Hellas Transalp Forum

Οι 100 καλύτερες μοτοσυκλέτες (Αγγλία)

ThanDim · 4729

Offline ThanDim

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1672
on: Παρασκευή 15 Ιανουάριος 2010, 00:16:47 πμ
Το περιοδικό αγγλικό περιοδικό MCN έβγαλε τα αποτελέσματα για για τα 100 καλύτερα μηχανάκια (ανεξαρτήτου έτους κατασκευής) απο ψηφοφορία της περασμένης χρονιάς

ε....,  για τους κατόχους Varadero....  πριν χαρείτε, η λίστα ξεκινάει από το τέλος.................   :2hysterical: :2hysterical:

http://www.motorcyclenews.com/MCN/Top-100-Bikes/top-bikes-91-100/?id=121281


Σοβαρά τώρα, από το σύνολο της ψηφοφορίας φαίνεται καθαρά ο διαφορετικός τρόπος προσέγγισης της έννοιας "μοτοσυκλέτα" από τους Άγγλους - και τους περισσότερους Ευρωπαίους - σε σχέση με εμάς. Η προτίμηση τους για πιο σπορ και τουριστάδικες μηχανές είναι ολοφάνερος!


Δημητρακόπουλος Θανάσης
R1200GS
Καλαμάτα


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #1 on: Παρασκευή 15 Ιανουάριος 2010, 00:47:09 πμ
Το περιοδικό αγγλικό περιοδικό MCN έβγαλε τα αποτελέσματα για για τα 100 καλύτερα μηχανάκια (ανεξαρτήτου έτους κατασκευής) απο ψηφοφορία της περασμένης χρονιάς

ε....,  για τους κατόχους Varadero....  πριν χαρείτε, η λίστα ξεκινάει από το τέλος.................   :2hysterical: :2hysterical:

http://www.motorcyclenews.com/MCN/Top-100-Bikes/top-bikes-91-100/?id=121281

Σοβαρά τώρα, από το σύνολο της ψηφοφορίας φαίνεται καθαρά ο διαφορετικός τρόπος προσέγγισης της έννοιας "μοτοσυκλέτα" από τους Άγγλους - και τους περισσότερους Ευρωπαίους - σε σχέση με εμάς. Η προτίμηση τους για πιο σπορ και τουριστάδικες μηχανές είναι ολοφάνερος!

Θαναση, το MCN δεν αξιζει ουτε για κωλοχαρτο και δεν ειναι περιοδικο, ειναι ουσιαστικα εβδομαδιαια "εφημεριδα" με αγγελιες, εξ'ου και το ονομα MotorCycleNews. Εδω δεν το παιρνει κανεις στα σοβαρα. Πολυ καλυτερες τετοιες στατιστικες απο λεπτομερεις δηλωσεις κατοχων κανει το περιοδικο RIDE.

Και σιγουρα εδω οι αναβατες προτιμουνε super-sports πρωτα απ'ολα αλλα τα οδηγουνε με γονατο κατω, πανε πιστα πολυ συχνα, κλπ κλπ Οποιος δεν θελει super-sports παιρνει κατι πιο ορθιο αλλα οχι on-off π.χ. CBF, Fazer, κλπ Το μονο on-off που πουλαει σε σχετικα μεγαλους αριθμους ειναι το 1200GS, τιποτ'αλλο. Παντως το καλυτερο on-off θεωρειται το KTM990, το οποιο πουλαει λιγοτερο αλλα σε πιο συνειδητοποιημενους on-off αγοραστες - το GS εχει πολυ φλωροκοσμο και "πουλ μουρ".

Και για καποιο λογο δεν γουσταρουν καθολου το vara. Αν και δεν το γουσταρω ουτε κι'εγω, να σου θυμισω οτι με 5-6ΚΕ παιρνει κανεις ενα και γυρναει την Ευρωπη χωρις extended warranties, οδικη βοηθεια κλπ και με ανεση πολυθρονας, πληρη προστασια στα 180χμω και επισης με πληρη ξεγνιασια. Αυτα για να λεμε και παλι τα πραγματα με το ονομα τους. 'nough said  ;)


" the PouroDuro spirit "


Offline ThanDim

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1672
Reply #2 on: Παρασκευή 15 Ιανουάριος 2010, 03:11:52 πμ
Θαναση, το MCN δεν αξιζει ουτε για κωλοχαρτο και δεν ειναι περιοδικο, ειναι ουσιαστικα εβδομαδιαια "εφημεριδα" με αγγελιες, εξ'ου και το ονομα MotorCycleNews. Εδω δεν το παιρνει κανεις στα σοβαρα. Πολυ καλυτερες τετοιες στατιστικες απο λεπτομερεις δηλωσεις κατοχων κανει το περιοδικο RIDE.

Ναι αλλά από την στιγμή που η ψηφοφορία είναι από τους αναγνώστες - οι οποίοι μάλιστα ψάχνουν και για μηχανή!! - είναι πιο αξιόπιστη από τα άρθρα κάποιων "εμπαθών" δημοσιογράφων...   :-X 

Και σιγουρα εδω οι αναβατες προτιμουνε super-sports πρωτα απ'ολα αλλα τα οδηγουνε με γονατο κατω, πανε πιστα πολυ συχνα, κλπ κλπ Οποιος δεν θελει super-sports παιρνει κατι πιο ορθιο αλλα οχι on-off π.χ. CBF, Fazer, κλπ Το μονο on-off που πουλαει σε σχετικα μεγαλους αριθμους ειναι το 1200GS, τιποτ'αλλο. Παντως το καλυτερο on-off θεωρειται το KTM990, το οποιο πουλαει λιγοτερο αλλα σε πιο συνειδητοποιημενους on-off αγοραστες - το GS εχει πολυ φλωροκοσμο και "πουλ μουρ".

Ε, είπαμε η BMW εκτός των άλλων πουλάει και εφέ..........  Γιατί όχι αφού υπάρχουν και αυτοί οι αγοραστές; :thumbup:

Και για καποιο λογο δεν γουσταρουν καθολου το vara. Αν και δεν το γουσταρω ουτε κι'εγω, να σου θυμισω οτι με 5-6ΚΕ παιρνει κανεις ενα και γυρναει την Ευρωπη χωρις extended warranties, οδικη βοηθεια κλπ και με ανεση πολυθρονας, πληρη προστασια στα 180χμω και επισης με πληρη ξεγνιασια. Αυτα για να λεμε και παλι τα πραγματα με το ονομα τους. 'nough said  ;)

Για το Varadero σχολίασα γιατί μου έκανε μεγάλη εντύπωση που το είδα πρώτο πρώτο όταν άνοιξα την σελίδα και μετά πρόσεξα οτι ήταν το 100στό!  :2hysterical:
Το συγκεκριμένο το έχει χιλιοβαρεθεί ο κόσμος καθώς έχει πολυφορεθεί και δεν ανανεώνεται. Αν δεις μεγάλη πέραση έχουν οι μοτοσυκλετες με ιδιοτροπίες και ...χαρακτήρα! :)
Επίσης πρόσεξα οτι δεν υπάρχει κανένα 600-650-700άρι on/off στην λίστα ενώ υπάρχει το Varandero 125! Να φανταστώ οτι το χρησιμοποιούν σαν μεγαλο "παπί";


Δημητρακόπουλος Θανάσης
R1200GS
Καλαμάτα


Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #3 on: Παρασκευή 15 Ιανουάριος 2010, 03:59:06 πμ
πως να ειναι εγκυρο εδω δεν εχει το ΤΑ... ???




Offline mariost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 674
Reply #4 on: Παρασκευή 15 Ιανουάριος 2010, 07:35:41 πμ
ούτε ΤΑ αλλα και ούτε ΑΤ!!!!


"Βάλαμε φωτιά στα φρένα
Και μας έμεινε το γκάζι...."


Offline fparis

  • Anaconda Team Member
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1007
Reply #5 on: Παρασκευή 15 Ιανουάριος 2010, 08:31:26 πμ
Εδώ δεν έχει VSTROM DL650 θα έχει ΤΑ και ΑΤ; Πλάκα με κάνετε! :goofy:
Πάλι καλά που έχει το DL1000.   :goofy:


Να είσαι Έλληνας είναι περηφάνεια.
Να είσαι Μακεδόνας είναι τίτλος

…τὸ εὔδαιμον τὸ ἐλεύθερον, τὸ δ' ἐλεύθερον τὸ εὔψυχον…


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #6 on: Παρασκευή 15 Ιανουάριος 2010, 10:16:45 πμ
Προχειροδουλειά της πλάκας. Μάλλον γιά οδηγό μεταχειρισμένου μοιάζει. Από πού και ως πού ανεξαρτήτως έτους κατασκευής; Μόνο καινούργιες έχει. Πώς είναι δυνατόν ρετρό μηχανές όπως CB 1300, Z1200 να είναι σημαντικές και τα πρωτότυπα CB 1100R και Z 1000R να απουσιάζουν; Άγγλοι ψήφισαν;;; και πού είναι η Norton Manx???????????
« Last Edit: Παρασκευή 15 Ιανουάριος 2010, 10:18:59 πμ by γκ »


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline ThanDim

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1672
Reply #7 on: Παρασκευή 15 Ιανουάριος 2010, 10:19:15 πμ
Προχειροδουλειά της πλάκας. Μάλλον γιά οδηγός μεταχειρισμένου μοιάζει. Από πού και ως πού ανεξαρτήτως έτους κατασκευής; Μόνο καινούργιες έχει. Πώς είναι δυνατόν ρετρό μηχανές όπως CB 1300, Z1200 να είναι σημαντικές και τα πρωτότυπα CB 1100R και Z 1000R να απουσιάζουν; Άγγλοι ψήφισαν;;; και πού είναι η Norton Manx???????????

Το Νο 7 και το Νο 4 της κατάταξης για παράδειγμα, δε μου φαίνονται και πολύ πρόσφατες.........   ;D


Δημητρακόπουλος Θανάσης
R1200GS
Καλαμάτα


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #8 on: Παρασκευή 15 Ιανουάριος 2010, 10:52:57 πμ
ε....,  για τους κατόχους Varadero....  πριν χαρείτε, η λίστα ξεκινάει από το τέλος.................   :2hysterical: :2hysterical:

E μιά ψυχρολουσία την πήρες .... δεν την πήρες κομμάτι ?

Αλλοπρόσαλλη η λίστα πάντως.
Vara ,fazer ,TDM ,DL 650......στον πάτο η ανύπαρκτα ?

Εγώ δε βγάζω συμπέρασμα ,ή στραβοί είναι οι Αγγλοι ή το περιοδικό γιά τα πανηγύρια.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #9 on: Παρασκευή 15 Ιανουάριος 2010, 10:54:02 πμ
Ωραίο το RGV Θανάση, αλλά όχι και παληό. Η μοτοσυκλέτα έχει ζωή πάνω από αιώνα. Το RGV και όλη η γενιά των υπερελαφρών δίχρονων με 60 άλλογα σίγουρα ήταν σημαντικό, αλλά πού είναι η DKW (είσαι και γερμανόφιλος) που πρώτη χρησιμοποίησε βαλβίδες reed, πού είναι ολόκληρη γενιά δίχρονων με περιστροφικές βαλβίδες - κανόνας τότε και στα gp - που είναι ο μεταβλητός χρονισμός στα δίχρονα;
Και διάβολε πού είναι το R 75; Εννοώ του πολέμου με κίνηση στο καλάθι


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline ThanDim

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1672
Reply #10 on: Παρασκευή 15 Ιανουάριος 2010, 11:11:32 πμ
Ωραίο το RGV Θανάση, αλλά όχι και παληό. Η μοτοσυκλέτα έχει ζωή πάνω από αιώνα. Το RGV και όλη η γενιά των υπερελαφρών δίχρονων με 60 άλλογα σίγουρα ήταν σημαντικό, αλλά πού είναι η DKW (είσαι και γερμανόφιλος) που πρώτη χρησιμοποίησε βαλβίδες reed, πού είναι ολόκληρη γενιά δίχρονων με περιστροφικές βαλβίδες - κανόνας τότε και στα gp - που είναι ο μεταβλητός χρονισμός στα δίχρονα;
Και διάβολε πού είναι το R 75; Εννοώ του πολέμου με κίνηση στο καλάθι

ΑΑ! όταν είπες καινούργιες εγώ κατάλαβα οτι εννοούσες μηχανές που παράγονται ακόμα.

Τώρα οι R75 κτλ αρχαιολογίες - μακάρι να είχα κάποια από δάυτες - είναι συλλεκτικά κομμάτια και ελάχιστοι έχουν εμπειρία ή γνώσεις από αυτές. Ένα ΖΖR1000 ή 400 της δεκαετίας του 90, όμως έχει μεγαλώσει την σημερινή γενιά των "ώριμων" μοτοσυκλετιστών. Το RGV και το VFR400 ήταν όνειρο πολλών και το είχαν ζωντανό δίπλα τους, το έβλεπαν, διάβαζαν γιαυτο, μάθαιναν και κάποιοι τυχεροί το καβάλαγαν κιόλας. Πως να το ξεχάσουν;

Βαθμολόγιση με βάση τα τεχνικά χαρακτηριστικά, πωλήσεις, τιμές κτλ είναι έργο των ειδικών - δημοσιογράφοι, επαγγ. οδηγοί, τεχνικοί κτλ.


Δημητρακόπουλος Θανάσης
R1200GS
Καλαμάτα


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #11 on: Παρασκευή 15 Ιανουάριος 2010, 11:26:13 πμ
Γι' αυτό γράφω ότι μοιάζει με οδηγό μεταχειρισμένων. Το "ανεξαρτήτως έτους κατασκευής" είναι πολύ βαρειά κουβέντα.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #12 on: Παρασκευή 15 Ιανουάριος 2010, 11:33:34 πμ
Τώρα βλέπω ότι στο αγγλικό κείμενο γράφει "γιά μοτό που είχαν, αγάπησαν ή μίσησαν", οπότε το αποτέλεσμα λογικό. Μιά μοτό που δεν εισήχθει στη Αγγλία λογικά θα απουσιάζει. Ακόμα και όλοι οι ειδιοκτήτες Manx να έστελαν ψήφο πάλι η Manx θα ήταν εκτός. Τελικά αρκεί να συμβουλευτεί κανείς τους αριθμούς πωλήσεων.....


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline ThanDim

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1672
Reply #13 on: Παρασκευή 15 Ιανουάριος 2010, 11:38:06 πμ
Τώρα βλέπω ότι στο αγγλικό κείμενο γράφει "γιά μοτό που είχαν, αγάπησαν ή μίσησαν", οπότε το αποτέλεσμα λογικό.


 :thumbup:  Αυτό προσπαθούσα να σου εξηγήσω. Νόμιζα πως το είχες διαβάσει!


Δημητρακόπουλος Θανάσης
R1200GS
Καλαμάτα