπως 1000άρι;

Σε σχέση με το παλιό Versys (το οποίο αν και δεν ήταν του γούστου μου είχε ντιζάιν με άποψη) κακάσχημο.



Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #2 on: Τρίτη 08 Νοέμβριος 2011, 15:05:46 μμ
Νεότερα; 1043 κυβικά, 118 άλογα, 102Ν ροπή, 239 κιλά (ρε αυτό είναι αδύνατο ;D ;D)
Από την παρουσίαση μόνο τα μοντέλα αξίζουν!!!!! :goofy:

http://www.youtube.com/watch?v=3Q-smzVQwV8&feature=player_embedded#!


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #3 on: Τρίτη 08 Νοέμβριος 2011, 15:57:19 μμ
Παράξενη εταιρεία.
Τι να κάνει τώρα αυτή η μηχανή σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Μόνο αν έχει καμιά τρελά χαμηλή τιμη θα το καταλάβαινα.
Κατα τ άλλα ,πήραν ένα versys ,ανεβάσαν κυβικά στα 1000 και ...πάρε.
Γίνεται έτσι ?


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #4 on: Τρίτη 08 Νοέμβριος 2011, 16:00:07 μμ
Ωραίο πανταλόνι φοράει ο τύπος ;D



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #5 on: Τρίτη 08 Νοέμβριος 2011, 16:07:40 μμ
Το νέο Tiger 1200 τα σπάει σε σχέση με όλα όσα έχουν κάνει εμφάνιση μέχρι τώρα….
Και σε σχεδίαση και σε στιλ και σε όλα…


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #6 on: Τρίτη 08 Νοέμβριος 2011, 17:10:34 μμ
Νεότερα; 1043 κυβικά,
α πα πα, πολύ λίγα είναι. Δε βλέπουν ότι οι άλλοι  ανεβάζουν στα 1200; Του ZZR 1400 το μοτέρ έπρεπε να μοντάρουν  :P



Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #7 on: Τρίτη 08 Νοέμβριος 2011, 17:49:45 μμ
 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #8 on: Τετάρτη 09 Νοέμβριος 2011, 00:34:54 πμ
Τι να κανουμε..... αναλαμβανει το μαρκετιγκ και βλεπετε τα αποτελεσματα....




ekos

  • Guest
Reply #9 on: Τετάρτη 09 Νοέμβριος 2011, 12:01:39 μμ
Απο εμφανιση σκιζει παντως, ουτε ο κουασιμοδος  :2hysterical:



andy

  • Guest
Reply #10 on: Σάββατο 10 Δεκέμβριος 2011, 17:48:41 μμ
Οδηγούμε το νέο Kawasaki Versys 1000

Σχεδιασμένο και εξοπλισμένο για να προσθέσει τη διασκέδαση στο ταξίδι, το ολοκαίνουργιο Versys 1000 μας ξενάγησε στους ορεινούς δρόμους της Τενερίφης!
Οφείλω να ομολογήσω ότι με το άκουσμα της είδησης (ότι δηλαδή η Kawasaki ετοιμάζει τον μεγάλο αδερφό του Versys 650, βασισμένο στο Ζ1000), δεν ήμουν σίγουρος κατά πόσο ένα τέτοιο πείραμα μπορεί να αποδειχτεί όσο επιτυχημένο απαιτούν οι απαιτητικοί καιροί που διανύουμε. Άλλωστε, η υποκατηγορία των adventure μοτοσικλετών ενδυναμώνεται με ραγδαίους ρυθμούς τους τελευταίους μήνες και κάθε νέος ανταγωνιστής πέφτει από την πρώτη μέρα στα βαθιά.

Η Kawasaki, όμως, μπαίνει με σιγουριά στη νέα υποκατηγορία, αποφασισμένη να διεκδικήσει δυναμικά ένα κομμάτι της πίτας. Και οι προϋποθέσεις μοιάζουν μεν δύσκολες, αλλά τα πρώτα υλικά των Ιαπώνων προσφέρουν εγγύηση. Το όνομα και η προχωρημένη αισθητική του Versys συνδυάζονται εδώ με την πλατφόρμα του Ζ1000, για να δημιουργηθεί κάτι παραπάνω από ένα… ψηλό Ζ.

Κινητήρας-πλαίσιο

Το Versys 1000, λοιπόν, χρησιμοποιεί πολλά από τα στοιχεία του Ζ1000, αλλά τα έχει φέρει με επιτυχία στα μέτρα του. Ο κινητήρας των 1.043 κ.εκ., ο πρώτος εν σειρά τετρακύλινδρος που βλέπουμε στην κατηγορία, έχει ρυθμιστεί για να αποδίδει καλύτερα στο χαμηλομεσαίο φάσμα λειτουργίας και πάνω στο Versys 1000 φαίνεται περισσότερο γλυκός, αποτελώντας ίσως το καλύτερο στοιχείο του. Και το πλαίσιο του Ζ ενισχύθηκε πριν τοποθετηθεί στο Versys, ώστε να αντεπεξέλθει στο νέο ρόλο του. Σε υψηλά επίπεδα κυμαίνονται και οι αναρτήσεις, με το πιρούνι της Kayaba να χρησιμοποιεί τεχνολογία παρόμοια με του Big Piston που έχουμε δει στο ZX-10R.

Κινητήρας 4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 1.043 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 116/9.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 10,3/7.700
Βάρος (κιλά, πλήρες) 239

Άνεση-εργονομία

Ιδιαίτερα προσεγμένος είναι ο τομέας της άνεσης και της εργονομίας, χάρη στην πλατιά σέλα, τη μεγάλη σχάρα και τη ρυθμιζόμενη ζελατίνα, ενώ και η ηλεκτρονική του προίκα είναι πλούσια. Το KTRC (το traction control της Kawasaki) διαθέτει δύο sport κι ένα «βρόχινο» πρόγραμμα, ενώ ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει και ανάμεσα σε δύο χαρτογραφήσεις του κινητήρα (μία full power και μία μειωμένη στο 70%).

Οδική συμπεριφορά

Αυτά είναι τα συστατικά που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του Versys στο δρόμο. Παρά τα 239 κιλά του (τα οποία είναι λίγα για την κατηγορία), με το πρώτο τράβηγμα του γκαζιού, το Versys γίνεται ελαφρύτερο στην αίσθηση και, παρά το ύψος του, είναι ευκολοδήγητο για κάθε ανάστημα. Ο κινητήρας ανεβάζει γλυκά και άμεσα στροφές και δεν παρουσιάζει τις αδυναμίες του Ζ χαμηλά. Φυσικά, οι sport δυνατότητες είναι εκεί, αν και σε μικρότερο βαθμό από το Ζ. Το Versys θα κινηθεί γρήγορα σε φιδίσιες διαδρομές και θα πιεστεί χωρίς πρόβλημα, το πιρούνι, όμως, θα θέσει το όριο, εξαιτίας της μειωμένης αίσθησης που προσφέρει. Συνολικά, πάντως, το πακέτο των αναρτήσεων θα ικανοποιήσει. Είναι σφιχτό, αλλά όχι σε σημείο που να επηρεάσει τα υψηλά επίπεδα άνεσης και οι γρήγορες επαναφορές των αναρτήσεων χρησίμευσαν πολύ στους καλής ποιότητας, αλλά σε κάποια κομμάτια «ανώμαλους» δρόμους της Τενερίφης. Τα φρένα, τέλος, είναι δυνατά και προσφέρουν καλή αίσθηση, ενώ το νέο και πανάλαφρο ΑΒS της Bosch παρεμβαίνει διακριτικά, αλλά καθοριστικά, εκεί που χρειάζεται.


Συμπέρασμα

Πρόκειται, συνολικά, για ένα πείραμα επιτυχημένο από πλευράς Kawasaki, το οποίο αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο στην κατηγορία. Για μια πιο συνολική εικόνα, πάντως, θα πρέπει να κάνετε λίγη υπομονή, μέχρι την αναλυτική παρουσίαση του τεύχους 26 του Moto Τρίτη.




πηγή:

http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/88519.asp
« Last Edit: Σάββατο 10 Δεκέμβριος 2011, 17:50:37 μμ by ΑΝΔΡΕΑΣ Ι. »



Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #11 on: Πέμπτη 15 Δεκέμβριος 2011, 02:30:10 πμ
Το πρώτο Versys που μου αρέσει πραγματικά, φυσικά θα πρέπει να το δω και απο κοντά για να συνεχίσω να εχω την ιδια άποψη, οι φωτογραφίες δεν λένε πάντα την αλήθεια..

Είχα ερωτευτεί το multistrada 1200 αλλά οταν το είδα κανονικά ο έρωτας έπεσε στο ρέμα!!

Τελευταία κάθε φορά που βγαίνει ενα 1000άρι εχει γίνει της μόδας πάντα να μπαίνει ξεκάρφωτη σφήνα το Tiger 1200 !! Δεν λεω ωραία μηχανή , αλλά υπερεκτιμημένη και πιο πολύ μάλιστα απο αυτους που δεν την έχουν !!!! 


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #12 on: Πέμπτη 15 Δεκέμβριος 2011, 10:56:42 πμ
Αδιάφορο. Απλά είπαν να έχουν κάτι στην κατηγορία. Αλλά δεν...


andy

  • Guest
Reply #13 on: Κυριακή 14 Οκτώβριος 2012, 18:29:02 μμ
Στην ταβέρνα στα Πίσσια είδαμε ένα παρκαρισμένο στο πάρκινγκ και αν εξαιρέσουμε το μπροστινό φανάρι (που δεν σε ξετρελαίνει αλλά δεν το λες κακό) το μηχανάκι δείχνει πολύ "κακό" και παράλληλα όμορφο.
Με 17άρηδες τροχούς (κ@υλα για τους ασφάλτινους χαρακτήρες) και πανάλαφρο για 1000άρι δείχνει να είναι ένα πολεμικό εργαλείο για παιχνίδια. Για ταξίδια άλλο πράγμα καθώς διαθέτει 3 προγράμματα και σέλα που είναι τεράστια και πολύ μαλακιά.
Το μοτέρ είναι 4κύλινδρο και νομίζω το έχει δανειστεί από το Ζ1000





Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #14 on: Κυριακή 14 Οκτώβριος 2012, 18:37:31 μμ
Στην ταβέρνα στα Πίσσια είδαμε ένα παρκαρισμένο στο πάρκινγκ και αν εξαιρέσουμε το μπροστινό φανάρι (που δεν σε ξετρελαίνει αλλά δεν το λες κακό) το μηχανάκι δείχνει πολύ "κακό" και παράλληλα όμορφο.
Με 17άρηδες τροχούς (κ@υλα για τους ασφάλτινους χαρακτήρες) και πανάλαφρο για 1000άρι δείχνει να είναι ένα πολεμικό εργαλείο για παιχνίδια. Για ταξίδια άλλο πράγμα καθώς διαθέτει 3 προγράμματα και σέλα που είναι τεράστια και πολύ μαλακιά.
Το μοτέρ είναι 4κύλινδρο και νομίζω το έχει δανειστεί από το Ζ1000


Θα συμφωνήσω με τον Αντρέα...

Το μηχανάκι εθεάθη στον Πλάτανο στην ταβέρνα που κάτσαμε για φαγητό στα Πίσια....

Εξαιρετικό......

απο κοντά δείχνει πολύ πολύ καλύτερο, με τέλειο φινίρισμα, πολυτέλεια στους χώρους  και ιδιαίτερα πανάλαφρο....





 
« Last Edit: Κυριακή 14 Οκτώβριος 2012, 18:39:59 μμ by Leon »


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


ekos

  • Guest
Reply #15 on: Κυριακή 14 Οκτώβριος 2012, 20:12:01 μμ
Οντως. Από το πλάι και πίσω φαινόταν πολύ όμορφο, την μούρη δεν την είδα για να μην χάλασω την ωραία εικόνα  ;D