Hellas Transalp Forum

Προβολάκια για Μοτό

memos · 218112

Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #50 on: Πέμπτη 06 Δεκέμβριος 2007, 10:44:26 πμ
Ναι Μέμο μου (καλημέρα γκρινιάρη ) προβολάκια δεν έχεις βάλει.
Και έλεγα τι της λείπει ,τι της λείπει....
Μετά απ αυτό θα βάλεις φάρο ,σειρήνα ,κόρνα μεγάλη χωνί και......όλο και κάτι θα βρεθεί. ;D

Αφού είπαμε ΛΑΜΠΩ  :shoking: :shoking: :shoking:
Τα υπόλοιπα τα έχω στην αποθήκη και δεν έχω προλάβει να τα βάλω :laughing9: :laughing9: :laughing9:
Γκρινιάρης ΕΓΩ ;;;;;;  :cussing: :cussing: :cussing: :censored: :censored: :censored:

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΘΑΝΑΣΗΗΗΗΗΗΗΗ  :director: :director: :director:
« Last Edit: Πέμπτη 06 Δεκέμβριος 2007, 10:46:45 πμ by memos »


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #51 on: Πέμπτη 06 Δεκέμβριος 2007, 11:29:48 πμ
Σχετικά με την ηλεκτρική κατανάλωση στο ΤΑ και το πόσο εύκολα μπορείς να υπερβεί κανείς το όριο ισχύος (του εναλλάκτη), δείτε το παρακάτω παράδειγμα κατά το οποίο (υποθετικό σενάριο), ενώ οδηγείτε καλοκαίρι βράδυ, πατάτε συγχρόνως το φρένο, λειτουργεί ο ανεμιστήρας, και έχετε αναμένο φλας για να στρίψετε, ενώ κάνετε σινιάλο την ίδια στιγμή στον απέναντι οδηγό και πατάτε την κόρνα σε ένα πεζό:

Max alternator output =                                    310W

Head light low-beam                                          55
Passing light (high beam)                                    60
Position light, front                                              4
Position light, rear                                               5
Turning indicators (left or right) + 1 panel indicator 45
Stop light rear                                                  21
Ignition CDI system                                           10
Charging system                                               20
Instrument panel indicators (4)                            10
Instrument panel lights (4)                                  14
Horn                                                               15
Cooling fan                                                      15
Tachometer, Temp-gauge                                    5
   
TOTAL Consumption                                         279
Remaining power                                               31

Η ισχύς που σάς απομένει (θεωρητικά) είναι μόνο ... 31W. Δηλ. ούτε συζήτηση για αναμένα προβολάκια (που επιβαρύνουν +110W το σύστημα). Άρα η χρήση τους πρέπει να είναι πολύ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ και ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ. Αλλιώς θα πάρετε τον ανορθωτή (ή και τον εναλλάκτη) ...στο χέρι!
« Last Edit: Τρίτη 15 Σεπτέμβριος 2009, 11:56:48 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #52 on: Πέμπτη 06 Δεκέμβριος 2007, 14:43:22 μμ
Σχετικά με την ηλεκτρική κατανάλωση στο ΤΑ και το πόσο εύκολα μπορείς να υπερβεί κανείς το όριο ισχύος (του εναλλάκτη), δείτε το παρακάτω παράδειγμα κατά το οποίο (υποθετικό σενάριο), ενώ οδηγείτε καλοκαίρι βράδυ, πατάτε συγχρόνως το φρένο, λειτουργεί ο ανεμιστήρας, και έχετε αναμένο φλας για να στρίψετε, ενώ κάνετε σινιάλο την ίδια στιγμή στον απέναντι οδηγό και πατάτε την κόρνα σε ένα πεζό:

Max alternator output =                                    310W

Head light low-beam                                          55
Passing light (high beam)                                    60
Position light, front                                              4
Position light, rear                                               5
Turning indicators (left or right) + 1 panel indicator 45Stop light rear                                                  21
Ignition CDI system                                           10
Charging system                                               20
Instrument panel indicators (4)                            10
Instrument panel lights (4)                                  14
Horn                                                               15
Cooling fan                                                      15
Tachometer, Temp-gauge                                    5
   
TOTAL Consumption                                         279
Remaining power                                               31

Η ισχύς που σάς απομένει (θεωρητικά) είναι μόνο ... 31W. Δηλ. ούτε συζήτηση για αναμένα προβολάκια (που επιβαρύνουν +110W το σύστημα). Άρα η χρήση τους πρέπει να είναι πολύ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ και ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ. Αλλιώς θα πάρετε τον ανορθωτή (ή και τον εναλλάκτη) ...στο χέρι!


Χρήστο η ισχύς από τα προβολάκια που τοποθέτησα , δεν φτάνει στον ανορθωτή, μειωμένη αφού περνάει από το ρελέ;;;

Η περνάνε και τα 110W  από τον ανορθωτή;;;;;;

Όσο για την μεγάλη σκάλα που έχει μεγάλη ισχύ, δεν υπάρχει λόγος να είναι αναμένη, αφού τα προβολάκια κάνουν την δουλειά τους και με το παραπάνω…

Και όσο για το σινιάλο παρατήρησα, χθες το βράδυ πώς όταν τα είχα όλα αναμένα, όταν έκανα σινιάλο τα προβολάκια έσβηναν από μόνα τους, χωρίς να τα σβήνω από τον διακόπτη, σαν να ήθελε το κύκλωμα να προστατέψει τον ανορθωτή……


Μπράβο Λευτέρη ωραίο το αποτέλεσμα με τα προβολάκια τοποθετημένα. :eusa_clap:

Μετά από λίγο καιρό (και ειδικά τώρα που είναι χειμώνας) πες μας και για την μπαταρία κατά το πόσο την έχει επηρεάσει θα ήθελα να ξέρω γιατί και εγώ κάποτε που ήθελα να βάλω (προβολάκια) μου είχαν πει ότι θα έχω πρόβλημα με την μπαταρία.

Μέμο η μπαταρία με φοβίζει και μένα, αλλά μέχρι τώρα δεν έχει παρουσιάσει κάποια αδυναμία, στην μίζα η στα φώτα της….
Άλλωστε τα φώτα όπως ανάφερε και ο Χρήστος θέλουν επιλεκτική χρήση και εκεί που έχουμε τα δύσκολα, όχι απερίσκεπτα και χωρίς λόγο……..



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #53 on: Πέμπτη 06 Δεκέμβριος 2007, 14:58:22 μμ
Χρήστο η ισχύς από τα προβολάκια που τοποθέτησα , δεν φτάνει στον ανορθωτή, μειωμένη αφού περνάει από το ρελέ;;;
Η περνάνε και τα 110W  από τον ανορθωτή;;;;;;
Ότι ανάβει πάνω στην (εν κινήσει) μηχανή παίρνει ρεύμα από τον εναλλάκτη (μέσω του ανορθωτή) επειδή στην τάση εξόδου του μπορεί να δώσει υψηλότερο ρεύμα από τη μπαταρία. Και τα 110W (ατόφια) περνάνε από τον ανορθωτή (δεν παίζει ρόλο το ρελέ). Μόλις αρχίζει να γονατίζει ο εναλλάκτης (με κίνδυνο να υπερθερμανθεί και να καεί ο ανορθωτής), το ρεύμα το δίνει η μπαταρία η οποία αρχίζει να ξεφορτώνεται.

Και όσο για το σινιάλο παρατήρησα, χθες το βράδυ πώς όταν τα είχα όλα αναμένα, όταν έκανα σινιάλο τα προβολάκια έσβηναν από μόνα τους, χωρίς να τα σβήνω από τον διακόπτη, σαν να ήθελε το κύκλωμα να προστατέψει τον ανορθωτή……
Έσβηναν ή χαμήλωναν σε ένταση? Κακό σημάδι να χαμήλωναν (= υπερφόρτωση)! Προσοχή! Αν δεν καεί ο ανορθωτής, θα καρβουνιάσει ο εναλλάκτης!

Άλλωστε τα φώτα όπως ανάφερε και ο Χρήστος θέλουν επιλεκτική χρήση και εκεί που έχουμε τα δύσκολα, όχι απερίσκεπτα και χωρίς λόγο……..
Πολύ μεγάλη προσοχή πότε, πού και πόσο τα ανάβεις. Ειδικά στα δικά σας (650) που δεν μπορείς να σβήσεις τη μεσαία σκάλα
« Last Edit: Πέμπτη 06 Δεκέμβριος 2007, 15:28:29 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #54 on: Πέμπτη 06 Δεκέμβριος 2007, 15:26:38 μμ
Λευτέρη,
Να σου δώσω ένα παράδειγμα. Στη δική μου όταν είχα την 100/130W λάμπα επάνω, το βράδυ δεν μπορούσα (ήταν αδύνατο) να έχω ταυτόχρονα μεσαία και μεγάλη σκάλα μαζί (δηλ. 100+130=230W). Αμέσως έπεφτε στιγμιαία η τάση γύρω στα 12V [από 13.8]. Δηλ. ο εναλλάκτης γονάτιζε!

Κάτι αντίστοιχο πρέπει να να γίνεται και με το δικό σου: 55+60+110 = 225W (= περ. 230)

ΥΓ: Τα 600 και τα 650 έχουν ίδιας ισχύος εναλλάκτη (εκτός από τα αγγλικά 650άρια που έχουν 368W).
« Last Edit: Πέμπτη 06 Δεκέμβριος 2007, 15:31:58 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline ThanDim

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1672
Reply #55 on: Πέμπτη 06 Δεκέμβριος 2007, 15:36:17 μμ
Χρήστο η ισχύς από τα προβολάκια που τοποθέτησα , δεν φτάνει στον ανορθωτή, μειωμένη αφού περνάει από το ρελέ;;;

Η περνάνε και τα 110W  από τον ανορθωτή;;;;;;

Όσο για την μεγάλη σκάλα που έχει μεγάλη ισχύ, δεν υπάρχει λόγος να είναι αναμένη, αφού τα προβολάκια κάνουν την δουλειά τους και με το παραπάνω…

Και όσο για το σινιάλο παρατήρησα, χθες το βράδυ πώς όταν τα είχα όλα αναμένα, όταν έκανα σινιάλο τα προβολάκια έσβηναν από μόνα τους, χωρίς να τα σβήνω από τον διακόπτη, σαν να ήθελε το κύκλωμα να προστατέψει τον ανορθωτή……


Μέμο η μπαταρία με φοβίζει και μένα, αλλά μέχρι τώρα δεν έχει παρουσιάσει κάποια αδυναμία, στην μίζα η στα φώτα της….
Άλλωστε τα φώτα όπως ανάφερε και ο Χρήστος θέλουν επιλεκτική χρήση και εκεί που έχουμε τα δύσκολα, όχι απερίσκεπτα και χωρίς λόγο……..



Για να μην μπερδευόμαστε! Ο ρελές δεν έχει να κάνει άμεσα με τα προβολάκια. Ουσιαστικά δουλεύει σαν "διακόπτης" για να πάρουν εντολή. Χρειάζεται για να προστατευτεί από την υπερφόρτωση ο διακόπτης που έχεις βάλει εσύ πάνω στο πλαστικό σου και χειρίζεσαι.

Όταν πατάς το σινιάλο, σβήνουν τελείως τα προβολάκια. Σωστά;  Αν ανάβεις μεγάλη σκάλα (από τον διακόπτη φώτων) σβήνουν και τότε;

Και στα δυο ΤΑ που είχα (600 και 650) δεν παρουσιάστηκε πρόβλημα μπαταρίας, ανορθωτή κτλ. Δεν το θεωρώ πολύ πιθανό να δημιουργεί κάτι η χρήση. Προσοχή θέλει στην εγκατάσταση.


Δημητρακόπουλος Θανάσης
R1200GS
Καλαμάτα


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #56 on: Πέμπτη 06 Δεκέμβριος 2007, 16:15:27 μμ
...
Εχω την λυση, για την περιπτωση που δεν σου φτανει το ρευμα που παραγει το δυναμο σου!  :) ;) :) ;) :)

« Last Edit: Πέμπτη 06 Δεκέμβριος 2007, 16:18:12 μμ by Sotos »


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #57 on: Πέμπτη 06 Δεκέμβριος 2007, 16:47:44 μμ
...
Εχω την λυση, για την περιπτωση που δεν σου φτανει το ρευμα που παραγει το δυναμο σου!  :) ;) :) ;) :)


Ασε Σώτο, το έχω δοκιμάσει κι εγώ. Μούφα σου λέω. Αμα είσαι σταματημένος σε φανάρι, δε βοηθάει καθόλου.
Ακτός αν το προσαρμόσεις στη σχάρα και πας κλάνοντας ... :badair:


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


costas

  • Guest
Reply #58 on: Πέμπτη 06 Δεκέμβριος 2007, 16:50:13 μμ
καλόόόόό



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #59 on: Πέμπτη 06 Δεκέμβριος 2007, 21:44:18 μμ
Έσβηναν ή χαμήλωναν σε ένταση? Κακό σημάδι να χαμήλωναν (= υπερφόρτωση)! Προσοχή! Αν δεν καεί ο ανορθωτής, θα καρβουνιάσει ο εναλλάκτης!
Πολύ μεγάλη προσοχή πότε, πού και πόσο τα ανάβεις. Ειδικά στα δικά σας (650) που δεν μπορείς να σβήσεις τη μεσαία σκάλα

Χρήστο τα προβολάκια σβήνουν κανονικά, δεν μειωνόταν η ένταση τους καθώς δούλευα το σινιάλο…..

Και στο δικό μου δεν ξέρω αν είμαι από τους τυχερούς, (μάλλον από τους άτυχους αφού δεν έχω τα alarm),
 τα φώτα μου (μεσαία σκάλα) σβήνουν κανονικά από τον διακόπτη.

Το πήρα τον Ιούνιο του 2003 που δεν είχαν τα alarm και τον Σεπτέμβριο, τοποθέτησαν τα alarm με την μεσαία σκάλα αναμένη συνέχεια.

Όταν πατάς το σινιάλο, σβήνουν τελείως τα προβολάκια. Σωστά;  Αν ανάβεις μεγάλη σκάλα (από τον διακόπτη φώτων) σβήνουν και τότε;

Όταν ανάβω μεγάλη σκάλα, παρατήρησα πως ενώ δεν έχω αναμένα τα προβολάκια και είμαι με την μεσαία σκάλα ανάβουν και αυτά μαζί….
είτε ο διακόπτης τους είναι κλειστός είτε όχι…..

Θα το ξανατσεκάρω και θα σας πω… γιατί τα ρεύματα τα πήρα απ την μεσαία σκάλα και την μεγάλη…
λογικό μου ακούγεται.......όμως...

Σκεφτείτε να είχα αναμένα και τα alarm αν είχα…




"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #60 on: Πέμπτη 06 Δεκέμβριος 2007, 22:11:23 μμ
Λευτέρη, πώς συνέδεσες ηλεκτρικά τα προβολάκια?

Το ρεύμα οδήγησης του πηνίου του ρελέ από πού το πήρες?
Την τάση στο διακόπτη του ρελέ (για να ανάψει τα προβολάκια) από πού την πήρες?

Σύμφωνα με αυτά που ανέφερες: Το σινιάλο ανάβει τη μεγάλη σκάλα και ταυτόχρονα σβήνει τη μεσαία. Σωστά?

Όσο για το ότι ανάβουν όταν ανάβεις τη μεγάλη σκάλα (ακόμα και αν ο διακόπτης τους είναι off), αυτό δεν το κατάλαβα! Μπορείς να σκανάρεις το σχέδιο που δίνουν μαζί με τα προβολάκια και να το ανεβάσεις εδώ?
« Last Edit: Πέμπτη 06 Δεκέμβριος 2007, 22:23:52 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline ThanDim

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1672
Reply #61 on: Πέμπτη 06 Δεκέμβριος 2007, 22:58:10 μμ
Να συμπληρώσω πως τον ρελέ τον χρησιμοποιείς επίσης, για να μπορούν να ανάβουν τα προβολάκια υπο ορισμένες συνθήκες που εσύ επιλέγεις. Γι αυτό το λόγο πρέπει να δώσεις ρεύμα στον ρελέ από κάποιο καλώδιο που θα έχει ρεύμα όταν ανοίγεις τον κεντρικό διακόπτη, βάζεις μπροστά την μηχανή, ανάβεις τα φώτα σου κτλ κτλ. Εσύ αποφασίζεις.

Οι συνδυασμοί που αναφέρεις είναι πολύ μπερδεμένοι. Πιστέυω πως έχει γίνει κάποιο λάθος/λάθη στην συνδεσμολογία του ρελέ αλλα και της καλωδίωσης στα προβολάκια από την στιγμή που ανάβουν χωρίς την χρήση του διακόπτη!

Από ηλεκτρολογικές γνώσεις πας καλά; Μπορείς να κάνεις μια περιγραφή του πως τα σύνδεσες;


Δημητρακόπουλος Θανάσης
R1200GS
Καλαμάτα


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #62 on: Παρασκευή 07 Δεκέμβριος 2007, 01:13:17 πμ
Οι συνδυασμοί που αναφέρεις είναι πολύ μπερδεμένοι. Πιστέυω πως έχει γίνει κάποιο λάθος/λάθη στην συνδεσμολογία του ρελέ αλλα και της καλωδίωσης στα προβολάκια από την στιγμή που ανάβουν χωρίς την χρήση του διακόπτη!
Θα συμφωνήσω και εγώ σε αυτό! Ούτε εγώ κατάλαβα!

Λευτέρη στείλε μας το σχέδιο.
-----------------
ΥΓ: Θανάση μπήκες αργά σήμερα στο φόρουμ και έχασες το γάμο του Κώστα που έγινε σήμερα (Πέμπτη) πρωί! Κουμπάρος ο Φώτης! Πρόσκληση δεν είχες πάρει? Ή το ξέχασες! Μην ξεχάσεις να πείς στο παιδί τα καλορίζικα! Και στα δικά σου!
Φώτη, ποιος έχει σειρά μετά?
« Last Edit: Παρασκευή 07 Δεκέμβριος 2007, 14:12:37 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #63 on: Παρασκευή 07 Δεκέμβριος 2007, 08:39:29 πμ
ΥΓ: Θανάση μπήκες αργά σήμερα στο φόρουμ και έχασες το γάμο του Κώστα που έγινε σήμερα (Πέμπτη) πρωί! Κουμπάρος ο Φώτης! Πρόσκληση δεν είχες πάρει? Ή το ξέχασες! Μην ξεχάσεις να πείς στο παιδί τα καλορίζικα! Και στα δικά σου!
Φώτη, ποιος έχει σειρά μετά?

Δηλ. είναι γεγονός  ???



ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #64 on: Παρασκευή 07 Δεκέμβριος 2007, 17:55:49 μμ
Καλησπέρα παιδιά……..
Έκατσα και έφτιαξα το σχέδιο με το οποίο τοποθέτησα τα προβολάκια, και το παραθέτω παρακάτω.
Οι παρατηρήσεις μου, και εν συνεχεία και οι δικές σας έχουν να κάνουν με τα εξής :

1ον Διακόπτης για τα προβολάκια κλειστός.
Όταν έχω αναμένη την μικρή σκάλα τα προβολάκια είναι κλειστά, όταν θελήσω να κάνω σινιάλο, ανάβουν μαζί με την μεγάλη σκάλα και τα προβολάκια, όταν θελήσω να ανάψω την μεγάλη σκάλα, ανάβουν και τα προβολάκια.

2ον Διακόπτης για τα προβολάκια ανοιχτός.
Όταν έχω αναμένη την μικρή σκάλα τα προβολάκια είναι αναμένα, όταν θελήσω να κάνω σινιάλο, ανάβει η μεγάλη σκάλα και τα προβολάκια σβήνουν, όταν θελήσω να ανάψω την μεγάλη σκάλα, τα προβολάκια μένουν ανοιχτά.

Στο σχέδιο φαίνεται ο τρόπος με τον οποίο τα σύνδεσα και μπορώ να πώ πως είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος, μιας και μέχρι τώρα δεν έχω δει κάποιο πρόβλημα…..

Από την μπαταρία φεύγει ένα καλώδιο με μια ασφαλειοθήκη  και ασφάλεια τον 20Α
και καταλήγει στο ρελέ, από τον διακόπτη φεύγει ένα καλώδιο στο ρελέ, στην γείωση (σώμα) και στο άσπρο καλώδιο του Transalp. Από τα προβολάκια τα δύο καλώδια συναντιούνται και τοποθετούνται μαζί στο ρελέ θέση 87. Και τέλος για να δώσω ρεύμα στο ρελέ, παίρνω από το μπλέ καλώδιο των φώτων, μικρή σκάλα.

Ευελπιστώ να είναι εμφανή στο διάγραμμα.



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #65 on: Παρασκευή 07 Δεκέμβριος 2007, 22:12:18 μμ
Λευτέρη, πριν ακόμα διαβάσω ολόκληρο το post σου, και από μια πρόχειρη ματιά, μια σημαντική επισήμανση:

Το άσπρο καλώδιο είναι η μεσαία σκάλα!!!
Το μπλε καλώδιο είναι η μεγάλη σκάλα!!!
Άρα ???

Οι ακροδέκτες 85,86 είναι το πηνίο του ρελέ, και οι 30,87 οι επαφές του.
Τα 30,87 τα έχεις συνδέσει σωστά. Αλλά τα 85,86 και το διακόπτη, όχι.
« Last Edit: Σάββατο 08 Δεκέμβριος 2007, 00:16:31 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #66 on: Παρασκευή 07 Δεκέμβριος 2007, 22:37:17 μμ
Λευτέρη, η σωστή συνδεσμολογία:

1) Από την μπαταρία φεύγει ένα καλώδιο με μια ασφαλειοθήκη και ασφάλεια 20Α και καταλήγει στον ακροδέκτη 30 του ρελέ.
2) Από τον ακροδέκτη 87 του ρελέ φεύγει ένα καλώδιο και πάει στα προβολάκια (τα δύο καλώδια που συναντώνται).
3) Τα άλλα δύο ελεύθερα καλώδια στα προβολάκια γειώνονται.
4) Από το διακόπτη φεύγει ένα καλώδιο και πάει στον ακροδέκτη 85 του ρελέ.
5) Ο ακροδέκτης 86 του ρελέ γειώνεται.
6) Από το άλλο άκρο του διακόπτη φεύγει ένα καλώδιο και "πιάνει" στο κόκκινο καλώδιο της μικρής λάμπας θέσης (που είναι μέσα στον προβολέα). Και αυτό, για να μπορείς να ανάβεις τα προβολάκια αφού έχεις ανάψει τον κλειδοδιακόπτη και αφού έχεις ανάψει τα φώτα, αλλά και τα προβολάκια να μπορούν να ανάβουν από το διακόπτη τους, ανεξάρτητα αν είναι αναμμένη ή όχι η μεσαία ή η μεγάλη σκάλα.

« Last Edit: Παρασκευή 07 Δεκέμβριος 2007, 22:46:35 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #67 on: Παρασκευή 07 Δεκέμβριος 2007, 23:16:33 μμ
Μπράβο Χρήστο, σε ευχαριστώ μίας και αυτό με τα χρώματα το είχα απορία και δεν ήμουν σίγουρος,
ποια είναι η μικρή και η μεγάλη σκάλα …. και αν είχα περάσει σωστά τις συνδεσμολογίες.

Βέβαια ακολούθησα πιστά, το διάγραμμα που συμπεριλαμβανόταν μέσα στην συσκευασία τους,
και με την πρώτη ευκαιρία το ξανακοιτάω…….

Η μικρή λάμπα θέσης που αναφέρεις είναι τα φώτα πορείας έτσι;;;

Γιατί δεν θυμάμαι να είχα δει κάποιο κόκκινο  καλώδιο, θα το ξανατσεκάρω …

Λ.Γ.


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #68 on: Σάββατο 08 Δεκέμβριος 2007, 00:15:41 πμ
Η μικρή λάμπα θέσης που αναφέρεις είναι τα φώτα πορείας έτσι;;;
Γιατί δεν θυμάμαι να είχα δει κάποιο κόκκινο  καλώδιο, θα το ξανατσεκάρω …

Ναι, αυτή εννοώ. Άν δεν είναι κόκκινο, ένα κοκκινο-κεραμιδο-καφέ καλώδιο. Δύο καλώδια πάνε σε αυτή τη λάμπα, το ένα είναι πράσινο. Όχι το πράσινο, το άλλο.
Κάνε τα βηματάκια 1 έως 6 και πες μας το αποτέλεσμα!
« Last Edit: Σάββατο 08 Δεκέμβριος 2007, 00:33:27 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #69 on: Σάββατο 08 Δεκέμβριος 2007, 01:25:19 πμ
Εντάξει Χρήστο το καφέ καλώδιο που αναφέρεις  το θυμάμαι,
διορθώνω οπότε από το 4 ως 6 βήμα, και σας λέω τα αποτελέσματα…..

Λ.Γ.


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline ThanDim

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1672
Reply #70 on: Σάββατο 08 Δεκέμβριος 2007, 04:23:32 πμ
6) Από το άλλο άκρο του διακόπτη φεύγει ένα καλώδιο και "πιάνει" στο κόκκινο καλώδιο της μικρής λάμπας θέσης (που είναι μέσα στον προβολέα). Και αυτό, για να μπορείς να ανάβεις τα προβολάκια αφού έχεις ανάψει τον κλειδοδιακόπτη και αφού έχεις ανάψει τα φώτα, αλλά και τα προβολάκια να μπορούν να ανάβουν από το διακόπτη τους, ανεξάρτητα αν είναι αναμμένη ή όχι η μεσαία ή η μεγάλη σκάλα.



Στα δικά μου ΤΑ βρήκα ποιο καλώδιο του κλειδοδιακόπτη έχει ρεύμα όταν αυτός είναι σε θέση ΟΝ ( με ένα δοκιμαστικό κατσαβίδι τσέκαρα την φίσα του, 10 εκατοστά κάτω από αυτόν) και σύνδεσα εκεί το καλώδιο του διακόπτη. Έτσι τα προβολάκια μπορούσαν να ανάψουν όταν γύρναγα το κλειδί ασχέτος με τα υπόλοιπα φώτα αν ήταν ανοιχτά.


Δημητρακόπουλος Θανάσης
R1200GS
Καλαμάτα


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #71 on: Σάββατο 08 Δεκέμβριος 2007, 08:31:53 πμ
Θανάση, γίνεται και αυτό που λες, αλλά εγώ πρότεινα στο Λευτέρη μια συνδεσμολογία αντίστοιχη με αυτή των αυτοκινήτων, όπου τα ομίχλης ενεργοποιούνται μόνο αν ανάψεις τα φώτα θέσης.

Και αυτό για λόγους ακόμα περισσότερης ασφάλειας ώστε να μην ξεχαστεί με το διακόπτη τους αναμένο πχ. κατά τη διάρκεια της ημέρας, που μπορεί και να μην το καταλάβει ότι είναι ανοιχτά (οπότε τραβάνε πολύ ρεύμα από τη μπαταρία). Θεώρησα ότι την ημέρα γιατί να θέλεις να τα ανάψεις.

ΥΓ: Ευχήθηκες στο νιόπαντρο παιδί?
« Last Edit: Σάββατο 08 Δεκέμβριος 2007, 08:35:19 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline ThanDim

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1672
Reply #72 on: Σάββατο 08 Δεκέμβριος 2007, 11:51:19 πμ
Θανάση, γίνεται και αυτό που λες, αλλά εγώ πρότεινα στο Λευτέρη μια συνδεσμολογία αντίστοιχη με αυτή των αυτοκινήτων, όπου τα ομίχλης ενεργοποιούνται μόνο αν ανάψεις τα φώτα θέσης.

Και αυτό για λόγους ακόμα περισσότερης ασφάλειας ώστε να μην ξεχαστεί με το διακόπτη τους αναμένο πχ. κατά τη διάρκεια της ημέρας, που μπορεί και να μην το καταλάβει ότι είναι ανοιχτά (οπότε τραβάνε πολύ ρεύμα από τη μπαταρία). Θεώρησα ότι την ημέρα γιατί να θέλεις να τα ανάψεις.


Για παθητική ασφάλεια! Μπας και ξεστραβωθεί κανένα κοιμισμένο βόδι και τον προσέξει τον άνθρωπο



ΥΓ: Ευχήθηκες στο νιόπαντρο παιδί?

Τέτοιες ευχές δίνονται με Π.Μ.!
Την Κυριακή θα κατέβω στο - κοινό με την νύφη - χωριό μου! Την Δευτέρα θα σας έχω αποκλειστική συνέντευξη από την ΠΕΘΕΡΑ του δράστη (δες Χατζ!) με καυτά νέα για το γεγονός! Πως την ζήτησε, πόσο κόστιζε το μονόπετρο, ποιος θα είναι ο κουμπάρος, πόσες ελιές προίκα θα πάρει κτλ κτλ. Μείνετε συντονισμένοι!!!



Δημητρακόπουλος Θανάσης
R1200GS
Καλαμάτα


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #73 on: Σάββατο 08 Δεκέμβριος 2007, 11:54:12 πμ
Αν κάνει και μπει η Ανάστω στο Forum μας πήρε ο διάολος ολουνούς. :-\


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #74 on: Σάββατο 08 Δεκέμβριος 2007, 18:01:17 μμ
H Ανάστω φίλε Θανάση είναι παιδί διαμάντι!

Αλλά ας μείνουμε on-topic!
Λευτέρη, αν θές να ανάβουν τα προβολάκια ανεξάρτητα από τα φώτα, κάνε τη σύνδεση που είπε ο Θανάσης. Αν και με την προτεινόμενη σύνδεση πάλι θα μπορείς να τα ανάβεις (ημέρα, νύχτα) μαζί με τα πορείας (θέσης). 
« Last Edit: Σάββατο 08 Δεκέμβριος 2007, 18:03:56 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.