Hellas Transalp Forum

Spray αλυσίδας

επισκέπτης · 126138

flwrina

  • Guest
on: Δευτέρα 11 Ιούνιος 2007, 17:55:52 μμ
  υπαρχουν πολλες αποψεις και γνωμες για το τι σπρει πρεπει να βαζουμε στην αλυσιδα, εχω ακουσει......  παρα πολλα. τι τελικα ειναι το σωστο? κατι να λερωνει η κατι σαν το beleray? αυτο το χρησιμοποιω εγω και πιστευω οτι δεν λαδωνει στο 100% την αλυσιδα παρολο που βαζω και εσωτερικα, κραταει ομωςκαι τις οποιες σκονες πανω του. αλλα ολοι το προτεινουν για κορυφη. σημερα επλενα την μηχανη και ενας φιλος μου ειπε να δικιμασω το δικο του ενα castrol το οποιο ηταν διαφανη σχεδον δειχνει πανω στην αλυσιδα λες και δεν εχω βαλει τιποτα, ειναι πιο.....υγρης και λεπτης μορφης και πιστευω οτι ισως κανει πιο καλη δουλεια σε σχεση με το beleray.ειναι ομως το ιδιο καλο για την αλυσιδα?  παρακαλω εντυπωσεις και τυχον προτασεις.
« Last Edit: Σάββατο 07 Φεβρουάριος 2009, 09:46:59 πμ by Chris_de_Ze »



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #1 on: Δευτέρα 11 Ιούνιος 2007, 19:34:07 μμ
Οταν ειμαι στις καλες μου (ταξιδια και τετοια) της βαζω μπελ ρευ και εγω. Μια χαρα. Ουτε λερωνει, και νομιζω οτι την λιπαινει σωστα.

Οταν δεν ειμαι, της βαζω απλη βαλβολινη με ενα πινελακι. Μπορει να θελει πολυ πιο συχνα λαδωμα, αλλ αη αλυσιδα κραταει διπλασια χιλιομετρα!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #2 on: Δευτέρα 11 Ιούνιος 2007, 19:39:27 μμ


Οταν ειμαι στις καλες μου (ταξιδια και τετοια) της βαζω μπελ ρευ και εγω. Μια χαρα. Ουτε λερωνει, και νομιζω οτι την λιπαινει σωστα.

Οταν δεν ειμαι, της βαζω απλη βαλβολινη με ενα πινελακι. Μπορει να θελει πολυ πιο συχνα λαδωμα, αλλ αη αλυσιδα κραταει διπλασια χιλιομετρα!



Καί γώ τό ίδιο .. κάνω ουρανέ μου.    :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #3 on: Τρίτη 12 Ιούνιος 2007, 09:14:54 πμ
Οδοντοβουρτσούλα -βαλβολινούλα σε μικρό μπουκαλάκι φαρμακείου όλα στη σακουλίτσα
και..........    καλό ταξίδι.








Σε καλό μου με τα υποκοριστικά σήμερα. :goofy:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


axidous

  • Guest
Reply #4 on: Τρίτη 12 Ιούνιος 2007, 11:16:27 πμ
Αυτο το belray που το βρισκουμε ρε παιδια?? σε βενζιναδικα?? για πειτε που

φιλικα



Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #5 on: Τρίτη 12 Ιούνιος 2007, 11:18:55 πμ
Δεν είμαι σίγουρος οτι θα το βρεις σε βενζινάδικο. Εγώ το πήρα από τον Πέτσα εκεί που πήρα και το ΤΑ. Γενικά σε μαγαζιά που έχουν αξεσουάρ για ΜΟΤΟ θα το βρεις. Το καλό είναι οτι όταν πέφτει πάνω στην αλυσίδα είναι άσπρο κι όχι διάφανο και φαίνεται που έχει πέσει και που δεν έχει πέσει.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #6 on: Τρίτη 12 Ιούνιος 2007, 14:59:18 μμ

Καί γώ τό ίδιο .. κάνω ουρανέ μου.    :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:


  Εσύ κάνεις το ίδιο γιατί η μηχανή σου έχει άξονα και όχι αλυσίδα....Χεχεχεχεχε




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #7 on: Τρίτη 12 Ιούνιος 2007, 17:17:49 μμ
Εγω σε ενα μικρό (πολυ μικρό) μπουκαλάκι απο κολλίριο βάζω βαλβολίνη.
Και περνάω απο την εσωτερική πλευρά της αλυσίδας ενα μικρό στρώμα - σταγόνα
πάνω στα o-rings .Χρόνια τωρα... και ειναι οτι καλυτερο και οικονομικότερο έχω δοκιμάσει !
Επισης το μπουκαλάκι χωραει κάτω απο τη σέλα , ετσι το κουβαλω πάντα μαζί μου.

Το πινελάκι βάζει μεγάλη ποσοτητα.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #8 on: Τρίτη 12 Ιούνιος 2007, 17:42:52 μμ
Όσον αφορά spay αλυσίδας, από τα μέχρι τώρα που έχω δοκιμάσει (σε σύνολο καμμιά δεκαπενταριά), θεωρώ ως καλύτερα (για καλή λίπανση για μακροχόνιο διάστημα σε συνδυασμό με καθαρή πίσω ζάντα) τα εξής:

1) Το παλιό Belray (προηγούμενο μοντέλο)
2) To νέο Belray Superclean (αυτό χρησιμοποιώ)
3) Motul
4) Sonax

Όλα τα άλλα spray που έχω αγοράσει μέχρι τώρα, τα χρησιμοποιώ πια για λίπανση μεντεσέδων, πήρων, γκαραζόπορτας κλπ.

Η μέθοδος της βαλβολίνης με το κολύριο ... βγάζει μάτι, αλλά όντως έχει καλά αποτελέσματα.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


flwrina

  • Guest
Reply #9 on: Τρίτη 12 Ιούνιος 2007, 20:21:55 μμ
το beleray τελικα ειναι καλυτερο απο το castrol που εβαλα χθες γιατι εκεινο προκαλει καποιο θορυβο στην αλυσιδα. προς το παρον ξαναβαλα το beleray και σταματησε ο θορυβος. χρηστο για να τα λες τα παραπανω κατι περισσοτερο ξερεις. αυτο που δεν καταλαβα ομως ειναι γιατι η βαρβολινη κανει την πιο καλη δουλεια απο ολα τα αλλα??           



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #10 on: Τρίτη 12 Ιούνιος 2007, 23:44:05 μμ
Quote from: flwrina link=topic=1192.msg11647#msg11647 date=
.. αυτο που δεν καταλαβα ομως ειναι γιατι η βαρβολινη κανει την πιο καλη δουλεια απο ολα τα αλλα??           

Δεν είπα ότι κάνει την καλύτερη δουλειά από όλα τα άλλα. Απλώς ανέφερα (όπως και τα άλλα παιδιά) ότι έχει καλά αποτελέσματα. Και είναι μια πολύ οικονομική λύση.

Άσχετο: Ο Κωστάκης μας αν ποτέ ακούσει ότι και το σάλιο κάνει καλό στην αλυσίδα, να είστε σίγουροι ότι θα μας βάλει όλους να φτύνουμε (την αλυσίδα του)!
« Last Edit: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 00:22:07 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline joman

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 112
Reply #11 on: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 00:12:05 πμ

Ο Κωστάκης μας αν ποτέ ακούσει ότι και το σάλιο κάνει καλό στην αλυσίδα, να είστε σίγουροι ότι θα μας βάλει όλους να φτύνουμε (την αλυσίδα του)!

Για να μην του τη ματιάσουμε, ετσι;  :) :) :)


XL600V Transalp mod 1996
Έδρα Βρυξέλλες
Γιάννης Μανώλης (σημ. καμιά σχέση με βουλευτές ;)


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #12 on: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 02:11:03 πμ
Το bel ray το αγοραζω απο τον Λαμπριανιδη στην καλιροης η στον πειραια


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


axidous

  • Guest
Reply #13 on: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 07:59:59 πμ
Ευχαριστω Σωτηρη θα κοιταξω να πεταχτω να παρω
Ασε που μετα την Τζια η μηχανη ειναι μεσα στο χωμα
Θελει πλυσιμο αλλα λογου φορτου εργασιας δεν εχω προλαβει
Και χθες για ΣΥΜΟΦΕ ημουν και με εστειλαν αεροδρομιο για δουλεια και ειμαι χαλια

φιλικα
Υ.Γ. Βγηκα off - topic



Offline helias

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 209
Reply #14 on: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 08:25:40 πμ
Εμένα μου έδωσαν το Valvoline (white synthetic) , που κάνει ολόασπρη την αλυσίδα.
Στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν είναι καλό γιατί θέλει πολύ υψηλή θερμοκρασία για να λιπάνει σωστά.
Πράγματι όταν έβαλα τέτοιο σπρέι ήταν σαν να την έβαψα και έτσι παραμένει μέχρι σήμερα.
Μάλλον χρειάζεται κάτι πιο ψιλό να διεισδύει στην αλυσίδα και όχι να την επικαλύπτει.
Θα πάω να αγοράσω Βαλβολίνη και να την περνάω με πινελάκι..αλλά έχω δυο ερωτήσεις. ???
     1ο Πως καθαρίζω την αλυσίδα από τα προηγούμενα ;
και 2ο Κάθε πόσα χιλιόμετρα πρέπει να την περνάω με βαλβολίνη ;



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9899
Reply #15 on: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 08:34:04 πμ
1ο Πως καθαρίζω την αλυσίδα από τα προηγούμενα ;
και 2ο Κάθε πόσα χιλιόμετρα πρέπει να την περνάω με βαλβολίνη ;

Το καλύτερο καθαριστικό για την αλυσίδα και όχι μόνο, είναι το παραφινέλαιο. Θα το βρεις στα φαρμακεία, προσοχή όχι το φωτιστικό!!! Καθαρίζει τα πάντα και δεν κάνει ζημιά.

Η Βαλβολίνη φεύγει γρήγορα οπότε θέλει πιο συχνή λίπανση (το πολύ κάθε 200χλμ).


Παύλος Καρούμπης


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #16 on: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 09:10:51 πμ
 Ακριβώς όπως τα λέει ο Παύλος.
Με ένα πινελάκι απλωνεις και με πανί σκουπίζεις.
Μόλις γίνει γάλα ,κάνεις μια ΜΙΚΡΗ βόλτα να στεγνώσει και να πετάξει τυχόν υπολείμματα
και απλώνεις βαλβολίνη η σπρέυ.
Καθάρισμα θα τις κάνεις όποτε δείς ότι χρειάζεται ,εξαρτάται και από πού πηγαίνεις.(χώμα,λάσπες....)


Αυτά δεν είναι απλά πράματα.Ειναι ιεροτελεστίες.Χρειάζονται επίσης καφές ,τσιγάρα (για όσους καπνίζουν.),ραδιόφωνο και παλία ρούχα(ενδείκνυται αθλητικό φανελάκι και παλία βερμουδίτσα συνοδευόμενη απο την απαραίτητη σαγιονάρα.)
  Άντε καλή δύναμη. :coffee:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #17 on: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 10:04:19 πμ
Προσωπικά είμαι κάθετα αντίθετος με τον καθαρισμό της αλυσίδας.
Μονο αν έχει άμμο, μπορείς με λιγο νερό να την απομακρύνεις.
Το μονο καθάρισμα που κάνω στην αλυσίδα, ειναι μετά το πλύσιμο να σκουπίσω με ενα πανί τα νερά .

Ολες οι αλυσίδες (μας) ειναι oring , δηλαδή εχουν ενα ελαστικό δαχτυλίδι το οποίο ΣΦΡΑΓΙΖΕΙ το λιπαντικό που έχει απο το εργοστάσιο η αλυσίδα ανάμεσα στα κυλινδράκια και στους πύρους. Αυτο εμποδίζει να φύγει το λιπαντικό , αλλα και να διεισδύσει στο χωρο του λιπαντικού νερό-σκόνη κλπ (και προφανως και λάδι).
Πραγματικά αν το μηχανάκι ηταν με σφραγισμένη αλυσίδα (οπως τα προχωρημένα ΜΖ) η αλυσίδα δεν θα χρειαζόταν ποτέ λίπανση
(αντε μια-δυο φορές στη ζωή της). Αρα το λιπαντικό το βάζουμε, οχι για να πάει μέσα απο τα o-ring αλλά για να μειώσει τις
τριβές σε ολα τα άλλα σημεία και κυρίως στο σημείο επαφής της αλυσίδας με το γρανάζι.



 


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #18 on: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 10:09:37 πμ
Πραγματικά αν το μηχανάκι ηταν με σφραγισμένη αλυσίδα (οπως τα προχωρημένα ΜΖ) η αλυσίδα δεν θα χρειαζόταν ποτέ λίπανση
(αντε μια-δυο φορές στη ζωή της).
Μόνο η MZθρες? Και το Jawa την έχει κλειστή. Μην ξεχνιόμαστε...


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #19 on: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 11:31:53 πμ
Εντάξει ρε Κωνσταντίνε δεν είπαμε και να καθαρίζουμε κάθε 500χλμ.αλλά πόσο να φύγει με νερό (πίεση απαγορεύεται κάνει ζημιά στα oring) και σκούπισμα?
 Δεν διαφωνώ στο να μη το κάνει κάποιος αλλά ...<κάθετα αντίθετος>?

  Εγώ προσωπικά πάω τρείς φορές τη βδομάδα σε νταμάρι 5χλμ χώμα και με τον καιρό γίνεται ενα πράμα σαν λάσπη που το πανί δεν την παίρνει καλά.
Κακό δεν κάνει καλό κάνει άσε που δυναμώνει και ο έρως.(μπανάκια,τριψίματα,σκούπισμα ;))


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #20 on: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 13:50:29 μμ

Κακό δεν κάνει καλό κάνει άσε που δυναμώνει και ο έρως.(μπανάκια,τριψίματα,σκούπισμα ;))

χαχαχα... αμα ειναι ετσι ... χουφτωστη χουφτωστη


tranten

  • Guest
Reply #21 on: Τρίτη 24 Ιούλιος 2007, 19:25:34 μμ
bellray μαγκες.κορυφη,δεν λερωνει κ λειτουργει αθορυβα για πολλα χιλιομετρα.οτι αφορα την επαφη με χωμα πρωτα πλενουμε την μοτο κ τα αλυσιδογραναζα φυσικα,μετα βαζουμε καθαριστικο σπρευ(πηρα ενα το οποιο εκανε απιστευτη δουλεια καθαρισε κ τα υπλοιματα απο το ψαλιδι) κ τελος λιπαντικο.καλες οι λυσεις με παραφινελεα κ τηγανολαδα αλλα κρατανε λιγο.ασε που κανουν τον συνεπβατη λαδοποντικα..



Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #22 on: Δευτέρα 30 Ιούλιος 2007, 10:55:30 πμ
Συμφωνώ με Σώτο και Παύλο.
Το παραφινέλαιο το αγοράζουμε από φαρμακείο όπως λεει και ο Παύλος αλλά αγοράζουμε αυτό που είναι για ΜΑΣΑΖ !!!!!
Μην σας μπαίνουν ιδέες ...
ε και αν σας μπουν κάνει και για ... ΜΑΣΑΖ !!!!!!!!
Από spray μόνο Bel Ray και Motul.

Διαφωνώ με Κώστα γιατί το λαδάκι κρατά τα o rings φρέσκα για να μην σκάσουν από τις θερμοκρασίες και το λιπαντικό το βάζουμε για να μειώσει και τις τριβές στην επαφή της με τα γρανάζια και μάλιστα το βάζουμε όταν η αλυσίδα είναι λίγο ζεστή για να πάει σε όλη την διαστολή του μετάλου.
Απόδειξη αυτού είναι και η μείωση θορύβου μόλις την λαδώσεις.

Με όλα τα παραπάνω βγάζω πάνω από 60.000 χλμ με την αλυσίδα και τελικά την αλλάζω προληπτικά μιας και τότε μόλις έχει φτάσει τους ρεγουλατόρους στο κόκκινο.



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #23 on: Δευτέρα 30 Ιούλιος 2007, 12:31:23 μμ
 Το παραφινέλαιο το χρησιμοποιούμε για να καθαρίσουμε όχι να λιπάνουμε την αλυσίδα και χρησιμοποιούμε αυτό γιατί δεν πειράζει τα orings .
Υπόψιν ότι κάνει και για κλύσμα όπως και για μασάζ αλλά εδώ λέμε για καθάρισμα αλυσίδας.
 Όσοι κινούνται σε δρόμους με σκόνη και χώμα όπως εγώ πρέπει να την καθαρίζουν περιοδικά ,δε γίνεται διαφορετικά ανεξάρτητα από τι λιπαντικό βάζεις.
Μάλιστα όποτε χρησιμοποιώ σπρέυ τα πράγματα γίνονται χειρότερα γίνεται ένα πράμα σα μπετό γι αυτό κατέληξα στ βαλβολίνη ,σπρέυ βάζω στα ταξίδια μετά από καθάρισμα όμως.
« Last Edit: Δευτέρα 30 Ιούλιος 2007, 15:33:53 μμ by louros tana »


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #24 on: Δευτέρα 30 Ιούλιος 2007, 15:55:05 μμ
Διαφωνώ με Κώστα γιατί το λαδάκι κρατά τα o rings φρέσκα για να μην σκάσουν από τις θερμοκρασίες και το λιπαντικό το βάζουμε για να μειώσει και τις τριβές στην επαφή της με τα γρανάζια και μάλιστα το βάζουμε όταν η αλυσίδα είναι λίγο ζεστή για να πάει σε όλη την διαστολή του μετάλου.
Απόδειξη αυτού είναι και η μείωση θορύβου μόλις την λαδώσεις.

Με όλα τα παραπάνω βγάζω πάνω από 60.000 χλμ με την αλυσίδα και τελικά την αλλάζω προληπτικά μιας και τότε μόλις έχει φτάσει τους ρεγουλατόρους στο κόκκινο.

Κατα τη γνώμη μου , ο μονος λογος που ειναι καλο να λιπαινεις την αλυσίδα οταν ειναι ακόμα ζεστή , ειναι για να ειναι
λιιιιγο πιο λεπτόρευστο το λάδι οταν (αφου) πέσει . Η διαστολή ειναι της τάξης των μm και νομίζω ασήμαντη.