Hellas Transalp Forum

Περιεργος θόρυβος (από την καμπάνα) η ειναι φυσιολογικο..?

LordOfRings · 29747

Offline LordOfRings

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 89
καλήσπερα. .

Πρόσεξα οτι μερικες φορες συνήθως αν κάνω μερικά χιλιομετρα κ ζεσταθεί η μηχανή .  με νεκρα  ακουγετε καποιος μικρος θόρυβος. . αλα με το που πατάω συμπλέκτη ο θόρυβος χάνετε. . αν τον αφήσω πάλι το ίδιο ..

ειναι φυσιολογικό αυτο  ? ..
« Last Edit: Δευτέρα 13 Ιούλιος 2009, 10:49:51 πμ by Chris_de_Ze »



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #1 on: Κυριακή 10 Μάιος 2009, 00:37:53 πμ
Ενα τακ-τακ ρυθμικο και υποκωφο? (τι περιγραφες κανω τετοια ωρα....)




Offline LordOfRings

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 89
Reply #2 on: Κυριακή 10 Μάιος 2009, 01:13:41 πμ
Ενα τακ-τακ ρυθμικο και υποκωφο? (τι περιγραφες κανω τετοια ωρα....)
κατι τετοιο . ..  αλα με το που παταω συμπλέκτη σταματάει .. αν τον αφησω ξανα αρχίζει . ..



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #3 on: Κυριακή 10 Μάιος 2009, 08:50:50 πμ
Προέρχεται από τη καμπάνα. Εϊναι φυσιολογικό (αν ο ήχος είναι χαμηλής έντασης).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #4 on: Κυριακή 10 Μάιος 2009, 16:01:46 μμ
και αν ειναι πιο έντονος και δεν περιμένει μόνο όταν ζεσταθεί για να ακουστεί?τι σημαίνει?θέλω καμπάνα?


HONDA ή γενόσιμο?


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #5 on: Κυριακή 10 Μάιος 2009, 18:14:23 μμ
Η καμπάνα έχει πάρει λίγο παραπάνω τζόγο. Συνηθισμένο φαινόμενο με τα ΑΤ/ΤΑ.
Πατινάρει καθόλου με μεγάλες σχέσεις στο κιβώτιο?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline ADTT

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 93
Reply #6 on: Κυριακή 10 Μάιος 2009, 18:45:31 μμ
Και το δικό μου έτσι κάνει, και μάλιστα όταν είναι κρύο το κάνει περισσότερο. Όπου και να ρώτησα μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό.


VARADERO 1000 MK3 09
TRANSALP 650 05 (SOLD)


Uploaded with ImageShack.us


Offline labsoft

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 215
  • Γιάννης
Reply #7 on: Κυριακή 10 Μάιος 2009, 19:48:47 μμ
Και μένα το έκανε...


Οδηγός Υπερατλαντικής Μοτοσυκλέτας
| :qriding: |


Offline LordOfRings

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 89
Reply #8 on: Κυριακή 10 Μάιος 2009, 20:13:20 μμ
Και μένα το έκανε...

εχω προσέξει οτι οταν το σταματάω σε ανηφόρα το κανει ποιο έντονα .. .



Offline JBE

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Reply #9 on: Κυριακή 10 Μάιος 2009, 23:00:05 μμ
Και σε έμενα ακριβός το ίδιο συμβαίνει,



Offline LordOfRings

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 89
Reply #10 on: Δευτέρα 11 Μάιος 2009, 00:14:36 πμ


τι γίνετε  τελικά  ... 

γιατι εμενα το κάνει οταν ζεστένετε . .. τώρα αν το πάρω δεν θα το κανει αν κάνω καμια βόλτα για κανενα 6λεπτο θα το κάνει ..



Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #11 on: Τρίτη 12 Μάιος 2009, 18:37:12 μμ
Η καμπάνα έχει πάρει λίγο παραπάνω τζόγο. Συνηθισμένο φαινόμενο με τα ΑΤ/ΤΑ.
Πατινάρει καθόλου με μεγάλες σχέσεις στο κιβώτιο?
ευτυχώς ,'οχι ,τουλαχιστον οχι ακόμη.βεβαια μετα απο 40 λεπτα στο κέντρο της  αθηνας και με την θερμοκρασία πανω απο τα λισα αλλάζει 100 % η συμπεριφορά της...


HONDA ή γενόσιμο?


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #12 on: Τρίτη 12 Μάιος 2009, 18:52:33 μμ
E τότε είσαι ΟΚ.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #13 on: Πέμπτη 12 Νοέμβριος 2009, 13:54:58 μμ
E τότε είσαι ΟΚ.

Ακριβώς τον ίδιο θόρυβο κάνει και εμένα το ΑΤ750 και βέβαια δεν πατινάρει.
Σε όλα τα συνεργεία μου είπαν άστο να αλλάξουμε ολη την καμπάνα όταν θα αλλάξουμε δίσκους - εκτός από ένα ο οποίος μάλλον θέλει 500 ευρώ!

Σημ. 113.000 χλμ τώρα !
Λαδάκια motul 5100 τα οποία αλλάζονται μαζί με φίλτρα κάθε 6.000χλμ.

Γιατρέ μου πέστε μου να το αφήσω έτσι ;



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Για να το ξεθάψουμε ....

Περί καμπάνας ο λόγος. Οσοι κατεχετε περί τα μηχανολογικά δώστε τα φώτα σας.
Κατ αρχάς καμπάνα είναι το Νο2 εδώ:



η κάνω λάθος?

Σαν ανταλλακτικό είναι ακριβό (276.17€) αλλά αν υπάρχει πρόβλημα , το έχει η καμπάνα, η κάποιο άλλο εξάρτημα? πχ ενα ρουλεμάν, γρανάζι .....

Η ΤΑ αγοράστηκε πρίν 3 χρόνια και απο τότε ακουγόταν ενας θόρυβος στα δεξιά οταν πατούσα συμπλέκτη.
Ο θόρυβος ακουγόταν και εξακολουθεί να ακούγεται είτε με κρύο είτε με ζεστό κινητήρα αλλά ιδιος σε ένταση.
Οι ταχύτητες μπαίνουν κανονικά, το μηχανάκι δεν πατινάρει.
Ομως οταν ζεσταθεί κανονικά και ζοριστεί ελαφρώς σε ανηφορικές κλειστές η στο σταμάτα ξεκίνα στην κίνηση  όπου γίνονται συχνές αλλαγές παρουσιάζει ενα σκορτσάρισμα , αν λέγεται ετσι, κάνει δλδ ενα κάτι σαν πατινάρισμα (δεν πατινάρει όμως)  την στιγμή που αφήνω συμπλέκτη για να γίνει η σύμπλεξη.
Και κάτι ακόμα , στην προηγούμενη αλλαγή λαδιών 15W-50 ακουγόταν λιγότερο , τώρα με τα 10W-40 επανήλθε στα παλιά επίπεδα.
Το ''σκορτσάρισμα'' δεν φαίνεται να μεταβλήθηκε.

Τα φώτα σας.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο

Κατ αρχάς καμπάνα είναι το Νο2 εδώ:

Ναι αυτό είναι.


Τα φώτα σας.

Δες τα φώτα (led) που δίνει ένας παληός πρύτανης με 9000 ποστ και ανάλλογα χιλιόμετρα:

Συνηθισμένο φαινόμενο με τα ΑΤ/ΤΑ.

Μη τρελαινόσαστε. Δεν είναι όλα τα μοντέλα της Χόντα απολύτως αθόρυβα σε όλες τις συνθήκες. Ακούστε καμμιά παλαιότερη μηχανή, ευρωπαϊκή ή αμερκάνικη κατά προτίμηση, για να καταλάβαιτε τι θα πει μηχανολογικοί θόρυβοι.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Απο το σχήμα καταλαβαίνω οτι υπάρχει ενα σετ δισκάκια με υλικό τριβής (Νο 6) και ενα σέτ μεταλικά δισκάκια που παρεμβάλονται ανάμεσα.( Νο  8 )

Απορία 1η: τα Νο 6 είναι 7 κομμάτια και ενα ακόμα ιδιο εμφανισιακά που όμως γράφει Νο 7

Τα Νο 8 είναι 7 κομμάτια και αν δεν κάνω λάθος κουμπώνουν στο γρανάζι του Νο 4.
Ενώ τα Νο 6 κουμπώνουν στην καμπάνα με τα δόντια που εχουν στην εξωτερική περίμετρο.
Αρα λογικά λειτουργώντας σαν σετ δίσκος/πλατώ σε ξηρό συμπλέκτη, τα Νο 8 είναι σάντουιτσ ανάμεσα στο  Νο 4 και Νο 9, και περιστρέφονται ανεξάρτητα απο την καμπάνα στην νεκρά.

Απορία 2η: Ποιο απο τα δύο περιστρέφεται με τον κινητήρα και ποιό δίνει στον κεντρικό άξονα του κιβωτίου?

Ακόμα βλέπω τα εξής:

Νο 1 το γρανάζι της αντλίας λαδιού.
Νο 14 γρανάζι πρωτεύοντος οπως το ονομάζει
Νο 23  ρουλεμάν

Απορία Νο3 : Ποιο εξάρτημα προκαλεί τον θόρυβο?

Με άλλα λόγια αλλάζεται ολόκληρη η  κάποιο ρουλεμάν η γρανάζι  φθείρεται με τη χρήση οπότε αλλάζουμε αυτά?
« Last Edit: Τρίτη 16 Απρίλιος 2013, 14:52:49 μμ by Stoneman »



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss


Οταν κανεις συμπλεξη ή αποσυμπλεξη το γραναζι της αντλιας λαδιου συνεχιζει να γυριζει μαζι με την καμπανα  ο θορυβος λοιπον ακουγεται και συνηθως οταν ειναι κρυα η μοτο απο τα γραναζια αυτα επειδη ειναι ας πουμε σε μια χαλαρη λειτουργια .Δεν ειναι ανησυχητικό και μην τρελενεσαι με ολα  ;D




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Μάλιστα, δεν έχει να κάνει δλδ με ενα εξάρτημα που θέλει αντικαστάσταση.

Ευτυχώς. Είπα μήπως είναι κάτι που με προετοιμάζει για έξοδα στο μέλλον.



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Μάλιστα, δεν έχει να κάνει δλδ με ενα εξάρτημα που θέλει αντικαστάσταση.

Ευτυχώς. Είπα μήπως είναι κάτι που με προετοιμάζει για έξοδα στο μέλλον.
Οχι ....και ρουλεμαν εχει μονο στις εδρες του εκκεντροφορου και στον αξονα που γυρναει την αντλια λαδιου ..εκει που βγαινει ο οδοντωτος αξονας οπου κουμπωνουν  τα αντοιστιχα δοντια της καμπανας και των δισκων  .

Ηθελα να ηξερα αν ειχες καμμια ducati   που βρονταει ολη τι θα εκανες  ;D




Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Μην βάζεις σελίδες, δίνε αριθμό σελίδας. :goofy:



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Μην βάζεις σελίδες, δίνε αριθμό σελίδας. :goofy:
:2hysterical: :2hysterical:

Nαι μανα μου ξεχασα οτι εισαι η Δομη  :2hysterical: :2hysterical:




Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Θα ήθελα την βοήθειά σας και την γνώμη σας στο "ανάποδο" πρόβλημα.

Εμένα δεν κάνει κάποιο παράξενο θόρυβο με κομπλαρισμένο τον συμπλέκτη, αλλά όταν αποσυμπλεκω (σταματημένος) ακούω ένα σαν ψιλοχτυπηματάκι. Μου ακούγεται σαν να χτυπάει ρουλεμάν ή αλυσίδα, στον χώρο του συμπλεκτη/καμπανας. Ο θόρυβος είναι περιοδικός (συχνότητα περίπου 240/λεπτό, με ρελαντί στα 1200) δεν αλλάζει με την θερμοκρασία, ούτε πατινάρουν οι δίσκοι. Ο συμπλεκτης είναι ρυθμισμένος σωστά και δεν παρατηρώ κάποιο άλλο πρόβλημα. Η μηχανή έχει 72000 χλμ (με service στα 70000)

Δεν ξέρω αν εγώ είμαι υπερβολικά ψείρας, ή αν το έκανε πάντα και τώρα το παρατήρησα (αν και δεν νομίζω), αλλά "φύλαγε τα ρούχα, να έχεις τα μισά".


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Θα ήθελα την βοήθειά σας και την γνώμη σας στο "ανάποδο" πρόβλημα.

Εμένα δεν κάνει κάποιο παράξενο θόρυβο με κομπλαρισμένο τον συμπλέκτη, αλλά όταν αποσυμπλεκω (σταματημένος) ακούω ένα σαν ψιλοχτυπηματάκι. Μου ακούγεται σαν να χτυπάει ρουλεμάν ή αλυσίδα, στον χώρο του συμπλεκτη/καμπανας. Ο θόρυβος είναι περιοδικός (συχνότητα περίπου 240/λεπτό, με ρελαντί στα 1200) δεν αλλάζει με την θερμοκρασία, ούτε πατινάρουν οι δίσκοι. Ο συμπλεκτης είναι ρυθμισμένος σωστά και δεν παρατηρώ κάποιο άλλο πρόβλημα. Η μηχανή έχει 72000 χλμ (με service στα 70000)

Δεν ξέρω αν εγώ είμαι υπερβολικά ψείρας, ή αν το έκανε πάντα και τώρα το παρατήρησα (αν και δεν νομίζω), αλλά "φύλαγε τα ρούχα, να έχεις τα μισά".
Οταν εχεις νεκρα με λιγα λογια ακους το θορυβο .....μηπως ειναι η καδενα ;