Hellas Transalp Forum

Εντυπώσεις από το 5ο Φωτογραφικό Ράλι HTC

panisk · 95685

Offline iannag

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 214
Reply #150 on: Τετάρτη 13 Οκτώβριος 2010, 15:41:09 μμ
Άντε και του χρόνου πρώτοι!!!

Αρκεί να έχει αγριογούρουνο ή ελάφι.


XL400V '92  DL650 K5


Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #151 on: Τετάρτη 13 Οκτώβριος 2010, 17:32:37 μμ
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ έφτασε η στιγμή που όλοι περιμένατε!!!!!!!!!!!!!
Τα βίντεο τω Deep για Deep από το 5ο ΦΡ !!!!!! :2hysterical:
Το "Μάγκικο" τσιγτετέλι του αρχηγού μας!!!!


To ντουζ μέλους για 40 δεύτερα!!!
Ποιος άλλος;;;; Ο ΖΑΝ ΚΛΟΝ!!!!!!!!!!!!!!!!


Διασχιση ποταμού!!!!!



Οι σερβιτόροι




Συνέντευξη άλλου αρχηγού!!!! :goofy: :eusa_clap:
Να σημειώσω ότι καμία βία ή πίεση δεν ασκήθηκε για να πει αυτα που είπε!!




Ο τυχερός σκύλος που ανέβηκε στη μηχανή μου μετα δεν ήθελε να κατέβει :2hysterical:



Το κυνηγι της κότας που έκανε να χάσουμε την δεύτερη θέση!!!!
1 ώρα καθυστέριση :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:


Η απονομή των ομάδων!!!!




Και λίγο ήχος απο την Νorton toy 1912!!!!!!! ;D


« Last Edit: Τετάρτη 13 Οκτώβριος 2010, 17:40:49 μμ by azwros »


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #152 on: Τετάρτη 13 Οκτώβριος 2010, 17:35:27 μμ
Και η συνέντευξη της ομάδας!!!!
Αντε και του χρόνου!!!! Πάμε για άλλα
« Last Edit: Τετάρτη 13 Οκτώβριος 2010, 17:40:10 μμ by azwros »


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #153 on: Τετάρτη 13 Οκτώβριος 2010, 21:58:31 μμ
Οι φωτο και μερικα βιντεο απο τις περισσότερες ομάδες ανεβηκαν στο σαιτ του συλλόγου εδω

Και καποια βιντεακια ειναι εκει.
Αν καποια ομαδα ανεβασει βιντεακια στο utube η αλλου, ας σφυριξει να τα συμπληρωσω και στο αλμπουμ του 5ου ΦΡ.

Αντε και του χρόνου παιδια!
Δεν κρυβω οτι ζηλεψα πολυ βλεποντας τις...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #154 on: Τετάρτη 13 Οκτώβριος 2010, 23:22:17 μμ
έχει μπει και η σχετική αναφορά στο website του συλλόγου.

www.transalp.gr


tzeronymo

  • Guest
Reply #155 on: Πέμπτη 14 Οκτώβριος 2010, 00:45:19 πμ
Και η συνέντευξη της ομάδας!!!!
Αντε και του χρόνου!!!! Πάμε για άλλα



ΡΕ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ  ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ΛΕΜΕ  ΑΞΙΟΙ 



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #156 on: Πέμπτη 14 Οκτώβριος 2010, 10:32:31 πμ

ΡΕ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ  ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ΛΕΜΕ  ΑΞΙΟΙ 

 :eusa_clap:


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline mveliss

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 493
  • Carpe diem...
Reply #157 on: Πέμπτη 14 Οκτώβριος 2010, 11:27:25 πμ
Πάντως έπρεπε να δοθούν κ βραβεία:

- Στον Che, ως ο πλέον "ομιλιτικός" συμμετέχων του ράλλυ αφού δεν έμεινε κάμερα που να μη μιλήσε
- Στον louro (AKA Mr Φωτογένεια) αφού περισσότερες ήταν οι φωτό των άλλων ομάδων που ήταν μέσα, παρά οι φωτό της ομάδας του...

:2hysterical:


Spritmonitor.de" border="0 [/url]


Offline σασακος

  • η ζωη ειναι μικρη οχι τα ονειρα μου
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 442
Reply #158 on: Τετάρτη 20 Οκτώβριος 2010, 15:29:50 μμ
οτι και να πω ειναι λιγο απλα τελειοι ολοι γελασα παρα πολυ με τα βιντεακια μπραβο σε ολους τους συμμετεχοντες και στους οργανωτες.Ζηλεψα παρα πολυ δεν το κρυβω του χρονου θα κανω τα παντα να ρθω ελπιζω να χωρεσω και εγω σε μια απο τις υπεροχες ομαδες και να ειμαι πρωτη μουρη στα βιντεακια  :2hysterical: .Τελικα ειμαστε το καλυτερο club με τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ παιδια.Αντε και του χρονου με τον φυλακα των συνορων σασακο στην παρεα σας
Υ.Γ..Οποια ομαδα με παρει να ξερετε οτι ειμαι μηχανικος εχω συλλογη απο εργαλεια σαμπελες και βασικα κομφλερ με ανταπτορα 8)
δωστε και 1 μεταλλειο στον μαστορα που δοκιμασε 5 καρυδακια μεχρι να βρει το σωστο για τον τροχο  :2hysterical:  :2hysterical: :eusa_clap:



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #159 on: Παρασκευή 26 Νοέμβριος 2010, 11:04:26 πμ
Ας γράψομε και εμείς κάτι, εμείς σας κουβαλάμε! Για να μην ανοίγω λογαριασμό, επειδή είναι φόρουμ αναβατών, γράφω στο λογαριασμό του γκ.
 1. Ηταν η πρώτη μου φορά στην εθνική χωρίς την κυρά και τις πλαϊνές βαλίτσες. Το αφεντικό είναι βαρύς βέβαια, αλλά πετύχαμε και άδεια την εθνική και καταφχαριστήθηκα 150 στις ανηφόρες και 160 στο ίσιωμα. Ο δέικτης του στροφόμετρου είχε αράξει στις 8000 στροφές (49 δόντια πίσω). Μετά όμως και τα 500χλμ του Σαββάτου και την επιστροφή σε πιό χαμηλή ταχύτητα, το αφεντικό συμπλήρωσε 200cc λάδι στη Χίο. Ωωω! ναι ήταν η πρώτη μου φορά που ήπια λάδι. Και το ήπια μάλλον στη διαδρομή Αθήνα - Αρκίτσα.
 2. Το αφεντικό θεωρεί ότι σωστή πίεση στο ράντιαλ BW πίσω είναι 41 psi, επειδή τόσο συνίσταται στις μοτό που το φοράνε από τη μάνα τους και επειδή το έχει δοκιμάσει σε πιό χαμηλές πιέσεις. Επειδή δεν εννοεί να κατεβάσει και λίγο την πίεση στο χώμα, με 41 psi στο "Σπαστήρι του τούρκου στο Σαρακήνιον" συν το υπόλοιπο off road της διαδρομής οι ακτίνες πίσω χαλάρωσαν για τα καλά. Το κούνημα που απέδιδε σε ιδιοτροπία των BW, οφειλόταν στις ακτίνες. Το καλό της μεγάλης πίεσης είναι ότι όλες οι ακτίνες χαλάρωσαν ακριβώς το ίδιο, καμμιά δεν στράβωσε ή έσπασε, ούτε η ζάντα έπαθε κάτι. Πάντως τώρα ψάχνεται για 18άρα ζάντα πίσω, για να με χωματοποιήσει κι' άλλο.
 3. Έχασα μιά βίδα που κρατά κονσόλα και φέρινγκ, με αποτέλεσμα στις ταχύτητες της επιστροφής η ζελατίνα να κινείται απειλητικά προς το κράνος και λασκάρισε η μια βίδα που κρατάει τη σιδεριά που στηρίζει το φανάρι στο σκελετό.
Ειλικρινά σπουδαία ιδέα το Φ/Ρ,  :eusa_clap: :eusa_clap:στα μέτρα μας, εμάς των ΤΑ. Και του χρόνου!
Και ναι εδέησε να με πλύνει!  :goofy:


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline ntinos50

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1714
  • Η αγαπη μου Honda XL 650 V Transalp
    • pagkas
Reply #160 on: Παρασκευή 26 Νοέμβριος 2010, 11:07:16 πμ
 :thumbright: :thumbright: :thumbright: :thumbright: :thumbright: :thumbright: :thumbright:



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #161 on: Τρίτη 30 Νοέμβριος 2010, 14:49:42 μμ
Ο δέικτης του στροφόμετρου είχε αράξει στις 8000 στροφές (49 δόντια πίσω). Μετά όμως και τα 500χλμ του Σαββάτου και την επιστροφή σε πιό χαμηλή ταχύτητα, το αφεντικό συμπλήρωσε 200cc λάδι στη Χίο. Ωωω! ναι ήταν η πρώτη μου φορά που ήπια λάδι.

Είναι παρατηρημένο και επιβεβαιωμένο ότι ο κινητήρας του ΤΑ μετά τις 5.500 στροφές αυξάνει κατά πολύ την κατανάλωση λαδιού και βενζίνης. Και ειδικά σε παρατεταμένες συνεχείς υψηλές στροφές. Μάλιστα μετά τις 7.000 στροφές οι καταναλώσεις ξεφεύγουν κατά πολύ, ενώ και η θερμοκρασία αυξάνεται σε σημείο που το κύκλωμα ψύξης να μην επαρκεί. Και όλα αυτά σε βαθμό που να μην το πιστεύεις.

Ο κινητήρας είναι παλιάς σχεδίασης και παρά τις μικρο-βελτιώσεις που έχουν γίνει κατά καιρούς στο εσωτερικό του, εν τούτοις συνεχίζει να προδίδει την ηλικία του. Παρατεταμένες ταχύτητες πάνω από 140-150 χλμ/ώρα δεν συνιστώνται για το ΤΑ.
« Last Edit: Τρίτη 30 Νοέμβριος 2010, 14:55:30 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #162 on: Τετάρτη 01 Δεκέμβριος 2010, 00:30:00 πμ
Ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω διαβάσει όλα τα σχετκά στο φόρουμ, έχω και το ΤΑ έξι χρόνια, αλλά χρειάζεται και η γνώμη ενός γκουρού για να ησυχάσω.
Να προσθέσω ότι με 6000 σαλ δεν έχω δει σοβαρή κατανάλωση λαδιού, ακόμα και για 1000χλμ.
Στις συνθήκες του Φ/Ρ και της επιστροφής λογικά δεν έκαψε λάδι, η κατανάλωση των 200 cc δηλαδή έγινε από Κηφισιά μέχρι Αρκίτσα.
Στην ίδια διαδρομή η κατανάλωση βενζίνης ήταν ok.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!