Hellas Transalp Forum

VFR800

transalp98 · 39513

Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #75 on: Σάββατο 01 Νοέμβριος 2008, 16:14:13 μμ
Καλά ξυσίματα  ;)

Σας τρώει το χεράκι για γκάζια, έ;;  :smackbottom:  ;D ;D



Offline transalp98

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 619
    • MyPhotos
Reply #76 on: Σάββατο 01 Νοέμβριος 2008, 18:47:33 μμ
...αν μπεις με μεγαλύτερη ταχύτητα, γύρε περισσότερο γιατι αν φρενάρεις ο άκαμπτος σκελετός θα συντελέσει ώστε να σηκωθείς και θα πας κατευθείαν για μπαριέρα, χωράφι, κλπ - το μηχανάκι δεν είναι ΤΑ και είναι αρκετά πιο απόλυτο, οπως πρέπει να έχεις ήδη αντιληφτεί....

Μεγάλη αλήθεια.. δεν περίμενα να είναι τόσο πολύ διαφορετική η οδήγηση αλλά είναι ευχάριστη η έκπληξη, το να έχω να μάθω κάτι καινούργιο για τα επόμενα χρόνια ήταν ενα απο τα ζητούμενα της αλλαγής κατηγορίας μηχανής.
Καμιά φορά παίρνω το ΤΑ πλέον και μου φαίνται τόσο μα τόσο διαφορετική η αίσθηση, Τώρα μονο καταλαβαίνω πραγματικά τα σχόλια που διάβαζα πριν χρόνια στον ειδικό τύπο..'μαγικό χαλί' κτλ.. Πλέον καταλαβαίνω όλες τις αρετές του πιο έντονα.. τρομερή άνεση, μεγάλη ευκολία στην κίνηση καθώς και αντοχή σε πίξιμο-κίνηση κτλ, και πάνω απο όλα το μηχανάκι είναι τρομερά ευκολοδήγητο... συγχωρεί τα πάντα, ότι λάθος και να κάνεις... Πραγματικα αναρωτιέμαι αν έχει ποτέ πέσει κανείς με ΤΑ απο λάθος γραμμές ή άτσαλο χειρισμό (δε λέω να έχει κάτι ο δρόμος ή να τρακάρεις με αδικείμενο τελικά) - ομως το αντίστοιχο πακέτο 'αρετών' του VFR μ'αρεσει πολύ περισσότερο, ελπίζω να κρατήσει βέβαια αυτή η αίσθηση για πολύ καιρό!

Εχοντας πλεον την εμπειρία και των δύο, τελικά αποφάσισα οτι δε με ενδιαφέρει να κρατήσω κατ'ανάγκη το ΤΑ - θα κάνω κάποια στιγμή ενα Update και στην σχετική αγγελία.


Ηλίας

-Transalp 600cc 98 (R.I.P.)
+SYM HD200i EVO
- VFR 800 V-tec
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Offline transalp98

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 619
    • MyPhotos
Reply #77 on: Πέμπτη 05 Φεβρουάριος 2009, 10:56:08 πμ
Κλείσαμε το πρώτο quarter με τη Βέφα, πάμε για εντυπώσεις

Τα θετικά
1) Οι μονοήμερες μονοκάβαλες εκδρομές (γιατί μόνο τέτοιες πλεον κάνω) είναι απόλαυση από το πρώτο ως το τελευταίο χιλιόμετρο. Με το ΤΑ θυμάμαι πως περίμενα υπομονετικά να φτάσω μεχρι την Κόρινθο να χωθώ σε κανα επαρχιακό.. Οι εθνικές πλέον είναι το φαγητό της. Τα χιλιόμετρα φεύγουνε χωρις να το καταλάβεις. Η ταχύτητα & άνεση ταξιδιου είναι ασύγκριτη… Στα 155km/h με 6η στο κοντέρ, το v-tech δεν έχει μπει ακόμα (6700rpm)… Αλλά όσο και να ανέβεις, δεν νιώθεις κανένα ζόρισμα, μεχρι τελικής της σχεδον δεν νιώθεις αυτούς του κραδασμούς / συντονισμούς που είχε το ΤΑ μετα τα 140+
2)Η θέση οδήγησης εμένα με βολεύει καλύτερα, δεν κουράζεται η μέση μου που έχω μια ευαισθησία. Επιπλέον είναι πιο πολεμική, και μόνο που κάθεσαι ετσι βγαίνεις από το γκαράζ και νιώθεις ότι σε αμολήσανε από τα pits (και που να ήταν και κανα SS, υποτίθεται ότι είναι η πιο τουριστάδικη έκδοση το VFR)
3)Φρένα και πάτημα στο δρόμο.. η τι να πώ τώρα.. όταν καβαλάω το ΤΑ πλέον , πχ στην κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα πηγαίνω πολύ πιο σιγά από παλαιότερα… δεν ήξερα… Γενικότερα η οδήγηση του ΤΑ εχει ευνουχιστεί, ουτε να το στρίψω μπορώ ούτε τίποτα.. νιώθω ότι είμαι πολύ ψηλά, ότι θα πέσω, ότι δεν κρατάει, ότι δεν εχεις καμια πληροφόρηση από το δρόμο….
4) Από γκάζι και επιδόσεις… τα άλογα δεν είναι ποτέ αρκετα αλλα΄πρέπει να εχει κανεις και κάποια όρια… για μενα που δεν αρχισα στα 18μου να καβαλαω1000αρια με σουζες και εντο, αυτή η δύναμη είναι παραπάνω από αρκετή για να με κρατήσει μαθητευόμενο για χρόνια!
5) Εχει μια απιστέυτα θετική επίδραση πάνω μου.
Τη μέρα που θα πάω μαζι της βόλτα, εχω φτιαχτεί. Αν την πάρω στη δουλειά, συνήθως (τυχαία?) αποφασίζω να πάω από Αττική οδό… το απόγευμα περιμένω πως και πως την ώρα της επιστροφής, και στο δρόμο πως τυχαίναι και μου βγαίνουν ολο κατι ανάγκες για παρακάμψεις…
6) Περιφερειακά. Η αλήθεια είναι οτι δεν έχω παίξει καθόλου με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων αλλα το οτι είναι εκεί είναι καλό και όσο τη μαθαίνω τη μηχανή ισως μπορέσω να τις αξιοποιήσω. Τα φώτα είναι εκπληκτικά (4 φανοί), ακόμα και σε άλλες που εχω δει χωρίς xenon. Είναι και αυτός ο ήχος που κάνει , το γουργουρητό....  ;D

Τα αρνητικά
1) Για μεσα στην κίνηση δεν κάνει. Ζεστένεται πολύ γρήγορα, κουράζεται και ο οδηγός καπως (καρπός δεξία), γενικά υπάρχει μια δυσφωρία στο σύνολο
2) Μεταφορές πραγμάτων κτλ.. δύσκολα. Επειδή δεν δέχομαι να βάλω βαλίτσα πίσω , μόνο οτι πιάνει κανα δυχτάκι στο τεποζιτο, η ενα ειδικό tankbag που εχω για το laptop.
3) Ο συνεπιβάτης γενικότερα στα On-off βολεύεται καλύτερα 
4) Χαμηλά δεν πολυτραβάει... πρέπει να παίζεις με τις ταχύτητες λίγο ή να εχεις και λίγο υπομονή μεχρι να 'φορτώσει'. Δρόμοι μικροί, στενοί, φιδίσιοι (επαρχικοί) δεν είναι και το καλύτερο, κάποιος που 'παει' το ΤΑ μπορεί να πάει πιο γρήγορα και ξεκούραστα. Μου λείπει το άρπαγμα του ΤΑ από χαμηλα (2000rpm+) καμια φορά αλλά συνήθεια είναι

Άρα?
10 χρόνια πιο πριν δεν θα μπορούσα να ζήσω μαζί της.. ήθελα εκδρομές σε βουνά, ήθελα φόρτωμα πολύ, ήθελα τη γυναίκα χαρούμενη, ήθελα να βγάζει πολλά χιλιόμετρα και να μη ζητάει τίποτα
Τώρα η μηχανή βγαίνει κανα ΣΚ με λιακάδα για κανα Λουτράκι-Τρίπολι-Ναύπλιο στην καλύτερη, αντε καμια πίστα απο την Άνοιξη, μονάχος η με κάνα φίλο με άλλη μηχανή. Σκοπός της είναι να δίνει σύντομα/ μικρα shots ενδιαφέροντος & αδρεναλίνης.
Για μένα αυτή την περίοδο είναι οτι καλύτερο, είναι μια πηγή διασκέδασης και ευχαρίστης στη ζωή μου.
Για το μέλλον, βλέπουμε!
« Last Edit: Πέμπτη 05 Φεβρουάριος 2009, 10:58:24 πμ by transalp98 »


Ηλίας

-Transalp 600cc 98 (R.I.P.)
+SYM HD200i EVO
- VFR 800 V-tec
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #78 on: Σάββατο 28 Φεβρουάριος 2009, 14:50:41 μμ
Βλέπω το χαίρεσαι το μηχανάκι, μπράβο, και οι εντυπώσεις πάνω-κάτω σωστές. Μερικες παρατηρήσεις.

Για μεσα στην κίνηση φτιάχνει απιστευτα με το σήκωμα των κλιπ-ονς κατα 3 εκ που έχω περιγράψει, το οποίο δεν αλλάζει αισθητά την σχετικά "επιθετική" θεση οδήγησης αλλά δεν κουράζει πια καθόλου τους καρπούς. Τα πρώτα δυο χρόνια πριν το "σηκώσω" κατέβαζα καντήλια κάθε φορά που έμπενα Λονδίνο και έμπλεκα σε κίνηση ξεκίνα-σταμάτα. Απο τότε που άλλαξα δουλειά και δουλεύω στο κέντρο έβαλα bar-risers και βρήκα την υγειά μου, the best of both worlds  ;) Οπως εχουνε πει πολλοί, ετσι θαπρεπε να βγαίνει ή τουλάχιστο να τα είχε σαν επίσημο αξεσουάρ.

Επίσης το ανέβασμα θερμοκρασίας είναι κάτι που το κάνουν πια σχεδόν όλα τα μηχανάκια με ψεκασμό, τουλάχιστο το VFR δεν στέλνει ζεστό αέρα στα πόδια - αυτά βέβαια στο Λονδίνο, ελπίζω να το δοκιμάσω κάποτε και στην Αθήνα. Επειδή το θέμα είναι ψυχολογικό, γύρνα την ένδειξη θερμοκρασίας στην εξωτερική και απλά ξέχασέ το: όταν βλέπει κανείς την θερμοκρασία να περνάει τους 100'C αγχώνεται χωρίς λόγο.

Σχετικά με μεταφορές πραγμάτων, η λύση είναι απλή - σαμάρια. Εγώ έχω και σαμάρια για κοντινές εκδρομές, super-market, κλπ και βαλίτσες για pan-european εκδρομές. Τα κάγκελα των βαλιτσών τα βάζω μόνο για μεγάλα ταξίδια και τα βγάζω μετά καθώς δεν μ'αρέσει να χαλάω την αισθητική της. Τα σαμάρια δεν χρειάζονται κάγκελα καθως οι μαμίσιες εξατμίσεις δεν ζεσταίνονται σχεδόν καθόλου (δηλ. τα καλύματά τους). Παντως το bagster tank bag είναι το μόνο που χρειάζομαι πηγαίνοντας στη δουλειά καθε μέρα.

Αυτό που λές για στενούς φιδίσιους επαρχιακούς με έτσι-κι-έτσι οδόστρωμα είναι μεγάλη αλήθεια, εκεί τα on-off υπερτερούν αν οδηγηθούν σωστά. Σε πιο ανοιχτά κομμάτια όμως ...άντε γειά. Επίσης η λίγο σκυφτή θέση οδήγησης είναι πολυ πιο άνετη για ταξίδια και χαίρεσαι να καταπίνεις χιλιόμετρα - κάτι που μου έχει λείψει τον τελευταίο 1.5 χρόνο που χρησιμοποιώ το μηχανάκι σαν παπί και για κανένα ξέσκισμα το σ/κ. Οπως εχω ξαναπεί, μεταξύ on-off και sports-touring για ταξίδι σε αυτοκινητοδρόμους ...everyday sports-touring.

Πάντως όλα τα λεφτά είναι το κράτημα, φρένα και η απόδοση του κινητήρα. Οταν έρχομαι Αθήνα και καβαλάω το ΤΑ τα πρώτα 10-15 λεπτά ειναι τραυματική εμπειρία: τι έγινε ρε παιδιά, είναι παρμένο το μπροστινό, μήπως έχω χάσει υγρά φρένων, έτσι ήτανε ο κινητήρας ή έχει πέσει με τα χιλιόμετρα, κλπ. κλπ.  ??? Μετα απο λίγο ομως συνηθίζω και την βρίσκω πάλι μαζί του (ταξιδιών σε αυτοκινητοδρόμους εξαιρουμένων)  ;D
« Last Edit: Κυριακή 01 Μάρτιος 2009, 19:03:58 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline transalp98

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 619
    • MyPhotos
Reply #79 on: Τετάρτη 11 Μάρτιος 2009, 19:19:28 μμ
Πρώτο trackday σήμερα... ;D ;D
Μια χαρά τα πήγε το κουκλί΄, ταφεντικό όμως έχει δουλεία εμπρός του....

Η πιο χαρούμενη φθορά ελαστικού ever  ;D ;D ;D



Ηλίας

-Transalp 600cc 98 (R.I.P.)
+SYM HD200i EVO
- VFR 800 V-tec
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Offline Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ

  • Απο
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2457
  • Tie wrap friendly
Reply #80 on: Τετάρτη 11 Μάρτιος 2009, 21:33:57 μμ
Δεν θα διαφοροποιηθω απο τους συναδελφους απλα εμεις εδω Κυψελη -Πατησια το λεμε Heavy Duty And Lucky Day (αν τερματισεις, δηλαδη γυρισεις σπιτι σου)

Σημερα με τα Νεα μου Tourance φρεσκο πραμα σημερινο στις 15:00  και τα βολταρα λιγο.Η  διαδρομη μικτη ειχε απ ολα: ασφαλτο γυαλι ,ασφαλτο της προκοπης ,ασφαλτο με χωμα απο τα εργα φυσικου αεριου ,χωμα σκετο δεν ειχε να περασεις απο αλλου μονο πανω απο τα εργα  και τερματισα στο σπιτι με σπασμενο αγωγο της ΕΥΔΑΠ λοιπον εντυπωσεις .

Αξιολογο λαστιχο καλη επιλογη για ασφαλτο .











Πάντα να αφήνεις κάποιον άλλον να οργανώνει τις εκδρομές και τα ταξίδια. Μετά θα έχεις κάποιον να βρίζεις.


Offline transalp98

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 619
    • MyPhotos
Reply #81 on: Τετάρτη 22 Απρίλιος 2009, 19:33:54 μμ
Και σε δράση στα Μέγαρα



Ηλίας

-Transalp 600cc 98 (R.I.P.)
+SYM HD200i EVO
- VFR 800 V-tec
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #82 on: Τετάρτη 22 Απρίλιος 2009, 19:44:47 μμ
Και σε δράση στα Μέγαρα
Στην Τασούλα τό'πες?  ;D


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline transalp98

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 619
    • MyPhotos
Reply #83 on: Τετάρτη 22 Απρίλιος 2009, 20:20:18 μμ
Καλό το VFR1200 αλλά και τα δικά μας.. κλασσικές αξίες...

« Last Edit: Πέμπτη 05 Νοέμβριος 2009, 19:53:00 μμ by transalp98 »


Ηλίας

-Transalp 600cc 98 (R.I.P.)
+SYM HD200i EVO
- VFR 800 V-tec
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Offline transalp98

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 619
    • MyPhotos
Reply #84 on: Πέμπτη 05 Νοέμβριος 2009, 19:53:10 μμ
 ;D ;D



Ηλίας

-Transalp 600cc 98 (R.I.P.)
+SYM HD200i EVO
- VFR 800 V-tec
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #85 on: Παρασκευή 06 Νοέμβριος 2009, 01:37:09 πμ
Nice!  ;) ;D


" the PouroDuro spirit "


Offline mitsakos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 14
  • http://forum.scooterclubhellas.gr/viewtopic.php?t=
Reply #86 on: Κυριακή 27 Δεκέμβριος 2009, 12:03:08 μμ
παιδες καλημερα και χρονια πολλα με υγεια πανω απ'ολα και χαρα....και παντα ορθιοι!!!για αν συνεχισω το θεμα που ανοιξες  φιλε transalp98 θελω να σε ρωτησω πως παει η συμβιωση του με την βεφα απο τοτε που την πηρες.απο θεμα ανεσης και προστασιας απο τον αερα καθως και συμπεριφορα και ανεση στα πολυωρα ταξιδια.εχω ενα cbf 600 s8 και σκεφτομαι να το αλλαξω για βεφα.εχεις βαλει bar risers?τι λενε?και ειπες πως ειχε αλλο καθισμα στυλ corbin οταν την πηρες.οι εντυπωσεις σου απο το καθισμα?ευχαριστω εκ των προτερων...


ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ!!!!


Offline transalp98

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 619
    • MyPhotos
Reply #87 on: Δευτέρα 28 Δεκέμβριος 2009, 14:40:46 μμ
Τη χρησημοποίησα τη βέφα ως μοναδικό όχημα για κάνα χρόνο περίπου. Η χρήση αυτή κάλυπτε τα πάντα, απο μετάβαση καθε μέρα στη δουλειά, καφέδες, μονοήμερες, βόλτες για οδήγηση και πίστα. Στη συνέχεια, εδώ και κανα 3μηνο πήρα ένα σκουτερ ( το οποίο θα έπαιρνα ανεξάρτητα απο τη μηχανή που θα είχα τη δεδομένη στιγμή) και η μηχανή έμεινε πλέον μονο για εκδρομούλες, βόλτες - ξεσκάσματος και πίστα.

Για τα δικά μου μέτρα και ζητούμενα΄είναι σούπερ το μηχανάκι! Τα κάνει σχεδόν όλα, δηλαδή και την πίστα σου θα πάς και θα διασκεδάσεις (ειδικά με την έκπληξη κάποιων 'ψιλοκουλών' SS απο ένα σημείο και μετά που δεν καταλαβαίνουν απο την ουρά του τι πέρασε ...) και την εκδρομή σου θα πάς ξεκούραστα, και χιλιόμετρα θα βγάλεις, και η γυναίκα δεν θα γκρινιάξει.
(πχ πριν κανα μήνα κάναμε +400 χλμ με τη γυναίκα μου μονοήμερη και φύγανε τα χιλιόμετρα χωρις να τα καταλάβουμε)
Η καλυψη απο τον αέρα είναι σχετική. πχ πηγαίνοντας πολύ χαλαρά με 140 σε σχέση με το ΤΑ πάω πολύ καλύτερα τώρα!!( πως γίνεται αυτό αραγε, το ΤΑ είχε και ψηλή ζελατίνα). ΤΟ θέμα είναι οτι ποτε δεν πας πλέον με 140... 160-170 στην εθνική είναι μια καλή βάση που δεν τρως πολυ θόρυβο / αέρα.. οσο ανεβαίνεις ειναι πιο ζορικα και παιζει και μεγαλο ρολο το κρανος σου πλεον να είναι για τέτοιες ταχύτητες η αεροδυναμική του (μεγάααααλη διαφορά ομως λεμε). Μονοκάβαλος μεχρι 220κμ/ω με μια καλή θέση σώματος βγάζεις χιλιόμετρα... Απο άνεση σε πολύωρο ταξίδι τι να πώ.. αρχοντια, με κουράζει λιγότερο απο την όρθια θέση του ΤΑ. Βεβαια εχω μια μια σέλα corbin-like που εχει διαφορά με την μαμά... (αν και δυσκολεύει λίγο την οδήγηση σε πίστα) καθώς κάθεσαι λιγο πιο χαμηλά (μεσα στη μηχανή) και εχει περισσότερο φάρδος
Αυτό που δεν κάνει καλά όσο το ΤΑ είναι το καθημερινό δουλειά, κίνηση, σουπερμαρκετ κτλ... ζεσταίνεται και δουλεύουν τα βεντιλατέρια (υπάρχουν πατεντες για αυτό πάντως) και σε κουράζει στους καρπους, εκτος και ψηλώσεις τα χερούλια.

Μετά που πήρα βέβαια το σκουτερ της έβαλα επιτέλους και λάστιχο σπορ (BT16) και το κράτημα της πήγε αλλού.... αλλά και με τουριστικά λάστιχακια δεν θα έχεις πρόβλημα αν θες να το κυνηγίσεις

Σε σχέση με αυτό που έχεις, θα πας ενα δυο κλικ περισσότερο προς το  σπορ.. αν σε ενδιαφέρει, μη το σκέφτεσαι!
Αν διάλεγα αυτή τη στιγμή μηχανή απο το μηδέν, η σκέψη μου θα πήγαινε πρώτα σε κανα R1/R6. Στη συνέχεια θα σκεφτόμουνα οτι εχω και γυναίκα που θέλει να ανεβαίνει που και πού να κάνουμε καμια εκδρομούλα και θα έπερνα VFR πάλι.... αν σου λέει κάτι αυτό!


Ηλίας

-Transalp 600cc 98 (R.I.P.)
+SYM HD200i EVO
- VFR 800 V-tec
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Offline mitsakos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 14
  • http://forum.scooterclubhellas.gr/viewtopic.php?t=
Reply #88 on: Δευτέρα 28 Δεκέμβριος 2009, 18:35:46 μμ
κατατοπιστικοτατος :thumbright: :wave:!!!!!!για να καταλαβεις τι ζηταω , ανετο ταξιδι(φυσικα θα μπει μεγαλυτερη ζελατινα και αναλογη σελα με την δικη σου-αυτο θελω , να με βαζει μεσα στην μοτο , που ειχε φτιαχτει??? καθως επισης και bar risers-δεν μου ειπες για αυτα???) και φορτωμα , ειτε με την γυναικα για να ειναι και αυτη ανετη , ειτε και με πλαινες βαλιτσες.οι ταχυτητες που θελω περι τα 160-170 χλμ(δεν το κυνηγαω γενικα).για την πολη θα γινει κολπο με καποιο σκουτερακι.μεχρι στιγμης το cbfακι μου ειναι αρχοντας σε ολα αλλα του λειπει λιγη δυναμη και διαρκεια στον κινητηρα σε πολυωρα ταξιδια....εχω και κολλημα με V κινητηρα και το συγκεκριμενο εχει κ@υλ@ ηχο.... ;) ;) :)


ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ!!!!


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #89 on: Πέμπτη 31 Δεκέμβριος 2009, 21:15:06 μμ
κατατοπιστικοτατος :thumbright: :wave:!!!!!!για να καταλαβεις τι ζηταω , ανετο ταξιδι(φυσικα θα μπει μεγαλυτερη ζελατινα και αναλογη σελα με την δικη σου-αυτο θελω , να με βαζει μεσα στην μοτο , που ειχε φτιαχτει??? καθως επισης και bar risers-δεν μου ειπες για αυτα???) και φορτωμα , ειτε με την γυναικα για να ειναι και αυτη ανετη , ειτε και με πλαινες βαλιτσες.οι ταχυτητες που θελω περι τα 160-170 χλμ(δεν το κυνηγαω γενικα).για την πολη θα γινει κολπο με καποιο σκουτερακι.μεχρι στιγμης το cbfακι μου ειναι αρχοντας σε ολα αλλα του λειπει λιγη δυναμη και διαρκεια στον κινητηρα σε πολυωρα ταξιδια....εχω και κολλημα με V κινητηρα και το συγκεκριμενο εχει κ@υλ@ ηχο.... ;) ;) :)

Διαβασε απο την αρχη το νημα και εχω γραψει για bar risers που ειναι κατα τη γνωμη μου απαραιτητα για οποιον κινειται αρκετα στην πολη. Και δεν αλλαζει και πολυ η σπορτιβικη θεση οδηγησης, ξυνω τους αποστατες των μαρσπιε σε δημοσιους δρομους ;) (παντα με sports touring λαστιχα καθως δεν παω πιστα - βαζω παντα Pirelli Diablo Strada που με καλυπτουν απολυτα).

Σχετικα με ανεση στο ταξιδι, ο Ηλιας τα ειπε ολα με μια λεξη: ΑΡΧΟΝΤΙΑ. Εκανα καποτε γυρνωντας απο καλοκαιρινες διακοπες 1100 χιλιομετρα σε μια μερα δικαβαλος με πλαϊνες βαλιτσες (νοτια Γαλλια - Λονδινο) και το βραδυ πηγα με το μηχανακι να επισκεφτω ενα φιλο να του πω τα των διακοπων  :) Ταχυτητες ταξιδιου σε αυτοκινητοδρομους 170-180χμω, στα 140-150χμω χασμουριεσαι. Θυμαμαι οτι σε κεινο το ταξιδι ειδα ευκολα 230χμω δικαβαλος και με βαλιτσες οταν κυνηγησα μια ασημι Ferrari, μετα "φωναξε" η γυναικα μου και με το δικιο της ;D  Εχω την ψηλοτερη ζελατινα της Honda και ειμαι πολυ ευχαριστημενος (υψος 1.80μ). Ααα, και με ποιο ελευθερες εξατμισεις ο ηχος ειναι απιστευτος 8)


" the PouroDuro spirit "


Offline mitsakos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 14
  • http://forum.scooterclubhellas.gr/viewtopic.php?t=
Reply #90 on: Παρασκευή 01 Ιανουάριος 2010, 19:56:16 μμ
κατ'αρχην χρονια πολλα και υγεια για το νεο ετος!!!ευχαριστω xlgeorge για την βοηθεια....το υψος μου ειναι 1.70 αρα προβλημα δεν υπαρχει.τα bar risers με ενδιαφερουν πεερισσοτερο και θελω να τα δω και απο κοντα...μακαρι να κανονισω την δικια μου συντομα γιατι εχω καει :goofy: :goofy: :goofy:


ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ!!!!


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #91 on: Πέμπτη 24 Ιούνιος 2010, 09:54:55 πμ


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline transalp98

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 619
    • MyPhotos
Reply #92 on: Πέμπτη 24 Ιούνιος 2010, 10:14:30 πμ
Τραγικός θα έλεγα


Ηλίας

-Transalp 600cc 98 (R.I.P.)
+SYM HD200i EVO
- VFR 800 V-tec
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #93 on: Πέμπτη 24 Ιούνιος 2010, 10:21:25 πμ
Τραγικός θα έλεγα
Ελα μωρέ σιγά , πλάκα έχει ..... :tongue:



ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline mariost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 674
Reply #94 on: Πέμπτη 24 Ιούνιος 2010, 11:59:39 πμ
ωραιιιιιιιιιιος!!!!! ;D ;D ;D


"Βάλαμε φωτιά στα φρένα
Και μας έμεινε το γκάζι...."


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #95 on: Παρασκευή 09 Ιούλιος 2010, 11:41:48 πμ
Ελα μωρέ σιγά , πλάκα έχει ..... :tongue:

Τωρα το ειδα αυτο και δεν καταλαβαινω την πλακα, οτι ναναι...  >:(


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #96 on: Παρασκευή 09 Ιούλιος 2010, 11:46:32 πμ
Οδηγησα χθες για 2.5 ωρες το VFR1200  ;D  ;D  Γι'αυτους τους λιγους εδω που ενδιαφερονται για τετοια μηχανακια και η ζωη δεν τελειωνει στα on-off, οι εντυπωσεις μου ειναι καταγραμμενες εδω:

http://vfrh.forumotion.net/forum-f7/topic-t1982-96.htm#38361


" the PouroDuro spirit "


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #97 on: Παρασκευή 09 Ιούλιος 2010, 13:48:09 μμ
Τωρα το ειδα αυτο και δεν καταλαβαινω την πλακα, οτι ναναι...  >:(
Ρε Γιώργη.....
Ο τύπος είναι λέμε γραφικός.
Κάργα το youtube με βιντεάκια του που λέει ότι νάναι ,πατάει και κάτι φωτιές , κάνει και καμιά κωλιά....
Δεν το έβαλα δα και γιά να τον πάρουμε στά σοβαρά τον άνθρωπο.

Πάντως πλάκα έχει. :smoke:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #98 on: Τετάρτη 25 Ιούλιος 2012, 21:41:58 μμ
Επανερχομαι σ'αυτο το θεμα καθως παρατηρησα προσφατα οτι υπαρχουν μερικοι απο δω μεσα που εχουν αναβαθμιστει σε VFR800 τωρα που μπορει κανεις να το βρει σε πολυ λογικες τιμες μεταχειρισμενο.

Λοιπον, οταν εγραφα τις εντυπωσεις μου προτρεποντας ουσιαστικα τον Ηλια-transalp98 να το παρει (και το πηρε και το καταφχαριστηθηκε!), ειχα το μηχανακι στο Λονδινο. Απο τον Αυγουστο του 2010, δηλ. τα τελευταια δυο χρονια, το εχω στην Αθηνα και το εχω χρησιμοποιησει για ταξιδια αλλα και αρκετα μεσα στην Αθηνα. Με βαση λοιπον την εμπειρια μου στην Ελλαδα τα δυο τελευταια καλοκαιρια πρεπει να κανω μια διορθωση.

Ενω το μηχανακι στις βορειο-ευρωπαϊκες χωρες θεωρειται το απολυτο street-oriented all rounder, στην Ελλαδα πασχει απο το γεγονος οτι βγαζει πολυ ζεστη τις ζεστες ημερες τους καλοκαιρινους μηνες. Στο Λονδινο που η θερμοκρασια περναει τους 30'C σπανια (οπως σημερα καλη ωρα  8)) δεν υπηρχε κανενα προβλημα, αναβε που και που το βεντιλατερ στην κινηση αλλα ..no problem. Στην Αθηνα, κυκλοφορια με πανω απο 35-36'C στην πυκνη κινηση γινεται προβληματικη λογω ζεστης, αν και εχω κυκλοφορησει μεχρι και με 39'C στην Αθηνα μεσα στη μερα. Αν ας πουμε εμενα μονιμα Αθηνα, θα προτιμουσα ναχω αλλο μηχανακι για καθε μερα μεσα στην Αθηνα, κατι που κανουν και οι περισοτεροι VFRηδες των δυο τελευταιων γενιων 800 (6η και 5η). Με βαση αυτο, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ all rounder  :eusa_naughty: στον βαθμο που ειναι στις πιο βορειες χωρες που εχουν σαφως χαμηλοτερες καλοκαιρινες θερμοκρασιες.

Και κατι αλλο. Οι γενιες 5 και 6 (FI και VTEC) εχουν τον αερα στο ενα ψυγειο να φυσαει αναποδα ωστε να μην αισθανεται πολυ τη ζεστη ο αναβατης στην κινηση - και ναι, ειναι πολυ-πολυ καλυτερο πχ απο το Busa και αλλα, τα οποια μπορει να προκαλεσουν μεχρι και εγκαυματα  :o  Αλλα αυτο δημιουργει το προβλημα οτι αν αναψει το βεντιλατερ, πχ στα διοδια, και μετα αρχισει κανεις να κινειται με μεγαλες ταχυτητες, η ροη του αερα ακυρωνεται απο την αναποδη ροη του βεντιλατερ στο ενα ψυγειο με αποτελεσμα να ανεβαινει η θερμοκρασια και να κρατιεται ψηλα (110-115'C), κατι που δεν κανει καλο στα πηνια, στις φισες των ηλεκτρικων διπλα στα ψυγεια κλπ, εξ'ου και καποιες τετοιες βλαβες. Η λυση ειναι διακοπτακι απενεργοποιησης του βεντιλατερ (κατι που θα κανω στο εγγυς μελλον), το θεμα εχει συζητηθει διεξοδικα στo VFRH φορουμ.

Επαναλαμβανω τα αναφερω αυτα γιατι παιζουν σε θερμα κλιματα σαν της Ελλαδας, οπου να πω και παλι οτι το μηχανακι δουλευει πολυ ζεστα για να χρησιμοποιειται μεσα στην πολη καθε μερα σαν all rounder. (Απο αυτη την αποψη, τα ΤΑ600/650 ειναι απαιχτα μηχανακια, πρεπει να προσπαθησει κανεις πολυ για να αναψει το βεντιλατερ  8)).


" the PouroDuro spirit "


Offline transalp98

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 619
    • MyPhotos
Reply #99 on: Τρίτη 11 Δεκέμβριος 2012, 11:24:03 πμ
Πραγματικά κατέβηκα στο γκαράζ να το ξαναδώ να με φτιάξει

Ευχαριστώ παιδιά για τις ευχές.. είναι μεγάλη η χαρά  :goofy:

Κατεβηκα το πρωι πριν απο κανα 2ωρο και το χαζευα... το βρισκω τοσο ομορφο και κλασσικο οσο την πρωτη μερα...
Ποτε περασανε 4 χρονια, θυμαμαι ακομα τοσο εντονα την αγωνια να το βρω, να το δοκιμασω.. τα ονειρα που εκανα οτι θα κανουμε τοσα πολλα πραγματα μαζι του...

Λιγο αργοτερα, το ξανακοιταγα καθως χανοτανε στο βαθος του δρομου μαζι με τον νεο του ιδιοκτητη...
Με μια γλυκοπικρη γευση, προσπαθω να κλεισω το κεφαλαιο αυτο και να παω παραπερα... ελπιζω ο νεος ιδιοκτητης να το χαρει οσο γινεται
Θα εχει παντα μια ειδικη θεση στην καρδια μου, μια αναμνηση γλυκια και μελαγχολικη μαζι.

  :'(

Μοτοσυκλετισμος (σοβαρος - το scooter της δουλειας δε μετραει) τελος, επειτα απο 20 χρονια.


Ηλίας

-Transalp 600cc 98 (R.I.P.)
+SYM HD200i EVO
- VFR 800 V-tec
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/