Hellas Transalp Forum

Καθόλου Ρεύμα

labsoft · 5766

Offline labsoft

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 215
  • Γιάννης
on: Τρίτη 06 Νοέμβριος 2018, 13:50:56 μμ
Καλημέρα σας από Σαντορίνη.. έχω μία Τρανσαλπ 700 2008 και σήμερα ξεκίνησε κανονικά
Μέτα την έσβησα , και όταν πήγα να ξαναβάλω μπροστά μετά από 5' δεν είχε καθόλου ρεύμα :o.
Στην αρχή νόμιζα μπαταρία (μήπως ξέχασα φώτα κτλπ.) δοκίμασα καλώδια .. τίποτα του λαμπάκι.
μετράω  μπαταρία 12.5 V

εξετάζω ασφάλειες κάτω από σέλα.. καλά μου φάνηκαν. 

κανείς καμιά ιδέα???

 


Οδηγός Υπερατλαντικής Μοτοσυκλέτας
| :qriding: |


Offline linuxfighter

  • The Technician
  • Μέλος HTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 497
  • Ζήτα το και θα σου δωθεί!!!
Reply #1 on: Τρίτη 06 Νοέμβριος 2018, 23:49:36 μμ
Αν καταλαβαίνω σωστά γυρνάς το κλειδί και δεν έχεις καθόλου ενδείξεις; κοντερ κτλ; Την αντλία την ακούς μόλις γυρίσεις το κλειδί; Με την αφαίρεση του κλειδιού κλείνουν όλα οπότε δε μένει κάτι ανοικτό να σου τρώει ρευμα
« Last Edit: Τρίτη 06 Νοέμβριος 2018, 23:52:25 μμ by linuxfighter »



Offline labsoft

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 215
  • Γιάννης
Reply #2 on: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2018, 07:54:30 πμ
Αν καταλαβαίνω σωστά γυρνάς το κλειδί και δεν έχεις καθόλου ενδείξεις; κοντερ κτλ; Την αντλία την ακούς μόλις γυρίσεις το κλειδί; Με την αφαίρεση του κλειδιού κλείνουν όλα οπότε δε μένει κάτι ανοικτό να σου τρώει ρευμα

Γυρίζω το κλειδί και είναι απολύτως  Νεκρή σαν να μην υπάρχει μπαταρία..
Κεντρική ασφάλεια δεν βρήκα μόνο ένα κουτί κάτω απο τήν σέλα με ασφάλειες φώτα κτλπ. και ρελέδες..

υπάρχει τρόπος να ελέλνξω τον κεντρικό διακόπτη (κλειδί)  ???


Οδηγός Υπερατλαντικής Μοτοσυκλέτας
| :qriding: |


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #3 on: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2018, 09:01:38 πμ
Αφου λες οτι είσαι ενταξει απο μπαταρία , δες την κεντρική ασφαλεια των 30Α που βρίσκεται πάνω στο ρελέ της μίζας.
Eίναι το Νο18 στο σχεδιο:



H θέση της είναι εδώ:



Εδώ φαινεται καλύτερα με την ένδειξη 30, αφού αφαιρέσεις τον κονέκτορα επειδή βρίσκεται απο κάτω :



Ισως κ να μην έχει καεί αλλά να έχει πιάσει άλατα ο κονέκτορας , τον πλένεις με ξύδι κ μια οδοντόβουρτσα κ γίνεται καινουργιος.
Μετα τον ξεπλένεις με μπόλικο νεράκι.




Offline linuxfighter

  • The Technician
  • Μέλος HTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 497
  • Ζήτα το και θα σου δωθεί!!!
Reply #4 on: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2018, 09:36:40 πμ
Καλύτερα το ξέπλυμα να το κάνεις είτε με οινόπνευμα είτε ακόμα καλύτερα με ισοπροπυλική αλκοόλη. Καλό το νερό αλλά θα σου δημιουργήσει  εν καιρό οξύδωση (αποψή μου πάντα). Αν θες να βάλει νερό προτίμησε απιονισμένο



Offline labsoft

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 215
  • Γιάννης
Reply #5 on: Δευτέρα 12 Νοέμβριος 2018, 18:35:45 μμ
τα έκανα όλα ..
Μαλον Κλειδαριά ...
 :P


Οδηγός Υπερατλαντικής Μοτοσυκλέτας
| :qriding: |


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #6 on: Δευτέρα 12 Νοέμβριος 2018, 20:22:13 μμ

μετράω  μπαταρία 12.5 V


Ε 12.5 V δεν τα λες και τελείως εντάξει, τουλάχιστον όχι για τις μπαταρίες που έχω στο μυαλό μου.

Ολόιδια περίπτωση, με μπαταρία Yuasa, έφυγα από το σπίτι, έκανα 7 χιλιόμετρα διαδρομή και έσβησα. Από εκείνη την ώρα και μετά όλα έπεσαν νεκρά. Η μπαταρία στον αέρα έδινε τάση 12.8 V, μόλις άνοιγα το διακόπτη έπεφτε στα 12.4 και μόλις ζητούσα ρεύμα, δλδ πήγαινα να μιζάρω έπεφταν όλα ξερά. Η 650 δεν έχει τρόμπα για να ζητήσει ρεύμα και να νεκρώσουν όλα με το άνοιγμα του διακόπτη, οπότε η μπάλα χανόταν προφανώς στο μιζάρισμα.

Εμένα είχε κόψει στοιχείο η μπαταρία. Η χαμηλή τάση που αναφέρεις με προβληματίζει. Πριν αρχίσεις το ξήλωμα τουλάχιστον κάνε μια δοκιμή με μια άλλη μπαταρία.




Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #7 on: Τρίτη 13 Νοέμβριος 2018, 09:45:29 πμ
Ιδια περιπτωση και εγω
Πορεια 10χλμ ολα καλα
Σβηνω
Μετα πο 10 λεπτα ανοιγω διακοπτη, ολα νεκρα
Η μπαταρια απο V εδειχνε στο πολυμετρο ΟΚ Mε το ανοιγμα ομως και μονο του διαλοπτη επεφτε στα ταρταρα

Μπηκε νεα μπαταρια και τελος Ολα καλα!



Offline maintenance

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 198
  • κονιόρδος
Reply #8 on: Τρίτη 13 Νοέμβριος 2018, 12:41:29 μμ
η τάση λίγη σχέση έχει με το πάτημα της μίζας. Απλά με το βολτόμετρο παίρνουμε μια ένδειξη της κατάστασης της μπαταρίας, χωρις αυτο να σημαίνει ότι όταν της ζητήσουμε ρεύμα θα μπορέσει να ανταπεξέλθει.
 Η ένταση ή τα ampers είναι το ζητούμενο, το οποίο με αμπερόμετρο έχουμε εικόνα.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #9 on: Τρίτη 13 Νοέμβριος 2018, 16:39:37 μμ
Οπως είπαν οι συμφορουμίτες Ιωάννης κ Κωνκωστής πριν. :thumbright:

Αλλο η τάση κ άλλο το ρεύμα , ενώ κ τα δύο μαζί δίνουν το φορτίο.

Αν τα παίξει η μπαταρία μπορεί να έχει τάση αλλά ρεύμα να μην  μπορεί να δώσει.
Υπάρχει περίπτωση να έχεις χαμηλή τάση στην μπαταρία πχ 11 βολτ , κ να γυρίζει η μίζα ενώ αναλογα με τις στροφές να δυναμώνουν τα φώτα , αυτη η μπαταρία έχει βραχυκυκλωμένο στοιχείο.
Υπάρχει όμως κ η περίπτωση να έχει ''κόψει'' στοιχείο, εκεί έχεις τάση σχεδόν κανονική αλλά με το παραμικρό που θα ζητήσεις φορτίο όλα παθαίνουν κοκομπλόκο, κοινώς μπλακάουτ. ;D

Δοκίμασε να βαλεις μπροστά με  καλώδια απο ένα αυτοκίνητο , πριν μπείς σε διαδικασίες να ψάχνεις διακόπτες κλπ.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #10 on: Τρίτη 13 Νοέμβριος 2018, 17:10:01 μμ
Ο φιλος, αν διάβασα καλά, δοκίμασε ήδη με καλώδια.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #11 on: Τρίτη 13 Νοέμβριος 2018, 18:23:03 μμ
εξετάζω ασφάλειες κάτω από σέλα.. καλά μου φάνηκαν. 

Οι ασφαλειες είναι αυτές :



Επίσης το ηλεκτρικό διάγραμμα δείχνει ότι ο κεντρικός διακόπτης παίρνει (+) απ ευθείας απο την κεντρική ασφάλεια των 30Α κ μετά με τη σειρά του δίνει στις 1,2,3,4,5 και 7 ασφάλειες της προηγούμενης φωτό.
Ουσιαστικά δλδ αυτές οι ασφαλειες ελέγχονται απο τον κεντρικό διακόπτη με το κλειδί ενώ οι υπόλοιπες έχουν πάντα τάση.

Καλό θα ήταν να βγαλεις τις  ασφαλειες κ να τις ελέγξεις οπτικά η αν δεν είσαι 1000% σίγουρος κ με πολύμετρο.

Εάν σιγουρευτείς απο τις ασφάλειες ,  κάτω απο τον διακόπτη με το κλειδί υπάρχουν ένα Κόκκινο καλώδιο που έχει μονιμα τάση κ θέλει προσοχή , κ φεύγει ενα δίχρωμο Κόκκινο/μαύρο πρός την ασφαλειοθήκη .
Μετα το διακόπτη υπάρχει ενας κονέκτορας που συνδέει τα καλώδια του διακόπτη με την πλεξούδα .

Μπορείς λοιπόν για να σιγουρευτείς για την λειτουργία του διακόπτη πριν σπρώξεις χρήμα να βραχυκυκλώσεις με ενα καλώδιο ίδιας διατομής τον κονέκτορα αφού τον βρείς .
Αν όλα επανέλθουν θα φταίει ο διακόπτης.

Και τα λέμε .



Ο φιλος, αν διάβασα καλά, δοκίμασε ήδη με καλώδια.

Εσύ καλά διάβασες, εγώ βραχυκύκλωσα  :2hysterical:
« Last Edit: Τρίτη 13 Νοέμβριος 2018, 18:57:37 μμ by Stoneman »