Hellas Transalp Forum

Συσκευές οικονομίας καυσίμου;

kotopoulas · 36358

Offline mKiris

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 66
Reply #50 on: Πέμπτη 28 Οκτώβριος 2010, 09:05:18 πμ
Αν το πιστεύεις πραγματικά τότε εντάξει είσαι οκ!!! Τα πάντα στην ζωή μας είναι υποκειμενικά και ότι αν πιστεύουμε έτσι είναι , αν κάτι πχ είναι ψέμα και πιστεύουμε εμείς ότι είναι αλήθεια , τότε είναι αλήθεια , αν κάτι μας κάνει ευτυχισμένους γιατί έτσι πιστεύουμε αυτό πρέπει να πιστέψουμε για να εξακολουθήσουμε να είμαστε ευτυχισμένοι! Δε χρειάζεται απολύτως τίποτα ούτε να αποδείξεις σε κανέναν τίποτα , έτσι είναι , αυτό που έβαλες στην μηχανή σου και στο αμάξι σου σε έκανε ευτυχισμένο και αυτό αρκεί!!!

δεν νομιζω να χρειαζομαι να ζω στις ψευδαισθήσεις αυτες οπως παραπανω περιγραφεις.
εγω απλα ειπα οτι ισος με εκανε να οδηγω ποιο οικονομικα. Απλα αυτο τοποθετήθηκε πριν απο ενα χρονο περιπου.
σε ταξιδι για Βουλγαρια με 4 ατομα και αποσκευες ειδα μεση καταναλωση 4,4 λ/100χμ με μεση ταχυτητα τα 80 με 90 χλ/ωρα (μεσα στην Βουλγαρια γραφουν πολυ για υπερ. ταχυτητα)
το αυτοκινητο μου ειναι ενα honda Jazz.
τα συμπερασματα δικα σας.



costas

  • Guest
Reply #51 on: Πέμπτη 28 Οκτώβριος 2010, 15:13:56 μμ

δεν νομιζω να χρειαζομαι να ζω στις ψευδαισθήσεις αυτες οπως παραπανω περιγραφεις.

εγω απλα ειπα οτι ισος με εκανε να οδηγω ποιο οικονομικα.

τα συμπερασματα δικα σας.


Εβαλες κάτι στο αυτοκινητό σου και αυτό το κάτι που έβαλες στο αυτοκινητό σου λες ότι ίσως επέδρασε σε εσένα και σε έκανε εσένα να οδηγείς ποιό οικονομικά !!!  Αυτό είναι ψευδαίσθηση διότι κάτι που βάζουμε σε κάτι άλλο άψυχο αντικείμενο δεν επιδρά σε εμάς !! Λογικό δεν είναι;;;;



Offline mKiris

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 66
Reply #52 on: Πέμπτη 28 Οκτώβριος 2010, 15:59:54 μμ
Εβαλες κάτι στο αυτοκινητό σου και αυτό το κάτι που έβαλες στο αυτοκινητό σου λες ότι ίσως επέδρασε σε εσένα και σε έκανε εσένα να οδηγείς ποιό οικονομικά !!!  Αυτό είναι ψευδαίσθηση διότι κάτι που βάζουμε σε κάτι άλλο άψυχο αντικείμενο δεν επιδρά σε εμάς !! Λογικό δεν είναι;;;;

Λογικο θα ηταν αν δεν ειχα ιδια σημετοχη στο αντικειμενο αυτο καθε αυτο.
το οτι εσβησες στη παραθεση σου αυτο που εγραψα και κρατησες μονο αυτο που σε βολευει για να μου πεις οτι  αυτο δηλαδη που προσθεσα ειναι κατι που με εκανε να αυτοεξαπατούμε!!!
τα συμπερασματα δικα σας στο 4,4 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα!
και δεν ειμαι εμπορας σε αυτη την συσκευη, απλα τη τοποθετησα στο αυτοκηνιτο μου!!! λες Κωστα να με κανει να περνω και ναρκωτικα????????



costas

  • Guest
Reply #53 on: Πέμπτη 28 Οκτώβριος 2010, 16:19:05 μμ
το οτι εσβησες στη παραθεση σου αυτο που εγραψα και κρατησες μονο αυτο που σε βολευει

Πολλές φορές στην παράθεση κρατάμε μόνο την ουσία για να μη κουράζουμε και τους άλλους που διαβάζουν!!!

Συγνώμη πάντως τώρα είδα ότι είσαι από την Καβάλα , όμορφη πόλη με καλή ομάδα αλλά ποτέ δε μπόρεσα να συννενοηθώ με Καβαλιώτη έχετε μια άλλη αντίληψη!!!!



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #54 on: Πέμπτη 28 Οκτώβριος 2010, 19:09:37 μμ
... και  για να ηρεμήσουν τα πνεύματα, η μόνη εποχή που είδα οικονομία στο αυτ/το μου ηταν οταν έβαλα ένα οικονομόμετρο! Συγκρίνοντας το στύλ  οδήγησής μου με αυτό που ''αρεσε'' στο όργανο παρατήρησα οτι τελικά δεν είναι το πόσο γρήγορα πάς αλλά το πόσο απότομα  επιταχύνεις!! Δεν είναι ψέματα αυτό που κάποτε έλεγε ο Κ. Καββαθάς στους 4 τροχούς οτι αν θέλουμε να οδηγήσουμε οικονομικά πρέπει να θεωρήσουμε οτι  ανάμεσα στο πεντάλ του γκαζιού και στο δεξί μας πόδι υπάρχει ενα αυγό. Αυτές οι άσκοπες επιταχύνσεις και η λειτουργία του κινητήρα σε λάθος στροφές ,πχ απαίτηση επιτάχυνσης με φορτίο και 5η στο κιβώτιο με μόλις 2000 σαλ!, είναι εκείνες οι φορές που αισθανόμαστε οτι δεν λειτουργεί το γκάζι και το πατάμε μέχρι το πάτωμα....



costas

  • Guest
Reply #55 on: Πέμπτη 28 Οκτώβριος 2010, 19:23:01 μμ
έβαλα ένα οικονομόμετρο!

εχεις απόλυτο δίκιο αυτό με έσωσε και μένα!!!!



Offline mKiris

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 66
Reply #56 on: Πέμπτη 28 Οκτώβριος 2010, 20:10:31 μμ
Εβαλες κάτι στο αυτοκινητό σου και αυτό το κάτι που έβαλες στο αυτοκινητό σου λες ότι ίσως επέδρασε σε εσένα και σε έκανε εσένα να οδηγείς ποιό οικονομικά !!!  Αυτό είναι ψευδαίσθηση διότι κάτι που βάζουμε σε κάτι άλλο άψυχο αντικείμενο δεν επιδρά σε εμάς !! Λογικό δεν είναι;;;;


... και  για να ηρεμήσουν τα πνεύματα, η μόνη εποχή που είδα οικονομία στο αυτ/το μου ηταν οταν έβαλα ένα οικονομόμετρο! Συγκρίνοντας το στύλ  οδήγησής μου με αυτό που ''αρεσε'' στο όργανο παρατήρησα οτι τελικά δεν είναι το πόσο γρήγορα πάς αλλά το πόσο απότομα  επιταχύνεις!! Δεν είναι ψέματα αυτό που κάποτε έλεγε ο Κ. Καββαθάς στους 4 τροχούς οτι αν θέλουμε να οδηγήσουμε οικονομικά πρέπει να θεωρήσουμε οτι  ανάμεσα στο πεντάλ του γκαζιού και στο δεξί μας πόδι υπάρχει ενα αυγό. Αυτές οι άσκοπες επιταχύνσεις και η λειτουργία του κινητήρα σε λάθος στροφές ,πχ απαίτηση επιτάχυνσης με φορτίο και 5η στο κιβώτιο με μόλις 2000 σαλ!, είναι εκείνες οι φορές που αισθανόμαστε οτι δεν λειτουργεί το γκάζι και το πατάμε μέχρι το πάτωμα....


Τελικα φιλε Stoneman εκανες και εσυ το λαθος αυτο βαση των λεγομενων του φιλου Κωστα?
μηπως το οικονομομετρο ως άψυχο αντικείμενο σε εκανε να ζεις και εσυ σε ενα "κοσμο ψευδαισθήσεων" κανοντας οπως πολυ σωστα λες και συμφωνω απολυτα μαζι σου να αλλαξεις τον τροπο που οδηγεις το οχημα σου και κατα συνεπεια κα κανεις οικονομια στο καυσιμο σου?

τελικα το τι ειναι σωστω και το τι οχι δεν μπορεσα  να καταλαβω ισος το νερο της πολης μου να ειναι το προβλημα ποιος ξερει!!!! χαχαχαχα



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #57 on: Πέμπτη 28 Οκτώβριος 2010, 21:59:26 μμ
???? Με μπέρδεψες Μάνο, αυτά τα φιλοσοφικά δεν ηταν πάντα το δυνατό μου σημείο. Βασικά αυτό που κατάλαβα εγώ ηταν οτι αν οδηγούσα σαν ταξιτζής , ηρεμα και βαρετά, έκανα οικονομία. Γιατι σαν οδηγός πρέπει να παραδεχτώ οτι .... τα ανακατεύω καλά τα λάδια!   :2hysterical:
Εξ' άλλου η άποψή μου για το όλο θέμα βρίσκεται στην αρχή του πόστ.
Kαλό σας βραδυ



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #58 on: Παρασκευή 29 Οκτώβριος 2010, 07:50:07 πμ
Για να πιστοποιήσει κάποιος την οικονομία που μπορεί να έχει με χρήση μια τέτοιας συσκευής θα πρέπει να κάνει την ίδια απόσταση με τις ίδιες ακριβώς συνθήκες (τουλάχιστον) 2 φορές (μια με και μία χωρίς). Μόνο έτσι μπορεί να εξακριβωθεί η (οποιαδήποτε) διαφορά. Κάτι τέτοιο όμως από το μέσο καθημερινό οδηγό είναι λίγο αδύνατο να γίνει.
Άρα κανείς επαφίεται στις σχετικές μετρήσεις (έγκριτων) εργαστηρίων που πιθανόν να έχουν γίνει για κάποια συγκεκριμένη συσκευή.
Αν υπάρχουν τέτοιες μετρήσεις και σας πείθουν τότε ΟΚ.

ΥΓ1:  Παρόμοιες συσκευές έχουν κατά καιρούς απασχολήσει αρκετά από τα ελληνικά και ξένα auto/motο φόρουμ που παρακολουθώ. Μάλιστα έχουν παρατεθεί και κάποια links (δεν τα έχω πρόχειρα αυτή τη στιγμή) από εργαστηριακές δοκιμές σε κάποιες συσκευές (δυστυχώς δεν θυμάμαι ονόματα) όπου δεν έχει εξακριβωθεί διαφορά στην οικονομία.
Γενικά αυτό που συνιστώ είναι να είναι κανείς προσεκτικός με τέτοιου είδους "πολλά υποσχόμενες" συσκευές.

ΥΓ2:  Μια παρόμοια (όχι ίδια) περίπτωση είναι και με εκείνα τα περίφημα "ανεμιστηράκια" που διαφημίζονται ότι αν τα τοποθετήσεις στην εισαγωγή (σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες) αυξάνεται κατά 2-3psi η πίεση με αποτέλεσμα να έχεις μια αντίστοιχη 10-15% αύξηση στην ιπποδύναμη! Δηλαδή με άλλα λόγια κάναμε turbo το αυτοκίνητο μας με 50-100 δολλάρια (αναφέρω δολλάρια γιατί ως επί το πλείστον από εκεί μας έρχονται οι περισσότερες φαεινές αυτές εφευρέσεις)!
Φοβερή ευκαιρία θα έλεγε κάποιος!

Ναι μεν αλλά! Για δείτε όμως μερικούς πρόχειρους υπολογισμούς:
Γενικά (as a rule of thumb) ένας δίλιτρος κινητήρας απαιτεί ροή αέρα στην εισαγωγή περ. 0.5Kg/min για να παράγει 10 ίππους. Δηλ. περ. 7.5kg/min για απόδοση 150 ίππους. Για να μπορέσεις να αυξήσεις την πίεση σε αυτή τη ροή κατά 3 psi απαιτούνται περ. 3.8kW. Στα 12 volts, αυτό μεταφράζεται σε  3800/12 = 320A! Τα περισσότερα περίφημα "ανεμιστηράκια" έχουν κατανάλωση 3-5 amps στα 12 volts, οπότε (όπως καταλαβαίνετε) με τίποτα δεν μπορούν να δώσουν την υποσχόμενη αύξηση 2-3 psi. Γι αυτό το λόγο βάζουν turbo ή superchargers/compressors στα αυτοκίνητα! Αλλιώς με ένα παπαρο-ανεμιστηράκι θα καθαρίζαμε όλοι μας φθηνά και γρήγορα! Τελικά, αυτό που έχει δείξει η πράξη είναι ότι το ανεμιστηράκι το μόνο που κάνει είναι να εμποδίζει την ομαλή ροή αέρα και να έχεις μείωση (αντί αύξηση) ιπποδύναμης !

« Last Edit: Τετάρτη 24 Νοέμβριος 2010, 13:31:15 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Tedyboys

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 85
  • Οι μονοζυγωτικές κουκλάρες στην Τransalp
Reply #59 on: Πέμπτη 18 Νοέμβριος 2010, 23:59:45 μμ
παραθετω το ακολουθο λινκ και περιμενω αν καποιος εχει βαλει κατι τετοιο αν εχει δει διαφορα στην καταναλωση και στην καυση http://www.fuelxx-economy.gr/

Λοιπόν αγαπητέ φίλε, άνθρακες ο θησαυρός, έχω κάνει 5 γεμίσματα και έχω διανύσει περίπου 1500 χλμ και δεν έχω δει καμιά διαφορά στην κατανάλωση με μετρήσεις είχα κατανάλωση απο 5,2 - 5,7 λιτρα στα 100 χλμ όσο είχα και πριν. Η μόνη διαφορά που διαπίστωσα ήταν ότι το ΤΑ είναι λίγο πιο ζωηρό, πιο ροπάτο και από τις χαμηλές στροφές δηλαδή είχε μια συμπεριφορά ανάλογη όταν του βάζεις 100άρα βενζίνη. Τα ίδια συμπεράσματα με τα δικά μου είχε και ένας συνάδελφος που το τοποθέτησε στο αμάξι του.
Τώρα σκέφτομαι να το επιστρέψω για να δούμε θα τα επιστρέψουν τα χρήματα όπως υπόσχονται???


Οποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται


costas

  • Guest
Reply #60 on: Σάββατο 20 Νοέμβριος 2010, 13:57:17 μμ
Τώρα σκέφτομαι να το επιστρέψω για να δούμε θα τα επιστρέψουν τα χρήματα όπως υπόσχονται???

 :2hysterical: :2hysterical: ασ πάει στα ανέκδοτα !!! Καλόόόό!!! :2hysterical:



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #61 on: Κυριακή 21 Νοέμβριος 2010, 20:03:37 μμ
Tον τελευταίο μήνα μας έχουν ταράξει στα τηλέφωνα για μια συσκευή που ... ''μπαίνει απλά στην μπρίζα'' όπως λένε και παρέχει οικονομία στο ρεύμα μέχρι 30%. Οταν ρώτησε η κυρά τι ακριβώς κάνει η συσκευή της είπαν οτι ''γεμίζει'' με ρεύμα και ετσι κάνει οικονομία  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Μια μέρα το σήκωσα εγώ και ρώτησα ποιά αρχή εκμεταλεύεται η συγκεκριμένη συσκευή αφού σαν ηλεκτρονικός μπορώ να το συζητήσω πιο ''επιστημονικά''. Η πωλήτρια μου είπε οτι δεν μπορούσε να με ενημερώσει και οτι θα με καλούσε κάποιος απο την τεχνική υποστήριξη. Ακόμα περιμένω... Περιττό να αναφέρω οτι η τιμή ηταν στα 65 ευρά, και φυσικά δυνατότητα επιστροφής χρημάτων αν δεν μέναμε οικανοποιημένοι μέσα σε έξι μήνες!



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #62 on: Δευτέρα 22 Νοέμβριος 2010, 14:02:29 μμ
Αεριτζήδες υπάρχουν παντού και πάντα!


ΥΓ: Ακόμα και μια αγγελία πώλησης (για οτιδήποτε) να βάλεις στη Χρυσή Ευκαιρία, θα σε πάρουν διάφορα γραφεία να πάς να τους σκάσεις λεφτά για να στο πουλήσουν δήθεν γρηγορότερα. Αν τους πείς, "πουλήστε το πρώτα και μετά σας δίνω την προμήθεια", δεν δέχονται και στο κλείνουν!!!  :2hysterical:
« Last Edit: Δευτέρα 22 Νοέμβριος 2010, 14:04:37 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Tsargy

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #63 on: Τετάρτη 24 Νοέμβριος 2010, 10:46:22 πμ
  ΥΓ2:  Μια παρόμοια (όχι ίδια) περίπτωση είναι και με εκείνα τα περίφημα "ανεμιστηράκια" που διαφημίζονται ότι αν τα τοποθετήσεις στην εισαγωγή (σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες) αυξάνεται κατά 2-3psi η πίεση με αποτέλεσμα να έχεις μια αντίστοιχη 10-15% αύξηση στην ιπποδύναμη! Δηλαδή με άλλα λόγια κάναμε turbo το αυτοκίνητο μας με 50-100 δολλάρια (αναφέρω δολλάρια γιατί ως επί το πλείστον από εκεί μας έρχονται οι περισσότερες φαεινές αυτές εφευρέσεις)!
Φοβερή ευκαιρία θα έλεγε κάποιος!

 

Την έχω πατήσει με αυτό...μόλις το είδα ζωντανό, δεν το έβαλα καν...
Αφου το αγόρασα, το συζήτησα με φίλο μηχανικό (αυτό είναι το λάθος μας, πρώτα την πατάμε και μετά το συζητάμε) και το συμπέρασμα που βγήκε είναι το εξής: Ακόμα και αν αυτό το πιστολάκι μαλλιών (χωρίς αντίσταση) μπορεί να πρεσσάρει αερα στην εισαγωγή, με τόση δύναμη, θα τρελλαινόταν ο εγκέφαλος και θα έβγαζε σφάλμα...
Και θεωρώ τον εαυτό μου απαράδεκτο, γιατί έχω δει Volumex σε Lancia ζωντανά το 1983 (είναι αυτό που αργότερα ονομάστηκε Compressor απο την Mrs)
Αρα μπορεί να την πατήσει κανείς εύκολα...το θέμα είναι τι θα κάνει μετά...
Θα το πιστέψει? (γιατί μέσα του δεν μπορεί να δεχθεί ότι την πάτησε)
Θα πείσει και άλλους, εστω και αν αυτός δεν πείστηκε απο την εφαρμογή? (μόνο εμείς θα τηνπατάμε?)
Θα προσπαθήσει να αποτρέψει και άλλο πιθανά θύμα? (για να μάθει να μην μας κοροϊδεύει αυτός που το πουλάει)




Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #64 on: Τετάρτη 24 Νοέμβριος 2010, 10:54:06 πμ
Θα ήθελα να ξέρω υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που πιστεύουν σε τέτοιες σαχλαμάρες?


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #65 on: Τετάρτη 24 Νοέμβριος 2010, 13:36:47 μμ
Και όμως ναι φίλε Γιάννη! Είναι μάλιστα περισσότεροι από όσο φανταζόμαστε.
Και εκεί ακριβώς ποντάρουν οι επιτήδειοι.

Μόλις την προηγούμενη βδομάδα ένας γείτονας, μου εκθείαζε ένα τέτοιο μαραφέτι που έβαλε στο Focus του. Και το αστείο? Του το τοποθέτησε ο ... μηχανικός του! (ένα μαστόρι της γειτονιάς βέβαια).
Και το πιο αστείο? Προσπαθούσε να με πείσει να το βάλω και εγώ!

Συμπέρασμα: Αν κάποιος είναι άσχετος με μηχανολογία και τεχνικά θέματα, εύκολα παρασύρεται και πείθεται. Του πετάς εκεί δυο-τρείς κοτσάνες ξεγυρισμένες και μένει με ανοιχτό το στόμα! Του λες για μαγνήτες και πλανήτες και ιονισμένα άτομα, και ... πάρτον κάτω! :2hysterical: Είναι μέχρι να βάλει το χέρι στην τσέπη!

Οπότε το σωστό είναι αυτό που είπε ο Tsargy: ρωτήστε πρώτα έναν ειδικό.

« Last Edit: Τετάρτη 24 Νοέμβριος 2010, 13:49:26 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Tedyboys

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 85
  • Οι μονοζυγωτικές κουκλάρες στην Τransalp
Reply #66 on: Τετάρτη 24 Νοέμβριος 2010, 17:10:07 μμ
:2hysterical: :2hysterical: ασ πάει στα ανέκδοτα !!! Καλόόόό!!! :2hysterical:
Λοιπόν φίλε Κώστα σε διαβεβαιώνω ότι πριν από λίγες ωρες ήρθε ο κουριερ και μου έσκασε τα 59 ευρώπουλα που το είχα αγοράσει. Οπότε η εταρία ως προς την επιστροφή των χρημάτων αποδείχθηκε πολύ αξιόπιστη. Αυτή η δέσμευση τους  με παρότρυνε να το δοκιμάσω και οι πολύ καλές κριτικές τους από τους υποτιθέμενους ευχαριστημένους πελάτες τους.
Το 30% είναι εξωπραγματικό αλλά είχα μια ελπίδα μήπως έβλεπα μία μείωση γύρω στα 10% αλλά τίποτα δυστυχώς.
Μείωση 8-10% είδα εγώ όταν άλλαξα το μπροστινό γρανάζι σε 16 και αυτό δικαιολογείται και με τη λογική. Στην Αττική οδό με συνηθισμένη ταχύτητα 120 χλμ είχαμε 5.500 στροφές ενώ τώρα με 5150 στροφές περίπου οπότε η διαφορά των 350 στροφών εξηγεί και την οικονομία. 


Οποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται


costas

  • Guest
Reply #67 on: Τετάρτη 24 Νοέμβριος 2010, 17:14:56 μμ
Λοιπόν φίλε Κώστα σε διαβεβαιώνω ότι πριν από λίγες ωρες ήρθε ο κουριερ και μου έσκασε τα 59 ευρώπουλα

Kαλοόόό!!! Εύγε ! Οπότε (δε πήγε και..) ας μη πάει στα ανέκδοτα!!!!!!



Offline Vasilis_ft

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
Reply #68 on: Πέμπτη 25 Νοέμβριος 2010, 01:57:53 πμ
αυτή η συσκευή δε λειτουργεί καρατσεκαρισμένο
η καλυτερη συσκευή οικονομίας καυσίμου είναι τα χέρια και τα πόδια μας αν τα ελφρύνουμε  ;D




Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #69 on: Πέμπτη 25 Νοέμβριος 2010, 11:37:28 πμ
Και άλλες τέτοιες συσκευούλες:
http://www.bens.gr/ (ελληνική εφεύρεση)
http://www.irdusa.com/superfuelmax/

Και για όποιον θέλει να διαβάσει την "άλλη" άποψη για τέτοιου είδους συσκευές:
http://www.fuelsaving.info/debunk.htm
« Last Edit: Πέμπτη 25 Νοέμβριος 2010, 11:42:40 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline babis5570

  • NC700X abs
  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 91
Reply #70 on: Σάββατο 27 Νοέμβριος 2010, 12:42:57 μμ
Για πειτε καποιος που ξερει. Το power commander δεν μπορει να χρηση-θει και για οικονομια καυσιμου ? απο τη στιγμη που εμεις μπορουμε να ελενξουμε την χαρτογραφηση και την ροη καυσιμων ?????????????

ή λεω λαλακιες και ειναι μονο για αυξηση ιπποδυναμης  ??? ???

Απ οτι εχω διαβασει κιολας μπορουμε να εχουμε ετοιμες 2 , 3 χαρτογραφησεις διαφορετικες και με το πατημα ενος κουμπιου να τις αλλαζουμε ???.

Παντως εμενα θα με ενδειφερε κατι τετοιο και ας ειχα λιγοτερους ιππους μονο για μεσα στην πολη (ουτως ή αλλως η Ροδος ειναι μικρη πολη ) αλλα καλυτερη καταναλωση (τωρα εχω περιπου 6.5 λιτ-100 μεσα στην πολη 90%) και να μπορουσα ευκολα να αλλαξω την χαρτογραφηση αν εβγαινα προς τα εξω.


NC700X


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #71 on: Σάββατο 27 Νοέμβριος 2010, 16:31:03 μμ
Μπορεις απλα να οδηγεις σε χαμηλοτερες στροφες, χωρις αποτομες επιταχυνσεις, στρωτά, και θα ενεις την οικονομια που χρειαζεται...