παιδια πριν κατι χρωνια ειχε γραψη καπιο παλικαρι απο εδω [τυλεμαχος]το παρακατω
Η λύση στην οποία έχω καταλήξει, μετά από πλήθος δοκιμών με ότι κυκλοφορεί στην αγορά (xenon, after market, super duper hyper bulbs, λάμπες rallye 100/110 κ.α.) είναι η εξής απλή: Μια normal λαμπίτσα OSRAM Silverstar 55/60W, που έχει την υψηλότερη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ απόδοση της αγοράς σε lumens (η OSRAM είναι η μόνη που δίνει συγκεκριμένα specs με φωτοτεχνικά μεγέθη) και - ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ - φυσιολογική διάρκεια ζωής, συνδεδεμένη σ' ένα κύκλωμα αυτοματισμού που έχω σχεδιάσει και εγκαταστήσει στο μηχανάκι μου, που διατηρεί την τροφοδοσία του νήματος της μεσαίας σκάλας όταν ανάβω τη μεγάλη. Το αποτέλεσμα είναι να έχω επαρκή φωτισμό τόσο μακρυά όσο και κοντά, να μην επιβαρύνω πολυ το ηλεκτρικό κύκλωμα της μοτοσυκλέτας (διότι η επιπλέον κατανάλωση είναι η μισή από τους after market προβολείς, να μη στραβώνω τους άλλους (διότι μεγάλα ανάβω μόνο όταν είμαι μόνος στο δρόμο) και να μη διακινδυνεύω την καταστροφή του κατόπτρου του προβολέα μου με συνεχή χρήση λαμπτήρος υψηλής ισχύος. Το συνολικό κόστος της μετατροπής (μαζί και η λάμπα) δεν υπερβαίνει τα 25 ευρώ σε χρήμα και τη 1 ώρα σε χρόνο.
θα ηθελα να μαθω αν στεκη
γιατι εχω προβλημα με τα φωτα [δεν επαρκουν]
και απο οτι διαβασα δεν αντεχει ο ανορθοτης στο ΤΑ και μου το ειπε και ο μηχανικος μου
[ΤΑ 94 ]
αν αυτο που λεει ο τυλεμαχος ειναι σωστος, πιοσ ειναι ο αυτοματισμος που εκανε?
η τι μπωρο να κανω για να ενησχησο τα φωτα?