Απο πληροφοριες στο ιντερνετ και σκορπια μανουαλ ειναι 2.5 στροφες, απλα απ'οσο ξερω σε ολες τις μηχανες οι ρυθμισεις πρεπει να ειναι ιδιες και στα 4 καρμπυρατερ και οχι διαφορετικες;
Για να ρυθμίσεις καρμπς πρέπει να εχεις σωστες βαλβίδες, αυτο ζηταει η Χοντα τουλάχιστον. Ακομα κ συγχρονισμο να κάνεις στα καρμπς χρειάζεται.
οι ρυθμισεις είναι διαφορετικές, εσύ απλά βαζεις τις 2.5 που ζητάει κ προχωρας βιδωνοντας η ξεβιδώνοντας .
Λεπον, αν κ τα εχω γραψει πολλές φορες αλλη μια δεν πράζ'
Πρώτα με κρύο κινητήρα βιδώνουμε μέχρι μέσα ίσα που να πατήσει η βίδα, κ ταυτόχρονα μετράμε πόσες στροφές πήρε η κάθε μία . Φυσικά κ για τις δύο βίδες.
ΤΙΠ: Το αποτέλεσμα το σημειώνουμε ωστε αν κάτι τελικά δεν πάει καλά, η δεν μας αρέσει η λειτουργία του κινητήρα να μπορούμε να το επαναφέρουμε στις αρχικές ρυθμίσεις.
Μετά φέρνουμε τις βίδες κ τις δύο στις 3 στροφές έξω που είναι η αρχική ρύθμιση.
Στη συνέχεια ζασταίνουμε τον κινητήρα μέχρι να πάρει μια φορά το βεντιλατερ.
Αρχίζουμε την ρύθμιση πρώτα απο την μια βίδα , βιδώνουμε κ μετράμε στις πόσες στροφές θα δουμε να μειώνεται το ρελαντί (απο φτωχό μίγμα)
Σημειώνουμε αυτην την θέση .
Μετα ξεβιδώνουμε μεχρι να αρχίσει να πέφτει το ρελαντί απο πλούσιο μίγμα κ τις σημειώνουμε κ αυτές.
Αν πχ είμαστε στις 3 κ βιδωσαμε 2 μέσα κ μετα απο 2 μέσα ξεβιδώσαμε 5 έξω τότε η σωστη ρυθμιση είναι στο μέσον των στροφών, δλδ αφου ξεβιδωσαμε 5 το μισό είναι 2.5 αρα πάμε στις 2+2,5=4,5.
Αφηνουμε τον ενα κυλινδρο εκεί λοιπόν κ μετά ελέγχουμε αν εχει αλλάξει το ρελαντί , το διορθώνουμε με την μαυρη πλαστική βιδα στις 1200στρ/λ κ επαναλαμβανουμε την διαδικασία για τον άλλο κυλινδρο.
Εάν κατα το ξεβίδωμα ξεβιδώσουμε πολύ τις βίδες κ δεν πέφτει το ρελαντί αυτό σημαίνει οτι πρέπει να αλλαχτεί το ζιγκλέρ του μίγματος με ενα μεγαλύτερο, αφου το εργοστασιακό δεν επαρκεί, λόγω φθορας του κινητήρα.
Αυτά.
Δες κ εδώ:
http://motocikleta.gr/distribution/topic10711.htmlΒεβαια φοραει φιλτρο αερα και ελευθερας τελικο. μου ανοιξε και μια τρυπα στην εξατμιση να βαλει ενα μηχανημα να που μετραει μαλλον καυσαερια και ειχε πει οτι ειναι στεγνο στα χαμηλα.
Και το αφησε ετσι?
Το προβλημα μου ειναι μεχρι της 3000 σαλ, το μηχανακι ομως εχει κοφτες 16.000 και ρελαντι 1400 οποτε ισως να ειμαι στην βιδα ακομα.
Μάλλον ναι
Η φαση ειναι οτι τον πληρωσα και για ρυθμιση βαλβιδων (ειναι με καπελωτα) και ειπε οτι την εκανε, αλλα μου ειπε οτι την εκανε 2 φορες γιατι την πρωτη φορα μετα απο λιγο ξερυθμιστηκε μονο του?!?!
Και πως είσαι σιγουρος οτι τα εκανε σωστα?
Το μηχανακι το ειχα παρει παρατημενο με σκουριασμενο τεποζιτο, απο μονος καθαριζα καρμπυρατερ και τεποζιτο εστρωνε για 10 λεπτα και ξανα τα ιδια.
Τελικα το πηγα σε επαγγελματια και το καθαρισε το τεποζιτο μετα απο τον μαστορα που αναφερω. Δοκιμασα να ξανα καθαρισω τα καρμπς μονος μου αρκετες φορες αλλα πλεον δεν φτιαχνει ουτε για αυτο το 10λεπτο και στον ιδιο δεν ψηνομαι να το παω να ξαναπληρωνω αδικα..
Να το πάς σε ενα σωστο συνεργειο να δείς βαλβίδες
https://www.youtube.com/watch?v=xgmKoS4nhSk&feature=youtu.beΟριστε και ενα βιντεο, ισως δινω λιγο παραπανω γκαζι επιτηδες για να δειξω τι κανει, σε δικαβαλο ειμαι πολυ δυσκολα.
[/quote]
Δεν καταλαβα κ πολλά , ισως να είναι πολύστροφο το μηχανακι κ χαμηλά δεν ακούει, αλλά αυτο το ξερεις εσύ τι είχες και τι εχεις.