Ευτυχώς που είναι και ο Βαγγέλης να ζωντανεύει το φόρουμ.
Υπάρχει κανείς εδώ μέσα που δεν έχει ονειρευτεί να φύγει ένα πρωί για τη μηχανή για το γύρο του κόσμου και με άγνωστη ημερομηνία επιστροφής; Ε, αυτό σου πουλάει η μεγάλη μηχανή. Το παραμύθι ότι και που λέει ο λόγος αύριο έφυγες.
Ω ναι οι περισσότεροι αγοράζομε το μύθο, στην Ευρώπη βέβαια πουλάει ο μύθος της Σιβηρίας και των Ιμαλαΐων.
Τι να πει όμως αυτός ο μύθος στους Ρώσσους και τους Ινδούς... Τους φαίνεται πολύ μπανάλ, για αυτό η Χάρλεϋ σώθηκε από τις αναδουλιές, πουλώντας με το τσουβάλι στους νεόπλουτους Ρώσσους και Ινδούς. Εκεί πουλάει ο μύθος θα πάρω την αούτομπαν και το ρούτ 66.
Τωρα τελευταία, αυτό πρέπει να το σκέφτομαι τουλάχιστον μια φορά την ημέρα.
Και εγώ να πω την αμαρτία μου όποτε δω μηχανή, από σούπερ σπορτ ή πριόνι, η πρώτη σκέψη που περνά από το μυαλό μου είναι: Κάνει για το γύρο του κόσμου;
Όμως επειδή "άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου" γιά τι σόι γύρο μιλάμε;
Αν είναι από άσφαλτο με οδική βοήθεια, όλα κάνουν. Αν όμως σχεδιάζεις - ονειρεύεσαι να πάς σε πραγματικά απομακρυσμένες περιοχές του πλανήτη, αν την επιστροφή με τραίνο ή νταλίκα την εισπράτεις σαν ήττα, μια αξιόπιστη, επισκευάσιμη, φτηνή μοτοσυκλέτα φορτωμένη με ανταλακτικά και εργαλεία εννοείται, είναι η καλύτερη επιλογή.
Άμα πάντως θες μηχανάκι να το φτιάχνει και ο καφετζής στο έρημο χωριό να πάρεις καμιά Jawa που άμα χαλάσει κάνει και ωραίο ντεκόρ δίπλα στο πηγάδι
Οπότε γιατί το εικονίδιο αδελφέ μου;
Αφού θα έχεις δει στο ADV, δεν μπορεί, πολλοί
που δεν έχουν χορηγούς ξεκινούν με χρέπια. Για να μη πούμε για τον δικό μας τον Βροχίδη, που πήγε Ινδία, από
πού πήγε είναι το θέμα.
Για να επανέλθουμε όμως και να να μη πάρει το γιαταγάνι ο Παλτάκης, ας αφήσομε τους πολλούς που αγοράζουν μύθο, ή και μύθο κι' ας πάμε στους υπόλλοιπους.
Για αυτούς δεν υπάρχει "καλύτερο μηχανάκι" γενικώς και αορίστως αντκειμενικά και τα λοιπά που πασχίζετε να αποδείξετε. Για αυτούς ισχύει καλύτερο μηχανάκι για τη χρήση που του κάνω.
Και επ' αυτού κανείς δεν μπορεί να απιβάλει τη γνώμη του, με επιχειρήματα εννοώ, εκτός από κραυγαλέες περιπτώσεις, όπως ΤΑ 600, 650 που δεν σκονίζονται.
Εκείνο που πρέπει να μας ενώνει όλους, είναι η
περιφρόνηση των εταιρειών προς τον αγοραστή και από τέτοια έχομε εισπράξει μπόλικη. Αυτός ήταν κατά τη γνώμη μου ο λόγος που έβαλε λουκέτο στα Ευρωπαϊκά εργοστάσια τις δεκαετίες 70, 80 κι όχι τα εκατοστά του δευτερολέπτου που ήταν ταχύτεροι οι Ιαπωνέζοι. Εξ άλλου από την Ευρώπη μόνο (σχεδόν) η BMW σώθηκε που ήταν η αργότερη....