Hellas Transalp Forum

Honda 700 Twin – All New Fuel Efficient Engine with Second Generation Dual Clutc

African Boy · 129119

Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #125 on: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 19:38:31 μμ
Υπερτιμημένα είναι όλα. Αλλά άμα πω και γιατί θα με πείτε αριστεροσταλινικό και θα με κυνηγάει και όλη η Ανώτατη Στρατιωτική Ηγεσία να με περάσει στρατοδικείο. Έχει να κάνει με το ποιά ανάγκη είναι πραγματική και ποιά όχι και πως είναι στημένο το όλο κόλπο το καταναλωτικό. Δεν είπα καπιταλιστικό είπα;

Δεν είπα γιατί άμα βγάλεις και τον παράγοντα "παραμύθι- κ@ύλα", από την κατανάλωση και κατα συνέπεια ΚΑΙ από την παραγωγή, καταλήγεις σε ένα σύμπαν που πρέπει να διαλέξεις "Ural να πάρω ή IZH?". Τα κοιτάς... τα ξανακοιτάς... και... κάθεσαι με το Lada σου να μη σε τρώει και το κρύο.

Πίσω στον κόσμο μας τώρα, αυτός είναι και ο λόγος που μίλαγα παραπάνω για "απλά και φτηνά" μηχανάκια. Αν εξακολοθούσε να πουλάει η Kawa το KLE στα 5000, θα φαινόταν μάλλον πολύ περισσότερα τα 8000 των και καλά σούπερντούπερουάου. Και θα μαζευόταν καπως και οι εταιρείες.

Μπαίνεις στο advrider και ξέρεις τι λένε οι Αμερικάνοι με τα KLR650? "To έβγαλε το Walmart προσφορά με 4500 δολάρια, πήρα ένα έτσι στο χύμα και να 'μαι ξανά με μηχανή να γυρνάω τα βουνά και να μην με νοιάζει και τίποτα". Ναι είναι καλύτερο σου λέει το Χ αντβεντουρόχτηνος αλλά εγώ τέτοια λεφτά δεν δίνω οπότε από το να βλέπω τηλεόραση πήρα ΚουΛούΡι στη διατίμηση και κάνω γούστα.

Αυτή την εξήγηση εγώ τη σέβομαι και την προσκυνάω. Ή το να σου πει ο άλλος "αυτό μου αρέσει στο μάτι ρε φίλε".

Αυτό που δεν καταπίνω είναι το "παίρνω ένα μέτριο μηχανάκι και προσπαθώ να ψήσω το σύμπαν ότι είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί από εδώ ως το Δ του Κενταύρου, του διαστημικού λεοφωρείου συμπεριλαμβανομένου, το οποίο το ψάχνω στα φανάρια αλλά κρύβεται η κότα η διαστημοληράτη ναούμ!". Είκοσι χρόνια με μηχανή και περιοδικά μοτό κλπ κλπ έχω βαρεθεί αυτό το ποζάρισμα με τα παγώνια τα δίτροχα τα τσουρομαδημένα.

Γιατί είναι ντροπή ρε φίλε να πεις ότι "στα λεφτά που αποφάσισα να δώσω και στα κριτήρια μου το Στρώμα μου έκανε ταμάμ και περισέψανε λεφτά να βάλω και τέντες σπίτι;". Πρέπει σώνει και καλά να σε χτυπήσουμε όλοι στην πλάτη σαν αναξιοπαθούντα και να σου λέμε "ναι δίκιο έχεις είναι το καλύτερο μηχανάκι που κυκλοφόρησε ποτέ. Φέτος μάλιστα αποφάσισε για πάρτη του να το ξαναγυρίσει η ΚΤΜ στα αλυσοπρίονα;".



TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #126 on: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 19:51:33 μμ
Και για να προλάβω και τους φίλους που νομίζουν ότι κάνω το έξυπνο:

Δεν πήρα το F για να βγάλω γκόμενα ούτε να πουλάω μαγκιά εδώ μέσα. Ήθελα δικύλινδρο on off. Τα ξαναζεσταμένα του Σοιχίρο ας τα φάει ο Σαρακάκης, ειδικά σε αυτά τα λεφτά. Iδανικά αν δεν σβαρνιόμουνα 35 χιλιόμετρα κάθε μέρα στο μποτιλιάρισμα και έμενα σε μια φυσιολογική ευρωπαϊκή πόλη -να χει να παρκάρεις εκτός πεζοδρομίου πχ- θα έπαιρνα 1200 GS να μείνει και του μικρού για αντίκα να πάω και εγώ με το χαμόγελο. Αλλά πολύ σφήνα κάθε μέρα και πολύ κέντρο.

Για τον ίδιο λόγο απορρίφθηκε το ταξιδιάρικο Στρώμα που ταξιδιάρικο μεν αλλά με ξέντωνε μέχρι μ@λακίας η θέση του, δεν το 'χα αναστροφή ούτε με ξύλο και δεν το βρίσκω και καθόλου Off (προσωπική η άποψη, μπορεί και να έχει να κάνει και με τις ικανότητες μου, έχω δει τύπους να το πηγαίνουν μαμιώντας στο χώμα, αλλά εγώ δεν...).

Δοκιμάζω το F 800 ...ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Κατεβαίνεις και απορείς τι έχει μέσα αυτό το πράμα και πάει έτσι. Και δεν μιλάω για γκάζι, -δεν κοβόμουνα ποτέ για κοπαδια αλόγατα- μιλάμε για τρόπο λειτουργίας, ποιότητα κύλισης, γεωμετρία, στρίψιμο, συνολικό πακέτο κλπ κλπ. Καθότι όμως ούτε σε προδιαγραφές ήθελα (ανάποδα πηρούνια δεν χρειάζομαι, δεν τα πλήρωσα) αλλά κυρίως ούτε σε ύψος είχα ακριβως το 800, οπότε πήγα στο 650 που μου βγήκε ακριβώς στις διαστάσεις μου.

Τα σκασα σε μεταχειρισμένο σε λεφτά που θα έπαιρνα Στρώμα καινούργιο. Ξέρετε γιατί; Γιατί ένα μηχανάκι στα κυβικά και τα λεφτά που κυκλοφορούμε όλοι, είναι για την κ@βλα μας. Την ανάγκη της μετακίνησης την καλύπτουμε και με πολύ λιγότερα. Οπότε άμα είναι να πληρώσω που θα πληρώσω 5, θα δώσω -αν μπορώ εννοείται- και 2000 πάνω για να κάνω την κ@υλα μου. Αν πάρω με 4-5 χιλιάρικα πχ Στρώμα και κάθε πρωί που κατεβαίνω να το πάρω το κοιτάω και ξενερώνω απλά θα έχω πετάξει 4-5 χιλιάρικα. Συν όλα αυτά που θα έχω δώσει σε after market μπας και ξεγελαστώ ότι διόρθωσα το φτηνιάρικο.

Τώρα ναι, έχει ψεγάδια (την σέλα και τη ζελατίνα βασικα) που είναι απαράδεκτο για μηχανή τέτοιου κόστους αγοράς, αλλά κυρίως γενικότερου συνολικού επιπέδου. Αλλά λύνονται με συνολικά 365 ευρώ και τα δύο -άμα ξέρεις- και όχι με τις υπερβολές που λέγατε. Η σέλα έχει σε ανεπίσημο έμπορο BMW 275 e και η καλύτερη ζελατίνα GIVI 90.

Υπάρχουν και ακριβά περιφεριακά -περισσότερα μαμίσια από όσα βγάζουν όλες οι γιαπωνέζικες μαζί για την κατηγορία μεταξύ μας, αν αυτό ειναι κακό θα σας πω πχ ότι ο τρόπος λειτουργίας των μαμίσιων θερμαινόμενων γκρίπ δεν έχει καμία σχέση με τα καλύτερα αφτερ μάρκετ- και άλλα αξίζουν τα λεφτά τους και άλλα όχι.

Και οι ίδιες εταιρείες που βγάζουν αφτερμαρκετ για τα γιαπωνέζικα βγάζουν και για τα bmw όμως και στα ίδια λεφτά. Και υπάρχουν και πράγματα και εναλλακτικές και ποιότητες (πχ Wunderlich Κλπ) που έχουν πράγματα που για γιαπωνέζο δεν θα τα δεις ούτε άμα πάρεις LSD διπλό και χωρίς πάγο. Ναι στη ανάλογη τιμή και πολλές φορές και πάνω από αυτή. Its capitalism baby!

Τα ρέστα τα κουλοκλισέ για πανάκριβα σέρβις, δίκτυα ανύπαρκτα, μηχανάκια που διαλύονται κάθε Παρασκευή βράδυ και άμα έχει πανσέληνο γίνονται ο Φρέντι Κρούγκερ και σε κυνηγάνε να σου κάνουν το πορτοφόλι κονφετί, είναι για άσχετους, ή για παρηγορία σε όσους τα ζαχαρώνουν αλλά δεν...

Kαι τα έχουμε και ξαναπεί και θα γίνουμε και βαρετοί.



 


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #127 on: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 20:12:05 μμ
Τα ρέστα τα κουλοκλισέ για πανάκριβα σέρβις, δίκτυα ανύπαρκτα, μηχανάκια που διαλύονται κάθε Παρασκευή βράδυ και άμα έχει πανσέληνο γίνονται ο Φρέντι Κρούγκερ και σε κυνηγάνε να σου κάνουν το πορτοφόλι κονφετί, είναι για άσχετους, ή για παρηγορία σε όσους τα ζαχαρώνουν αλλά δεν...

Kαι τα έχουμε και ξαναπεί και θα γίνουμε και βαρετοί.

Ούτε κλισέ είναι ούτε παραμύθια, είναι η ψυχρή πραγματικότητα. Π.χ. εδώ που μένω, σε ακτίνα 500 μέτρων έχει 3 συνεργεία. Και στα τρία ξέρουν να λύσουν και δέσουν και δευτερόλεπτα οποιαδήποτε ΤΑ. Αν είχα BMW, θα έπρεπε να έκανα ταξίδι ολόκληρο. Αν δε έμενα στο χωριό μου... άστο καλύτερα. Μόνο με οδική. Εν τω μεταξύ, επειδή η εναλλακτική μου ήταν όντως το 650GS, το αποκορύφωμα όταν ψαχνόμουν για αυτό, ήταν όταν ρώτησα ένα μάστορα και μου είπε το εξής: «πάρτο άμα σ' αρέσει, αλλά μην το φέρεις ποτέ εδώ γιατί θα σε στεναχωρήσω με την ταρίφα».

Καλό το λιβάνισμα, αλλά ξέρεις τι λένε για το πολύ το κύριε ελέηcon...
« Last Edit: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 20:14:46 μμ by Goikoetxea »




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #128 on: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 20:15:14 μμ
Και για να προλάβω και τους φίλους που νομίζουν ότι κάνω το έξυπνο:

Μπαααα, οσο και να προσπαθείς να μας πείσεις να πάρουμε γερμανικό δεν θα τα καταφέρεις, δεν εχουμε λεφτά  :2hysterical:  :2hysterical:



Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #129 on: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 20:20:07 μμ
Καλά κουβέντα να γίνεται. Και εγώ άμα ξέμενα τώρα από μηχανή θα έπαιρνα... μια δεσμίδα εισιτήρια του μετρό. Και τα ρέστα μασούρι! :2hysterical:


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #130 on: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 20:30:39 μμ
Τι να κάνεις? γμτ! ετσι όπως καταντήσαμε, μείναμε στο Φ.Μ.Ψ.

Απλά να λέμε και καμμιά .... να περνάει η ώρα.  Και εγώ αυτή τη στιγμή αν ακολουθούσα τις ανάγκες μου θα την πουλούσα και θα αγόραζα ενα παπί 125cc . Φέτος εχω κάνει 3500χλμ και απο αυτά τα 500 είναι ενα μινι ταξιδάκι Πάτρα και η τελευταία εκδρομή του φόρουμ στο Λουτράκι. Απλά λυπάμαι τον κόπο μου και το χρήμα που της εριξα για 18 μήνες ωστε να της κάνω πλήρες restoration.

Φ.Μ.Ψ.= Φάτε Μάτια Ψάρια



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #131 on: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 20:47:38 μμ
Και για να προλάβω και τους φίλους που νομίζουν ότι κάνω το έξυπνο:

Δεν πήρα το F για να βγάλω γκόμενα ούτε να πουλάω μαγκιά εδώ μέσα. Ήθελα δικύλινδρο on off. Τα ξαναζεσταμένα του Σοιχίρο ας τα φάει ο Σαρακάκης, ειδικά σε αυτά τα λεφτά. Iδανικά αν δεν σβαρνιόμουνα 35 χιλιόμετρα κάθε μέρα στο μποτιλιάρισμα και έμενα σε μια φυσιολογική ευρωπαϊκή πόλη -να χει να παρκάρεις εκτός πεζοδρομίου πχ- θα έπαιρνα 1200 GS να μείνει και του μικρού για αντίκα να πάω και εγώ με το χαμόγελο. Αλλά πολύ σφήνα κάθε μέρα και πολύ κέντρο.

 


Τώρα μου χάλασες όλη την εικόνα!. Τελικά όλοι απωθημένα έχουμε. Του μικρού μπορεί να του αφήσεις άλλα πιο σημαντικά απο ένα 1200GS, άσε που το πιο πιθανό είναι να μη του αρέσει!. ;D
Το ξαναζεσταμένο φαγητό καμιά φορά το τρώνε κι αυτοί που δεν έχουν φρέσκο (το φρέσκο να ξέρεις ότι αρέσει σε όλους, χορτάτους και πεινασμένους). Όλοι έχουν κάποια κριτήρια στην αγορά. Αυτοι που παραμυθιάζονται νομίζω ότι το μεγαλύτερο ποσοστό τους παίρνουν "ακριβά μηχανάκια".
Δε χρειάζεται να γράψεις τέτοια σεντόνια για στηρίξεις την επιλογή σου. Στην επιλογή μιας μηχανής, όπως όλοι ξέρουμε, το πρώτο κριτήριο είναι τι μας αρέσει όχι τι πραγματικά χρειαζόμαστε. Μετά είναι τα λεφτά. Εκεί χάνεται η μπάλα. Το βέλτιστο είναι να πάρεις αυτό που σου αρέσει με τη μια. Το χειρότερο είναι να πάρεις αυτό που νόμιζες ότι σου αρέσει. Εγώ πιστεύω οτι όλοι μας έχουμε στιγμές που πιστεύουμε ότι κάναμε την καλύτερη επιλογή και άλλες που πιστεύουμε το αντίθετο. Στο σημείο αυτό πρέπει να επεμβαίνει η λογική και να εξισοροπεί τα πράγματα. Τώρα θα μου πείς αυτό είνα συμβιβασμός, εγώ πάλι λέω ότι είναι ρεαλισμός.



Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #132 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 07:34:02 πμ
Δεν έχω και τίποτα να δικαιολογήσω, αλλά για να μην με παρεξηγήσουν οι κάτοχοι ΤΑ700 και στρωμάτων εξηγούμαι για να μην περεξηγούμαι. Το ότι όλοι έχουμε άλλα "απωθημένα" έχει να κάνει κυρίως ότι δεν μπορούμε να κάνουμε πράγματα. Υπάρχει κανείς εδώ μέσα που δεν έχει ονειρευτεί να φύγει ένα πρωί για τη μηχανή για το γύρο του κόσμου και με άγνωστη ημερομηνία επιστροφής; Ε, αυτό σου πουλάει η μεγάλη μηχανή. Το παραμύθι ότι και που λέει ο λόγος αύριο έφυγες. Π@π@ρι@ έφυγες βέβαια, άμα δεν έχεις ούτε για διόδια μέχρι για Σαλονίκη αλλά τες παν, ο ψυχίατρος είναι πολύ πιο ακριβός.

Τωρα για το γιό μου, θα του φτιάξω το R 80 και θα φωνάζει τους κολητούς του να δούνε πως ήταν οι μηχανές πριν την υδρογονοκίνηση και αερόψυκτες.

Όσο για το μάστορα που δεν "ξέρει" να λύσει δικίλινδρο ρόταξ μοτέρ τι να πω. Ή έμαθε στου κασίδι το κεφάλι με τα γιαπωνέζικα και ένας θεός ξέρει τι έμαθε και πόσα ή τσιγγουνεύεται να πάρει δέκα torx και ένα διαγνωστικό bmw και σου λέει φίδια.

Άμα πάντως θες μηχανάκι να το φτιάχνει και ο καφετζής στο έρημο χωριό να πάρεις καμιά Jawa που άμα χαλάσει κάνει και ωραίο ντεκόρ δίπλα στο πηγάδι :2hysterical:


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Hillmaster

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 159
Reply #133 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 08:29:01 πμ
Υπάρχει κανείς εδώ μέσα που δεν έχει ονειρευτεί να φύγει ένα πρωί για τη μηχανή για το γύρο του κόσμου και με άγνωστη ημερομηνία επιστροφής;

Τωρα τελευταία, αυτό πρέπει να το σκέφτομαι τουλάχιστον μια φορά την ημέρα.


Στάλθηκε από το Galaxy Nexus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2


Ηλίας Δημητριάδης


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #134 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 09:37:26 πμ
Airhead θα συνεχίσω γιατί είσαι απόλαυση στην ανάγνωση !

Νομίζω οτι αν πρέπει να κρίνουμε κάποιους είναι αυτούς που έχουν κάνει την κίνηση της αγοράς και ζούνε με το μηχανάκι
καιρό.
Πόσοι ΤΑδες έχουν πάρει αυτό που πουλάει το μηχανάκι ? 10 απο 100 ? Εύγε, οι άλλοι... την πάτησαν κατά την άποψη μου.
Πόσοι Στρωματάδες έχουν πάρει αυτό που πουλάει το μηχανάκι ? 20 απο 100 ? Εύγε, οι άλλοι... την πάτησαν κατά την άποψη μου.
Πόσοι GS1200 έχουν πάρει αυτό που πουλάει το μηχανάκι ? 5 απο 100 ? Εύγε, οι άλλοι... την πάτησαν κατά την άποψη μου.
κ.ο.κ
την πάτησαν γιατί προφανώς πλήρωσαν και πληρώνουν καθημερινά την....κ@υλα τους που λέμε παραπάνω. Διότι σήμερα
δεν είναι αποχές να πληρώνεις τέτοια.Τέλος.

αλλά είμαστε τελείως εκτός θέματος.



Offline manground

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 74
  • let's discover another coultures
Reply #135 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 09:50:24 πμ
Πόσοι ΤΑδες έχουν πάρει αυτό που πουλάει το μηχανάκι ? 10 απο 100 ? Εύγε, οι άλλοι... την πάτησαν κατά την άποψη μου.



Έχεις την καλοσύνη ή έστω την υπομονή να τον "απλώσεις" λίγο περισσότερο αυτό τον συλλογισμό? Με έμφαση φυσικά στο τι πουλάει η μηχανή (ίσως και στο τι υπόσχεται αλλά ΔΕΝ το δίνει), και τι αφήνει η πλεοψηφία ανεκμετάλευτο..




Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #136 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 10:01:16 πμ
Έχεις την καλοσύνη ή έστω την υπομονή να τον "απλώσεις" λίγο περισσότερο αυτό τον συλλογισμό? Με έμφαση φυσικά στο τι πουλάει η μηχανή (ίσως και στο τι υπόσχεται αλλά ΔΕΝ το δίνει), και τι αφήνει η πλεοψηφία ανεκμετάλευτο..



μάλλον πρέπει να το δούμε σε άλλο νήμα.


Offline manground

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 74
  • let's discover another coultures
Reply #137 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 10:04:13 πμ
μάλλον πρέπει να το δούμε σε άλλο νήμα.

οκ ..



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #138 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 10:04:18 πμ
Ευτυχώς που είναι και ο Βαγγέλης να ζωντανεύει το φόρουμ.

Υπάρχει κανείς εδώ μέσα που δεν έχει ονειρευτεί να φύγει ένα πρωί για τη μηχανή για το γύρο του κόσμου και με άγνωστη ημερομηνία επιστροφής; Ε, αυτό σου πουλάει η μεγάλη μηχανή. Το παραμύθι ότι και που λέει ο λόγος αύριο έφυγες.

Ω ναι οι περισσότεροι αγοράζομε το μύθο, στην Ευρώπη βέβαια πουλάει ο μύθος της Σιβηρίας και των Ιμαλαΐων.
Τι να πει όμως αυτός ο μύθος στους Ρώσσους και τους Ινδούς... Τους φαίνεται πολύ μπανάλ, για αυτό η Χάρλεϋ σώθηκε από τις αναδουλιές, πουλώντας με το τσουβάλι στους νεόπλουτους Ρώσσους και Ινδούς. Εκεί πουλάει ο μύθος θα πάρω την αούτομπαν και το ρούτ 66.


Τωρα τελευταία, αυτό πρέπει να το σκέφτομαι τουλάχιστον μια φορά την ημέρα.
 

Και εγώ να πω την αμαρτία μου όποτε δω μηχανή, από σούπερ σπορτ ή πριόνι, η πρώτη σκέψη που περνά από το μυαλό μου είναι: Κάνει για το γύρο του κόσμου;
Όμως επειδή "άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου" γιά τι σόι γύρο μιλάμε;
Αν είναι από άσφαλτο με οδική βοήθεια, όλα κάνουν. Αν όμως σχεδιάζεις - ονειρεύεσαι να πάς σε πραγματικά απομακρυσμένες περιοχές του πλανήτη, αν την επιστροφή με τραίνο ή νταλίκα την εισπράτεις σαν ήττα, μια αξιόπιστη, επισκευάσιμη, φτηνή μοτοσυκλέτα φορτωμένη με ανταλακτικά και εργαλεία εννοείται, είναι η καλύτερη επιλογή.
Άμα πάντως θες μηχανάκι να το φτιάχνει και ο καφετζής στο έρημο χωριό να πάρεις καμιά Jawa που άμα χαλάσει κάνει και ωραίο ντεκόρ δίπλα στο πηγάδι :2hysterical:
Οπότε γιατί το εικονίδιο αδελφέ μου;
Αφού θα έχεις δει στο ADV, δεν μπορεί, πολλοί που δεν έχουν χορηγούς ξεκινούν με χρέπια. Για να μη πούμε για τον δικό μας τον Βροχίδη, που πήγε Ινδία, από πού πήγε είναι το θέμα.

Για να επανέλθουμε όμως και να να μη πάρει το γιαταγάνι ο Παλτάκης, ας αφήσομε τους πολλούς που αγοράζουν μύθο, ή και μύθο κι' ας πάμε στους υπόλλοιπους.
Για αυτούς δεν υπάρχει "καλύτερο μηχανάκι" γενικώς και αορίστως αντκειμενικά και τα λοιπά που πασχίζετε να αποδείξετε. Για αυτούς ισχύει καλύτερο μηχανάκι για τη χρήση που του κάνω.
Και επ' αυτού κανείς δεν μπορεί να απιβάλει τη γνώμη του, με επιχειρήματα εννοώ, εκτός από κραυγαλέες περιπτώσεις, όπως ΤΑ 600, 650 που δεν σκονίζονται.

Εκείνο που πρέπει να μας ενώνει όλους, είναι η περιφρόνηση των εταιρειών προς τον αγοραστή και από τέτοια έχομε εισπράξει μπόλικη. Αυτός ήταν κατά τη γνώμη μου ο λόγος που έβαλε λουκέτο στα Ευρωπαϊκά εργοστάσια τις δεκαετίες 70, 80 κι όχι τα εκατοστά του δευτερολέπτου που ήταν ταχύτεροι οι Ιαπωνέζοι. Εξ άλλου από την Ευρώπη μόνο (σχεδόν) η BMW σώθηκε που ήταν η αργότερη....  


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Hillmaster

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 159
Reply #139 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 10:58:02 πμ
Αν όμως σχεδιάζεις - ονειρεύεσαι να πάς σε πραγματικά απομακρυσμένες περιοχές του πλανήτη, αν την επιστροφή με τραίνο ή νταλίκα την εισπράτεις σαν ήττα, μια αξιόπιστη, επισκευάσιμη, φτηνή μοτοσυκλέτα φορτωμένη με ανταλακτικά και εργαλεία εννοείται, είναι η καλύτερη επιλογή.

 :thumbright:


Ηλίας Δημητριάδης


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #140 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 11:26:01 πμ
Όμως επειδή "άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου" γιά τι σόι γύρο μιλάμε;
Αν είναι από άσφαλτο με οδική βοήθεια, όλα κάνουν. Αν όμως σχεδιάζεις - ονειρεύεσαι να πάς σε πραγματικά απομακρυσμένες περιοχές του πλανήτη, αν την επιστροφή με τραίνο ή νταλίκα την εισπράτεις σαν ήττα, μια αξιόπιστη, επισκευάσιμη, φτηνή μοτοσυκλέτα φορτωμένη με ανταλακτικά και εργαλεία εννοείται, είναι η καλύτερη επιλογή.

Το καλυτερο ειναι καποιο αξιοπιστο καρμπυρατερατο μονοκυλινδρο, και απο δικυλινδρα και τα ΤΑ600/650. Τα ψεκαστα και τα λιγοτερο αξιοπιστα γενικοτερα απλα τα ξεχναμε..


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #141 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 12:24:39 μμ
Όμως επειδή "άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου" γιά τι σόι γύρο μιλάμε;
Αν είναι από άσφαλτο με οδική βοήθεια, όλα κάνουν.

Επανερχομαι στο θεμα καθως εχω σοβαρη ενσταση. Το "ολα κανουν" ειναι σχετικο με το τι απαιτησεις εχει καποιος. Αν το να διακοπει/χαλασει ενα ταξιδι περιπετειας/adventure πχ στην Ασια δεν ειναι προβλημα και το ζητουμενο ειναι απλα να γυρισει το χαλασμενο μηχανακι πισω τοτε ναι "ολα κανουν". Αλλα για μενα (και πιστευω και για αλλους) αυτο δεν παιζει  :eusa_naughty: Αν ειναι να διακοψω το ταξιδι μου πχ σε Καππαδοκια / Ποντο αδοξα, κατι το οποιο σχεδιαζα χρονια και δεν ξερω ποτε θα μπορεσω να το ξανακανω, να τη βρασω την οδικη βοηθεια  >:( 

Ακομη και οι καλοκαιρινες διακοπες μου να χαλασουν ειναι σοβαρο φαουλ. Για παραδειγμα, το καλοκαιρι που σχεδιαζα Γαλλια/Ιταλια/Κεντρικη Ελλαδα/Χιο με το μπαρουτοκαπνισμενο Τρανσαλπ, ειχα στο μυαλο μου "λες να, μηχανακι 10 ετων / 100Κ χμ ειναι" και πηρα μαζι μου και εφεδρικο ανορθωτη (τον εβγαλα απο το αλλο) αλλα το μηχανακι βραχος  ;) 8)  Και για να επανελθω και στο θεμα μια και ειμαστε way off, ειναι κι'αυτο ενα αλλο κριτηριο σε σχεση με αγορα μηχανης, οπως και η αισθητικη. Για μενα, μηχανακια που δεν μπορω να τα δω αισθητικα (ή μουρχεται να τα "πλακωσω στις κλωτσιες" κατα Νικολα/Stoneman  :2hysterical:) ή που εχω παντα στο μυαλο μου "θα την κανει τη στραβη το μαμημενο ή οχι)?" ειναι NO-NO  :eusa_naughty:


" the PouroDuro spirit "


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #142 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 13:20:03 μμ
Airhead θα συνεχίσω γιατί είσαι απόλαυση στην ανάγνωση !

Νομίζω οτι αν πρέπει να κρίνουμε κάποιους είναι αυτούς που έχουν κάνει την κίνηση της αγοράς και ζούνε με το μηχανάκι
καιρό.
Πόσοι ΤΑδες έχουν πάρει αυτό που πουλάει το μηχανάκι ? 10 απο 100 ? Εύγε, οι άλλοι... την πάτησαν κατά την άποψη μου.
Πόσοι Στρωματάδες έχουν πάρει αυτό που πουλάει το μηχανάκι ? 20 απο 100 ? Εύγε, οι άλλοι... την πάτησαν κατά την άποψη μου.
Πόσοι GS1200 έχουν πάρει αυτό που πουλάει το μηχανάκι ? 5 απο 100 ? Εύγε, οι άλλοι... την πάτησαν κατά την άποψη μου.
κ.ο.κ
την πάτησαν γιατί προφανώς πλήρωσαν και πληρώνουν καθημερινά την....κ@υλα τους που λέμε παραπάνω. Διότι σήμερα
δεν είναι αποχές να πληρώνεις τέτοια.Τέλος.

αλλά είμαστε τελείως εκτός θέματος.



αν ηθελες να τον κανεις να συνεχισει επειδη ειναι απολαυση στην αναγνωση, επρεπε να τον τσιγκλισεις με κατι...
εσυ εγραψες απλα μια διαπιστωση... με ξενερωσες Κωστα...

στο "θεμα" τωρα... και εγω πηρα GS σε εποχη που "περισεψανε" χωρις προοπτικες να το εκμεταλευτω καταλληλα αφου περιμεναμε παιδι
τους τελευταιους μηνες δε, που πηγαινοερχομαι με το ποδηλατο, η Χάιδω εχει γινει σαν το κινητο μου... μια φορα την εβδομαδα στην πριζα να φορτίζει κι λιγο ξεσκονισμα που και που... α ναι... την χαζευω για λιγο και καθε μερα... 
Μακαρι να μπορουσα να ημουν στους 5 απο τους 100 που λες.
Σιγουρα στην οικονομικη δυσκολια θα είναι το πρωτο πραγμα που θα σκοτωσω... αλλα οπως λες και στο τελος... πληρωνω την κ@υλα. με την μια βολτα τον μηνα, γεμιζω για τον υπολοιπο. Μη λες ομως οτι την πατησα...  επιλογη μου ειναι.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #143 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 14:10:26 μμ
Ρε μη με φκιάνς και έχω να πλύνω και πιάτα η δουλάρα. Που το γύρισα στα οικιακά και έχω 2 GS από κάτω και κάθονται!

Εμ βέβαια πήρες το mothership πριν κάνεις μωρό. Έλα ξάπλωσε στον καναπεδάκο να σε ψυχαναλύσω... Σήκω τα ποδαράκια (τίναξε τα όμως μη στα κόψω γιατί τώρα σκούπισα) και άραξεεεε...

Κατά Φρόυντ λοιπόν που λες η Χάιδω συμβόλιζε το εφηβικό απωθημένο. Το οποίο αν και κάτω από κάθε λογικό πρίσμα δεν έστεκε σαν αγορά, ενόψη μωρού, αυτή ακριβώς η μυρωδιά της επερχόμενης σκατίλας ανακατεμένης με μωρομάντιλου επέβαλε τελικά.

Γιατί κάτι πίσω και κάτω από την παρεγκεφαλίδα σου νιώθωντας ότι το μωρό μαζί με το ξενύχτι του και τόνους σκατού θα φέρει το τέλος μιας ολόκληρης εποχής, ψυθίριζε πως έπρεπε να προλάβεις να κάνεις ταμείο με τα απωθημένα σου προκειμένου να κάνεις "περαίωση" με το υποσυνείδητο σου, προ του check out από την dolce vita.

Το mothership που λες λειτουργούσε σε δύο επίπεδα. Ήταν η απόλυτη κ@υλα και ταυτόχρονα η απόλυτη ανωριμότητα ως κίνηση του father to be. Τέλειο δηλαδή ως ψυχολογικό και α λα Terminator "Ι 'll be back..." (...για την ακρίβεια "πα να μεγαλώσω κάνα δύο μωρά αλλά ...I 'll be back! Μόλις φύγουν για το πανεπιστήμιο καβαλάω και έρχομαι κουφάλες μην κινηθεί κανείς!")... Πως σπαρταράει το ψάρι μπας και ξαγκιστρώσει; Αυτό...

Και γιαυτό καλά που το πήρες. Αν δεν είχες μηχανή, όσα γέλια και να σου έκανε η κόρη κάποια στιγμή θα δάκρυζες και ΜΖ να πέρναγε κάτω από το σπίτι και θα κοίταζες με ομιχλώδες βλέμμα κάπου στο υπερπέραν, σαν το γεροναυτικό με το τσιμπούκι ένα πράμα, όποτε έβλεπες στην εθνική μηχανάκια να σε προσπερνάνε. 
« Last Edit: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 14:13:39 μμ by Airhead »


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #144 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 14:15:58 μμ
Στην επόμενη συνεδρία μας "Ο Γιούνγκ και η Jawa στου πηγαδιού τον πάτο: σημειολογικές αναλύσεις πάνω στο καλύτερο μοντέλο μοτοσικλέτας για το τέλος του κόσμου". Του σκισαμε τα μάτια και αυτού του θρεντακίου όμως ε; :goofy:


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #145 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 14:29:17 μμ
Και για να απαντήσω και για το emoticon που παρεξηγήθηκε πίσω από την Jawa:

Όταν μετά από τόσα καταλήγουμε να συζητάμε πάλι γιατί και αν η ΤΑ κάποιου είναι η καλύτερη και τα βασικά επιχειρήματα είναι ότι δεν φτιάχνεις το Bmw στο χωριό και ένας μάστορας κάπου θέλει άλλα λεφτά για να βάλει λάδια φίλτρο και τακάκια σε ένα bmw και άλλα σε ένα γιαπωνέζικο ε τι να πεις. Κυλιέσαι στα γέλια σαν το ψηφιακό μπαρμπαδελάκι και το προσπερνάς.

Όσο για τα χρέπια, το παμε και παραπάνω το παμε και παλιά. Άμα θες να πάς μογγολία πάρε ότι καβαλάνε οι μογγόλοι. IZH? Ok IZH! Kατά Ινδία; Enfield και καθάρισες. Πρώην σοβιετία; Ural.

Mόνο μην πιάσεις κάνα μογγόλο και του λες ότι εσένα η TA σου έχει μεγαλύτερες διαδρομές μπροστά και κάνει καλύτερα ταξίδια με 140 χλμ/ώρα για θα σε στείλει για ρουλεμάν λαιμού στην Κουάλα Λουμπούρ και μέχρι να φτάσει το back order από Σαυρακάκη θα σου έχουν γίνει τα μάτια σκιστά από το πολύ ρύζι.

Αυτά και μένω γιατί ο νεροχύτης με καλεί!

Ich kommen!


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #146 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 14:32:27 μμ
Ρε μη με φκιάνς και έχω να πλύνω και πιάτα η δουλάρα. Που το γύρισα στα οικιακά και έχω 2 GS από κάτω και κάθονται!


Ρε γραφολαγνε γραψε κανα μοτοβιβλιο να περναει και η ωρα σου




Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #147 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 14:40:58 μμ
αν ηθελες να τον κανεις να συνεχισει επειδη ειναι απολαυση στην αναγνωση, επρεπε να τον τσιγκλισεις με κατι...
εσυ εγραψες απλα μια διαπιστωση... με ξενερωσες Κωστα...
.......


Ειδες Κωστακη πως γινεται η δουλεια?
Αντε να μαθαινεις και εσυ...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #148 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 14:44:08 μμ
Κάτσε να τελειώσει τα πιάτα και θα συνεχίσει :2hysterical:



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #149 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 17:04:42 μμ

Ειδες Κωστακη πως γινεται η δουλεια?
Αντε να μαθαινεις και εσυ...

χαχαχα... εσύ ακόμα δεν έφυγες απο τον καναπέ του airhead και το παίζεις Φρουντ... Οκ.. θέλει ανάλυση στο BBQ tour

είπαμε άλλο νήμα, το ξεσκίσαμε αυτό.

Ρε μη με φκιάνς και έχω να πλύνω και πιάτα η δουλάρα. Που το γύρισα στα οικιακά και έχω 2 GS από κάτω και κάθονται!

Εμ βέβαια πήρες το mothership πριν κάνεις μωρό. Έλα ξάπλωσε στον καναπεδάκο να σε ψυχαναλύσω... Σήκω τα ποδαράκια (τίναξε τα όμως μη στα κόψω γιατί τώρα σκούπισα) και άραξεεεε...

Κατά Φρόυντ λοιπόν που λες η Χάιδω συμβόλιζε το εφηβικό απωθημένο. Το οποίο αν και κάτω από κάθε λογικό πρίσμα δεν έστεκε σαν αγορά, ενόψη μωρού, αυτή ακριβώς η μυρωδιά της επερχόμενης σκατίλας ανακατεμένης με μωρομάντιλου επέβαλε τελικά.

Γιατί κάτι πίσω και κάτω από την παρεγκεφαλίδα σου νιώθωντας ότι το μωρό μαζί με το ξενύχτι του και τόνους σκατού θα φέρει το τέλος μιας ολόκληρης εποχής, ψυθίριζε πως έπρεπε να προλάβεις να κάνεις ταμείο με τα απωθημένα σου προκειμένου να κάνεις "περαίωση" με το υποσυνείδητο σου, προ του check out από την dolce vita.

Το mothership που λες λειτουργούσε σε δύο επίπεδα. Ήταν η απόλυτη κ@υλα και ταυτόχρονα η απόλυτη ανωριμότητα ως κίνηση του father to be. Τέλειο δηλαδή ως ψυχολογικό και α λα Terminator "Ι 'll be back..." (...για την ακρίβεια "πα να μεγαλώσω κάνα δύο μωρά αλλά ...I 'll be back! Μόλις φύγουν για το πανεπιστήμιο καβαλάω και έρχομαι κουφάλες μην κινηθεί κανείς!")... Πως σπαρταράει το ψάρι μπας και ξαγκιστρώσει; Αυτό...

Και γιαυτό καλά που το πήρες. Αν δεν είχες μηχανή, όσα γέλια και να σου έκανε η κόρη κάποια στιγμή θα δάκρυζες και ΜΖ να πέρναγε κάτω από το σπίτι και θα κοίταζες με ομιχλώδες βλέμμα κάπου στο υπερπέραν, σαν το γεροναυτικό με το τσιμπούκι ένα πράμα, όποτε έβλεπες στην εθνική μηχανάκια να σε προσπερνάνε. 

 :2hysterical: :2hysterical: Highlights posts !!!