Hellas Transalp Forum
Για το μοτοσακό! => Άλλες Μηχανές => Topic started by: georig25 on Τρίτη 26 Ιούλιος 2011, 07:07:55 πμ
-
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=352550&cid=12 (http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=352550&cid=12)
Αυτο ακριβως επαθα οταν περνωντας σε μια διασταυρωση στον καθετο δρομο το ειδα στο κοκκινο να περιμενει. (Μινοως και 62 Μαρτυρων για αυτους που ξερουν)
Εκοψα γιατι μου τραβηξε το βλεμα. Δεν μπορεσα να το μελετησω εννοειτε αλλα με μια ματια ειναι ομορφο ή τουλαχιστον τραβηχτικο!! :goofy:
-
Το καβάλησα στατικά σε έκθεση και το ...ερωτεύθηκα! Κούμπωσα επάνω του λες και ο κατασκευαστής είχε "διαβάσει" όλα τα "γουστάρω" μου!!! Ένα μόνο πράγμα ξέχασε να "διαβάσει" ...την ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΗ τιμή του!!!
-
το ειδα ακριβως εξω απο το σπιτι μου, ασπρο, παρκαρισμενο πριν κανα 2 εβδομαδες. Με αυτοκολητο του μπαξεβανη πανω του, χωρις πινακιδες, και ενα ζευγαρι ακρανωτο να το παιρνει και να φευγει...
ωραιος ηχος!!!!!!
μαπα το ακρανωτο ζευγαρι!
Ωραιο μηχανακι!
απο μακρυα ειναι σα μπουλντοκ, ετοιμο να ορμηξει !
-
Προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου...
αυτό το συνονθύλευμα απο διαφορετικά parts και φτιάχνω ένα μηχανάκι με χαρακτήρα, "ούτε αυτοί δεν ξέρουν" δεν μου αρέσει καθόλου.....
-
Προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου...
αυτό το συνονθύλευμα απο διαφορετικά parts και φτιάχνω ένα μηχανάκι με χαρακτήρα, "ούτε αυτοί δεν ξέρουν" δεν μου αρέσει καθόλου.....
+1000
Έτσι είναι, από τους περισσότερους έχω ακούσει τα ίδια.
Όλα είναι κομμάτια από άλλες μηχανές, τίποτα το πρωτότυπο / πρωτοποριακό η καινοτόμο που θα με πείσει να το πάρω….
Σαν μηχανή δεν νομίζω ότι δεν θα είναι καλή, ίσα ίσα….αλλά ρε παιδί μου του λείπει η έμπνευση και η φρέσκια ιδέα.
Μάλλον θα αρέσει στους Χοντάκιδες επειδή είναι Χόντα και όχι σαν μια ξεχωριστή μηχανή από τις άλλες.
-
Το καβάλησα στατικά σε έκθεση και το ...ερωτεύθηκα! Κούμπωσα επάνω του λες και ο κατασκευαστής είχε "διαβάσει" όλα τα "γουστάρω" μου!!! Ένα μόνο πράγμα ξέχασε να "διαβάσει" ...την ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΗ τιμή του!!!
και εγώ το ίδιο. Ωραία μηχανή πολύ ελαφριά και με καλή θέση οδηγησης.
Δεν μου άρεσε το μικρό μασκάκι και τιμή του.
-
Δεν μου άρεσε το μικρό μασκάκι και τιμή του.
Και μενα ..μου τσαλακωνει τον γιακα ..
.. :2hysterical:
-
Ειδα κι'εγω ενα παρκαρισμενο ασπρο την περασμενη βδομαδα που ειμουνα στην Αθηνα και ειναι πολυ καλυτερο "in the flesh" απ'οτι ειναι στις φωτογραφιες. Το οτι εχει τον V4 VTEC του VFR ελαφρα detuned ειναι φυσικα προσον αλλα το μηχανακι πρεπει να ειδωθει πιο πολυ σαν roadster και οχι σαν on-off, οτι και να λεει η Honda (παρομοια περιπτωση ειναι το Tiger 1050). VFRακηδες σαν εμενα δεν το γουσταρουν καθως υπαρχει ..the real thing ;) αλλα καποιοι που παιρνουν on-off μονο για ασφαλτο θα το παρουν (οπως και καποιοι που παιρνουν roadster κλπ).
-
Δεν ξέρω με ποιο γνώμονα προσπαθείτε πάλι να βρείτε κουσούρια και να κατηγορήτε ένα πανέμορφο και καταπληκτικό μηχανάκι!!
Εμένα μ΄αρέσει και αν είχα τα φράγκα θα τό παιρνα
-
Δεν το κρίνω απ την άποψη αισθητικής αλλά απ το γεγονός ότι δεν έχει χαρακτήρα....
Έχει;;
Να το δω ως τι;;
Σαν on;;
Σαν off
Σαν tdm μικρό;
Σαν vfr μικρό;
-
Δεν το κρίνω απ την άποψη αισθητικής αλλά απ το γεγονός ότι δεν έχει χαρακτήρα....
Έχει;;
Να το δω ως τι;;
Σαν on;;
Σαν off
Σαν tdm μικρό;
Σαν vfr μικρό;
να δεις σαν μια ωραία μηχανή(αν σου αρέσει)
Το vara πως το είδες;;;;
σαν ον;;;;;; μακρυά από την πόλη
σαν οφ;;;;; 300 κιλά γουρούνι γινεται να είναι οφ;;;
σαν τουρινκ;;;; είναι.... αλλά χωρίς βενζινόμετρο
σου άρεσε και το πήρες
-
Το vara πως το είδες;;;;
σαν ον;;;;;; μακρυά από την πόλη και μέσα γαμάτο είναι ;)
σαν οφ;;;;; 300 κιλά γουρούνι γινεται να είναι οφ;;; μια χαρά γίνεται ;)
σαν τουρινκ;;;; είναι.... αλλά χωρίς βενζινόμετρο έχω 2 μερικούς χιλιομετρητές και μου ανάβει και ενδεικτική λυχνία στα 50klm νομίζω είναι αρκετά τι λες;;; ;)
Το vara είναι μια κούκλα για όλες τις χρήσεις με τους εκάστοτε περιορισμούς.....
όπως και το Transalp είναι μια κούκλα για όλες τις χρήσεις με τους εκάστοτε περιορισμούς.....
και στην τελική το Varadero είναι ένα βελτιωμένο μεγαλύτερο Transalp
και τα 2 υπάγονται στην κατηγορία On-Off
Μην τα αγγίζεις.......
Αυτό θέλω να μου πεις τι κάνει...
-
Αυτό θέλω να μου πεις τι κάνει...
Γραφει χιλιομετρα ....τωρα το που θα δειξει γιατι σωνει ντε και καλα πρεπει να ειναι ον ή οφ ειναι μια μοτο με δικο της χαρακτηρα ..αν θες ενα ψηλο ον που θα μπορεσεις να πας και σε καποιο χωματοδρομο δεν ειναι για να κανεις εντουρο .
-
Nα το δεις σαν ένα οχτακοσάρι με κινητήρα τσίλικο που μπορείς να το φορτώσεις κάργα (έτσι δείχνει) και θα ταξιδεύεις όρθιος πηγαίνοντας με πολλά.
Καλό γκάζι θέση , οδήγησης καλή , όμορφο (υποκειμενικό αυτό άλλα μ αρέσει), καινούριο με τα μπιλιμπλίκια του , την εξατμισάρα του , το μονόμπρατσο ......
Τώρα άμα ψυρίζεις τη μαιμού θα βρεις τσιμπούρια.
Γιά το οφ του θέματος άστο , μέχρι και το 650 είχες λίγο απ αυτό μετά όλα ίδια είναι σχεδόν.
Αλλά τούτο δω , άσχημο δεν το λες και αν πάλι σας πειράζουν κάποια κομμάτια που κάτι θυμίζουν καλά είναι να το συνηθίσετε , δε πιστεύω πιά να βγεί μηχανή που να μη θυμίζει κάτι.
Μωρέ άμα ταξιδεύει καλά και βάλουν τις μηχανές στα τεκμήρια θα σκίσει λέμε ......
-
Το vara πως το είδες;;;;
σαν ον;;;;;; μακρυά από την πόλη και μέσα γαμάτο είναι ;)
σαν οφ;;;;; 300 κιλά γουρούνι γινεται να είναι οφ;;; μια χαρά γίνεται ;)
σαν τουρινκ;;;; είναι.... αλλά χωρίς βενζινόμετρο έχω 2 μερικούς χιλιομετρητές και μου ανάβει και ενδεικτική λυχνία στα 50klm νομίζω είναι αρκετά τι λες;;; ;)
Το vara είναι μια κούκλα για όλες τις χρήσεις με τους εκάστοτε περιορισμούς.....
όπως και το Transalp είναι μια κούκλα για όλες τις χρήσεις με τους εκάστοτε περιορισμούς.....
και στην τελική το Varadero είναι ένα βελτιωμένο μεγαλύτερο Transalp
και τα 2 υπάγονται στην κατηγορία On-Off
Μην τα αγγίζεις.......
Αυτό θέλω να μου πεις τι κάνει...
η λέξη οφ σημαίνει να βγεις από τον δρόμο και να μπεις σε λίγο χωματάκι σε ένα δασακι η σε μια παραλία.
Αυτό που θες εσύ είναι εντουροκατασταση.
Οφ έγινε το SUZUKI RGV 250 και μάλιστα δικαβαλο δεν θα μπορεί να γίνει αυτό που είναι και λίγο ψηλό να μην βρίσκει κατω
-
Γραφει χιλιομετρα ....τωρα το που θα δειξει γιατι σωνει ντε και καλα πρεπει να ειναι ον ή οφ ειναι μια μοτο με δικο της χαρακτηρα ..αν θες ενα ψηλο ον που θα μπορεσεις να πας και σε καποιο χωματοδρομο δεν ειναι για να κανεις εντουρο .
Ναι βρε τον χαρακτήρα τον δικό της να μου ξεκαθαρίσεις .......
Δεν θέλω ντε και καλά να το κατατάξω σε on ή off....
Απλά σε ποιο κοινό θα ανταποκρίνεται....
-
Ναι βρε τον χαρακτήρα τον δικό της να μου ξεκαθαρίσεις .......
Δεν θέλω ντε και καλά να το κατατάξω σε on ή off....
Απλά σε ποιο κοινό θα ανταποκρίνεται....
στο κοινό τα κανω όλα και συμφέρει
-
Αυτό που θες εσύ είναι εντουροκατασταση.
Enduro Traveling λέγεται....
αλλά προς Θεού δεν είπαμε να το σπάσω το δικό μου ή να ανεβοκατεβαίνω τα βουνά...... ;) ;)
-
Δεν θέλω ντε και καλά να το κατατάξω σε on ή off....
φασκεις ..
Απλά σε ποιο κοινό θα ανταποκρίνεται....
..και αντιφασκεις ...θα εχει το δικο του
-
φασκεις ..
..και αντιφασκεις ...θα εχει το δικο του
Πως ρε;;;;
αφού είναι διαφορετικά αυτά που μα παραθέτεις...
πως φάσκω και αντιφάσκω.... ;D
-
Και μόνο που βλέπω το κοφτό σελάκι του απο πίσω δεν είναι ούτε για μπαγαζιέρα να βάλεις...
Άσε που αν βάλεις συνεπιβάτη μέχρι την Λαμία θα έχει ρίξει τα καντήλια της ζωής του......
Τι να πω.... :-*
-
Εγώ δεν καταλαβα πια είναι η διαφορα σας...
Οποιανου του κανει καλώς, όποιος δεν γουστάρει παλι καλως....
Αυτό που πραγματικά μπορεί να μας δώσει μια μηχανη παντως, είναι σχεδόν αδυνατον να το παρουμε, εμεις οι κοινοι αναβατες...
Εχω δει φωτογραφίες να ακουμπανε γονατο με την δική μου... μπορώ;;;; δεν ξερω δεν δοκιμασα... :P :P :P
-
Εχω δει φωτογραφίες να ακουμπανε γονατο με την δική μου... μπορώ;;;; δεν ξερω δεν δοκιμασα... :P :P :P
Ποτέ δεν είναι αργά Παύλο.... ;D
-
Απλά σε ποιο κοινό θα ανταποκρίνεται....
Στο κοινό που: το μηχανάκι έχει γκάζια, ωραίο στήσιμο, μοντέρνο, θέλω όρθια θέση οδήγησης , είναι πανέμορφο
και έχω λεφτα να το παρω
Σε αυτό το κοινό, όπως άλλωστε συμβαίνει και με όλα τα μηχανάκια!! άλλοι ονειρεύοντε να πάρουν Vara και άλλοι δεν θέλουν ούτε να το βλέπουν
-
πως φάσκω και αντιφάσκω.... ;D
Φάσκελα ήθελε να πει ...... :2cool:
Και μόνο που βλέπω το κοφτό σελάκι του απο πίσω δεν είναι ούτε για μπαγαζιέρα να βάλεις...
Άσε που αν βάλεις συνεπιβάτη μέχρι την Λαμία θα έχει ρίξει τα καντήλια της ζωής του......
Δηλ λες να μη βγάλουν σκάρα , σίδερα , κόλπα τριβάλιτσα ........ πλάκα θα κάνεις.
Και όσον αφορά το συνεπιβάτη δεν μπορώ να καταλάβω από που το συμπεραίνεις.
-
Το βρήκα ένα μικρότερο Tiger 1050, Ναι; :)
Βρε Θανάση μου τα πάντα θα βγάλουν και κάγκελα και βάλιτσες και όλα, αλλά και μόνο που σκέφτομαι το κολοβό με όλα τα ψιψίνια πάνω του, μου κάθεται καπως το πως θα εναρμονιστούν όλα αυτά μεταξύ τους......
Όλα τα υπόλοιπα έχουν και μια σκάρα ρε παιδάκι μου....... 8)
-
Καλά μη πάθεις και τίποτα τώρα .....
Α ρε Λευτέρη πραγματικά τα πιστευεις αυτά που λες.
Ολα έτσι δε βγαίνουν τώρα , τι θα πει κολοβό ?
Μιά χαρά είναι.
-
Α ρε Λευτέρη πραγματικά τα πιστεύεις αυτά που λες.
Γιατί ψέμματα είναι;
Θα την δούμε την χρηστικότητα του και την επιτυχία του........
Μέχρι στιγμής όλα καλά......
Σκέψεις κάνουμε ....
-
Ηρέμισε βρε!!!! που το βγαλες άχρηστο το μηχανάκι!!!
Ας το φτανα οικονομικά και σε έλεγα εγώ
-
Κανένα μηχανάκι βρε Γιώργο μου δεν έβγαλα άχρηστο...
αντιθέτως....
Το VFR είχε και έχει χαρακτήρα
Το Crossrunner μπορεί να έχει φοβερά χαρακτηριστικά, όπως και κινητήρα όπως και και και και
αλλά αυτό το πάντρεμα είναι που με ξινίζει αγνώστων μεταξύ τους στοιχείων.....
Αλλά είπαμε γούστα είναι αυτά.... ;D
-
Nα το δεις σαν ένα οχτακοσάρι με κινητήρα τσίλικο που μπορείς να το φορτώσεις κάργα (έτσι δείχνει) και θα ταξιδεύεις όρθιος πηγαίνοντας με πολλά.
Καλό γκάζι θέση , οδήγησης καλή , όμορφο (υποκειμενικό αυτό άλλα μ αρέσει), καινούριο με τα μπιλιμπλίκια του , την εξατμισάρα του , το μονόμπρατσο ......
Τώρα άμα ψυρίζεις τη μαιμού θα βρεις τσιμπούρια.
Γιά το οφ του θέματος άστο , μέχρι και το 650 είχες λίγο απ αυτό μετά όλα ίδια είναι σχεδόν.
Αλλά τούτο δω , άσχημο δεν το λες και αν πάλι σας πειράζουν κάποια κομμάτια που κάτι θυμίζουν καλά είναι να το συνηθίσετε , δε πιστεύω πιά να βγεί μηχανή που να μη θυμίζει κάτι.
Μωρέ άμα ταξιδεύει καλά και βάλουν τις μηχανές στα τεκμήρια θα σκίσει λέμε ......
Συμφωνω...
Γιατι να βαζουμε ταμπελες?
Ταμπελες μπορουν να μπουν μονο στα 100% καθαρα....
Street
Εντουρο....
Ολα τα υπολοιπα ημι- .... ειναι ημι-.... κατι υβριδικα.... κατι μεταξυ....
Εμενα παντως μου αρεσει....
-
Συμφωνω...
Γιατι να βαζουμε ταμπελες?
Ταμπελες μπορουν να μπουν μονο στα 100% καθαρα....
Street
Εντουρο....
Ολα τα υπολοιπα ημι- .... ειναι ημι-.... κατι υβριδικα.... κατι μεταξυ....
Εμενα παντως μου αρεσει....
Αυτό!!!! :eusa_clap: :eusa_clap:
-
Τα είπατε πάλι όλα, και για On και για Off και για σχαράκια και για βαλίτσες και...και...και....
Και δεν είπατε το σημαντικότερο. Ότι ΠΑΛΙ η Honda ανεμάζωξε από δω και από κει κομμάτια (ένταξη τα καλύτερα) και μας πλάσαρε ένα μηχανάκι, στα 800 cc που είναι το ακριβότερο της κατηγορίας. Αμάν πια. Έλεος. Και το δούλεμα έχει τα όρια του. :shoking:
-
Τα είπατε πάλι όλα, και για On και για Off και για σχαράκια και για βαλίτσες και...και...και....
Και δεν είπατε το σημαντικότερο. Ότι ΠΑΛΙ η Honda ανεμάζωξε από δω και από κει κομμάτια (ένταξη τα καλύτερα) και μας πλάσαρε ένα μηχανάκι, στα 800 cc που είναι το ακριβότερο της κατηγορίας. Αμάν πια. Έλεος. Και το δούλεμα έχει τα όρια του. :shoking:
Αυτό!!! :eusa_clap: :eusa_clap:
-
Τα είπατε πάλι όλα, και για On και για Off και για σχαράκια και για βαλίτσες και...και...και....
Και δεν είπατε το σημαντικότερο. Ότι ΠΑΛΙ η Honda ανεμάζωξε από δω και από κει κομμάτια (ένταξη τα καλύτερα) και μας πλάσαρε ένα μηχανάκι, στα 800 cc που είναι το ακριβότερο της κατηγορίας. Αμάν πια. Έλεος. Και το δούλεμα έχει τα όρια του. :shoking:
:eusa_clap:
-
Εγω το βλέπω σαν ένα TDM. Μου φαίνεται απολύτως ίδιας χρήσης και φιλοσοφίας.
Δε θα το έπαιρνα μάλλον γιατί δε μου αρέσει ο χώρος που κινείται, δηλαδή πόλη . Γιατί αν το θέλεις για έξω
υπάρχουν καλύτερα και φθηνότερα.
Μη λέτε για On-off γιατί αδικούμε το ίδιο το μηχανάκι.
Τελικά είναι αυτό που λέει... crossrunner. Νομίζω στοχεύει ακριβώς σε αυτό.
-
Καλησπερα παιδες !
Λοιπον, να ζωντανευουμε λιγο το θεμα..
Προχθες βρεθηκα στον αντιπροσωπο της Χοντα και χαζευα τα νεα μοντελα. Οφειλω να ομολογησω οτι τοσο το Crossrunner 800 οσο και Crosstourer 1200, ειναι πολυ πιο ομορφα στην πραγματικοτητα, παρα στις φωτο στο ιντερνετ. Ειδικα το 800ρι, με τον τεραστιο πισω λαστιχο, ζαντες απο VFR, ορθια θεση οδηγησης, και χαμηλη σελλα, φαινοταν πολυ ελκυστικο. Αν και δεν μου πολυ αρεσει σαν σχεδιασμος, σαν μοτοσυκλετα ομως, φαινεται οτι εναι σπουδαια. Και εκει που το χαζευα, μου προτεινε ο πωλητης να το δοκιμασω... Ασε του λεω ειναι 40 βαθμοι εξω.. Ουτε που θα σκεφτεσαι τη ζεστη μου λεει..
10 λεπτα αργοτερα, ξυπναει αυτος ο φοβερος V4 με τον απιστευτο ηχο, με ενα εθιστικο γουργουρητο, που απλα δεν χορταινεις να τον ακους.
Βγαινω πανω, η τελεια θεση οδηγησης. Πατω καλα και με τα 2 ποδια κατω, και νιωθω τη μηχανη πιο ελαφρια ακομα και απο το 700ρι, και ας ειναι 30 κιλα βαρυτερη. Στο δρομο, ειναι απλα απιστευτη. Καμια συγκριση με τη δικη μου. Εχει φοβερο γκαζι, απιστευτα φρενα, ανετη θεση οδηγησης, ειναι ευκολοδηγητη, ο κινητηρας βγαζει φοβερο ηχο και απολαυση, και νιωθεις οτι τα εχεις ολα. Αν ειναι να συγκρινω κατι με το ΤΑ, αστο καλυτερα !
Σε χαμηλες ταχυτητες, και βολταροντας μεσα στη πολη, ειναι πολυ ησυχη, και ανετη. Ξεκουραστη, και πολυ φιλικη.
Στην εθνικη σιγουρα θα ηθελε μια πιο ψηλη ζελατινα, αλλα ειναι ταξιδιαρα, ανεβαζει πανευκολα χιλιομετρα, και σου βγαζει μια εμπιστοσυνη.
Δεν βγηκα σε στροφιλικι, επαρχιακο κλπ, αλλα πιστευω οι αναρτησεις της, αλλα και οι δυνατοτητες της εκει δεν θα υστερουν.
Πιστευω οτι ειναι μια φοβερη μοτοσυκλετα, εχει χαρακτηρα, ειναι μια "ορθια" VFR, ενα παντρεμα μεταξυ naked, street, sport touring. Ο σχεδιασμος της σιγουρα ειναι ξεχωριστος, αν και σε εμενα δεν πολυ αρεσει, αλλα γουστα ειναι αυτα. Σε εμενα αρεσει το 700ρι, και ειμαι μειοψηφια !
Η τιμη της ειναι ψηλη, ειδικα με ολα αυτα που συμβαινουν γυρω μας. Στη Κυπρο η τιμη ειναι 11800 καινουρια, 10800 η ντεμο με 3000χιλιαδες χιλιομετρα, και 6500 ανταλλαγη με το 700ρι μου για τη καινορια, και 6000 για τη ντεμο...Πολλα λεφτα..! Εμαι ομως στο ψαξιμο για αλλαγη, και προσανατολιζομαι να παρω μια καθαρα μηχανη δρομου, και επιλογες υπαρχουν, αλλα ειναι και το 700ρι στη μεση, και ειδικα εδω στη Κυπρο, αυτη τη περιοδο κανεις δεν αγοραζει μηχανες
-
Με το fazer 600cc ή το cbf 1000 κάνεις καλύτερα την "δουλειά σου". Ειδικά το δεύτερο είναι και πιο γρήγορο και πιο στριφτερό και έχει καλύτερη κάλυψη από τον αέρα.Νομίζω και πιο οικονομικό στην βενζίνα. Σαν μεταχειρισμένο από το 2008 και μετά τα πουλάνε 5000-6000e.
To Honda 800cc Crossrunner το οδήγησα στην ΙΤΤ.
Το μηχανάκι είναι πιστόλι και παιχνιδιάρικο πολύ.Δεν μπορούσα όμως να σκεφτώ ένα λόγο για να δώσω 12000e για αυτό το μηχανάκι. Είναι σαν ένα πιο γυμνό TDM.
-
Με το fazer 600cc ή το cbf 1000 κάνεις καλύτερα την "δουλειά σου". Ειδικά το δεύτερο είναι και πιο γρήγορο και πιο στριφτερό και έχει καλύτερη κάλυψη από τον αέρα.Νομίζω και πιο οικονομικό στην βενζίνα. Σαν μεταχειρισμένο από το 2008 και μετά τα πουλάνε 5000-6000e.
To Honda 800cc Crossrunner το οδήγησα στην ΙΤΤ.
Το μηχανάκι είναι πιστόλι και παιχνιδιάρικο πολύ.Δεν μπορούσα όμως να σκεφτώ ένα λόγο για να δώσω 12000e για αυτό το μηχανάκι. Είναι σαν ένα πιο γυμνό TDM.
Γεια σου Αντρικο :wave:
Το CBF 1000 το σκεφτομουν και εγω, το οδηγησα πριν κανενα μηνα, και μου θυμισε πολυ το Χορνετ που ειχα πριν απο το Τρανσαλπ. Σιγουρα δυνατοτερο, και με απεριοριστη ροπη, αλλα αυτος ο τετρακυλινδος σε σειρα κινητηρας, δεν ξερω, δεν ειναι για μενα. Αλλο το V και σιγουρα αλλο το V4. Αλλο και το V2, ειδικα σε κατι απο Μοτο Γκουτζι, και Χαρλευ Σπορτσερ 883... Αλλο πραμα !!
Συμφωνω μαζι σου για τη τιμη του στο 800ρι "ορθιο VFR" . Ειναι ακριβο για αυτη την εποχη, ειναι καινουριο, ισως στο μελλον, μεταχειρισμενο θα ειναι το ιδιο ελκυστικο οπως ειναι δευτερο χερι VFR σημερα.. αλλα τωρα ειναι ακριβο.
Τελευταια με τραβαει πολυ και η ρετρο αγορα.. Οπως το Triumph Bonneville, και το Moto guzzi V7.. Επιλογες.. Πολλες επιλογες !! ;D
-
Αν δεν είσαι φίλε Ζόρπα για 4 κύλινδρο μπορείς να κατέβεις έναν κύλινδρο και να πάρεις ένα Tiger 800.Αν δεν ασχολείσαι δε με χώμα είσαι κάτω από τα 10000 με ABS.
Μικρό ανέβασμα στα κυβικά,μεγάλο σε δύναμη,όρθιος(όπως ήσουν) κι ωραίος!!
Όχι ότι τα 10000 είναι λίγα σήμερα...
Ωραίο τα "κλασσικά" αλλά μην αρχίσεις και λοξοκοιτάς γρήγορα φοβάμαι.. Άλλα κόλπα με τις "νέες :goofy: " τη σήμερον ημέρα.. ;D
-
Άλλα κόλπα με τις "νέες :goofy: " τη σήμερον ημέρα.. ;D
:thumbup:
-
Βιντεακι με τεστ στην Ελλαδα
http://www.youtube.com/watch?v=wRWIsXhu8Ek
-
....ωραιο μηχανακι.Και μενα μου αρεσει,αν και σε αυτα τα θεματα δεν μπορεις να πεις πολλα καθοτι ο καθενας μας εχει και τα "βιτσια" του.Αλλος τρελαινεται με ενα "σχημα"...και αλλος δεν θελει να το βλεπει.
Απλα το βρισκω λιγο ακριβο.
-
Δεν το κρίνω απ την άποψη αισθητικής αλλά απ το γεγονός ότι δεν έχει χαρακτήρα....
Έχει;;
......
Δεν εχειιιι. Ειναι Αχαρακτηριστο....
ΘΑ* μπορουσε να ειναι το επομενο**....
______________________________
* πολυ ΘΑ ομως
** αν υπηρχε επομενο
-
Αν έμοιαζε λιγότερο με σκούτερ,
Αν δεν είχε τις πλαστικούρες στο τιμόνι,
Αν είχε λίγο μεγαλύτερη ουρά, ώστε να "δένει" οπτικά ένα top case,
Αν είχε λιγότερο όγκο μπροστά και χαμηλά, ώστε να μη μοιάζει με γουρουνάκι,
τότε θα ήταν πολύ κοντά στο δικό μου αισθητικό γούστο.
Από τον κινητήρα δεν έχω παράπονο. Εγγυημένα καλός.
-
Αν έμοιαζε λιγότερο με σκούτερ,
Αν δεν είχε τις πλαστικούρες στο τιμόνι,
Αν είχε λίγο μεγαλύτερη ουρά, ώστε να "δένει" οπτικά ένα top case,
Αν είχε λιγότερο όγκο μπροστά και χαμηλά, ώστε να μη μοιάζει με γουρουνάκι,
Πολυ ευστοχες παρατηρησεις !
-
Αν έμοιαζε λιγότερο με σκούτερ,
Αν δεν είχε τις πλαστικούρες στο τιμόνι,
Αν είχε λίγο μεγαλύτερη ουρά, ώστε να "δένει" οπτικά ένα top case,
Αν είχε λιγότερο όγκο μπροστά και χαμηλά, ώστε να μη μοιάζει με γουρουνάκι,
τότε θα ήταν πολύ κοντά στο δικό μου αισθητικό γούστο.
Από τον κινητήρα δεν έχω παράπονο. Εγγυημένα καλός.
Και εγώ αυτά ακριβώς παρατήρησα στην ΙΤΤ που το είδα-καβάλησα στατικά... Πολύ σκούτερ με πολύ κοντή ουρά... Πιο πολύ μου άρεσε το Crosstourer αλλά ξεφεύγεις. Παίρνεις CBF 1000 και μένουν και ρέστα για ένα SH