Κάποτε εδώ μεσα μου έδωσε ένας σύντροχος μια συμβουλή:
Μην το λυπάσαι πάτα το λεβιέ με δύναμη κ αποφασιστικότητα , θα πονέσει μεν αλλά για λιγότερο χρονικό διάστημα
Αυτό βέβαια αν δεν υπάρχει βλάβη κ είναι απλά θέμα χειρισμού, τώρα σε οτι αφορά το λάδι , ναι μου έχει τύχει με κάποια λάδια να
μην βρίσκω την νεκρά , η σε καλοκαιρινές κυρίως περιόδους να μετράει το ποδάρι μου ακόμα και τα γρανάζια , αλλά ηταν και απο λάδια
που ηθελαν αλλαγή κ απο λάδια απο ανακυκλωμένα φριτεζόλαδα.
Θα συνιστούσα στον σύντροχο να δοκιμάσει τα Bellray , σε 10/40 ημισυνθετικό που σαν λάδι είναι πιο ΄΄πηχτό'' σε σχέση με λάδια ιδιου SAE.
Ομως η διαφορά θα φανεί μετα την δεύτερη αλλαγη λαδιών κ φίλτρου , η θα πρέπει να καθαρίσει τον κινητήρα για να μην μπλέξουν τα λάδια.
Εγώ οταν πειραματιζόμενος δοκίμαζα λάδια , έβγαζα το παλιο φιλτρο λαδιου το άλλαζα και το ξανατοποθετούσα, μετά αφού αδειαζα τα παλιά λάδια
εριχνα ενα λίτρο απο τα καινούργια το αφηνα να δουλέψει για λίγο κ μετα αδειαζα τα λάδια , άλλαζα το φίλτρο και γέμιζα με
τα καινούργια τοποθετώντας το νέο φίλτρο.