Hellas Transalp Forum

Δίσκοι συμπλέκτη

George_Peristeri · 100291

Offline George_Peristeri

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 02:15:57 πμ
Το μηχανάκι μου πατηνάριζε ειδικά στην 4η και στην 5η.
Πάω σε ένα φίλο μου μηχανικό και μου λέει  αλλαγή δίσκων(σημειωτέον ότι το ΤΑ μοντέλο 2001 το πήρα πριν από 2 μήνες μεταχειρισμένο ).
Πάω λοιπόν στο γνωστό μαγαζί στη θηβών κοντά στο λακιώτη και παίρνω 1 σετ δίσκους.
Πάω λοιπόν στο φιλαράκο μου για αλλαγή δίσκων.
Μετά από πολλή ταλαιπωρία λύσιμο και εξαγωγής εξάτμισης (ΤΑ 650) και αρχίζουμε να λύνουμε το καπάκι του συμπλέκτη.
Μόλις λύνουμε την καμπάνα έκπληκτοι διαπιστώνουμε και οι δύο μας ότι οι δίσκοι είναι εντάξει με πάχος 2.86mm έως 2.97mm .
Κάνουμε αλλαγή δίσκων θεωρώντας ότι ίσως είναι καμένο το υλικό τριβής από τα λάδια που έβαζε ο προηγούμενος.
Μόλις τα μοντάραμε όλα στην θέση τους καβαλάει ο φίλος την μοτό μου (κάτοχος ενός gsxr1000)πάλι πατινάριζε και αρχίζει να ψάχνεται οσότου βρίσκει ότι η ντίζα ήταν κοντή !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΑΥΤΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πάω λοιπόν στο μαγαζί και παίρνω μια καινούργια ντίζα με δείγμα την παλιά.
Την ώρα που μου την δίνει ο υπάλληλος τις βάζω μπροστά του στον πάγκο και τις μετράω.......
Ενώ το συρματόσχοινο ήταν ακριβώς το ίδιο το εξωτερικό περίβλημα της ντίζας σε μένα ήταν περίπου 14mm (χιλιοστά) πιο μακρύ.
Εκείνη την ώρα μου γεννήθηκαν αμφιβολίες όπως στο καθένα μας.
Και μου λέει ο υπάλληλος ότι βάσει αριθμό πλαισίου αυτή είναι η ντίζα (είχα πάρει την άδεια μαζί μου)...
Η ντίζα που πήρα είναι original και η ντίζα που πήρα με την δικιά μου ΕΧΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΩΔΙΚΟ !!!!!!
Τα συμπεράσματα δικά σας.
SORRY για το μακροσκελές post μου.
« Last Edit: Σάββατο 03 Ιούλιος 2010, 20:08:50 μμ by Chris_de_Ze »



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #1 on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 09:21:10 πμ
Ηθικό δίδαγμα ?

Ρωτάμε στο forum πριν ξηλώσουμε ολη τη μηχανη... τοσοι άνθρωποι... εχουν δει περισσότερες ΤΑ απο εναν
μηχανικό.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #2 on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 09:58:50 πμ
Ηθικό δίδαγμα ?
Ρωτάμε στο forum πριν ξηλώσουμε ολη τη μηχανη... τοσοι άνθρωποι... εχουν δει περισσότερες ΤΑ απο εναν
μηχανικό.

Σωστός ο Κώστας! (...είμαστε φόρουμ με αρχές και ηθικές!)

Αν μπορείς να βρείς τον "προηγούμενο" ρώτησε τον αν είχε αλλάξει ποτέ τη ντίζα. Μήπως έβαλε κάποια "immitation".
Αλλιώς, έχει εντοπισθεί ότι υπάρχει κάποιος Ισπανός στη γραμμή παραγωγής (βλ. σε άλλο thread του forum: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=1302.0) ο οποίος συνηθίζει ... να τον παίρνει ο ύπνος εν ώρα εργασίας!!
« Last Edit: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 10:07:24 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline eXoTiC

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 452
  • Γιώργος Κανελλάκης Tiger1050 2010
Reply #3 on: Παρασκευή 13 Ιούλιος 2007, 18:55:50 μμ
Ενδιαφέρομαι να μάθω πόσο ακριβώς πρέπει αν είναι το μήκος τις ντίζας σε cm παρακαλώ


Αν το πάθημα (δικό μας ή φίλων) δε μας γίνεται μάθημα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Φοράτε κράνος!


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #4 on: Πέμπτη 09 Αύγουστος 2007, 16:35:16 μμ
Θα με βοηθούσατε αν μου εξηγούσατε κάτι.

2 με 3 φορές, σε ξαφνικό γκάζωμα - ανέβασμα στροφών (πάνω από 6500 στρ/λ), μου πέταξε την ταχύτητα του κιβωτίου, δηλαδή ενώ φόρτωνε στροφές, ακαριαία το στροφόμετρο πήγε κόφτη, λες και πάτησα συμπλέκτη συνεχίζοντας να γκαζώνω..

Στην αρχή νόμισα ότι έκανα εγώ κάτι λάθος, δηλ. ότι πάτησα γρηγορότερα τον συμπλέκτη απ 'ότι τον επιλογέα ταχύτητας πριν  ανεβάσω σχέση στο κιβώτιο.

Όταν όμως την τελευταία φορά γκάζωνα τον κινητήρα, μου πέταξε την 3η όντας σίγουρος ότι δεν πάτησα συμπλέκτη, εφόσον ήμουν στην φάση που έστιβα την γκαζιέρα...

Αυτό είναι πατινάρισμα συμπλέκτη;

Μήπως οφείλετε σε υπερβολική λίπανση που κάνει το κιβώτιο ευάλωτο σε "γλιστρίματα";
Μήπως δεν έχει στρωθεί ακόμα το κιβώτιο; (10.000Κ)
Μήπως θέλει απλό ορυκτέλαιο να στρώσει;

« Last Edit: Τρίτη 09 Ιούνιος 2009, 13:21:46 μμ by Chris_de_Ze »


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #5 on: Πέμπτη 09 Αύγουστος 2007, 16:41:51 μμ
Αυτο που περιγραφεις δεν μοιαζει με πατιναρισμα.
Στο πατιναρισμα δεν πεταει την ταχυτητα. Απλα ανεβαζει στροφες χωρις να επιταχυνει αντιστοιχα.

Αν δεν κουμπωσει καλα η ταχυτητα, τυχαινει πολλες φορες να την πεταει. Ειδικα αν το δεξι σου χερι στιβει το γκριπ.



Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


flwrina

  • Guest
Reply #6 on: Πέμπτη 09 Αύγουστος 2007, 19:14:05 μμ
το εχω παθει και εγω. στις 6000+ στροφες με  δευτερα.. 4-5 φορες το κανε. μαλλον δεν θα κουμπωσε σωστα η ταχυτητα στο κιβωτιο. δεν το ξανακανε και πιστευω δεν ειναι κατι το οποιο να σε φοβιζει. αφου παει η μηχανη θεωρεις οτι ειναι ολα οκ!!!



flwrina

  • Guest
Reply #7 on: Πέμπτη 09 Αύγουστος 2007, 19:14:44 μμ
ποσα χιλιομετρα εχεις??



Offline jkoyr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 502
  • There is no replacement for displacement
Reply #8 on: Πέμπτη 09 Αύγουστος 2007, 19:58:46 μμ
Αυτό που λέει ο Σώτος . Το πατινάρισμα είναι να ανεβάζει στροφές αλλά όχι και χιλιόμετρα . Στις πολύ προχωρημένες καταστάσεις ενδέχεται να μη σβήνει με ταχύτητα .
Το ότι σου πετάει την ταχύτητα αν το κάνει σπάνια δεν νομίζω ότι αποτελεί πρόβλημα δεδομένου ότι το κιβώτιο του Τρανσάλπ δεν είναι και από τις καλύτερες στιγμές της Χόνδα .
Μια και μιλαμε για συμπλέκτες , επειδή οι δίσκοι (7) "κολυμπάνε" στο λάδι υπόκεινται σε πολύ λιγότερες θερμικές καταπονήσεις σε σχέση με αυτούς των αυτοκινήτων , με αποτέλεσμα να έχουν αρκετά πιο αυξημένη διάρκεια ζωής .
Πάντως παρακολούθησέ το για λίγο καιρό . Αν στο ξανακάνει τότε να απευθυνθείς στο μάστορά σου .


We are the Pilgrims master
we shall go always a little further
it may be beyond the last blue mountain
barred with snow,
Across that angry or that glimmering sea


Offline Sotiris

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 737
  • Χανια!!!!!
Reply #9 on: Πέμπτη 09 Αύγουστος 2007, 20:43:13 μμ
Αυτό το πέταγμα μου το έκανε κάποιες φορές και εμένα. Είναι σαν να είχε νεκρά και ανάμεσα στις ταχύτητες. Η στιγμιαία λύση που έδινα είναι να μειώσω ταχύτητα αλλά και στροφές κινητήρα και να κουμπώσω την ταχύτητα πάλι. Ο μηχανικός μου είπε πως φταίει ότι δεν κουμπώνω καλά την ταχύτητα στο κιβώτιο. Δεν μου το εμφανίζει συχνά, όποτε το θυμάται μονο το κανει αυτό.



costas

  • Guest
Reply #10 on: Πέμπτη 09 Αύγουστος 2007, 22:12:35 μμ
καλά μόνο η δικιά μου (1988 μοντέλο) είναι αστέρι;



Offline petervic

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 635
Reply #11 on: Παρασκευή 10 Αύγουστος 2007, 06:34:46 πμ
Πολλές φορές και εγώ από βιασύνη δεν κουμπώνω καλά τις ταχύτητες και τις πετάει με αποτέλεσμα αυτό που περιγράφετε αλλά δεν είναι κάτι κακό. Κακό θα είναι αν είσαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι κούμπωσε η ταχύτητα αλλά τελικά την πέταξε.



Η ασημουλα μου, το 4ο παιδι μου...

Πέτρος
XL650V


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #12 on: Παρασκευή 10 Αύγουστος 2007, 08:34:02 πμ
   Εμένα δεν μου το έχει κάνει ποτέ  :P  :P   :P




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline jkoyr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 502
  • There is no replacement for displacement
Reply #13 on: Παρασκευή 10 Αύγουστος 2007, 14:26:17 μμ
   Εμένα δεν μου το έχει κάνει ποτέ  :P  :P   :P
Εμένα μόνο μια φορά στην εθνική με 140-κάμποσα έπεσα σε σαμάρι , και βρέθηκα χωρίς να το καταλάβω στην πίσω θέση με το γκάζι τέρμα και μου πετάει και την ταχύτητα ! Περιτό να πω που πήγε το στροφόμετρο !!!!


We are the Pilgrims master
we shall go always a little further
it may be beyond the last blue mountain
barred with snow,
Across that angry or that glimmering sea


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #14 on: Παρασκευή 10 Αύγουστος 2007, 15:01:17 μμ
Αν και περίεργο , απ οτι ακουω ειναι πιθανο.
Σιγουρα δεν ειναι πατινάρισμα. Απλα σου "πετάει" την ταχύτητα που εχεις ή μπαινει στην ενδιάμεση νεκρά
Σε ολα τα σαζμάν, αν πας πολυ πολυ πολυ πολυ... μαλακα μπορεις να βρεις ενα σημειο νεκρο
αναμεσα σε καθε ταχύτητα (ειδικά αν παιζεις χωρίς συμπλέκτη την αλλαγη) .
Βεβαια απο εκει μπορει να "πεσει" στη διπλανή σχεση ευκολα.
Υποθετω οτι κάτι τέτοιο συνέβη (σιγουρα στον Sotos)
Σε κάθε περίπτωση καλο ειναι οι ταχυτητες να μπαινουν αποφασιστικά χωρίς δισταγμό.

Αν ειναι στην εγγύηση καλο ειναι να πας να το δουν, να το πεις και να καταγραφει, ετσι αν στο μελλον
σου παρουσιάσει καποιο πρόβλημα να φανεί οτι προυπήρχε


Offline Sotiris

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 737
  • Χανια!!!!!
Reply #15 on: Δευτέρα 03 Σεπτέμβριος 2007, 09:59:32 πμ
Παιδιά καλημέρα,

  έχω κλείσει μία βδομάδα τώρα χωρίς υπολογιστή σπίτι (κάψιμο κάρτας γραφικών onboard στην μητρική), και παρακολουθώ όσο μπορώ από το Πολυτεχνείο. Πλησιάζει η μέρα της αλλαγής του συμπλέκτη της μηχανής. Χρήστο, ή όποιος άλλος θυμάται μπορεί να μου πει, ποιά ειναι η λίστα με τα ανταλακτικά που χρειάζεται να πάρω από την υπόγα?? Εγώ θυμάμαι τα παρακάτω, παρακαλώ συμπληρώστε με:

1) 6+1 δίσκους συμπλέκτη
2) ντίζα συμπλέκτη
3) ελατήρια συμπλέτη
4)ζουάν εξάτμισης
5)φλάτζα από το καπάκι του συμπλέκτη
6) αλυσίδα αντλίας λαδιού (προαιρετικά)

Αυτά είναι ή ξεχνάω κάτι???

Ευχαριστώ πολύ



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #16 on: Δευτέρα 03 Σεπτέμβριος 2007, 10:04:28 πμ
δεν ειμαι σίγουρος οτι μπορείς να αλλάξεις την καδένα της αντλίας λαδιού έτσι εύκολα απο το καπάκι.
Επισης να πάρεις λάδια, WD40 για τις σκουριασμένες βίδες της εξάτμισης,πράσινο σφουγγαράκι για να τρίψεις το καπάκι-φλάτζα


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #17 on: Δευτέρα 03 Σεπτέμβριος 2007, 10:50:49 πμ
Σωτήρη, σε απάντηση ενός προηγούμενου post σου, είχα στείλει λίστα με τα υλικά αλλά μάλλον μετά το crash του server, χάθηκε και το μήνυμα.
Άλλαξε και την τσιμούχα του πήρου του συμπλέκτη στο καπάκι.

ΝΑΙ, η καδένα της αντλίας λαδιού αλλάζει αφού αφαιρέσεις την καμπάνα.
Λίγο ζόρι και προσπάθεια χρειάζεται όμως για την αφαίρεση της καμπάνας. Θέλει τρόπο! Εκεί έχει ένα μεγάλο παξιμάδι με ασφάλεια που για να ξεβιδώσει θέλει κόντρα στο κενρικό γρανάζι.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


costas

  • Guest
Reply #18 on: Δευτέρα 21 Ιανουάριος 2008, 20:38:45 μμ
Θέλω να αλλάξω δίσκους επειδή το μηχανάκι πατινάρει!!!!
Μπορείτε να με βοηθήσετε;
Ολοι σας με πρώτο τον Chris_de_Ze!
Να το επειχειρήσω; Θέλω οδηγίες!
Ευχαριστώ!
« Last Edit: Σάββατο 03 Ιούλιος 2010, 20:40:27 μμ by Chris_de_Ze »



Offline haniotis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 610
Reply #19 on: Δευτέρα 21 Ιανουάριος 2008, 22:17:05 μμ
Αν πάνε καλά τα αγγλικά σου, σου σκανάρω το μάνιουαλ του Heynes και στο στέλνω στο mail σου. Εναλλακτικά, (LINK DELETED BY MOD, due to this forum policy)
Τώρα αν στο συνιστώ, μόνο εσύ μπορείς να ξέρεις πόσο πιάνουν τα χέρια σου, αν έχεις χώρο που να βοηθάει, εργαλεία, υπομονή, παρέα,(εμένα μου αρέσει)προσοχή στην λεπτομέρεια,(όχι ότι όλα αυτά χρειάζονται για να αλλάξεις δίσκους, αλλά σίγουρα δεν βοηθάει ο πανικός) Πάντως σαν project δεν είναι μεγάλο ούτε δύσκολο. Θυμήσου να πάρεις φλάντζα του καπακιού, και το o-ring που στεγανοποιεί τον άξονα του λεβιέ της απομόνωσης.
« Last Edit: Τρίτη 22 Ιανουάριος 2008, 01:14:38 πμ by Chris_de_Ze »


Success is just like being pregnant.
Everybody congratulates you,
but nobody knows how many times you were F****D


costas

  • Guest
Reply #20 on: Τρίτη 22 Ιανουάριος 2008, 16:09:01 μμ
o.k αναμένω φίλε hanioti !
Ρώτησα (εδώ Σάμος)για κόστος μου είπανε 123 ευρώ ανταλλακτικά συν εργασία την οποία θα.. μου πούνε αύριο!
Θα ρωτήσω τιμή ανταλλακτικών Σαρακάκη και που αλλού;
και μάλλον μόνος μου θα την κάνω την δουλειά , μου αρέσει να μαστρεύω!



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #21 on: Τρίτη 22 Ιανουάριος 2008, 16:18:19 μμ
Θα ρωτήσω τιμή ανταλλακτικών Σαρακάκη

Κοίτα στο "νήμα" ανταλλακτικά.


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


costas

  • Guest
Reply #22 on: Τρίτη 22 Ιανουάριος 2008, 16:21:54 μμ
Κοίτα στο "νήμα" ανταλλακτικά.

που;;;
γίνε πιο συγκεκριμμένος, δεν ξέρω ... αγγλικά ! π.χ : νήμα



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #23 on: Τρίτη 22 Ιανουάριος 2008, 16:37:48 μμ
Θέλω να αλλάξω δίσκους επειδή το μηχανάκι πατινάρει!!!!
Μπορείτε να με βοηθήσετε;
Ολοι σας με πρώτο τον Chris_de_Ze!
Να το επειχειρήσω; Θέλω οδηγίες!
Ευχαριστώ!

Κώστα σόρυ αλλά είναι λίγο "εξωπραγματικό" αυτό που ζητάς (δηλ. οδηγίες) να γίνει από μακρυά. Αυτά τα πράγματα δεν γίνονται από μακρυά. 
Αφενός η εργασία αυτή έχει αρκετή διαδικασία (την έχω κάνει 2 φορές, όπως και άλλοι εδώ μέσα) και μάλλον θα αναλωθούμε στο πήγαινε-έλα των διευκρινίσεων (κάτι που απαιτεί πολύ χρόνο) και αφετέρου προσωπικά δεν έχω τον απαραίτητο διαθέσιμο χρόνο για κάτι τέτοιο (λόγω φόρτου εργασίας).

Καλύτερα θα ήταν να εμπιστευτείς ένα καλό μηχανικό να σου κάνει την εργασία.

Εδώ στο φόρουμ δεν πάμε να αντικαταστήσουμε τους μηχανικούς (λάθος για όποιον έχει καταλάβει κάτι τέτοιο) αλλά να συμπληρώσουμε τη δουλειά τους.
« Last Edit: Τρίτη 22 Ιανουάριος 2008, 16:48:05 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9902
Reply #24 on: Τρίτη 22 Ιανουάριος 2008, 16:47:43 μμ
Κώστα σόρυ αλλά είναι λίγο "εξωπραγματικό" αυτό που ζητάς (δηλ. οδηγίες) να γίνει από μακρυά. Αυτά τα πράγματα δεν γίνονται από μακρυά. 
Αφενός η εργασία αυτή έχει αρκετή διαδικασία (την έχω κάνει 2 φορές)

Στο δικό σου Χρήστο; Στο δικό μου δε χρειάστηκε ακόμα!!!


Παύλος Καρούμπης