Hellas Transalp Forum

Νεο africa ?

gnik · 19071

Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #25 on: Δευτέρα 16 Σεπτέμβριος 2013, 19:48:49 μμ
Παιδιά οι ανεπτυγμένες χώρες έχουν κοινό μοτοσικλετιστών που είτε γέρασε, είτε εξειδικεύεται. Σε Γερμανίες κλπ απαγορεύεται να μπεις σε δάση κλπ με μοτό. Πιο βόρεια ο καιρός δεν αφήνει μοτο γενικώς. Όσοι έχουν φράγκα και ξέρουν από μοτό, αγοράζουν ένα καθαρό για χώμα και ένα στρήτ για γκάζι -καθότι έχουν και δρόμους. Οι νεότεροι ευρωπαίοι είναι η γενιά των σκούτερ μας αρέσει δεν μας αρέσει. Ούτε της "ροκιάς" που συνδέθηκε με τη μηχανή είναι, όπως ήταν η γενιά μας, ούτε στο "τα κάνει όλα και συμφέρει" είναι. Κυρίως γιατί καθότι πιο αθλητικά συνειδητοποιημένοι ξέρουν πως άμα θες να πάς χώμα θες χωμάτινη μοτό και άλλα πολλά. Εξοπλισμό εκπαίδευση φυσική κατάσταση  κλπ κλπ.  Άρα εξειδικευμένα πράγματα. Πιο καθαρά μηχανάκια κλπ. 

Η ελλάδα είναι μια περίπτωση εξαίρεση, λόγω καιρού κυρίως αλλά και γενικότερου μπάχαλου (συνδυασμός φτώχιας και μαγκιάς στο μοτο-παρελθόν). Ουδείς την κοιτά ως αγορά. Αλλά και τις δυτικές χώρες πάλι δεν τις πολυκοιτάνε πια. Γιατί πολύ απλά τα νούμερα των πωλήσεων, το αγοραστικό κοινό και τα περιθώρεια κέρδους στις αναπτυσσόμενες είναι πολλαπλάσια. Δείτε το σαν γιάππης -στο υπεραπλουστευμένο του- σε δίλλημα. Το φτηνό μηχανάκι θα πουλήσει στης αναδυόμενες θα πιάσει και καμπόσους στης αναπτυγμένες αγορές. Το ακριβό μηχανάκι τι θα κάνει; Αν δεν "πάει" σφαίρα σε πωλήσεις στις αναπτυγμένες στις αναδυόμενες δεν μπορεί να πουλήσει λόγω τιμής και εισοδημάτων άρα; Καταστροφικό το ρίσκο.

Αν ήταν ανάποδα, η ΚΤΜ με τα καλύτερα και πραγματικότερα on-off της αγοράς θα ήταν η μεγαλύτερη εταιρεία στο χώρο. Όχι η μικρότερη αν και δυναμικότατη.

 


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #26 on: Δευτέρα 16 Σεπτέμβριος 2013, 20:29:39 μμ
. Σε Γερμανίες κλπ απαγορεύεται να μπεις σε δάση κλπ με μοτό.
 

Εκτός από εξαιρέσεις  σε ορισμένους δασικούς δρόμους που διασχίζουν δάσος κλπ….
Το γέλιο είναι ότι υπάρχει νόμος που αν πας και αρχίσεις να το κάνεις το στροφιλίκι πάνω – κάτω  παραπάνω από μια φορά για ξεκάβλομα την έφαγες την κλήση και τσούζει πολύ….
Και η πλάκα είναι ότι σχεδόν  πάντα (80 %) το μαθαίνουν τα περιπολικά….. υπάρχουν καλοθελητές! (κοινός καταδότες) :P


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #27 on: Τρίτη 17 Σεπτέμβριος 2013, 08:53:23 πμ
Και καλά κάνουν. Δηλαδή εδώ που σε προσπερνάει ένας ανεύθυνος μαλλιοκούβαρα και χαροπαλεύεις ή πέφτεις σε 4 νταλίκες που πάνε βαγονέτα στην εθνική της μιάμιση λωρίδας και δεν τους δίνει κανείς και το κάνουν όλη τους τη ζωή τσάμπα είναι καλύτερα;


Παρόλα αυτά εγώ ενοούσα να βγεις από το δρόμο και να κυκλοφορείς στο χωματόδρομο, στη λωρίδα δασοπυρόσβεσης κλπ.

Αλλά από την άλλη επειδή λεφτά και οργάνωση υπάρχουν, υπάρχουν και ιδιωτικά πάρκα που πληρώνεις και κάνεις το χόμπι σου σε στυλ Έρτζμπεργκ, αλλά και διοργανώσεις νομίζω που σε συγκεκριμένη περίοδο στα πλαίσια εκδηλώσεων πας και την εκδρομή σου. Ε λογικό δεν είναι να έχεις και το "σωστό" μηχανάκι να το λυσσάξεις;

Εμείς τι κάνουμε οι φτωχοί που θέμε ένα μηχανάκι:

Να ταξιδεύει δικάβαλο με αποσκευές ξεκούραστα και γρήγορα, με φέρινγκ βαλίτσες σχάρα οροφής κλπ
Να πηγαίνει χώμα "αέρα πατέρα το κοπάδι πάει πέρα"
Να μη σπάει να μη χαλάει
Να κάνει κάθε μέρα το σπίτι δουλειά σπίτι στο μποτιλιάρισμα σαν παπί
Να μην καίει τίποτις
Να στρίβει και να φρενάρει σαν "σούπερσπορτ"
Να έχει φτηνή συντήρηση
Να κάνει και κάτω από 8000
Να έχει πάρει πέντε ράλυ
Να το λένε και Άφρικα






...τζατζικάκι να βάλω;


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #28 on: Τρίτη 17 Σεπτέμβριος 2013, 09:29:29 πμ


Εμείς τι κάνουμε οι φτωχοί που θέμε ένα μηχανάκι:

Να ταξιδεύει δικάβαλο με αποσκευές ξεκούραστα και γρήγορα, με φέρινγκ βαλίτσες σχάρα οροφής κλπ
Να πηγαίνει χώμα "αέρα πατέρα το κοπάδι πάει πέρα"
Να μη σπάει να μη χαλάει
Να κάνει κάθε μέρα το σπίτι δουλειά σπίτι στο μποτιλιάρισμα σαν παπί
Να μην καίει τίποτις
Να στρίβει και να φρενάρει σαν "σούπερσπορτ"
Να έχει φτηνή συντήρηση
Να κάνει και κάτω από 8000
Να έχει πάρει πέντε ράλυ
Να το λένε και Άφρικα






...τζατζικάκι να βάλω;

Αυτά τα θέλουν οι ρομαντικοί που το μηχανάκι τους θελουν να γράφει μόνο Χόντα!  ;D
Λες και οι άλλες εταιρίες φτιάχνουν μηχανάκια που χτυπάνε καφέ!  ;)

Όσο για  την οικονομία που "δεν καίει τίποτις" έχει καταντήσει για γέλια.....


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #29 on: Τρίτη 17 Σεπτέμβριος 2013, 10:16:13 πμ
Παιδιά οι ανεπτυγμένες χώρες έχουν κοινό μοτοσικλετιστών που είτε γέρασε, είτε εξειδικεύεται. Σε Γερμανίες κλπ απαγορεύεται να μπεις σε δάση κλπ με μοτό. Πιο βόρεια ο καιρός δεν αφήνει μοτο γενικώς. Όσοι έχουν φράγκα και ξέρουν από μοτό, αγοράζουν ένα καθαρό για χώμα και ένα στρήτ για γκάζι -καθότι έχουν και δρόμους. Οι νεότεροι ευρωπαίοι είναι η γενιά των σκούτερ μας αρέσει δεν μας αρέσει. Ούτε της "ροκιάς" που συνδέθηκε με τη μηχανή είναι, όπως ήταν η γενιά μας, ούτε στο "τα κάνει όλα και συμφέρει" είναι. Κυρίως γιατί καθότι πιο αθλητικά συνειδητοποιημένοι ξέρουν πως άμα θες να πάς χώμα θες χωμάτινη μοτό και άλλα πολλά. Εξοπλισμό εκπαίδευση φυσική κατάσταση  κλπ κλπ.  Άρα εξειδικευμένα πράγματα. Πιο καθαρά μηχανάκια κλπ. 

Η ελλάδα είναι μια περίπτωση εξαίρεση, λόγω καιρού κυρίως αλλά και γενικότερου μπάχαλου (συνδυασμός φτώχιας και μαγκιάς στο μοτο-παρελθόν). Ουδείς την κοιτά ως αγορά. Αλλά και τις δυτικές χώρες πάλι δεν τις πολυκοιτάνε πια. Γιατί πολύ απλά τα νούμερα των πωλήσεων, το αγοραστικό κοινό και τα περιθώρεια κέρδους στις αναπτυσσόμενες είναι πολλαπλάσια. Δείτε το σαν γιάππης -στο υπεραπλουστευμένο του- σε δίλλημα. Το φτηνό μηχανάκι θα πουλήσει στης αναδυόμενες θα πιάσει και καμπόσους στης αναπτυγμένες αγορές. Το ακριβό μηχανάκι τι θα κάνει; Αν δεν "πάει" σφαίρα σε πωλήσεις στις αναπτυγμένες στις αναδυόμενες δεν μπορεί να πουλήσει λόγω τιμής και εισοδημάτων άρα; Καταστροφικό το ρίσκο.

Αν ήταν ανάποδα, η ΚΤΜ με τα καλύτερα και πραγματικότερα on-off της αγοράς θα ήταν η μεγαλύτερη εταιρεία στο χώρο. Όχι η μικρότερη αν και δυναμικότατη.

 


Αν και ξεφεύγουμε, προσωπικά διαδρομές εντούρο έχω σε ΟΛΕΣ τις χώρες της Ευρώπης.
Πχ. Βόρεια Ιταλία που ήμουν πριν 6 μήνες, εκτός απο εντουρομονοπάτια σε ονειρεμένα δρυοδάση είδα και εντουροπαρέες. (παράνομοι ?)
Στη Γαλλία υπάρχουν πάρα πολλές εντουροδιαδρομές, σε Πυρηναία αλλά και σε πιο καμπίσια μέρη.
Πορτογαλία-Ισπανία... οκ δε το συζητάμε, χαμός.
Αγγλία δε ξέρω αν και εκεί υπάρχει υλικό    , μπορεί να μας επιβεβαιώσει ο XLgeorge .

Δύσκολα πρέπει να είναι τα πράγματα (και καλώς) εκεί που υπάρχουν θεματικά πάρκα, περιοχές προστατευμένες δηλαδή με δίκτυο πεζοπορικών μονοπατιών. Πχ.  Αυστρία και Ελβετία τις ξεχνάς, αλλά εκεί μπορείς να παίζεις στα πεδινά, έτσι κι αλλιώς τα βουνά τους δεν είναι "οργωμένα" με δασικούς δρόμους όπως στην Ελλάδα και τα βουνά τους θεόρατα.


Offline Αιγαιοπλόος

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 359
Reply #30 on: Τετάρτη 18 Σεπτέμβριος 2013, 10:41:35 πμ
Εμείς τι κάνουμε οι φτωχοί που θέμε ένα μηχανάκι:
Να ταξιδεύει δικάβαλο με αποσκευές ξεκούραστα και γρήγορα, με φέρινγκ βαλίτσες σχάρα οροφής κλπ
Να πηγαίνει χώμα "αέρα πατέρα το κοπάδι πάει πέρα"
Να μη σπάει να μη χαλάει
Να κάνει κάθε μέρα το σπίτι δουλειά σπίτι στο μποτιλιάρισμα σαν παπί
Να μην καίει τίποτις
Να στρίβει και να φρενάρει σαν "σούπερσπορτ"
Να έχει φτηνή συντήρηση
Να κάνει και κάτω από 8000

Εχοντας επίγνωση της (αξιοπρεπούς) μετριότητας του Transalp, και ως ταξιδιώτης όλων των Βαλκανίων http://www.mybike.gr/topic/65418-%CE%B2%CE%B9%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CE%B9%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B2%CE%B1%CE%BB%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CE%BA%CF%8C%CF%80/πάνω στη σέλα του και με καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη, βλέπω ότι όλα αυτά μπορεί να τα κάνει μια χαρά το Transalp. Εντάξει, στην έκδοση με ABS κοστίζει λίγο παραπάνω από 8 χιλιάρικα (άρα περνάει το όριο που θέτεις) αλλά νομίζω ότι είναι μηχανάκι που καλύπτει μια χαρά όλες τις παραπάνω ανάγκες.



Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9897
Reply #31 on: Τετάρτη 18 Σεπτέμβριος 2013, 11:01:36 πμ
Εχοντας επίγνωση της (αξιοπρεπούς) μετριότητας του Transalp, και ως ταξιδιώτης όλων των Βαλκανίων http://www.mybike.gr/topic/65418-%CE%B2%CE%B9%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CE%B9%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B2%CE%B1%CE%BB%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CE%BA%CF%8C%CF%80/πάνω στη σέλα του και με καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη, βλέπω ότι όλα αυτά μπορεί να τα κάνει μια χαρά το Transalp. Εντάξει, στην έκδοση με ABS κοστίζει λίγο παραπάνω από 8 χιλιάρικα (άρα περνάει το όριο που θέτεις) αλλά νομίζω ότι είναι μηχανάκι που καλύπτει μια χαρά όλες τις παραπάνω ανάγκες.

Εμμμ νομίζω ότι ούτε αυτό το καλύπτει: Να στρίβει και να φρενάρει σαν "σούπερσπορτ"  :)


Παύλος Καρούμπης


Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #32 on: Τετάρτη 18 Σεπτέμβριος 2013, 12:41:15 μμ
Εμμμ νομίζω ότι ούτε αυτό το καλύπτει: Να στρίβει και να φρενάρει σαν "σούπερσπορτ"  :)

Παντως πολλοι φιλοι με σουπερσπορτ (εμπειροι), ακομα με ψαχνουν στις στροφες... ;D


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #33 on: Τετάρτη 18 Σεπτέμβριος 2013, 13:04:07 μμ
Στη Γαλλία υπάρχουν πάρα πολλές εντουροδιαδρομές, σε Πυρηναία αλλά και σε πιο καμπίσια μέρη.
Πορτογαλία-Ισπανία... οκ δε το συζητάμε, χαμός.
Αγγλία δε ξέρω αν και εκεί υπάρχει υλικό, μπορεί να μας επιβεβαιώσει ο XLgeorge .

Η Γαλλια ειναι ο παραδεισος του εντουρα. Στην Αγγλια υπαρχουν green lane διαδρομες αλλα ειναι περιορισμενες και πρεπει να τις ξερει κανεις γιατι γενικα υπαρχει το "right of way" και δεν μπαινει κανεις οπου ναναι. Καποιες φορες που τοκανα, καποιοι περιπατητες μου κουναγανε τα κινητα τους, καλα ας με βρισκανε με Γαλλικη πινακιδα  ;D Τωρα βεβαια με το καινουργιο ΤΑ με αγγλικο νουμερο, προσοχη και μονο οπου επιτρεπεται..


Η ουσια ομως αυτων που λεει ο αεροκεφαλος ειναι σωστη και τα πραγματα εχουν πια εξειδικευτει ωστε δεν βγαινουν πια μηχανακια για ολα. Ουτε και βγαινανε ποτε εδω που τα λεμε - εχοντας πια και sport touring (VFR) παραλληλα με on-off (TA) για σχεδον 10 χρονια, υπαρχουν πραγματα που κανει ενα sport touring μηχανακι που δεν θα τα κανει ποτε ενα on-off. Απο την αλλη, αν εξαιρεσει κανεις αυτη τη σπορ συμπεριφορα, ενα on-off μπορει να κανει touring, να παει σοβαρα στο χωμα και να ειναι το εργαλειο καθε μερας για τον αναβατη. Ε τετοια μηχανακια δε βγαινουν πια καθως οσο πανε εξειδικευονται κι'αυτα (για παραδειγμα το 950/990 δεν ειναι με τιποτα για καθε μερα, το 800GS δεν εχει προστασια και ειναι πιο ψηλο απ'οτι θαπρεπε, κλπ κλπ). Εδω λοιπον ειναι που η Χονδα μ'αυτη τη μαγικη συνταγη που εβγαλε μοτο σαν τα Τρανσαλπ και Αφρικα ισως μπορουσε να βγαλει κατι καινουργιο που ναχει αυτη τη μαγικη all-round συμπεριφορα - να το καβαλαει κανεις και να φευγει χωρις αλλες εγνοιες και ανασφαλειες. Παντως δεν κραταω την ανασα μου  ;) ;D


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #34 on: Τετάρτη 18 Σεπτέμβριος 2013, 13:08:23 μμ
Εχοντας επίγνωση της (αξιοπρεπούς) μετριότητας του Transalp, και ως ταξιδιώτης όλων των Βαλκανίων πάνω στη σέλα του και με καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη, βλέπω ότι όλα αυτά μπορεί να τα κάνει μια χαρά το Transalp. Εντάξει, στην έκδοση με ABS κοστίζει λίγο παραπάνω από 8 χιλιάρικα (άρα περνάει το όριο που θέτεις) αλλά νομίζω ότι είναι μηχανάκι που καλύπτει μια χαρά όλες τις παραπάνω ανάγκες.

Θα ηταν ετσι αν το 700 ητανε σαν το 650 απο διαδρομες, προστασια, αποσταση απο το εδαφος και ..εμφανιση  8)  Αλλα δυστυχως η Χονδα "χαλασε" τη μαγικη συνταγη μετα απο 20 χρονια χωρις λογο οπως εχει ματα-ξανα-γραφτει..


" the PouroDuro spirit "


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #35 on: Τετάρτη 18 Σεπτέμβριος 2013, 13:15:56 μμ
Παντως πολλοι φιλοι με σουπερσπορτ (εμπειροι), ακομα με ψαχνουν στις στροφες... ;D

Αγαπητέ Ζορμπά και εγώ ίδιο είχα με το δικό σου όταν πήγα ΙΤΤ στην Γερμανία διπλός με την γυναίκα και φορτό ( με μόλις 10000 χιλ).... όταν γύρισα το έδωσα....
Πολύ καλό το εργαλείο (700αρι) αλλά όλα αυτά που αναφέρεις δεν υπάρχουν.
Τουλάχιστον στον τρόπο που ήθελα να ταξιδέψω εγω. Για μονός ήταν λίγο καλύτερα τα πράματα.
Τα μακρινά ταξίδια δεν είναι το στοιχείο του.... (αυτά απο την δική μου εμπειρία)
 :)


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline KKalantzis

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 2750
  • Where the streets have no name!
Reply #36 on: Τετάρτη 18 Σεπτέμβριος 2013, 13:20:43 μμ
Και να συμπληρώσω, καλύτερο από το 650 ! Μέση ωριαία, κατανάλωση, καμία σύγκριση.
Αλλά υστερεί σαφώς στην κάλυψη από τον αέρα και δυστυχώς δεν πάει και σα χιλιάρι  ;)


Keep riding !!!


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #37 on: Τετάρτη 18 Σεπτέμβριος 2013, 14:05:30 μμ
Για τον φίλο με το 700άρι που τον ψάχναν στις στροφές τι να πώ. Για να σε ψάχνουν στις στροφές τα SS τρείς περιπτώσεις υπάρχουν:
1) Οι αναβάτες των SS είναι εντελώς μα εντελώς κουλάδια
2) έχεις φύγει εσύ απο τη στροφή και δε σε πήραν είδηση.
3) σε πέρασαν και δεν το πήρες είδηση

Ο Αιγαιοπλόος το έθεσε πολύ σωστά τα κάνει όλα αξιοπρεπώς μέτρια.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #38 on: Τετάρτη 18 Σεπτέμβριος 2013, 14:19:46 μμ
Για τον φίλο με το 700άρι που τον ψάχναν στις στροφές τι να πώ. Για να σε ψάχνουν στις στροφές τα SS τρείς περιπτώσεις υπάρχουν:
1) Οι αναβάτες των SS είναι εντελώς μα εντελώς κουλάδια
2) έχεις φύγει εσύ απο τη στροφή και δε σε πήραν είδηση.
3) σε πέρασαν και δεν το πήρες είδηση

Δεν ειναι ακριβως ετσι και το γραφω αυτο εχοντας ΤΑ και VFR. Σε δευτερευοντες επαρχιακους με σχετικα κλειστες στροφες και μετριο προς κακο οδοστρωμα, ενα μεσαιο on-off μπορει καλιστα να ριξει σε πολυ πιο δυνατα και σπορτιβικα μηχανακια. Σε πιο ανοιχτους δρομους με καλο οδοστρωμα ομως, δε θα δει απο που πηγε το SS. Μιλαω παντα για οδηγους παρομοιων ικανοτητων, αν οι ικανοτητες ειναι διαφορετικες (χωρις απαραιτητα ο ενας απο τους δυο ναναι "κουλαδι"), τοτε ολα γινονται.


" the PouroDuro spirit "


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #39 on: Τετάρτη 18 Σεπτέμβριος 2013, 14:47:45 μμ
Δεν ειναι ακριβως ετσι και το γραφω αυτο εχοντας ΤΑ και VFR. Σε δευτερευοντες επαρχιακους με σχετικα κλειστες στροφες και μετριο προς κακο οδοστρωμα, ενα μεσαιο on-off μπορει καλιστα να ριξει σε πολυ πιο δυνατα και σπορτιβικα μηχανακια. Σε πιο ανοιχτους δρομους με καλο οδοστρωμα ομως, δε θα δει απο που πηγε το SS. Μιλαω παντα για οδηγους παρομοιων ικανοτητων, αν οι ικανοτητες ειναι διαφορετικες (χωρις απαραιτητα ο ενας απο τους δυο ναναι "κουλαδι"), τοτε ολα γινονται.

επιβεβαιώνω. Στις στραμπουλιχτές στροφές τα σκληρά στριτάδια δενννν


Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #40 on: Τετάρτη 18 Σεπτέμβριος 2013, 15:47:12 μμ
Ενταξει ρε παιδια, μην μας φατε  :P, μια κουβεντα ειπαμε, και δεν ειναι καθολου φαντασιωση.  :eusa_naughty:

Σε πολυ κλειστο στροφιλικι, ανηφορικο, η ροπη του ΤΑ700 και η δυνατοτητα να βγαινει καλυτερα με λιγοτερες στροφες στις εξοδους σε σχεση με τετρακυλινδρα, εκανε σουπερσπορτ μηχανακια με περιπου τα ιδια κυβικα (CBR600ρια, και ενα αλλο 750 δεν θυμαμαι μοντελο) να δυσκολευονται να ακολουθησουν. Ειδικα κατι γυμνα τετρακυλινδρα (Χορνετ, CBF600, Fazer) που θελουν και πολυ ψηλες στροφες να βαλουν τη δυναμη κατω υστερουσαν φανερα.

δεν ειμαι και κανενας Ροσσι, αλλα το 700ρι το στριμωχνω στα ορεινα κλειστα στροφιλικια. Εχει καλα φρενα, και ο 19ρης τροχος μπροστα βοηθαει εδω πολυ.






And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline Africaptan

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 643
Reply #41 on: Τετάρτη 18 Σεπτέμβριος 2013, 20:53:07 μμ
Οντως στριβει...   ;D ;D ;D


Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...


Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #42 on: Τετάρτη 18 Σεπτέμβριος 2013, 23:13:41 μμ
Δεν ειναι ακριβως ετσι και το γραφω αυτο εχοντας ΤΑ και VFR. Σε δευτερευοντες επαρχιακους με σχετικα κλειστες στροφες και μετριο προς κακο οδοστρωμα, ενα μεσαιο on-off μπορει καλιστα να ριξει σε πολυ πιο δυνατα και σπορτιβικα μηχανακια. Σε πιο ανοιχτους δρομους με καλο οδοστρωμα ομως, δε θα δει απο που πηγε το SS. Μιλαω παντα για οδηγους παρομοιων ικανοτητων, αν οι ικανοτητες ειναι διαφορετικες (χωρις απαραιτητα ο ενας απο τους δυο ναναι "κουλαδι"), τοτε ολα γινονται.

έτσι ακριβώς και με το africa  ;)



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #43 on: Πέμπτη 19 Σεπτέμβριος 2013, 07:09:46 πμ
Τώρα τι να πώ το 700άρι στρίβει πιο γρήγορα απο το Hornet.  :-X



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #44 on: Πέμπτη 19 Σεπτέμβριος 2013, 10:34:16 πμ
έτσι ακριβώς και με το africa  ;)

δυστυχώς αυτό ήταν και το "πρόβλημα" του africa. Λόγω μακριού μετατρόχιου με τις προαναφερθείσες στροφές, θα είχε πρόβλημα.  Εγώ από ΤΑ που είχα πάει σε ΑΤ ήταν το πρώτο πράγμα που μου έκανε εντύπωση (αρνητική)


Offline Africaptan

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 643
Reply #45 on: Πέμπτη 19 Σεπτέμβριος 2013, 10:52:38 πμ
δυστυχώς αυτό ήταν και το "πρόβλημα" του africa. Λόγω μακριού μετατρόχιου με τις προαναφερθείσες στροφές, θα είχε πρόβλημα.  Εγώ από ΤΑ που είχα πάει σε ΑΤ ήταν το πρώτο πράγμα που μου έκανε εντύπωση (αρνητική)


Θεωρω οτι ηταν θεμα συνηθειας.
Το At, στριβει παρα πολυ καλα...

(και δεν ειναι μετατροχιο, αλλα μεταξονιο)...


Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #46 on: Πέμπτη 19 Σεπτέμβριος 2013, 11:09:05 πμ

Θεωρω οτι ηταν θεμα συνηθειας.
Το At, στριβει παρα πολυ καλα...

(και δεν ειναι μετατροχιο, αλλα μεταξονιο)...

Καλά στρίβει, αλλά σε σύγκριση με ένα ΤΑ...δε στρίβει τόσο καλά.

Νομίζω οτι σε ένα 2τροχο μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον όρο μετατρόχιο γιατί συνεπάγεται και μεταξόνιο.


Offline Africaptan

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 643
Reply #47 on: Πέμπτη 19 Σεπτέμβριος 2013, 11:20:21 πμ
Καλά στρίβει, αλλά σε σύγκριση με ένα ΤΑ...δε στρίβει τόσο καλά.

Νομίζω οτι σε ένα 2τροχο μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον όρο μετατρόχιο γιατί συνεπάγεται και μεταξόνιο.


Για το δευτερο (αν και δεν ειναι σωστο) μπορω να πω οτι εχεις δικιο με τον τροπο που το θετεις.

Για το πρωτο, δεν συμφωνω.  (Κατοχος και των δυο, και αρκετες βολτες με φιλους με διαφορα TA).


Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #48 on: Πέμπτη 19 Σεπτέμβριος 2013, 12:20:15 μμ
Για το πρωτο, δεν συμφωνω.  (Κατοχος και των δυο, και αρκετες βολτες με φιλους με διαφορα TA).

Εχω Τρανσαλπ και ο αδελφος μου εχει Αφρικα το οποιο εχω παρει παμπολες φορες. Το Τρανσαλπ ειναι σαφως πιο μανιτζεβελο και στριφτερο απο το Αφρικα σε κλειστα κομματια - και μιλαω σαν αναβατης που στιβει τα μηχανακια του σε ασφαλτο και χωμα. Μαλιστα οπως εγραψα προσφατα στο νημα "πως πηρατε ΤΑ", πηγαινα για Αφρικα και οταν δοκιμασα και το ΤΑ 650 που ειχε πρωτοβγει, το πηρα δαγκωτο  8)

Το μονο που μου λειπει στο Τρανσαλπ απο το Αφρικα ειναι το λιγο πιο στιβαρο μπροστινο και η αυξημενη ροπη στις χαμηλομεσαιες. Και νομιζω οτι μπαινει ο 750 κινητηρας του πανω, καποιος τοχει κανει στο adventure rider, αλλα ποιος μπλεκει με τετοια προτζεκτ..  ;)


" the PouroDuro spirit "


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #49 on: Πέμπτη 19 Σεπτέμβριος 2013, 12:40:18 μμ
...... αλλα ποιος μπλεκει με τετοια προτζεκτ..  ;)

Εχω πίστη σε σένα, οταν με το καλο γινεις ενας συνταξιουχος και αποφασισεις να μας τρελανεις εντελως!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km