Ε βέβαια. Αφού είδαν τι πατάτα καλλιέργησαν με το 700.
Δυο τρια πραγματακια σ' αυτον τον κινητηρα τον κανουν να μην πω ακαταληλο αλλα τουλαχιστον δυσκολο να φορεθει σε ον οφ που να εχει πραγματικες δυνατοτητες οφ
Φτιαχνουν ενα naked, και μετα του βαζουν 2-3 πλαστικα κουστουμια και (λενε οτι) φτιαχνουν 3 διαφορετικα μηχανακια....
Φτιαχνουν ενα naked, και μετα του βαζουν 2-3 πλαστικα κουστουμια και (λενε οτι) φτιαχνουν 3 διαφορετικα μηχανακια....
48 άλογα
Τα ΤΑ θα μείνουν ιστορικά .
Μήπως σαν σύλλογος πρέπει να στείλουμε και καμιά επιστολή προβληματισμού-διαμαρτυρίας?
Πραγματικά το θάψαν το μεσαίο on-off στη Honda.
...... η εν δυνάμει αγορά ενός ΤΑ στα γούστα τα δικά σου και δικά μου αντιπροσωπεύει μόνο την Ελλάδα…αλλού δεν έχει κάνει τον πάταγο που έχει κάνει εδώ, όπως και με ένα σορό άλλες μηχανές.
Είμαστε πολύ μικρό μερίδιο αγοράς….
Α ρε Διαμαντή..... Νομίζεις πως είμαστε μόνο εμείς που διαμαρτυρόμαστε; Που να δεις στο εξωτερικό πόσο τους κράζουν, αλλά φευ.... οι αποφάσεις είναι παρμένες. Η Honda κάνει το δικό της και παρουσιάζει μια καινούρια κατηγορία. Αν τους βγει τους βγήκε, αν όχι... Πάρε παράδειγμα το DN-01, κάτι σαν σκούτερ, κάτι σαν τσόπερ κάτι όυτε και και οι ίδιοι δεν γνώριζαν. Που είναι τώρα;;;; Απλώς γαργάρα, και ξελασπώνονται από τα μικρά σε όλο τον πλανήτη.
Οι καιροί αλλάζουν το ιδιο και οι τάσεις..
Αλλα δεν ειναι απαραιτητο να τις ακολουθουμε Πολλες δε φορες δεν πρεπει να τις ακολουθουμε!
..Τα μέρη γύρω μας αλλάζουν το ιδιο και τα μεταφορικά μέσα.
Οι πόλεις μεγαλώνουν την ακτίνα τους και τα πάντα πλεον συνδέονται μέσο ασφάλτου.
Πριν 20 χρόνια το XT πούλαγε σαν ζεστο ψωμί, πριν 10 χρόνια το transalp, εως και εχτές το Vstrom..
Ναι αλλα σιγουρα οχι γιατι υπηρχαν περισσοτεροι χωματοδρομοι Το ΧΤ παντως και το ΤΑ τα αδικεις πουλιωνταν σε μεγαλους αριθμους για πολυ περισσοτερα χρονια!
Πριν 20 χρόνια ήθελες ενα μεγάλο αμάξι για ολη την οικογένεια, τώρα θέλεις ενα πολύ μικρό αμάξι για την πόλη..
Καλα πολλοι δεν θελαμε καν αμαξι Απλα "αναγκαστηκαμε" να αποκτησουμε Η μοτοσυκλετα παντως συνηθως δεν επιλεγεται με τα ιδια ορθολογικα κριτηρια
Επαναλαμβάνω οι πόλεις μεγαλώνουν..
Ποιος ο λόγος κύριοι πραγματικά κάποιος να εχει ενα καθαρόαιμο on-off ? καθαροαιμο?Το off πλέον ανήκει στην λογική του χόμπι, για το χόμπι μου θα πάω και στο χώμα, να παω να βρω μια ερημική παραλία (οσο πάνε και εξαφανίζονται)να παω να στήσω κάπου ερημικά μια σκηνή, να πάω να παίξω ρε αδερφέ, γουστάρω το χώμα !! Ομως με το χέρι στην καρδιά και είναι κακά τα ψέματα, για ποιον λόγο οι περισσότεροι πατάτε στο χώμα και για ποιόν στην άσφαλτο ?
Τωρα να σου πω (αλλα και αλλοι) με ορους λογικους το γιατι μας αρεσει το χωμα ειναι δυσκολο και μαλλον πιο δυσκολο εξ αυτου και να το καταλαβεις
Σε καμία περίπτωση δεν τα γράφω τα παραπάνω επειδή εχω αλλάξει κατηγορία, τα on-off τα γουστάρω όσο τίποτα άλλο (αρε τρανσαλπάκι) αλλά πρέπει να δούμε γιατι κάποια πράγματα αλλάζουν..
Ως εκ τούτου μπορεί να βαφτίζει η Honda οτιδήποτε είναι ψηλό σε on-off (που φυσικά δεν στέκει) αλλά εχω μεγάλη εμπιστοσύνη στην Honda και θα ήθελα να δω πως είναι οδηγικά το NC 700, εξωτερικά μου αρέσει οπότε αν κάποια στιγμή σκεφτώ να το αγοράσω θα προχωρήσω και ενα βήμα πιο πέρα,test ride κτλ Είμαι σίγουρος πάντως οτι οδηγικά θα είναι φιλικό, αξιόπιστο, με τα φρένα που πρέπει, ακριβούτσικο, και να εχει λίγο παραπάνω κατανάλωση απο κάποιο αντίστοιχο άλλης εταιρίας,οπως ολα τα Honda δλδ.. Ομως σαν σύνολο πάντα κερδίζουν τις εντυπώσεις και τους αναβάτες τους..
Λάθος συμπεράσματα έβγαλες απο αυτα που έγραψα.Αν εννοεις οτι η χονδα (και οποιαδηποτε αλλη εταιεια με οποιοδηποτε αλλο προιον) οταν παραγει ενα μοντελο βλεπει μονο ταμειο φυσικα και εχεις δικιο! Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι το τμημα μαρκετινγκ εχει παντα δικιο Χιλιαδες αποτυχημενα προιοντα το αποδεικνυουν
Δεν έγραψα τι μου αρέσει εμένα και τι οχι, και να το γράψω και τώρα για να μην το ξεχάσω : το χώμα το λατρεύω, μακάρι να είχα την δυνατότητα να έχω ενα 250 εντουράκι και να το πηγαίνω συνέχεια στα βουνά..
Έγραψα ποια είναι η τάση, δεν εχει σημασία τι αρέσει σ εμένα κ εσένα, και δεν την νοιάζει την Honda και την κάθε Honda, οπως επίσης προσωπικά δεν γουστάρω καθόλου τα σκούτερ αλλά ολοι οι μεγάλοι κατασκευαστές βγάζουν σκούτερ γιατι ακριβώς πουλάνε σαν τρελά.Και το φαινόμενο με τα σκούτερ δείχνει κάτι, καλό είναι να είμαστε ρομαντικοί και πιστοί στα θέλω μας αλλά πρέπει να βλέπουμε και τι γίνεται στην αγορά, στο εμπόριο δεν χωράνε ρομαντισμοί..
Πάρε για παράδειγμα το iphone, έβγαλε ενα κινητό με οθόνη αφής και την αντιγράψανε οι πάντες, αν δεν ακολουθούσαν και οι άλλοι θα είχαν καταντήσει όλοι σαν την σημερινή Nokia !!
Δεν βλέπω να συγκινήται κανείς από τις ακτίνες και το ανάποδο.Ελα ρε Γιαννη! Θα 'πρεπε?
Ιδού και μια πλάγια όψη:
(http://i586.photobucket.com/albums/ss301/ikamenakis/avatars/041_HONDA_CROSSTOURER_SIDE_DYN.jpg)
Ελα ρε Γιαννη! Θα 'πρεπε?
Δεν βλέπω να συγκινήται κανείς από τις ακτίνες και το ανάποδο.
Για να βάλομε το χέρι στην τσέπη, ΟΧΙΙΙΙ, αλλά κουβεντούλα να γίνεται... Δες τι γράφει και ο Μανόλο ;DΟΚ λοιπον!
Ώστε η Honda πιστεύει ότι το μέλλον στις καθημερινές μοτοσικλετες είναι το να αλλάζεις ταχύτητες χαμηλά, να έχεις ροπή αυτοκινήτου, να καις λίγο καύσιμο και να μη δίνεις σημασία στις υπερεπιδόσεις μιας και αυτές δεν είναι χρήσιμες στην καθημερινότητα. Ακριβώς ό,τι χαρακτηρίζει το Enfield Bullet μου δηλαδή...Ευτυχώς που δεν το πούλησα. είναι πολύ μπροστά από την εποχή του! ;D
Εξαιρετική γραφή από τον Ash! Το κείμενο είνια έτη φωτός μακριά σε ουσία και ειδικό βάρος σε σχέση με τις "εκθέσεις δημοτικού" που πασάρει πλέον ο ελληνικός "ειδικός τύπος".
Ποια κατηγορια θελει να πιασει η χοντα με αυτή τη μηχανη?Δε θέλει να πιάσει κατηγορία, αλλά από ότι φαίνεται φτιάχνει δικιά της κατηγορία με την παραγωγή των 700, 800 και 1200. Ασφάλτινα με όρθια θέση οδήγησης, οικονομικά στην κατανάλωση (ειδικά το 700) και πολύ δήθεν Adventure εμφάνιση.....
Αν παει στην ευθια 188…διπλος και σε λιγο ανηφορα τι θα κανει?
.........Ασφάλτινο πάνω από όλα. Η τιμή στην Ολανδία στα 7000Ε δηλαδή εδώ στα 7500Ε :P (ίσως κάτι παραπάνω, Σαρακάκης είναι αυτός....)Είχα δίκιο τελικά!!! Η τιμή του βασικού μοντέλου με το ABS είναι στα 7500 Ε
Είχα δίκιο τελικά!!! Η τιμή του βασικού μοντέλου με το ABS είναι στα 7500 Ε
http://www.hondabikes.gr/product.php?products_id=531 (http://www.hondabikes.gr/product.php?products_id=531)
Δεν είναι άσχημη η τιμή του.........
..... Και επιτέλους μια καινοτομία με ουσιαστικό αποτέλεσμα (κατανάλωση)
Το καινούριο γυμνό!!! NC700S
(http://www.moto-station.com/ttesimages/motodivers/nouveautes2012/EICMA_2011/Honda/Honda_NC_700_S_st1pz.jpg)
(http://www.moto-station.com/ttesimages/motodivers/nouveautes2012/EICMA_2011/Honda/Honda_NC_700_S_st2pz.jpg)
(http://static.blog.leparisien.fr/media/11/3170817700.jpg)
ρε παιδιά και το ντεπόζιτο που είναι;
το τεποζιτο ειναι κατω απο το σελακι του συνεπιβατη
http://www.motorcycle-usa.com/79248/Motorcycle-Photo-Gallery-Photo/2012-Honda-NC700X-First-Look.aspx (http://www.motorcycle-usa.com/79248/Motorcycle-Photo-Gallery-Photo/2012-Honda-NC700X-First-Look.aspx)
Σα σκούτερ δηλαδή. ???
το παπακι μου θα θυμηθώ
Το ρεζερβουάρ βρίσκεται κάτω από τη σέλα του συνεπιβάτη που μένει ανοιχτή χάρη στο μικρό σιδερένιο σταντ.
(http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/nc700_5.JPG)
με αυτή την παπαριά αν κάποιος βάλει σαμάρια τι κάνει;;;;;
Άρα είναι απαγορευτικό στα σαμάρια.
Τα σαμάρια σας ενοχλούν, όχι το γεγονός πως πρέπει να έχεις τον συνεπιβάτη ανέβα κατέβα....
Στα παπάκια επιστρέψαμε.... :finger2:
βρείτε ένα σοβαρό αρνητικό!!! Καλύτερα ο συνεπιβάτης παρά το tankbag τι σου λέει αυτό ?
Άντε να κατεβαίνεις εσύ και ο συνεπιβάτης για να βάλετε βενζίνη...
Απλά θα τα παίξεις..... :o
Σ'ολα τα μηχανακια μου κατεβαινω κι'εγω και ο συνεπιβατης οταν βαζω βενζινη και βλεπω οτι οι περσοτεροι κανουν το ιδιο, οποτε ..no problem ;)
Κανόνες ασφαλείας που ισχύουν στα βενζινάδικα της Ευρώπης. Αν το έχεις προσέξει η Shell και εδώ προσπαθεί να το τηρήσει αλλά .......
Pourquoi ;
:2search:
Μα το tankbag απλά το βγάζεις απ τα κλίπς και το σηκώνεις "τα πίσω γατζάκια είναι στην θέση τους"........
Άντε να κατεβαίνεις εσύ και ο συνεπιβάτης για να βάλετε βενζίνη...
Απλά θα τα παίξεις..... :o
Κανόνες ασφαλείας που ισχύουν στα βενζινάδικα της Ευρώπης. Αν το έχεις προσέξει η Shell και εδώ προσπαθεί να το τηρήσει αλλά .......Σε αυτα που δουλευει η εταιρια δεν σου βαζει αν δεν κατεβεις.
Μην τρελαθούμε!!! Το μηχανάκι αυτό είναι για 70-80% χρήση πόλης και 20% μονοήμερη εκδρομή στο Ναύπλιο(ΚΩΣΤΑ :2hysterical:).
Ακριβώς την ίδια χρήση που κάνει ένα σκούτερ 500άρι και έχει καλύτερη κάλυψη έχει και καλύτερους χώρους.
Δεν έχω καταλάβει την φιλοσοφία της HONDA.
Έχω αυτά τα σαμάρια. Τα αυτιά τους θα τα βάλω στον κ#λο μου επειδή το πράμα αυτό είναι άβολο.Ελα ρε Αντρέα , με σκρατς είναι τα σαμάρια σου όσον αφορά τη σέλα , ένα χρατς κι ένα χλουπ μετά , αμάν.
(http://www.coloriposto.gr/web/thumbnail.aspx?path=../products/zoom/&img=2892.jpg&size=300)
Ή κάτι φορές που ταξιδεύω μόνος με είδη κάμπινγκ. Αυτά που θα τα δέσω;;;;;αν όχι στο πίσω σελάκι;;;;
Μην τρελαθούμε!!! Το μηχανάκι αυτό είναι για 70-80% χρήση πόλης και 20% μονοήμερη εκδρομή στο Ναύπλιο
Τελος παντων θα δουμε απο βδομαδα. Τριτη 27 μαρτιου παραλαμβανω ενα ασπρο ;). ;D ;D ;D NC700X
Τελος παντων θα δουμε απο βδομαδα. Τριτη 27 μαρτιου παραλαμβανω ενα ασπρο ;). ;D ;D ;D NC700X
http://www.youtube.com/watch?v=vaTPaZ4Bx-w
Stα μαρσπιε αν δεις εχει στηριγματα .
πως στηριζόταν μέσα στο κουτί ?
... ωραιος ηχος (ειδικα στο ρελαντι, σκετος τρανσαλποηχος)
Καταναλωση: Με χρηση λογω στρωσίματος 90% επαρχιακο δίκτυο και 10% πολη . Ταχυτητες εκτος πολης απο 85 km/h (2500 στρ) με ανογματα αρκετα εως 120 km/h (3500 στρ. περιπου) με μεσο ορο περιπου τα 100 km/h τα περισσοτερα χιλιομετρα . Το καλο εδω ειναι οτι , αν και στρωνεται , επειδη εχει τοση δυναμη χαμηλα , αυτες ειναι και οι ταχυτητες που συνηθως κανω οταν βγαινω εκτος πολης (μιας και εδω δεν εχουμε Εθνικη Οδο) με κανενα ανοιγμα στα 130-140 ετσι για ξεκαρφωμα ή για καποια ασφαλή προσπεραση.
Με αυτες τις συνθηκες για 308 χιλιομετρα εβαλα 9.8 λιτρα βενζινης. Δηλαδη περιπου 3.2 lt/100 .
Θεωρω οτι η HONDA εφτιαξε την απολυτη all round μηχανη , ικανη στην πολη , στα ταξιδια , με πρακτικοτητα και οικονομικη .
Γουστάααρω να πηγαίνω από τον Ash -πένα χειρούργος και ακριβοδίκαιος- στον Ζουράρη σε δύο πόστ δρόμο!:eusa_clap: :eusa_clap:
Πολύ δύσκολοι πελάτες μου γίνατε από όταν φτήνηνε -στα 20 χρόνια του- το ΤΑ. :2hysterical:
Θέλετε και καινούργια Αφρικάνα να βγει και ΤΑ και να είναι on off ζόρικα και Honda και φτηνά. Και made in Japan. Γιατί ρε παιδιά;
Όταν η Αφρικάνα μεσουρανούσε ήταν η ακριβότερη της κατηγορίας της. Έκανε κοντά τα τριπλα από ένα XT600 που ο φτωχοέλληνας ψηνότανε στην ανάγκη ότι ήταν μεγάλο on off. Το αμέσως απο κάτω της Άφρικα, ΤΑ ήταν εξίσου πανάκριβο για όσα πρόσφερε -ούτε καν ρυθμιζόμενη προφόρτιση πχ- απλά όταν πήγε η παραγωγή στην Ισπανία και Ιταλία και έκανε ήδη δέκα φορές απόσβεση η Honda, έπεσε η τιμή και ουχί τρελά. Για να λέμε και τα σύκα σύκα, στα λεφτά που ήταν το ΤΑ 650 στην προσφορά το 2006 έπαιρνες το 2011 V strom που αν και είναι άλλο πράμα είναι φρεσκότερο δυνατότερο και έχει και abs!
Άμα θέτε σύγχρονες Άφρικες υπάρχουν αλλά τις βγάζει η BMW και τις λένε F 800 GS. Άμα θέτε σύγχρονα ΤΑ (για φτηνότερα) τα βγάζει πάλι η BMW και τα λένε F 650 GS (twin). Σε πλήρη αναλογία με τις Άφρικες και τα ΤΑ κανένα από τα δύο δεν είναι φτηνό. Αλλά από την προσωπική μου εμπειρία μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι αξίζουν και το τελευταίο ευρώ τους.
Αν δε θέτε προπελοφόρο και ακριβό, αν θέτε χώμα πάτε σε Τενερέ για φτηνό και ΚΤΜ για σωστό. Αν δε θέτε χώμα πάτε σε V strom. Γιατί πλάκα ξεπλάκα η τιμή του κάνει την συζήτηση περιττή. Άμα ο άλλος θέλει μια μοτό με "καυτότερο" -μη σου πω και μόνο εδώ που φτάσαμε- κριτήριο την τιμή... V strom για να μην χαλάμε και σάλιο.
Mην γκρινιάζετε όμως γιατί αυτά τα "σκουπάκια" -σόρι προς τους ιδιοκτήτες αλλά με την αισθητική του εκεί που ανοίγει το ντουλαπάκι τον έκοβα ότι θα αδειάζεις τα σκουπίδια που τραβάει από τη μούρη- θα την σώσουν την Honda. Είναι φιλικά προς τους σκουτεράδες που είναι αυτή τη στιγμή η πλειοψηφία παγκοσμίως και αρκετά "αυτοκινητάδικα" στη λογική της λειτουργίας ώστε να ψαρέψουν και απελπισμένους ΙΧδες. Και ποιότητα Honda είναι και φιλοσοφία. Και την Honda με παπιά τη φτιάξανε κολοσσό, όχι με Τρανσάλπ και Αφρικάνες. Αυτό το λέμε "μάρκετιν".
Το εν λόγο "σκουπάκι" είναι και νουνού και light. Και δεν καίει και το φτάνεις και δεν σε τρομάζει και δεν θα χαλάει με τίποτα αφού θα πηγαίνει σαν μισό Jazz και ψόφια μέχρι τις 6500 στραλ που λέει και ο Ash. Και ...και ...και
Απλά για συνειδητοποιημένους μοτοσικλετιστές δεν είναι. Δηλαδή άμα θες on off με ένα δύο χιλιάρικα παραπάνω παίρνεις πολύ -μα πάρα πολύ- καλύτερες μηχανές. Για παράδειγμα ένα BMW F 650 GS (twin) έχει περίπου 2 χιλιάρικα αλλά 72 άλογα, σχεδόν 20 κιλά λιγότερα, καλύτερες αναρτήσεις, είναι πραγματικά ευέλικτο στην κίνηση και καίει ούτε 1 λίτρο στα 100 χλμ παραπάνω. Δε τα θες όλα αυτά; Είσαι τυχερός μόλις γλίτωσες 2 χιλιάρικα!
Απλά πρέπει και να ξέρεις τι θέλεις για να ξέρεις και πόσο θα το πλερώσεις και κατά συνέπεια και αν αξίζει. Αυτό το λέμε "μοτοσικλετιστής".
Τρανσάλπ πάντως και να βγάζανε σήμερα θα έκανε 10+ χιλιάρικα. Για να μην είναι σαν το ΤΑ 700 έτσι; Για να δω πόσοι θα πηγαίνανε τράπεζα μέσα στην κρίση για ανάληψη... δε βλέπω χεράκια!
Ξέρετε γιατί; Γιατί όπως είπανε και οι Rolling Stones "Υοu can't always get what you want but you might find that sometimes you get what you need".
Γουστάααρω να πηγαίνω από τον Ash -πένα χειρούργος και ακριβοδίκαιος- στον Ζουράρη σε δύο πόστ δρόμο!
Πολύ δύσκολοι πελάτες μου γίνατε από όταν φτήνηνε -στα 20 χρόνια του- το ΤΑ. :2hysterical:
Θέλετε και καινούργια Αφρικάνα να βγει και ΤΑ και να είναι on off ζόρικα και Honda και φτηνά. Και made in Japan. Γιατί ρε παιδιά;
Όταν η Αφρικάνα μεσουρανούσε ήταν η ακριβότερη της κατηγορίας της. Έκανε κοντά τα τριπλα από ένα XT600 που ο φτωχοέλληνας ψηνότανε στην ανάγκη ότι ήταν μεγάλο on off. Το αμέσως απο κάτω της Άφρικα, ΤΑ ήταν εξίσου πανάκριβο για όσα πρόσφερε -ούτε καν ρυθμιζόμενη προφόρτιση πχ- απλά όταν πήγε η παραγωγή στην Ισπανία και Ιταλία και έκανε ήδη δέκα φορές απόσβεση η Honda, έπεσε η τιμή και ουχί τρελά. Για να λέμε και τα σύκα σύκα, στα λεφτά που ήταν το ΤΑ 650 στην προσφορά το 2006 έπαιρνες το 2011 V strom που αν και είναι άλλο πράμα είναι φρεσκότερο δυνατότερο και έχει και abs!
Άμα θέτε σύγχρονες Άφρικες υπάρχουν αλλά τις βγάζει η BMW και τις λένε F 800 GS. Άμα θέτε σύγχρονα ΤΑ (για φτηνότερα) τα βγάζει πάλι η BMW και τα λένε F 650 GS (twin). Σε πλήρη αναλογία με τις Άφρικες και τα ΤΑ κανένα από τα δύο δεν είναι φτηνό. Αλλά από την προσωπική μου εμπειρία μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι αξίζουν και το τελευταίο ευρώ τους.
Αν δε θέτε προπελοφόρο και ακριβό, αν θέτε χώμα πάτε σε Τενερέ για φτηνό και ΚΤΜ για σωστό. Αν δε θέτε χώμα πάτε σε V strom. Γιατί πλάκα ξεπλάκα η τιμή του κάνει την συζήτηση περιττή. Άμα ο άλλος θέλει μια μοτό με "καυτότερο" -μη σου πω και μόνο εδώ που φτάσαμε- κριτήριο την τιμή... V strom για να μην χαλάμε και σάλιο.
Mην γκρινιάζετε όμως γιατί αυτά τα "σκουπάκια" -σόρι προς τους ιδιοκτήτες αλλά με την αισθητική του εκεί που ανοίγει το ντουλαπάκι τον έκοβα ότι θα αδειάζεις τα σκουπίδια που τραβάει από τη μούρη- θα την σώσουν την Honda. Είναι φιλικά προς τους σκουτεράδες που είναι αυτή τη στιγμή η πλειοψηφία παγκοσμίως και αρκετά "αυτοκινητάδικα" στη λογική της λειτουργίας ώστε να ψαρέψουν και απελπισμένους ΙΧδες. Και ποιότητα Honda είναι και φιλοσοφία. Και την Honda με παπιά τη φτιάξανε κολοσσό, όχι με Τρανσάλπ και Αφρικάνες. Αυτό το λέμε "μάρκετιν".
Το εν λόγο "σκουπάκι" είναι και νουνού και light. Και δεν καίει και το φτάνεις και δεν σε τρομάζει και δεν θα χαλάει με τίποτα αφού θα πηγαίνει σαν μισό Jazz και ψόφια μέχρι τις 6500 στραλ που λέει και ο Ash. Και ...και ...και
Απλά για συνειδητοποιημένους μοτοσικλετιστές δεν είναι. Δηλαδή άμα θες on off με ένα δύο χιλιάρικα παραπάνω παίρνεις πολύ -μα πάρα πολύ- καλύτερες μηχανές. Για παράδειγμα ένα BMW F 650 GS (twin) έχει περίπου 2 χιλιάρικα αλλά 72 άλογα, σχεδόν 20 κιλά λιγότερα, καλύτερες αναρτήσεις, είναι πραγματικά ευέλικτο στην κίνηση και καίει ούτε 1 λίτρο στα 100 χλμ παραπάνω. Δε τα θες όλα αυτά; Είσαι τυχερός μόλις γλίτωσες 2 χιλιάρικα!
Απλά πρέπει και να ξέρεις τι θέλεις για να ξέρεις και πόσο θα το πλερώσεις και κατά συνέπεια και αν αξίζει. Αυτό το λέμε "μοτοσικλετιστής".
Τρανσάλπ πάντως και να βγάζανε σήμερα θα έκανε 10+ χιλιάρικα. Για να μην είναι σαν το ΤΑ 700 έτσι; Για να δω πόσοι θα πηγαίνανε τράπεζα μέσα στην κρίση για ανάληψη... δε βλέπω χεράκια!
Ξέρετε γιατί; Γιατί όπως είπανε και οι Rolling Stones "Υοu can't always get what you want but you might find that sometimes you get what you need".
....... αλλά με την αισθητική του εκεί που ανοίγει το ντουλαπάκι τον έκοβα ότι θα αδειάζεις τα σκουπίδια που τραβάει από τη μούρη....
Τώρα άμα τα παραπάνω δε σε νοιάζουν και δε θα τα ήθελες για 1-2 χιλιάρικα διαφορά, επιλογή σου, λεφτά σου και μαγκιά σου.
Θεωρείς τον εαυτό εξυπνότερο των άλλων επειδή αγόρασες μηχανή με καλύτερη κατανάλωση και περισσότερους ίππους. Με την λογική σου πιάστηκες και εσύ κορόιδο αφού δεν πήρες vstrom που ήταν και 3000 φθηνότερο
Θα συμφωνήσω κι εγώ στο οτι είναι όλα υπερτιμημένα. Όλα όμως! Κι αυτό που έχεις εσύ Airhaed είναι πάαααρα πού υπερτιμημένο (καλό μηχανάκι καμία σχέση με το ΤΑ), Για πες μας πόσο κάνει το σελάκι για να μη πιάνεται το κολαράκι σε ταξίδια γιατι αυτό που έχει δεν είναι σέλα (400€ και άνω).
Με αυτή τι λογική λοιπόν σήμερα οι νεοι αγοραστές πάλι τιμόνι, ρόδα και δώρο το τασάκι παίρνουν.
Θα έγραφα κι άλλα αλλά φεύγω για βόλτα τώρα. ;D
Τα ρέστα τα κουλοκλισέ για πανάκριβα σέρβις, δίκτυα ανύπαρκτα, μηχανάκια που διαλύονται κάθε Παρασκευή βράδυ και άμα έχει πανσέληνο γίνονται ο Φρέντι Κρούγκερ και σε κυνηγάνε να σου κάνουν το πορτοφόλι κονφετί, είναι για άσχετους, ή για παρηγορία σε όσους τα ζαχαρώνουν αλλά δεν...
Kαι τα έχουμε και ξαναπεί και θα γίνουμε και βαρετοί.
Και για να προλάβω και τους φίλους που νομίζουν ότι κάνω το έξυπνο:
Και για να προλάβω και τους φίλους που νομίζουν ότι κάνω το έξυπνο:
Δεν πήρα το F για να βγάλω γκόμενα ούτε να πουλάω μαγκιά εδώ μέσα. Ήθελα δικύλινδρο on off. Τα ξαναζεσταμένα του Σοιχίρο ας τα φάει ο Σαρακάκης, ειδικά σε αυτά τα λεφτά. Iδανικά αν δεν σβαρνιόμουνα 35 χιλιόμετρα κάθε μέρα στο μποτιλιάρισμα και έμενα σε μια φυσιολογική ευρωπαϊκή πόλη -να χει να παρκάρεις εκτός πεζοδρομίου πχ- θα έπαιρνα 1200 GS να μείνει και του μικρού για αντίκα να πάω και εγώ με το χαμόγελο. Αλλά πολύ σφήνα κάθε μέρα και πολύ κέντρο.
Υπάρχει κανείς εδώ μέσα που δεν έχει ονειρευτεί να φύγει ένα πρωί για τη μηχανή για το γύρο του κόσμου και με άγνωστη ημερομηνία επιστροφής;
Πόσοι ΤΑδες έχουν πάρει αυτό που πουλάει το μηχανάκι ? 10 απο 100 ? Εύγε, οι άλλοι... την πάτησαν κατά την άποψη μου.
Έχεις την καλοσύνη ή έστω την υπομονή να τον "απλώσεις" λίγο περισσότερο αυτό τον συλλογισμό? Με έμφαση φυσικά στο τι πουλάει η μηχανή (ίσως και στο τι υπόσχεται αλλά ΔΕΝ το δίνει), και τι αφήνει η πλεοψηφία ανεκμετάλευτο..
μάλλον πρέπει να το δούμε σε άλλο νήμα.
Υπάρχει κανείς εδώ μέσα που δεν έχει ονειρευτεί να φύγει ένα πρωί για τη μηχανή για το γύρο του κόσμου και με άγνωστη ημερομηνία επιστροφής; Ε, αυτό σου πουλάει η μεγάλη μηχανή. Το παραμύθι ότι και που λέει ο λόγος αύριο έφυγες.
Τωρα τελευταία, αυτό πρέπει να το σκέφτομαι τουλάχιστον μια φορά την ημέρα.
Άμα πάντως θες μηχανάκι να το φτιάχνει και ο καφετζής στο έρημο χωριό να πάρεις καμιά Jawa που άμα χαλάσει κάνει και ωραίο ντεκόρ δίπλα στο πηγάδι :2hysterical:Οπότε γιατί το εικονίδιο αδελφέ μου;
Αν όμως σχεδιάζεις - ονειρεύεσαι να πάς σε πραγματικά απομακρυσμένες περιοχές του πλανήτη, αν την επιστροφή με τραίνο ή νταλίκα την εισπράτεις σαν ήττα, μια αξιόπιστη, επισκευάσιμη, φτηνή μοτοσυκλέτα φορτωμένη με ανταλακτικά και εργαλεία εννοείται, είναι η καλύτερη επιλογή.
Όμως επειδή "άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου" γιά τι σόι γύρο μιλάμε;
Αν είναι από άσφαλτο με οδική βοήθεια, όλα κάνουν. Αν όμως σχεδιάζεις - ονειρεύεσαι να πάς σε πραγματικά απομακρυσμένες περιοχές του πλανήτη, αν την επιστροφή με τραίνο ή νταλίκα την εισπράτεις σαν ήττα, μια αξιόπιστη, επισκευάσιμη, φτηνή μοτοσυκλέτα φορτωμένη με ανταλακτικά και εργαλεία εννοείται, είναι η καλύτερη επιλογή.
Όμως επειδή "άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου" γιά τι σόι γύρο μιλάμε;
Αν είναι από άσφαλτο με οδική βοήθεια, όλα κάνουν.
Airhead θα συνεχίσω γιατί είσαι απόλαυση στην ανάγνωση !
Νομίζω οτι αν πρέπει να κρίνουμε κάποιους είναι αυτούς που έχουν κάνει την κίνηση της αγοράς και ζούνε με το μηχανάκι
καιρό.
Πόσοι ΤΑδες έχουν πάρει αυτό που πουλάει το μηχανάκι ? 10 απο 100 ? Εύγε, οι άλλοι... την πάτησαν κατά την άποψη μου.
Πόσοι Στρωματάδες έχουν πάρει αυτό που πουλάει το μηχανάκι ? 20 απο 100 ? Εύγε, οι άλλοι... την πάτησαν κατά την άποψη μου.
Πόσοι GS1200 έχουν πάρει αυτό που πουλάει το μηχανάκι ? 5 απο 100 ? Εύγε, οι άλλοι... την πάτησαν κατά την άποψη μου.
κ.ο.κ
την πάτησαν γιατί προφανώς πλήρωσαν και πληρώνουν καθημερινά την....κ@υλα τους που λέμε παραπάνω. Διότι σήμερα
δεν είναι αποχές να πληρώνεις τέτοια.Τέλος.
αλλά είμαστε τελείως εκτός θέματος.
Ρε μη με φκιάνς και έχω να πλύνω και πιάτα η δουλάρα. Που το γύρισα στα οικιακά και έχω 2 GS από κάτω και κάθονται!Ρε γραφολαγνε γραψε κανα μοτοβιβλιο να περναει και η ωρα σου
αν ηθελες να τον κανεις να συνεχισει επειδη ειναι απολαυση στην αναγνωση, επρεπε να τον τσιγκλισεις με κατι...
εσυ εγραψες απλα μια διαπιστωση... με ξενερωσες Κωστα...
.......
Ειδες Κωστακη πως γινεται η δουλεια?
Αντε να μαθαινεις και εσυ...
Ρε μη με φκιάνς και έχω να πλύνω και πιάτα η δουλάρα. Που το γύρισα στα οικιακά και έχω 2 GS από κάτω και κάθονται!
Εμ βέβαια πήρες το mothership πριν κάνεις μωρό. Έλα ξάπλωσε στον καναπεδάκο να σε ψυχαναλύσω... Σήκω τα ποδαράκια (τίναξε τα όμως μη στα κόψω γιατί τώρα σκούπισα) και άραξεεεε...
Κατά Φρόυντ λοιπόν που λες η Χάιδω συμβόλιζε το εφηβικό απωθημένο. Το οποίο αν και κάτω από κάθε λογικό πρίσμα δεν έστεκε σαν αγορά, ενόψη μωρού, αυτή ακριβώς η μυρωδιά της επερχόμενης σκατίλας ανακατεμένης με μωρομάντιλου επέβαλε τελικά.
Γιατί κάτι πίσω και κάτω από την παρεγκεφαλίδα σου νιώθωντας ότι το μωρό μαζί με το ξενύχτι του και τόνους σκατού θα φέρει το τέλος μιας ολόκληρης εποχής, ψυθίριζε πως έπρεπε να προλάβεις να κάνεις ταμείο με τα απωθημένα σου προκειμένου να κάνεις "περαίωση" με το υποσυνείδητο σου, προ του check out από την dolce vita.
Το mothership που λες λειτουργούσε σε δύο επίπεδα. Ήταν η απόλυτη κ@υλα και ταυτόχρονα η απόλυτη ανωριμότητα ως κίνηση του father to be. Τέλειο δηλαδή ως ψυχολογικό και α λα Terminator "Ι 'll be back..." (...για την ακρίβεια "πα να μεγαλώσω κάνα δύο μωρά αλλά ...I 'll be back! Μόλις φύγουν για το πανεπιστήμιο καβαλάω και έρχομαι κουφάλες μην κινηθεί κανείς!")... Πως σπαρταράει το ψάρι μπας και ξαγκιστρώσει; Αυτό...
Και γιαυτό καλά που το πήρες. Αν δεν είχες μηχανή, όσα γέλια και να σου έκανε η κόρη κάποια στιγμή θα δάκρυζες και ΜΖ να πέρναγε κάτω από το σπίτι και θα κοίταζες με ομιχλώδες βλέμμα κάπου στο υπερπέραν, σαν το γεροναυτικό με το τσιμπούκι ένα πράμα, όποτε έβλεπες στην εθνική μηχανάκια να σε προσπερνάνε.
μάλλον πρέπει να το δούμε σε άλλο νήμα.
αλλά είμαστε τελείως εκτός θέματος.
είπαμε άλλο νήμα, το ξεσκίσαμε αυτό.
Κάτσε να τελειώσει τα πιάτα και θα συνεχίσει :2hysterical:
Όταν μετά από τόσα καταλήγουμε να συζητάμε πάλι γιατί και αν η ΤΑ κάποιου είναι η καλύτερη και τα βασικά επιχειρήματα είναι ότι δεν φτιάχνεις το Bmw στο χωριό και ένας μάστορας κάπου θέλει άλλα λεφτά για να βάλει λάδια φίλτρο και τακάκια σε ένα bmw και άλλα σε ένα γιαπωνέζικο ε τι να πεις. Κυλιέσαι στα γέλια σαν το ψηφιακό μπαρμπαδελάκι και το προσπερνάς.
Άντε να δεχτώ ότι σου λέει ο μπάρμπας που φτιάχνει μόνο παλιά μπόξερ, δεν ακουμπάω γιαπωνέζο και ο γιαπωνέζος ότι δεν ακουμπάει παλιό μπόξερ. Αλλά ως εκεί.
Τι να ξέρει δηλαδή παρπάνω ο μάστορας στο Rotax? Σφίγγουν αλλιώς οι βίδες; Από τη στιγμή που τόσος κόσμος συντηρεί και επισκευάζει τα bmw του μόνος του, ο μάστορας που είναι και επαγγελματίας μηχανολόγος δεν επιτρέπεται να σου πουλάει καπνοσυρίγγια. Άμα δε ξέρει, και δε θέλει κιόλας οκ, αλλά μη λέμε τώρα ότι να 'ναι.
Και για κόστος αφού δε σ' αρέσει να κάνουμε απλώς την πλάκα μας κάτσε και άκου τα. Συγκριτικό ΜΟΤΟ τεύχος 415, 15 Μαίου 2008,
ανάμεσα σε TA700, Versys, Vstrom F 650 GS twin.
Αντιγράφω:
Κόστος ζημιών όλων των περιερειακών πλαισίου (αν σπάσεις ΟΛΟ το μηχανάκι):
ΤΑ700: 2.110 ευρώ / F650 GS: 2.310 ευρώ
Εξι βασικά αναλώσιμα ανταλλακτικά συνολικό κόστος:
ΤΑ700 244 ευρώ / F 650 gs: 248 ευρώ
Κόστος συντήρησης ως τα 30.000 χιλιόμετρα:
ΤΑ 700: 524,62 ευρώ/ F650 GS: 310,77 ευρώ
Αυτάααααα...
Κόστος συντήρησης ως τα 30.000 χιλιόμετρα:
ΤΑ 700: 524,62 ευρώ/ F650 GS: 310,77 ευρώ
Αυτάααααα...
Αν και είχα πει να μην ξαναγραψω σε αρθρο που εχει συγκριση ΤΑ με gs αλλα δεν αντεξα....
Δεν μπορώ να καταλαβω τι σχεση εχουν τα δυο μηχανάκια και αναφέρεστε....το ενα ειναι εργαλειο και το αλλο παπακι.
Ούτε με το 800 αρι δεν μπορουμε να το συγκρίνουμε, αλπά τα δικά μας είναι "του λαού" ας πούμε με δεκαετίες πριν τεχνολογία....
Και με την λεξη χοντα ρε παιδια....τσιχλα την καναμε....υπαρχουν και αλλα αξιοπιστα, δηλαδή το KLE 500 τι εχει? Σκυλι είναι και χώμα πάει και μην πω οτι εγω με το δικό μου δύσκολα το πιάνω...και ειναι και ποιο φτηνο
Παντος για να έχουμε τα BMW σαν αλατι σε καθε ποσταρισμα κατι θελει να πει ο ποιητης ε?....κρυφοι ποθοι!
Καλα, μαθε πρωτα να πας το 650αρι σου να μη σε περνανε τα ΚΛΕ :2hysterical: και μετα ικανοποιεις και τον ποθο σου με ενα ελικοφορο ;)
Σε τι χρησιμεύει ενα 1200αρι μέσα στην κίνηση?
H παραμένει αραχτό για μια στο τόσο οταν βρεθούν τα φράγκα και αν κάτσει, αρκεί να τόχουμε δλδ, και την δουλειά την βγάζει ενα παπί η σκουτερ?
Πολύ περισσότερο στο χώμα? Εκεί δεν το πάς σε πάει. Εκτός και αν είσαι πρωταθλητής βαρών και κάνεις προπόνηση.
Και να μην μιλάμε για το τι κοστίζει ενα πλάγιασμα σε πλαστικά ....
Ακόμα και η ΤΑ είναι βαριά για σοβαρό χώμα.
Απλά οι περισσότεροι δεν εχουν το χρήμα να εχουν ενα street και ενα χωματερό και αναγκάζονται στην μετριότητα ενός on/off.
Εγώ θα έλεγα περισσότερο «χρυσή τομή» παρά «μετριότητα». βέβαια είναι και τι ψάχνει ο καθένας...
... Άμα θες να πάς μογγολία πάρε ότι καβαλάνε οι μογγόλοι. IZH? Ok IZH! Kατά Ινδία; Enfield και καθάρισες. Πρώην σοβιετία; Ural.
..... για θα σε στείλει για ρουλεμάν λαιμού στην Κουάλα Λουμπούρ και μέχρι να φτάσει το back order από Σαυρακάκη θα σου έχουν γίνει τα μάτια σκιστά από το πολύ ρύζι.
Ε, το γύρο του κόσμου τον κάνεις με το ΤΑ πάντως (600-650). Δε θα τα φας σε επισκευές αλλά μάλλον σε βενζίνα. Γι αυτό θέλει το μοτεράκι με ψεκασμό=οικονομία
Η Αφρικα και το CBX στο ίδιο βαρέλι; Χμμμ κάτι μας διαφεύγει εδώ...
Και μπορώ από τώρα -πριν καν βγεί η επίσημη τιμή- να ρισκάρω και με στοίχημα για το ότι θα πατώσουν οι πωλήσεις στην Ελλάδα.Αυτό το στοίχημα το βάζω και εγώ. Ολες οι πωλήσεις νέων μοτοσικλετών (όχι σκουτερ) θα πατωσουν
Η μεγάλη μαγκιά της Χόντα είναι πως κατάφερε από την αρχή της ιστορία της να πείθει, όταν όλα ήταν εναντίον της. Όταν όλοι γελούσαν με τους γιαπωνέζους και τα supercub Που τα πουλούσαν στα μαγαζιά με τα γεωργικά εργαλεία και τα σιδηρικά, έλεγε "είναι φθηνό όσο και καλό -αξιόπιστο" κλπ κλπ. Και ήταν.
Οι Ιάπωνες δεν κατάφεραν απλά μια εμπορική επιτυχία. Το σημαντικό είναι ότι γνώρισε ο πολύς κόσμος τη μοτοσυκλέτα. Πολλοί φανατικοί της ευρωπαϊκής σχολής σήμερα, μάλλον δεν θα είχαν μοτοσυκλέτα, αν η μοτοσυκλέτα σου κοπάναγε την κνήμη για να πάρει εμπρός και έσβηνε όποτε ήθελε. Γι' αυτό δεν κάνω πλάκα όταν λέω είναι ευτύχημα που έκλεισαν κάποια ευρωπαϊκά εργοστάσια...
Οι περισσότεροι ευρωπαίοι έμαθαν και επανήλθαν.
Κάποιοι έχοντας αγοράσει τα ταμπελάκια κάποιων θρύλων, τα κολλούν σε φασόν κινέζικες κατασκευές.
Αυτοί δεν έμαθαν.
Και ναι χαλάνε τα ιταλικά και τα εγγλέζικα αλλά αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ. Ειναι θέμα κουλτούρας αλλά και κόστους εργατώρας σε κάθε χώρα. Άμα δεν περάσει έλεγχο ποιότητας μοτέρ ιάπωνα εργάτη μπορεί και να φάει το στρόφαλο από τον καημό του. Του Ιταλού και όλο να πέσει από τον σκελετό θα πει "κοίτα όμως τι ωραίο που είναι και στο πάτωμα ε; Έργο τέχνης! ...πάμε να κεράσω μία γκράπα!".
Εδώ (εννοώ στο Forum) νομίζω ότι Hondo-αντιπαραθέσεις διατηρούνται σε ένα καλό επίπεδο Νικόλα. Σε κάτι άλλα forum που διαβάζω που και που πλέον μόνο ώς επισκέπτης βλέπω ότι έχουν εκτροχιαστεί ;)
Και ναι χαλάνε τα ιταλικά και τα εγγλέζικα αλλά αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ. Ειναι θέμα κουλτούρας αλλά και κόστους εργατώρας σε κάθε χώρα. Άμα δεν περάσει έλεγχο ποιότητας μοτέρ ιάπωνα εργάτη μπορεί και να φάει το στρόφαλο από τον καημό του. Του Ιταλού και όλο να πέσει από τον σκελετό θα πει "κοίτα όμως τι ωραίο που είναι και στο πάτωμα ε; Έργο τέχνης! ...πάμε να κεράσω μία γκράπα!".
Γερμανία και Ιαπωνία απαγορευόταν να άχουν στρατούς και να φτιάχνουν όπλα, άρα τα καλύτερα μυαλά τα απασχολούσαν στην αυτοκινητοβιομηχανία και μοτοβιομηχανία.
Για σκέψου τι μηχανές έχουν βγάλει η Ducati ή η ΚΤΜ, που σαν εταιρείες έχουν το 1/1000 του μεγέθους και της δυναμικής της Χόντα!
Το CT110 -το 8τάχυτο- που ψάχνεις υπάρχει περίπτωση να το βρεις σε έκδοση για τα ταχυδρομεία νομίζω που είχε βγάλει η Χόντα, σε κάναν ΟΔΔΥ δηλαδή που θά νει όμως σάπιο.
A, δεν έχω κανέναν ενδοιασμό για την αντιγραφή,. Παρθενογέννεση δεν υπάρχει έτσι και αλλιώς ούτε στην τέχνη ούτε στην τεχνολογία. Και οι BMW τις Victory αντέγραψαν και το παπί προέκυψε από ένα απλό ερώτημα "τι φτιάχνουμε να ξεπουλήσουμε; τι χρειάζονται όλοι και μπορούν όλοι να πληρώσουν όλοι; ποιός το έχει κάνει στο παρελθόν;" και η απάντηση ήταν απλή όσο και μεγαλειώδης. Η Vespa του Piaggio ήταν το "λαϊκό όχημα" που είχε ξετινάξει δέκα χρόνια πριν την αγορά. Ε, ο Χόντα έκανε όχι ένα αλλά δύο άλματα μπροστά.
1ον Μπόρεσε να αναρωτηθεί και να απαντήσει κάτι θεμελιώδες σε μηδενική βάση και χωρίς κόμπλεξ.
2ον Μπόρεσε να τολμήσει να κάνει ένα πραγματικά αποφασιστικό άλμα. Να πει θα κάνουμε τον διάδοχο της βέσπα -κάτι αρχετυπικά και παγκόσμια αναγνωρίσιμου- και θα το κάνουμε καλύτερο. Όχι να πει "για να δούμε μπας και αν και ίσως". Θα το κάνουμε πάει και τέλειωσε. Όχι αντιγραφή όμως. Εξέλιξη. Ναι είχε μοχλικό μπροστά για φτήνια αλλά έκανε την ίδια (άθλια) δουλειά με τον μισό όγκο και βάρος. Ναι είχε ποδιά αλλά ήταν πλαστική, αεροδυναμική, μικρή, αποτελεσματική και δεν σε πετσόκοβε άμα έπεφτες.
Και τόλμησε να πει σε όλους ότι το μέλλον είναι τετράχρονο, παρά τις ευκολίες και το μεγαλύτερο περιθώρειο κέρδους των δίχρονων κινητήρων. Γιατί έβλεπε μακριά και χωρίς παρωπίδες.
Ρε μπας και έζμπρωξε ο σαραβαλάκης κάνα φορτίο στην Ε.Α. -κατά τη συνήθη μέθοδο "πωλήσεων- και μας κάνει το παγώνι; :2hysterical:
Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους!
Αφού αποφασίσαμε ότι οι πωλήσεις θα κρίνουν την στρατηγική της Honda, να και οι πωλήσεις του 2012 (μέχρι και τον Οκτώβρη).
Αρχική πηγή ΣΕΑΑ και δημοσίευση στο: http://www.mrbike.gr/website/pinakes-poliseon-Moto/
Πωλήσεις ανά μοντέλο (πάνω από τα 500 cc).
(http://imageshack.us/a/img268/9500/montelasta500cc.jpg)
Πωλήσεις ανά εταιρεία (πάνω από τα 500 cc).
(http://imageshack.us/a/img138/9231/etaireiessta500cc.jpg)
Χωρίς άλλο σχόλιο.
τα αντίστοιχα νούμερα στη Γαλλία για το 2012. Το NC700 στην 25η θέση με 1.236 κομμάτια. Πιο κάτω βρίσκεται και το NC700D με 1.062.
http://www.moto-station.com/article15500-statistiques-2012-voici-les-motos-et-scooters-les-plus-vendus-en-france.html#.UPbsNYZnacs
Δεν κάνω καμία σύγκριση για όποιον εξετάζει το σενάριο να ξεκινήσει ένα ακόμα ζουμερό flame, απλά για ενημέρωση το παράθεσα. :)