Hellas Transalp Forum

Οδηγός αγοράς μεταχειρισμένης μοτοσυκλέτας

επισκέπτης · 38774

Offline VaSiLiSj

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
Reply #50 on: Σάββατο 07 Νοέμβριος 2020, 22:02:14 μμ
Είναι και πολλοί ωχαδερφιστές. Αφού πάει γιατί να σκάνε....
Άμα φτάσει στο αμήν, τότε το πάνε σε κανένα μάστορα.....
Παζαρεύουνε... κλπ, κλπ,

αυτο ακριβως ξερεις ποσους τετοιους ξερω...?  οχι θα σκανε σα και εμας και θα πετανε και τα λεφτα τους απο πανω για service κλπ :2hysterical:



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #51 on: Κυριακή 08 Νοέμβριος 2020, 08:55:55 πμ
αυτο ακριβως ξερεις ποσους τετοιους ξερω...?  οχι θα σκανε σα και εμας και θα πετανε και τα λεφτα τους απο πανω για service κλπ :2hysterical:
Δεν χρειαζεται να πεταξει καποιος λεφτα για να ειναι σε αριστη κατασταση ο αξονας Λιγη προσοχη στο τεντωμα της αλυσιδα χρειαζεται!

Αυτος ειναι ο αξονας του δικου μου ΤΑ650 το οποιο εχει 150000 χλμ

Δυο φορες εχω αλλαξει αλυσιδογραναζα σε αυτα τα χλμ (περιπου καθε 70-75000 χλμ) και δεν καθαριζω ποτε την αλυσιδα Μονο λαδωμα καθε οταν το θυμαμαι
Και καποιοι με ξερουν οτι δεν το λυπαμαι γενικως



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #52 on: Κυριακή 08 Νοέμβριος 2020, 18:13:28 μμ
Δεν χρειαζεται να πεταξει καποιος λεφτα για να ειναι σε αριστη κατασταση ο αξονας Λιγη προσοχη στο τεντωμα της αλυσιδα χρειαζεται!
Αυτος ειναι ο αξονας του δικου μου ΤΑ650 το οποιο εχει 150000 χλμ

Δυο φορες εχω αλλαξει αλυσιδογραναζα σε αυτα τα χλμ (περιπου καθε 70-75000 χλμ) και δεν καθαριζω ποτε την αλυσιδα Μονο λαδωμα καθε οταν το θυμαμαι
Και καποιοι με ξερουν οτι δεν το λυπαμαι γενικως
Αυτό ακριβώς. Σωστό τέντωμα είναι το Νο 1.  Κώστα, ο δικός σου άξονας είναι παράδειγμα κυριολεκτικά, γιατί λίγοι έχουν κάνει ότι έχεις κάνει εσύ.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #53 on: Κυριακή 08 Νοέμβριος 2020, 21:14:41 μμ
Το ιδιο και το δικο μου ΤΑ650, με αρκετο μποσικο παντα στην αλυσιδα (5εκ) και 180000 χμ (κυνηγημενο στα περισοτερα απ'αυτα) που ειχε τον Ιουλη του 2019 οταν το παροπλισα, το καρε του αξονα κινησης ητανε μια χαρα οταν αλλαξα γραναζια/αλυσιδα στα 176000 χμ, ειχα γραψει και εδω:
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=17862.msg378999#msg378999





ΥΓ Ελπιζω να το αναστησω την ερχομενη ανοιξη, τοχα ανοιξει για ν'αλλαξω ελατηρια πιστονιων και τσιμουχακια βαλβιδων και εμεινε ετσι σχεδον 1.5 χρονο  :-[


" the PouroDuro spirit "


Offline VaSiLiSj

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
Reply #54 on: Δευτέρα 09 Νοέμβριος 2020, 15:55:39 μμ
Δεν χρειαζεται να πεταξει καποιος λεφτα για να ειναι σε αριστη κατασταση ο αξονας Λιγη προσοχη στο τεντωμα της αλυσιδα χρειαζεται!

Αυτος ειναι ο αξονας του δικου μου ΤΑ650 το οποιο εχει 150000 χλμ...

γενικα για αναλωσιμα και τα προβλεπωμενα εννουσα  ;)
αλλα ρε γαμωτι ολοι ασχετοι ρυθμιζαν τις αλυσιδες και γιατι μονο σε συγκεκριμενα μοντελα τις honda και οχι και σε αλλες μαρκες μοντελα ?
σιγουρα συμβαινει και σε αλλες μαρκες μοντελα απο λαθος τεντωμα αλυσιδας αλλα αυτο σε συγκεκριμενα honda ειναι πολλα τα περιστατικα...



Offline VaSiLiSj

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
Reply #55 on: Δευτέρα 09 Νοέμβριος 2020, 16:00:25 μμ
Το ιδιο και το δικο μου ΤΑ650, με αρκετο μποσικο παντα στην αλυσιδα (5εκ) και 180000 χμ (κυνηγημενο στα περισοτερα απ'αυτα) που ειχε τον Ιουλη του 2019 οταν το παροπλισα, το καρε του αξονα κινησης ητανε μια χαρα οταν αλλαξα γραναζια/αλυσιδα στα 176000 χμ, ειχα γραψει και εδω:
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=17862.msg378999#msg378999... ΥΓ Ελπιζω να το αναστησω την ερχομενη ανοιξη, τοχα ανοιξει για ν'αλλαξω ελατηρια πιστονιων και τσιμουχακια βαλβιδων και εμεινε ετσι σχεδον 1.5 χρονο  :-[

Πωωω ρεσυ αντε φτιαχτω να κανεις αλλα τοσα και αλλα τοσα δε το λυπασε που καθεται τοσο καιρο και ας εχεις και αλλα... :-\ (διαβασα ολο το τοπικ εκει περα)



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #56 on: Δευτέρα 09 Νοέμβριος 2020, 18:34:50 μμ
γενικα για αναλωσιμα και τα προβλεπωμενα εννουσα  ;)
αλλα ρε γαμωτι ολοι ασχετοι ρυθμιζαν τις αλυσιδες και γιατι μονο σε συγκεκριμενα μοντελα τις honda και οχι και σε αλλες μαρκες μοντελα ?
σιγουρα συμβαινει και σε αλλες μαρκες μοντελα απο λαθος τεντωμα αλυσιδας αλλα αυτο σε συγκεκριμενα honda ειναι πολλα τα περιστατικα...


Γιατί η Χονδα αραγε δεν εφαρμοσε αυτό το σύστημα ?



Λόγω ον-οφ?


ΥΓ:Mην κοιτάτε την βρώμα   :goofy: :goofy:, η φωτό είναι στην διάρκεια του λυσίματος , τώρα δεν είναι ετσι φυσικά



Offline VaSiLiSj

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
Reply #57 on: Δευτέρα 09 Νοέμβριος 2020, 20:26:20 μμ

Γιατί η Χονδα αραγε δεν εφαρμοσε αυτό το σύστημα ?...

για να χαλανε τι θα τα κλεισουνε τα εργοστασια τους αυτοι αν φτιαχνουν αθανατα ?   :2hysterical: 

αν και τοτε δεν ειχαν αυτη τι λογικη που εχουν τωρα... :-\

τι μηχανη ειναι αυτη ?



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #58 on: Τρίτη 10 Νοέμβριος 2020, 10:14:45 πμ
για να χαλανε τι θα τα κλεισουνε τα εργοστασια τους αυτοι αν φτιαχνουν αθανατα ?   :2hysterical: 

αν και τοτε δεν ειχαν αυτη τι λογικη που εχουν τωρα... :-\

τι μηχανη ειναι αυτη ?


Απο το CBF είναι Βασίλη,

αλλά αυτό το οτι τα φτιάχνουν ετσι για να χαλάνε δεν το πιστεύω, ισως ακομα κ η ίδια η Χοντα να μην πιστευε οτι καποιοι θα συντηρουσαν το μηχανάκι αυτό τόσα χλμ ωστε να προλάβει να φθαρεί ο αξονας .

Μερικές φορες μιλάμε για μηχανάκια κ αυτοκίνητα , για το αν είναι αξιόπιστα η όχι.
Λέει ο άλλος οτι εχει παραπονο με το αυτοκινητο γιατί στα 180000χλμ κ μετα απο 15 χρόνια του τρυπησε το ψυγείο.
Αν αυτος ο ανθρωπος είχε την οικονομική δυνατότητα να αλλάζει αυτοκίνητο κάθε ,
δεν λέω 5 χρόνια , αλλά εστω στα 7-10 χρόνια , θα είχε παράπονο?
Με μια λογική χρήση ολα τα αυτοκινητα αξιόπιστα δεν θα ήταν?

Και να μην λέμε για τον αξονα της ΤΑ , αυτό παίζει να είναι κ απο λάθος ρύθμιση αλυσίδας.



Offline VaSiLiSj

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
Reply #59 on: Τρίτη 10 Νοέμβριος 2020, 11:36:35 πμ
Απο το CBF είναι Βασίλη,

αλλά αυτό το οτι τα φτιάχνουν ετσι για να χαλάνε δεν το πιστεύω, ισως ακομα κ η ίδια η Χοντα να μην πιστευε οτι καποιοι θα συντηρουσαν το μηχανάκι αυτό τόσα χλμ ωστε να προλάβει να φθαρεί ο αξονας...

και ηθελα να στο γραψω αν ηταν απο το δικο σου αλλα το ξεχασα :-\

εγω το πιστευω γιατι το βλεπω και πανω στη δουλεια μου αποδεικτικα (ηλεκτρονικος & τεχνικος Η/Υ) αλλα και με συνεργεια με μαστορια που μιλαω τα ιδια λενε ειτε ειναι αμαξι ειτε μηχανη,καμια σχεση η παλια αξιοπιστια με τι καινουργια εντος και εκτος ιαπωνικων οχηματων σκεψου να εφτιαχναν ακομα αθανατα ανεξαρτητου κλαδου θα ειχαν κλεισει και εχουν κλεισει αρκετα καλα εργοστασια ειτε αυτο εφτιαχνε τηλεορασεις ειτε οχηματα... :-\

αυτο με το ψυγειο μου ετυχε στο versys που ειχα,μου τρυπισε στα καλα καθουμενα δακρυσμα το οποιο δεν ηταν απο πετρα απο εκει που δακρυζε,επισης του ειχα σιτα και δεν ειχε κανενα σημαδι απο πετρες απο τις πρωτες μερες που το πηρα.
το θυμηθηκε μετα απο 7 χρονια+70.000 περιπου και δε κολιοταν σε εκεινο το σημειο,το θεμα δεν ειναι γιατι χαλασε μετα απο τοσα χιλιομετρα και χρονια αλλα γιατι η τιμη για αντικατασταση να ειναι για εγκεφαλικο... 550 εσκασα γιατι ουτε ιμιτασιον υπηρχε ουτε μεταχειρισμενο σε καλη κατασταση και τιμη
κατσε ρε μαστορα 550 δεν εχει ουτε το ψυγειο σπιτι μου και το εχω παραπανω χρονια

αν το ηξερα οτι θα επερνα καινουργιο και θα εμπλεκα με κοστολογιο χρυσου δε θα το επερνα,ασε μεταχειρισμενο σκυλο και ανταλακτικα στο περιπτερο ;)
« Last Edit: Τρίτη 10 Νοέμβριος 2020, 11:40:14 πμ by VaSiLiSj »