Hellas Transalp Forum

αλλαγη απο transalp 650 σε CBF 1000

manthos · 10621

Offline manthos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 49
on: Παρασκευή 27 Απρίλιος 2012, 14:00:28 μμ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ,
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΔΩΣΩ ΤΟ TRANSALP650 KAI NA ΠΑΡΩ ΤΟ CBF1000.ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.


οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται


Offline manthos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 49
Reply #1 on: Παρασκευή 27 Απρίλιος 2012, 14:01:18 μμ
ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ CBF1000 ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ


οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2455
  • XLV650, CRF1000
Reply #2 on: Παρασκευή 27 Απρίλιος 2012, 14:55:20 μμ
Εχω οδηγησει μονο το 600 και οχι το 1000αρι αλλα ειναι αλλη κλαση μηχανακι για ασφαλτο. Ειδικα το 1000αρι απ' οτι εχω ακουσει/διαβασει εχει ροπη, γκαζι, αξιοπρεπη κρατηματα, φορτωνεται, παιρνει δευτερο ατομο - οτι πρεπει για (πολυ) μακρινα ταξιδια. Το 600 που οδηγησα δεν ειναι παπι στην πολη σαν το Τρανσαλπ αλλα δεν θα τολεγα και αβολο.

Οπως εχω ξαναγραψει/πει, αν καποιος παιρνει Transalp χωρις να εκμεταλευεται τις off δυνατοτητες του, τοτε εχει κατα τη γνωμη μου λαθος μηχανακι. Υπαρχουν πολλα αλλα πιο καταλληλα μηχανακια για ασφαλτο και ταξιδια και τα δυο CBF ειναι μεσα σ'αυτα. Αλλα ειμαι σιγουρος οτι καποιοι κατοχοι θα γραψουν πιο λεπτομερεις αναφορες..


" the PouroDuro spirit "


Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #3 on: Παρασκευή 27 Απρίλιος 2012, 15:28:32 μμ
Μην νομίζεις ότι και το 600 είναι ...λίγο. Καμία σχέση ο κινητήρας του με το 650 που έχει η ΤΑ. Είναι πολύ δυνατό αν αυτό σε οδηγεί προς το 1000άρι ενώ είναι και πολύ πιο οικονομικό (και από το 1000 αλλά ειδικά από την ΤΑ σου.) Ξανασκέψου το 600 αν δεν θέλεις οπωσδήποτε το 1000. Γλυτώνεις και τέλη κυκλοφορίας - ασφάλεια...


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline military

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 159
  • ΛΑΜΙΑ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΛΑΜΙΑΣ
Reply #4 on: Παρασκευή 27 Απρίλιος 2012, 16:01:57 μμ
Άλλο μηχανάκι...............................
Για ατελείωτες βόλτες.
Τρομερή ροπή και αρκετά άνετο.
Αλλά,αν βολευόσουν με την δύναμη του ΤΑ(έστω και οριακά) πάρε το 600 για λιγότερα λειτουργικά έξοδα.


S.K.O.D.A.
Serious Knock Out DamAge

XL-600VV παλιά...τώρα XL1000V MK2.


Offline manthos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 49
Reply #5 on: Παρασκευή 27 Απρίλιος 2012, 16:22:55 μμ
Παιρνω CBF1000 απο φιλο 5.000€ του 08 με 6.000χλμ.καταληγω εκει γιατι πας 100-120 στις 5.000χ/στροφεσ και η καταναλωση πολυ χαμηλοτερη.οσο για το off road ειναι το μονο που με κολαει σε αυτη τη μηχανη.το 600 δυνατο και αυτο αλλα καμια σχεση με το 1000.


οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται


babisku

  • Guest
Reply #6 on: Παρασκευή 27 Απρίλιος 2012, 16:28:02 μμ
Ότι και να διαβάσεις θα είναι υποκειμενικό. η μόνη σίγουρη γνώμη είναι αυτή που θα σχηματίσεις μετά από δοκιμή ο ίδιος. Εγώ πάντως την είχα οδηγήσει αρκετές φορές όταν είχα το 650 και ήμουν στο παρά πέντε  για να την πάρω (τελικά προτίμησα το 700). Σύμφωνα με την δική μου γνώμη πρόκειται για φανταστική μηχανή που την βρίσκεις σε πολύ καλή τιμή για τα κυβικά της και έχει τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία της. Τα πρώτα 600 ήταν με καρμπυρατέρ ενώ το 1000 είναι με ψεκασμό.



Offline dirty

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 16
Reply #7 on: Παρασκευή 27 Απρίλιος 2012, 18:44:44 μμ
Πολυ καλο μηχανακι πολυ σταθερο στριβει πολυ καλα και εχει βγει απο παρα πολλους ενα απο τα καλυτερα μηχανακια για τα λεφτα του παρτο με κλειστα ματια ,αν θελεις και χωμα παρε κανενα εντουρακι και κανε την δουλεια σου



Offline XTerminator

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 467
Reply #8 on: Παρασκευή 27 Απρίλιος 2012, 19:43:27 μμ
Γεια σας παιδια.Περσι ειχα και γω ακριβως το ιδιο διλημα.Τελικα λογω του οτι μου αρεσει και το χωμα δεν το αλλαξα.Ειναι πολυ καλο μηχανακι το 1000αρι ,θα το επερνα,παροτι πιστευω οτι το 600 ειναι ισως ποιο ομοιογενες και κανεις παρομοια πραγματα με χαμηλοτερο κοστος.Βεβαια να μην τα ισοπεδωνουμε ολα....η διαφορα των κυβικων ειναι διαφορα!


"ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ"


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #9 on: Παρασκευή 27 Απρίλιος 2012, 20:12:32 μμ
Παιρνω CBF1000 απο φιλο 5.000€ του 08 με 6.000χλμ.
Μπερεκέτ. :thumbup:

...καταληγω εκει γιατι πας 100-120 στις 5.000χ/στροφεσ και η καταναλωση πολυ χαμηλοτερη

Αμα πας με  120  , τι τι θες το χίλια , μηχανή είναι δεν είναι κουμπαράς να κάνεις οικονομία. :pimp:



ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline cbfaras

  • μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
    • FUN
Reply #10 on: Παρασκευή 27 Απρίλιος 2012, 20:14:47 μμ
Καλησπερα! εγω φιλε ειμαι ενας κατωχος του 1000 και το εχω απο
το 2006 καινουριο εχω τωρα 71,000χλμ εχω οργωσει ελλαδα και
ευρωπη και η ζιμιες που ειχα απο το 06' ειναι 2 σκασμενα πισω λαστιχα
μια λαμπα και απο κει και περα τα αναλωσιμα. αν δεν εχει τρελη διαφορα
στα χρηματα το 600 παρε το 1000 ειναι χωρις υπερβολες παρα πολυ
καλητερο απο το μικρο και οσο αν σου φανει παραξενο το 1000 για μεσα
στην πολη ειναι πιο ευκολο λογο της τεραστιας ροπης που εχει πας με 50
και εχεις 6 ταχητητα και απλα ανοιγεις γκαζι και φευγεις. απο οικονομια
εχει αρκετα καλη εχω κανει το μεγιστο στην ευρωπη 370χλμ με 17 λιτρα
με ταχητητες 140-150-160χαω (19 ειναι το τεποζιτο).
« Last Edit: Παρασκευή 27 Απρίλιος 2012, 20:16:21 μμ by cbfaras »


Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650


andy

  • Guest
Reply #11 on: Παρασκευή 27 Απρίλιος 2012, 20:27:38 μμ
Μπερεκέτ. :thumbup:

Αμα πας με  120  , τι τι θες το χίλια , μηχανή είναι δεν είναι κουμπαράς να κάνεις οικονομία. :pimp:


Με πρόλαβες φιλαράκι την ίδια άποψη έχω.




Αλλά αν το κάνεις για την καναναλωση να ξέρεις ότι όσα θα γλυτώνεις στην εθνική θα καις τα τρπλάσια στην πόλη.
4τρακιλυνδρο μηχανάκι είναι μην περιμένεις και πάρα πολλά από θέμα οικονομίας. Ακριβότερα σέρβις, καταπιολα στην πόλη και κάψιμο στα πόδια το καλοκαίρι και μόνο άσφαλτο.



Offline cbfaras

  • μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
    • FUN
Reply #12 on: Παρασκευή 27 Απρίλιος 2012, 20:37:28 μμ
αυτο που λεει ο απο πανω το βασικο μειον που εχει ιδικα το καλοκαιρη
ειναι το βεντιλατερ αμα αναψει σε καιει στο αρηστερο ποδι. απο
οικονομια μεσα σε πολη ακριβος δεν ξερω λογο οτι το νιση δεν ειναι αθηνα
να κανω μεγαλα δρομολογια μεσα σε πολη αλλα σιγουρα δεν ειναι κατι
τρελο λογο της ροπης. απο σερβις: λαδια φιλτρο καθε 8000 και 4 μπουζι καθε
20000 φιλτρο αερα ΚΝ και βαλβιδες δεν εχω κανει ρυθμηση ποτε μονο ελενχο.



και οσο για χωμα αν δεις την μικρη φοτο εδω αριστερα ξερεις που ειναι??
προφητης Ηλιας κορυφη καιμακτσαλαν 2500μετρα :)
« Last Edit: Παρασκευή 27 Απρίλιος 2012, 20:39:11 μμ by cbfaras »


Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2455
  • XLV650, CRF1000
Reply #13 on: Σάββατο 28 Απρίλιος 2012, 11:01:16 πμ
και οσο για χωμα αν δεις την μικρη φοτο εδω αριστερα ξερεις που ειναι??
προφητης Ηλιας κορυφη καιμακτσαλαν 2500μετρα :)

Ετσι νομιζα κι'εγω για τα street μηχανακια μεχρι που πηγα το VFR σε ασχημους πετροφυτεμενους χωματοδρομους και μαλιστα δικαβαλος σε καποιους  :o  θα ανεβασω σχετικες φωτο εν καιρω. Αν ειναι απλα να περασει κανεις απο χωματοδρομο, θα περασει μια χαρα με καποια προσοχη και με το CBF, δεστε εδω το VFR φορτωμενο σε ανηφορικο σχετικα σαθρο χωματοδρομο καπου στα 1700 μετρα:





" the PouroDuro spirit "


andy

  • Guest
Reply #14 on: Σάββατο 28 Απρίλιος 2012, 13:53:30 μμ
εντάξει μάγκες μην το χέσουμε.
 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Και εγώ κάθε μέρα ανέβαινα αυτή την ανηφόρα με κροκάλες με το κινέζικο σκούτερ ή το varadero



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2455
  • XLV650, CRF1000
Reply #15 on: Σάββατο 28 Απρίλιος 2012, 16:04:40 μμ
εντάξει μάγκες μην το χέσουμε.
 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Και εγώ κάθε μέρα ανέβαινα αυτή την ανηφόρα με κροκάλες με το κινέζικο σκούτερ ή το varadero

Φυσικα και θα ανεβαινες και με σκουτερ και με το Vara, αλλα και με καποιο street ;D  Η ουσια αυτων που εγραψα δεν αλλαζει: με ενα οποιοδηποτε street, ιδιως αν δεν εχει κλιπ-ονς, περναει κανεις απο πατημενους χωματοδρομους χωρις προβλημα - δεν χρειαζεται ον-οφφ γι'αυτο. Απο κει και περα, οταν κανεις αρχιζει να το παει και να το φχαριστιεται στο χωμα (οχι απλα να περναει πατημενους χωματοδρομους), τοτε ενα ον-οφφ "αποσβενει" τη σχετικη επενδυση σ'αυτο σε σχεση με ενα street κατα τη γνωμη μου  ;)


" the PouroDuro spirit "


Offline manthos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 49
Reply #16 on: Παρασκευή 11 Μάιος 2012, 13:12:12 μμ
ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ?ΚΡΑΤΑΣ ΤΟ ΤΑ650 12/07 ME 30000xlm ΜΕ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ CBF1000 Η ΠΑΙΡΝΕΙΣ CBF1000  07/08 ΜΕ 6100χλμ ΜΕ ΡΟΠΗ,ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΩΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΧΕΔΟΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΗ?


οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #17 on: Παρασκευή 11 Μάιος 2012, 13:26:00 μμ
ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ?ΚΡΑΤΑΣ ΤΟ ΤΑ650 12/07 ME 30000xlm ΜΕ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ CBF1000 Η ΠΑΙΡΝΕΙΣ CBF1000  07/08 ΜΕ 6100χλμ ΜΕ ΡΟΠΗ,ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΩΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΧΕΔΟΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΗ?

Αν ρωτάς εμένα κρατάω το 650! ;D



Offline omega

  • Σιγα μην ειμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1025
Reply #18 on: Παρασκευή 11 Μάιος 2012, 13:27:59 μμ
Εγώ φίλε μου διέκρινα περισσότερο την θέλησή σου να αλλάξεις επειδή υπάρχει η συγκεκριμένη ευκαιρία.
Αυτή σε έβαλε σε σκέψεις αλλιώς δεν νομίζω να είχες ασχοληθεί.

Η απάντηση είναι στην ερώτηση:Μου χρειάζεται πραγματικά το 1000άρι(έστω κι ευκαιρία για να τα σκάσω;) ή είναι η κ...α της συγκεκριμένης στιγμής και μετά θα ξεφουσκώσει;


Πέτα... ψηλά... μακριά... κι... ελεύθερα...


Offline manthos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 49
Reply #19 on: Παρασκευή 11 Μάιος 2012, 13:44:20 μμ
τη μηχανη την οδηγησα και στην πολη και εκτος και κρυβει πολυ καλα τα κιλα της.
νομιζω οτι το ΤΑ650 με εχει φαει στισ βενζινες.μιλαμε για 250χλμ  περιπου το γεμισμα.
δεν ειναι πολλα?
τουλαχιστον να τα δινεις αλλα να εχεις και το κατι παραπανω


οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #20 on: Παρασκευή 11 Μάιος 2012, 13:56:58 μμ
τη μηχανη την οδηγησα και στην πολη και εκτος και κρυβει πολυ καλα τα κιλα της.
νομιζω οτι το ΤΑ650 με εχει φαει στισ βενζινες.μιλαμε για 250χλμ  περιπου το γεμισμα.
δεν ειναι πολλα?
τουλαχιστον να τα δινεις αλλα να εχεις και το κατι παραπανω

Αν θές κάτι παραπάνω τότε σίγουρα το 1000άρι είναι καλύτερο! Αλλά αν σε προβληματίζει και το οικονομικό τότε γρήγορα θα απογοητευτείς γιατί θα συνηθίσεις την απόδοση του 1000 (θα σου φάινεται δηλ. κάτι φυσιολιγικό) και θα σου μείνει πάλι η κατανάλωση (δεν νομίζω δηλ ότι θα πάρεις 1000άρι και θα πηγαίνεις με 100 ή 120). Εξαρτάται βάβαια κα σε τι τερέν περπατάς.



Offline manthos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 49
Reply #21 on: Παρασκευή 11 Μάιος 2012, 14:03:06 μμ
ΕΙΜΑΙ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟ.ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΣΤΗ ΒΙΠΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟ 4 ΦΟΡΕΣ ΤΗ ΜΕΡΑ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΜΕ 200ΧΛΜ ΟΥΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΓΚΟΥΡΙΕΣ ΕΞΟΥ ΚΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ CBF ΚΑΙ ΟΧΙ KANENA FAZER.ΑΠΟ ΟΣΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΩ Η ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 5LT/100. ΣΥΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ ΣΤΗ ΕΚΤΟΣ ΒΟΛΤΑ


οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται


tzeronymo

  • Guest
Reply #22 on: Παρασκευή 11 Μάιος 2012, 14:23:09 μμ
ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ CBF1000 ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ

φιλε μου  παρτο  αβλεπη  εγω το  μετανοιωσα  που  πηρα  Τ.Α  γιατι το  ειχα  μονο  για  ταξιδια  ασφαλτο
μολις  το καβαλησα  το CBF   ειπα  αυτο ειναι για μενα  το εχω 3 χρονια  μια  χαρα  ευχαριστημενος  eimai  !!!



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #23 on: Παρασκευή 11 Μάιος 2012, 14:39:19 μμ
ΕΙΜΑΙ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟ.ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΣΤΗ ΒΙΠΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟ 4 ΦΟΡΕΣ ΤΗ ΜΕΡΑ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΜΕ 200ΧΛΜ ΟΥΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΓΚΟΥΡΙΕΣ ΕΞΟΥ ΚΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ CBF ΚΑΙ ΟΧΙ KANENA FAZER.ΑΠΟ ΟΣΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΩ Η ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 5LT/100. ΣΥΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ ΣΤΗ ΕΚΤΟΣ ΒΟΛΤΑ


Φίλε μην το σκέφτεσαι και πολύ...

Κάνε την κίνηση και πάρτο.......




"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #24 on: Παρασκευή 11 Μάιος 2012, 15:25:23 μμ
Μηηηηη τι πας να κάνεις ??
κοίτα να δεις... αν δεν πας ταξιδάκια χωμάτινα, αν δεν σε τρώει το χέρι σου μόλις βλέπεις χωματόδρομο να θες να τον πατήσεις...
τότε είχες κάνει λάθος επιλογή μηχανής.

απο την άλλη... και 5Κ δεν είναι λιγα λεφτά, απλά για να αλλάξεις μηχανή έτσι χωρίς πλάνο.