Κλείσαμε το πρώτο quarter με τη Βέφα, πάμε για εντυπώσεις
Τα θετικά1) Οι μονοήμερες μονοκάβαλες εκδρομές (γιατί μόνο τέτοιες πλεον κάνω) είναι απόλαυση από το πρώτο ως το τελευταίο χιλιόμετρο. Με το ΤΑ θυμάμαι πως περίμενα υπομονετικά να φτάσω μεχρι την Κόρινθο να χωθώ σε κανα επαρχιακό.. Οι εθνικές πλέον είναι το φαγητό της. Τα χιλιόμετρα φεύγουνε χωρις να το καταλάβεις. Η ταχύτητα & άνεση ταξιδιου είναι ασύγκριτη… Στα 155km/h με 6η στο κοντέρ, το v-tech δεν έχει μπει ακόμα (6700rpm)… Αλλά όσο και να ανέβεις, δεν νιώθεις κανένα ζόρισμα, μεχρι τελικής της σχεδον δεν νιώθεις αυτούς του κραδασμούς / συντονισμούς που είχε το ΤΑ μετα τα 140+
2)Η θέση οδήγησης εμένα με βολεύει καλύτερα, δεν κουράζεται η μέση μου που έχω μια ευαισθησία. Επιπλέον είναι πιο πολεμική, και μόνο που κάθεσαι ετσι βγαίνεις από το γκαράζ και νιώθεις ότι σε αμολήσανε από τα pits (και που να ήταν και κανα SS, υποτίθεται ότι είναι η πιο τουριστάδικη έκδοση το VFR)
3)Φρένα και πάτημα στο δρόμο.. η τι να πώ τώρα.. όταν καβαλάω το ΤΑ πλέον , πχ στην κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα πηγαίνω πολύ πιο σιγά από παλαιότερα… δεν ήξερα… Γενικότερα η οδήγηση του ΤΑ εχει ευνουχιστεί, ουτε να το στρίψω μπορώ ούτε τίποτα.. νιώθω ότι είμαι πολύ ψηλά, ότι θα πέσω, ότι δεν κρατάει, ότι δεν εχεις καμια πληροφόρηση από το δρόμο….
4) Από γκάζι και επιδόσεις… τα άλογα δεν είναι ποτέ αρκετα αλλα΄πρέπει να εχει κανεις και κάποια όρια… για μενα που δεν αρχισα στα 18μου να καβαλαω1000αρια με σουζες και εντο, αυτή η δύναμη είναι παραπάνω από αρκετή για να με κρατήσει μαθητευόμενο για χρόνια!
5) Εχει μια απιστέυτα θετική επίδραση πάνω μου.
Τη μέρα που θα πάω μαζι της βόλτα, εχω φτιαχτεί. Αν την πάρω στη δουλειά, συνήθως (τυχαία?) αποφασίζω να πάω από Αττική οδό… το απόγευμα περιμένω πως και πως την ώρα της επιστροφής, και στο δρόμο πως τυχαίναι και μου βγαίνουν ολο κατι ανάγκες για παρακάμψεις…
6) Περιφερειακά. Η αλήθεια είναι οτι δεν έχω παίξει καθόλου με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων αλλα το οτι είναι εκεί είναι καλό και όσο τη μαθαίνω τη μηχανή ισως μπορέσω να τις αξιοποιήσω. Τα φώτα είναι εκπληκτικά (4 φανοί), ακόμα και σε άλλες που εχω δει χωρίς xenon. Είναι και αυτός ο ήχος που κάνει , το γουργουρητό....
Τα αρνητικά1) Για μεσα στην κίνηση δεν κάνει. Ζεστένεται πολύ γρήγορα, κουράζεται και ο οδηγός καπως (καρπός δεξία), γενικά υπάρχει μια δυσφωρία στο σύνολο
2) Μεταφορές πραγμάτων κτλ.. δύσκολα. Επειδή δεν δέχομαι να βάλω βαλίτσα πίσω , μόνο οτι πιάνει κανα δυχτάκι στο τεποζιτο, η ενα ειδικό tankbag που εχω για το laptop.
3) Ο συνεπιβάτης γενικότερα στα On-off βολεύεται καλύτερα
4) Χαμηλά δεν πολυτραβάει... πρέπει να παίζεις με τις ταχύτητες λίγο ή να εχεις και λίγο υπομονή μεχρι να 'φορτώσει'. Δρόμοι μικροί, στενοί, φιδίσιοι (επαρχικοί) δεν είναι και το καλύτερο, κάποιος που 'παει' το ΤΑ μπορεί να πάει πιο γρήγορα και ξεκούραστα. Μου λείπει το άρπαγμα του ΤΑ από χαμηλα (2000rpm+) καμια φορά αλλά συνήθεια είναι
Άρα?10 χρόνια πιο πριν δεν θα μπορούσα να ζήσω μαζί της.. ήθελα εκδρομές σε βουνά, ήθελα φόρτωμα πολύ, ήθελα τη γυναίκα χαρούμενη, ήθελα να βγάζει πολλά χιλιόμετρα και να μη ζητάει τίποτα
Τώρα η μηχανή βγαίνει κανα ΣΚ με λιακάδα για κανα Λουτράκι-Τρίπολι-Ναύπλιο στην καλύτερη, αντε καμια πίστα απο την Άνοιξη, μονάχος η με κάνα φίλο με άλλη μηχανή. Σκοπός της είναι να δίνει σύντομα/ μικρα shots ενδιαφέροντος & αδρεναλίνης.
Για μένα αυτή την περίοδο είναι οτι καλύτερο, είναι μια πηγή διασκέδασης και ευχαρίστης στη ζωή μου.
Για το μέλλον, βλέπουμε!