Πρέπει να έχω ξαναγράψει, δεν θυμάμαι, εγώ χρησιμοποιούσα αρχικά σπρέι, νομίζω ότι είχα κάποτε αγοράσει ένα με σουηδέζικα λάδια
, motorex, και μετά επειδή δεν άντεχα οικονομικά καθώς "μάζευα" πολλά χιλιόμετρα, έπαιρνα κάποια φθηνά της Arexons και κατόπιν γύρισα σε βαλβολίνη μετά από τα όσα διάβασα εδώ.
Η Arexons έχει - είχε δύο σπρέι, το "μικρό" το οποίο μύριζε σαν βαλβολίνη, και από το δοχείο ψεκαζόταν αρκετά πηχτό στο χρώμα του απλού γράσσου , λάδωνε και δεν λέρωνε, ούτε πιτσιλούσε, ενώ το μικρό σε μέγεθος δοχείο ήταν όλα τα λεφτά μιας και χωρούσε άνετα κάτω από τη σέλα. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του ήταν ότι μέσα είχε μπίλια όπως και τα χρώματα. Το "μεγάλο", διπλάσιο ίσως και παραπάνω σε ποσότητα, αν και είχε το ίδιο μπουκάλι, ήταν πιο "νερουλό" πχ σαν WD40, (οκ, ίσως λιγότερο ρευστό από WD40), σε πράσινο χρώμα, το μπουκάλι αυτό δεν είχε μπίλια μέσα, άρα όντως το περιεχόμενο ήταν πιο ρευστό από το αντίστοιχο "μικρό". Τιμή κοντά στα 5 ευρώ και τα δύο, νομίζω 4 το μικρό, 5 το μεγάλο, έως ότου εξαφανίστηκαν καιρό από την αγορά και δεν μπόρεσα να τα ξαναβρώ σε τέτοιες τιμές. Είχα όμως προνοήσει να έχω δεύτερο μπουκάλι από το μεγάλο και έτσι ακόμα καλύπτομαι. Αν είχα να διαλέξω, θα προτιμούσα σίγουρα το μικρό, όχι λόγω χώρου, αλλά γιατί δίνει γενικότερα καλύτερη αίσθηση στο τελικό αποτέλεσμα. Να σημειώσω κάτι σημαντικό, κανένα από τα δύο δεν άφηνε λευκό κατάλοιπο στην αλυσίδα εκεί που ψέκαζες, ήταν σαν να χρησιμοποιούσες βαλβολίνη (μάλιστα μύριζε και το ίδιο).
Οπότε... Για να καταλήξω, και εγώ χρειάζομαι ένα σπρέι για να επιλέξω:
1. Με λογική τιμή
2. Να λαδώνει, και να μην αφήνει στην αλυσίδα το άσπρο κατάλοιπο που αφήνουν μερικά