Ας γράψομε και εμείς κάτι, εμείς σας κουβαλάμε! Για να μην ανοίγω λογαριασμό, επειδή είναι φόρουμ αναβατών, γράφω στο λογαριασμό του γκ.
1. Ηταν η πρώτη μου φορά στην εθνική χωρίς την κυρά και τις πλαϊνές βαλίτσες. Το αφεντικό είναι βαρύς βέβαια, αλλά πετύχαμε και άδεια την εθνική και καταφχαριστήθηκα 150 στις ανηφόρες και 160 στο ίσιωμα. Ο δέικτης του στροφόμετρου είχε αράξει στις 8000 στροφές (49 δόντια πίσω). Μετά όμως και τα 500χλμ του Σαββάτου και την επιστροφή σε πιό χαμηλή ταχύτητα, το αφεντικό συμπλήρωσε 200cc λάδι στη Χίο. Ωωω! ναι ήταν η πρώτη μου φορά που ήπια λάδι. Και το ήπια μάλλον στη διαδρομή Αθήνα - Αρκίτσα.
2. Το αφεντικό θεωρεί ότι σωστή πίεση στο ράντιαλ BW πίσω είναι 41 psi, επειδή τόσο συνίσταται στις μοτό που το φοράνε από τη μάνα τους και επειδή το έχει δοκιμάσει σε πιό χαμηλές πιέσεις. Επειδή δεν εννοεί να κατεβάσει και λίγο την πίεση στο χώμα, με 41 psi στο "Σπαστήρι του τούρκου στο Σαρακήνιον" συν το υπόλοιπο off road της διαδρομής οι ακτίνες πίσω χαλάρωσαν για τα καλά. Το κούνημα που απέδιδε σε ιδιοτροπία των BW, οφειλόταν στις ακτίνες. Το καλό της μεγάλης πίεσης είναι ότι όλες οι ακτίνες χαλάρωσαν ακριβώς το ίδιο, καμμιά δεν στράβωσε ή έσπασε, ούτε η ζάντα έπαθε κάτι. Πάντως τώρα ψάχνεται για 18άρα ζάντα πίσω, για να με χωματοποιήσει κι' άλλο.
3. Έχασα μιά βίδα που κρατά κονσόλα και φέρινγκ, με αποτέλεσμα στις ταχύτητες της επιστροφής η ζελατίνα να κινείται απειλητικά προς το κράνος και λασκάρισε η μια βίδα που κρατάει τη σιδεριά που στηρίζει το φανάρι στο σκελετό.
Ειλικρινά σπουδαία ιδέα το Φ/Ρ,
στα μέτρα μας, εμάς των ΤΑ. Και του χρόνου!
Και ναι εδέησε να με πλύνει!
Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!