Hellas Transalp Forum

ΑΠΟ ΠΟΥ για γρανάζι και ατέρμονα κοντέρ;

επισκέπτης · 19077

costas

  • Guest
on: Πέμπτη 07 Ιούνιος 2007, 21:37:36 μμ
Από που να παραγείλω γρανάζι και ατέρμονα για το κοντέρ; πόσο περίπου έχουν; να τα φτιάξω μόνος; για να θυμηθώ και τα παλιά μου μαστορέμματα;
« Last Edit: Σάββατο 17 Απρίλιος 2010, 15:02:23 μμ by Chris_de_Ze »



flwrina

  • Guest
Reply #1 on: Πέμπτη 07 Ιούνιος 2007, 21:43:36 μμ
Από που να παραγείλω γρανάζι και ατέρμονα για το κοντέρ; πόσο περίπου έχουν; να τα φτιάξω μόνος; για να θυμηθώ και τα παλιά μου μαστορέμματα;

λοιπον: η λυση για το προβλημα σου μια ειναι   ΧΡΗΣΤΟΣ ΖΕΡΒΟΣ

ξεκινα ηδη να φτιαχνεις....



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #2 on: Παρασκευή 08 Ιούνιος 2007, 00:44:27 πμ
Quote from: costas link=topic=1173.msg11210#msg11210 date=
Από που να παραγείλω γρανάζι και ατέρμονα για το κοντέρ; πόσο περίπου έχουν; να τα φτιάξω μόνος; για να θυμηθώ και τα παλιά μου μαστορέμματα;

Οποιοδήποτε ανταλλακτικό να το παραγγείλεις από το Σαρακάκη ή από κάποιο τοπικό συνεργείο που έχει πάρε-δώσε με το Σαρακάκη.
Πρέπει πρώτα όμως να διαπιστώσεις πού είναι το πρόβλημα. Μπορείς και μόνος σου να το βρείς αλλά θέλει λίγο "μαστόρεμα". Αν τα καταφέρνεις στο βίδωμα-ξεβίδωμα τότε:

1) Λύνεις το πλαίσιο των οργάνων για να έχεις πρόσβαση στη ντίζα (κάτω από το κοντέρ).
2) Ξεβιδώνεις τη ντίζα από το κοντέρ
3) Γυρίζεις τον τροχό ελεύθερα και βλέπεις αν η ντίζα περιστρέφεται.
4) Αν περιστρέφεται τότε φταίει το κοντέρ. Αν όχι τότε φταίει η ντίζα ή ο ατέρμονας
5) Ξεβιδώνεις τη ντίζα και από την πλευρά του ατέρμονα (προσοχή έχει και μια βιδίτσα εκεί κάτω). Ελέγχεις τη ντίζα και βλέπεις αν περιστρέφεται εσωτερικά το συρματόσχοινό της. Αν όχι τότε φταίει η ντίζα.
6) Περιστρέφεις τον τροχό και κοιτάς αν στο ξεβίδωτο άκρο του ατέρμονα περιστρέφεται το σημείο που ήταν η ντίζα. Αν όχι τότε φταίει ο ατέρμονας.
7) Για επαλήθευση (αν φταίει μόνο το κοντέρ), βιδώνεις τη ντίζα στο κοντέρ και το άλλο ελεύθερο άκρο της το περιστρέφεις είτε με το χέρι είτε με ένα τρυπάνι χαμηλών στροφών. Αν δεν βλέπεις ένδειξη, φταίει το κοντέρ

Ντίζα, ατέρμονα, γραναζάκι, μόνο ως καινούρια. Κοντέρ μπορείς να πάρεις και μεταχειρισμένο.
 


 
« Last Edit: Παρασκευή 08 Ιούνιος 2007, 00:58:55 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


costas

  • Guest
Reply #3 on: Παρασκευή 08 Ιούνιος 2007, 14:49:04 μμ
χίλια ευχαριστώ , έλυσα την βίδα και γύρισα την ρόδα , δεν γυρνάει ο ατέρμονας , άρα θέλω ατέρμονα , αλλά θα κοιτάξω και το κοντέρ μηπως έχει και αυτό πρόβλημα!



Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #4 on: Πέμπτη 14 Ιούνιος 2007, 15:35:29 μμ
ακόμα δεν σοκαρίστηκες απ την τιμή του ατέρμονα?


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


costas

  • Guest
Reply #5 on: Παρασκευή 15 Ιούνιος 2007, 16:32:52 μμ
γιατί πόσο έχει; καμιά 30αρια ευρώ μουχαν πει



Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #6 on: Σάββατο 16 Ιούνιος 2007, 03:06:45 πμ
Αν έχει σπάσει το γραναζάκι το άσπρο (πλαστικό) πολύ φθηνότερα,
αν όμως έχει σπάσει το άλλο (κράμα σαν μεταλλικό ) αλλάζεται όλος ο ατέρμονας και κοστίζει πάνω από 95 € !!   
« Last Edit: Σάββατο 16 Ιούνιος 2007, 03:10:07 πμ by venumis »


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline Sotiris

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 737
  • Χανια!!!!!
Reply #7 on: Πέμπτη 28 Ιούνιος 2007, 12:40:45 μμ
Σήμερα τελείωσε και εμένα το κοντέρ. Για να δούμε την προηγούμενη φορά που κόπηκε κάναμε να το αλλάξουμε 5 χρόνια. Ελπίζω μετά την εξεταστική να το αλλάξω μαζί με άλλες αλλαγές που θέλω να κάνω. Θα κάνω και το τέστ σου Χρήστο να σιγουρέψω τι φταίει, αν και αν κρίνω από το παίξιμο του κοντέρ, ατέρμονα θα θέλω. Ίσως κινηθώ και για την αγορά του Sigma, θα δείξει.


Τελικά το πρόβλημα λύθηκε. Είχε φύγει η ντίζα από την βάση του κοντέρ και για αυτό δεν έγραφε χιλιόμετρα. Κατά τύχη το πρόσεξα, και αφού την έβαλα πάλι στην θέση της, όλα καλά. Άντε πάμε πάλι να μετρήσουμε την αυτονομία της μηχανής.
« Last Edit: Πέμπτη 28 Ιούνιος 2007, 17:16:44 μμ by Sotiris »



Offline eXoTiC

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 452
  • Γιώργος Κανελλάκης Tiger1050 2010
Reply #8 on: Τρίτη 25 Μάρτιος 2008, 14:45:46 μμ
Χτες με άφησε και εμένα το κοντέρ θα κατέβω σε λίγο αν εφαρμώσω όλα αυτά που διάβασα από το πολύτιμο forum μας


Αν το πάθημα (δικό μας ή φίλων) δε μας γίνεται μάθημα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Φοράτε κράνος!


Offline FrankAigaleo

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 227
Reply #9 on: Τρίτη 25 Μάρτιος 2008, 16:15:21 μμ
Oταν θα σου χαλασει δυο τρεις φορες και θα βαρεθεις να φτιαχνεις και να πληρωνεις θα αφεθεις και εσυ στην μαγεια του να μην ξερεις με ποσα πηγαινεις ;) ;) ;) ;)


Πηρες την καρδια μου, πηρες το μυαλο μου, παρε να φορας και το πουκαμισο μου


costas

  • Guest
Reply #10 on: Τρίτη 25 Μάρτιος 2008, 19:04:34 μμ
Oταν θα σου χαλασει δυο τρεις φορες και θα βαρεθεις να φτιαχνεις και να πληρωνεις θα αφεθεις και εσυ στην μαγεια του να μην ξερεις με ποσα πηγαινεις ;) ;) ;) ;)

Xαλάει συχνά ε; να μη το φτιάξω ε;



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #11 on: Τρίτη 25 Μάρτιος 2008, 19:11:24 μμ
Σε 15 χρόνια το έχω αλλάξει μόνο 1 φορά.
Αλλά δεν άλλαξα το πλαστικό γραναζάκι (φθηνή αλλά όχι σίγουρη λύση). Άλλαξα ολόκληρο τον ατέρμωνα (που τελικά συμφέρει μακροπρόθεσμα).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Ghallas

  • Azariah ben Moses dei
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
  • Quocunque Jeceris Stabit
Reply #12 on: Τετάρτη 26 Μάρτιος 2008, 00:13:24 πμ
Oταν θα σου χαλασει δυο τρεις φορες και θα βαρεθεις να φτιαχνεις και να πληρωνεις θα αφεθεις και εσυ στην μαγεια του να μην ξερεις με ποσα πηγαινεις ;) ;) ;) ;)

 :thumbright: :thumbright: :thumbright:

Και πόσα έχεις γράψει... μετά τα 100.000, όλα ίδια φαίνονται...



My bike got stolen and all I got was this lousy thread. And the bike back...


Offline Alompar

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 31
Reply #13 on: Παρασκευή 28 Μάρτιος 2008, 12:55:30 μμ
Σε 15 χρόνια το έχω αλλάξει μόνο 1 φορά.

Εγω σε 2,5 χρονια το εχω αλλαξει 5 φορες. Ο πρωτος μου μαστορας κατηγορουσε το Cryptonite. Τις τελευταιες 2 φορες παντως την επαθα ενω ειχα καταργησει το Cryptonite ή Κλεπτοnite που λεει και η γιαγια μου. :eusa_clap:



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #14 on: Παρασκευή 28 Μάρτιος 2008, 13:02:26 μμ
Ο πρωτος μου μαστορας κατηγορουσε το Cryptonite.
Άσχετο τελείως.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9898
Reply #15 on: Παρασκευή 28 Μάρτιος 2008, 13:07:09 μμ
Εγω σε 2,5 χρονια το εχω αλλαξει 5 φορες. Ο πρωτος μου μαστορας κατηγορουσε το Cryptonite. Τις τελευταιες 2 φορες παντως την επαθα ενω ειχα καταργησει το Cryptonite ή Κλεπτοnite που λεει και η γιαγια μου. :eusa_clap:

Μας έστειλες τελείως εσυ.  :o
5 φορές σε 2,5 χρόνια είναι πάρα πολύ, αν αλλάξεις και την τίζα θα λυθεί το πρόβλημα.


Παύλος Καρούμπης


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #16 on: Παρασκευή 28 Μάρτιος 2008, 13:07:46 μμ
Εγω σε 2,5 χρονια το εχω αλλαξει 5 φορες. Ο πρωτος μου μαστορας κατηγορουσε το Cryptonite. Τις τελευταιες 2 φορες παντως την επαθα ενω ειχα καταργησει το Cryptonite ή Κλεπτοnite που λεει και η γιαγια μου. :eusa_clap:

την επομένη φορά λάδωσε ή άλλαξε και την ντιζα .. Δεν νομίζω να ασχοληθείς πάλι μετα..


May the force be with you..


Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #17 on: Παρασκευή 28 Μάρτιος 2008, 17:14:50 μμ
Όταν αλλάζετε το πλαστικό γραναζάκι, καλό είναι να το πλένετε πολύ καλά και μετά να του ρίχνετε μπόλικο αντισκωριακό.
Τα μεταλλικά γρανάζια που βρίσκονται μέσα στον ατέρμονα, πιάνουν σκουριά και δεν το αφήνουν να γυρνάει ελεύθερα.
Η παραπάνω αντίσταση που σχηματίζετε, καταστρέφει το πλαστικό γραναζάκι.
Καλό είναι λοιπόν, εκτός από το καλό λάδωμα της ντίζας, να γίνετε και καλό λάδωμα του ατέρμονα...
Πριν τοποθετηθεί, εννοείτε πως του βάζουμε μπόλικο γρασάκι!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #18 on: Παρασκευή 28 Μάρτιος 2008, 17:20:58 μμ
Τη μία και μοναδική φορά που άλλαξα μέχρι τώρα ατέρμονα (όχι γραναζάκι αλλά ολόκληρο το μηχανισμό) ήταν μαζί με κάποιο φίλο από εδώ (αλλά δεν θυμάμαι τώρα ποιον). Βέβαια πριν τον τοποθετήσουμε τον είχαμε κυριολεκτικά παστώσει στο γράσσο! Αυτό είναι και το μυστικό να κρατήσει αρκετό καιρό.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline FrankAigaleo

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 227
Reply #19 on: Παρασκευή 28 Μάρτιος 2008, 17:34:11 μμ
Εγω σε 2,5 χρονια το εχω αλλαξει 5 φορες. Ο πρωτος μου μαστορας κατηγορουσε το Cryptonite. Τις τελευταιες 2 φορες παντως την επαθα ενω ειχα καταργησει το Cryptonite ή Κλεπτοnite που λεει και η γιαγια μου. :eusa_clap:

Εγω μετα απο αλλαγη 2 φορες σε 3 μηνες υποσχεθηκα στον εαυτο μου να ειναι και η τελευταια.. Αυτη την στιγμη ολα δειχνουν πως σε λιγο το κοντερ θα με εγκαταλειψη για ακομη μια φορα.. Σαν παρατηρηση ,μπορει να ειναι και τυχαιο , εμενα οσες φορες μου χαλασε ηταν μετα απο ταξιδι , οπου και πιεζονταν ή μετα απο αρκετη ώρα καγκουριών 8) 8) 8)


Πηρες την καρδια μου, πηρες το μυαλο μου, παρε να φορας και το πουκαμισο μου


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #20 on: Παρασκευή 28 Μάρτιος 2008, 17:43:26 μμ
Αν το ΤΑ είναι παλιό μοντέλο, ίσως είναι καλύτερα να αλλαχθεί ολόκληρος ο μηχανισμός με καινούριο.
Και αυτό γιατί κατά καιρούς η Χόντα (όπως και όλες βέβαια οι εταιρίες) κάνει βελτιωτικές επεμβάσεις στη σχεδίαση διαφόρων ανταλλακτικών εξαλείφοντας προβλήματα (για τον ατέρμονα δεν ξέρω αν σίγουρα συμβαίνει κάτι τέτοιο).
« Last Edit: Παρασκευή 28 Μάρτιος 2008, 17:45:08 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #21 on: Παρασκευή 28 Μάρτιος 2008, 17:47:26 μμ
Μια και είναι "ζεστή" η συζήτηση γύρω από το θέμα, να ρωτήσω:

Το "παίξιμο" (τρεμούλιασμα) της βελόνας που οφείλεται; Εμένα το κάνει πολύ έντονα από τα 60  έως τα 80, πιό πάνω στρώνει λίγο..

Σχετίζεται με ατέρμονα, ντίζα, ή κάτι άλλο;


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #22 on: Παρασκευή 28 Μάρτιος 2008, 17:53:22 μμ
Και με τα δύο. Κάποιο από τα δύο αρχίζει και έχει πρόβλημα. Έτσι ξεκινάει πάντα!
Καλομελέτα και έρχεται!
Πιθανότερο το γραναζάκι.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #23 on: Παρασκευή 28 Μάρτιος 2008, 17:59:16 μμ
Είπα και 'γω θα κλείσει βδομάδα χωρίς να γράψω για κάποιο πρόβλημα;  ;D ;D


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline FrankAigaleo

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 227
Reply #24 on: Παρασκευή 28 Μάρτιος 2008, 18:03:45 μμ
Μια και είναι "ζεστή" η συζήτηση γύρω από το θέμα, να ρωτήσω:

Το "παίξιμο" (τρεμούλιασμα) της βελόνας που οφείλεται; Εμένα το κάνει πολύ έντονα από τα 60  έως τα 80, πιό πάνω στρώνει λίγο..

Σχετίζεται με ατέρμονα, ντίζα, ή κάτι άλλο;

Ηρθε η ωρα σου.. Αντε με  :D :D :D :Dγεια η ντιζουλες και τα γραναζακια


Πηρες την καρδια μου, πηρες το μυαλο μου, παρε να φορας και το πουκαμισο μου