Βρε παιδια κατι δεν καταλαβαινω καθολου!!!!
Αμ, καταλαβαίνω εγώ?
Νικο, εχω παρατηρησει και εγω οτι ακομα και το βαρος του κατσαβιδιου μεταβαλει τον συγχρονισμο και οτι η ρυθμιση παιζει στην +- μιση στροφη το πολυ. Ιδια παρατηρηση εχω κανει οταν και εγω "χαλασα" την ζυγοσταθμιση των καρμπς, η μηχανη ετρεμε σαν να δουλευε με ενα κυλινδρο. Επισης παρατηρω τα ιδια σχετικα με την διαφορα υποπιεσης στο φασμα των στροφων.
Πάει καλά ως εδώ .
Μια κακη ζυγοσταθμιση δεν αλλαζει την καταναλωση, κανει ομως την λειτουργια τραχεια, μια και ο ενας εκ των δυο κυλινδρων παραγει περισσοτερο εργο απο τον αλλο (η πεταλουδα του ειναι πιο ανοικτη απο τον αλλο και τραβαει περισσοτερο μειγμα), ενω ο αλλος κυλινδρος παραγει λιγοτερο εργο και "παρασυρεται" απο τον αλλο.
Λογικό, στο ρελαντί οι πεταλούδες είναι κλειστές , συγχρονίζοντάς τες απλά ισσοροπούμε τον αέρα που περνάει..
Αέρας περνάει κ απο κατι μικροσκοπικά ανοίγματα (τρύπες ) στην κάτω μεριά της πεταλούδας.Αν θυμάμαι καλά.
Tώρα οσο αφορά κατανάλωση κ συγχρονισμό το μόνο που καταλαβαίνω εγώ είναι να ''κλείσεις'' τον ένα κύλινδρο , ουσιαστικά δλδ τον στεγνώνεις κ ετσι έχεις μια μείωση που όμως προκαλεί αλλα δεινά στον κινητήρα.
Μια λύση επίσης είναι να μην ασχοληθείς με το συγχρονισμό στο ρελαντί κ αφου ξέρεις πάνω - κάτω τις στροφές που κινείσαι συνήθως να συγχρονίσεις εκεί τους κυλίνδρους.
Η κακη ρυθμιση ομως των pilot screw αλλαζει την καταναλωση.
Ναι αλλά οχι σε όλο το φασμα στροφών, μεχρρι τις 2000-2500 μετα αναλαμβάνουν οι βελόνες.
Γιωργο, μιλαμε για την βιδα που βρισκεται αναμεσα στα καρμπς
Ξέρει ο Γιώργος, γι αυτό είναι κ XL.
Για την ιστορία, (κουβέντα να γίνεται)
Σε ενα Celica του 1978 που είχα κάααααααααποτε , είχε δύο διπλά Weber δλδ χοντρικά 4 καρμπς, εναν αξονα που περιέστρεφε τις πεταλούδες κ 4 σημεία συγχρονισμού.
Ο συγχρονισμός βασιζόμενος στα haynes γινόταν ως εξής :
Aγόρασα ενα στηθοσκόπιο απο το Μοναστηράκι, εβγαλα την ενωση δύο σε ενα κ πάταξα την στρογγυλή μεμβρανη που εχει στην ακρη, εβαλα σε κάθε ακρο ενα σωλήνα κ στερέωνα την ακρη του σωλήνα στην εισαγωγή τον α΄ καρμπ σταθερά.
Μετα βαζοντας τον σωλήνα στο β' καρμπ εβαζα μπροστα τον κινητήρα , απο τα αυτιά στο ρελαντι ακουγα ενα ρούφιγμα , σε στρέρεο αναπαραγωγή
, οταν το φύσιμα είχε την ίδια ενταση κ στα δύο αυτιά ημουν οκ ανάμεσα α' κ β'.
Αυτό γινόταν κ με το γ' κ δ' καρμπ, με τον α' δλδ αναφορά.
Προυπόθεση να έχεις καλά αυτιά .
Τι ρυθμιζα ετσι? απλά το να μπαίνει ιση ποσότητα αέρα στην εισαγωγή κάθε κυλίνδρου.
Ολο αυτό επειδή δεν είχαν τα καρμπς σημεία να συνδέσεις όργανο.
Είχα σκεφτεί να το κάνω κ στο ΤΑ, αλλά προυπόθεση ηταν να γινόταν δίχως φιλτροκούτι για ευννόητους λόγους.