Ευχαριστώ για την αφιέρωση. Αυτό είναι το V-35 Imola (350 κ.ε). Εγώ έχω το μεγάλο αδελφάκι to V-50 Monza (500 κ.ε). Είναι ίδιο με μεγαλύτερο κινητήρα το monza. Και υπάρχει ακόμα το ακόμα μεγαλύτερο, το ξακουστό Le Mans (800 κ.ε).
Όπως είπε ο Χρήστος, πολύ μπροστά για την εποχή τους. Απίστευτο ζύγισμα (λόγω του κινητήρα), μετάδοση με άξονα, άνεση στο ταξίδι και παροιμιώδη φρένα, τα γνωστά ιντεγκράλε. Πατώντας το πίσω, διένειμε την πίεση και έπιανε 30% πίσω και 70% μπροστά (ο ένας από τους δύο μπροστινούς δίσκους). Πατώντας το μπροστινό, έπιανε και ο δεύτερος μπροστινός δίσκος. Δεν μπλόκαρε με τίποτα, ενώ σταματούσε σε ελάχιστη απόσταση και χωρίς γλιστρήματα ή ασάφειες δεξιά-αριστερά. Μιλάμε για τρένο. Φανταστείτε, ότι το σημερινό CBS της χόντα είναι απλώς η εξέλιξη αυτού.
Γεννήτρια ικανή να τροφοδοτήσει λεωφορείο, μπαταρία και μίζα αυτοκινήτου (Fiat 127) και χώροι να ξαπλώσεις επάνω. Ε, ρε τι μου θύμισες τώρα!!! Μπράβο, μπράβο!
ΥΓ: Μου βάζει φιτίλια ο μηχανικός μου να το στήσουμε ξανά.