Εχω οδηγησει μονο το 600 και οχι το 1000αρι αλλα ειναι αλλη κλαση μηχανακι για ασφαλτο. Ειδικα το 1000αρι απ' οτι εχω ακουσει/διαβασει εχει ροπη, γκαζι, αξιοπρεπη κρατηματα, φορτωνεται, παιρνει δευτερο ατομο - οτι πρεπει για (πολυ) μακρινα ταξιδια. Το 600 που οδηγησα δεν ειναι παπι στην πολη σαν το Τρανσαλπ αλλα δεν θα τολεγα και αβολο.
Οπως εχω ξαναγραψει/πει, αν καποιος παιρνει Transalp χωρις να εκμεταλευεται τις off δυνατοτητες του, τοτε εχει κατα τη γνωμη μου λαθος μηχανακι. Υπαρχουν πολλα αλλα πιο καταλληλα μηχανακια για ασφαλτο και ταξιδια και τα δυο CBF ειναι μεσα σ'αυτα. Αλλα ειμαι σιγουρος οτι καποιοι κατοχοι θα γραψουν πιο λεπτομερεις αναφορες..