Hellas Transalp Forum

Υπερβολική κατανάλωση!!!

Alompar · 32018

Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #25 on: Δευτέρα 12 Απρίλιος 2010, 20:40:15 μμ
Πάντως με 160-170 χλμ/ώρα στην Αττική και το ΤΑ600 βγάζει περίπου 170 χλμ μέχρι να γυρίσει σε ρεζέρβα.
Όπως λέει ο Σώτος "καιει αν εισαι συνεχως με το γκαζι τερμα".

Η αναλογία αέρα/καυσίμου (AFR) των καρμπς στα ΤΑ600/650 δεν έχουν και την καλύτερη στοιχειομετρική απόδοση σε υψηλές στροφές. Το μίγμα είναι ιδιαίτερα πλούσιο για λόγους προστασίας του κινητήρα.
 
« Last Edit: Δευτέρα 12 Απρίλιος 2010, 20:43:38 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline andrewssj4

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Reply #26 on: Δευτέρα 12 Απρίλιος 2010, 20:48:56 μμ
Γιωργο προσεξε κατι...λεει οτι πηγαινε ταπα συνεχεια,ειναι δυνατον να στριβει το ΤΑ με 150-160?λεει οτι πηγε Δημητσανα,εκει δεν παιζουν τετοιες ταχυτητες.αντε να πηγε με οσα λεει μεχρι την Κορινθο,απο εκει κ περα ο δρομος εχει μεν 2 λωριδες αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι για ΤΑ με 150-160 χ/ωρα,ειδικα μετα την διασταυρωση για Αργος εχει αρκετες στροφες,ανοιχτες μεν αλλα οχι για τοσα με ΤΑ...


καλισπερα ξανα και ευχαριστω για την ανταπόκριση.φιλε μου βασικα με τοσα πηγαινα στην πλειοψηφια της αποστασησ..το οτι δεν εστριβα με 160 χλμ,δεν σημαινει κατι..οι στροφές μου παρεμεναν ιδιεσ(αφου κατεβαζα..).
οσο για το αν στριβει,εγω προσωπικα θεωρω οτι μπορεισ να ξυσεισ και city-sliders με το μιχανακι(το εχω κανει προσ σουνιο...)αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα..(δεν θελω να το παιξω "πιλοτοσ" με τιποτα καθωσ δεν με διακρινει τετοιου ειδουσ ανωριμοτητα,αλλα λογω εμπειριασ σε πιστα me gsxr600-1000-1300 και Ρ1.....ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΣΤΡΙΒΟΥΝ...
παντωσ θεωρω την καταναλωση ακραια,και σιγουρα θα προβω σε περαιτερω ελεγχο..δεν πιστευω πως σ ενα ταξιδιαρικο μιχανακι μπορω να δεχτω πωσ θα καψω περισσοτερο απ οτι καιει το starletακι ΚΠ60 2000κυβικων που εχω,η το usa μου!!!Ηλεοσ!! :'(



Offline andrewssj4

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Reply #27 on: Δευτέρα 12 Απρίλιος 2010, 20:53:21 μμ
ΜΟΤΟ τ.408 (Φεβρουάριος ή Μάρτιος 08). Τεστ ΤΑ700 & Σύγκριση σε κοινή βόλτα (Ν. Εύβοια) Με το ΤΑ 650. Στην επιστροφή στην εθνική τα σκίζανε με αποτέλεσμα να μετρήσουν καταναλώσεις της τάξης του 8,5 λ/100 χλμ για το 700 και 12,5 λ/100 χλμ για το 650.

αν ειχα διαβασει αυτο το συγκριτικο ασ πουμε δεν υπηρχε να παρω το μηχανακι.......!!!!!!!!!!!
δεν επαιρνα νταλικα καλυτερα!!! :2hysterical:
κριμα παντως,γιατι οδηγικα ειναι απιστευτο..και κανει και πολυ ωραιεσ σουζες..................... :-X



Offline Pezos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 579
Reply #28 on: Δευτέρα 12 Απρίλιος 2010, 21:08:50 μμ
Δηλαδή με λίγα λόγια, όσο αφορά το 650, μέχρι τα 120km/h και 5500 στροφές/λεπτό περίπου τα πράγματα είναι καλά.
Από εκεί και πάνω κλάφτα...



Offline dionysis

  • δεν ειμαι οδηγαρα λεμε!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 607
Reply #29 on: Δευτέρα 12 Απρίλιος 2010, 21:14:53 μμ
συγνωμη βρε παιδια για να καταλαβω
επειδη ειμαι νεος στο χωρο.
καιει τοσο πολυ το τ/α;
εμενα με μεικτο κυκλο...
δηλαδη βολτα σε παρνηθα,κινηση στο κεντρο κλπ
μεγιστο με γεματο ρεζερβουαρ εφτασε τα 250 χλμ.
νομιζω πως ειναι καλα;εσεις τι λετε;


παντα ορθιοι παντα ορθοι


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #30 on: Δευτέρα 12 Απρίλιος 2010, 21:19:01 μμ
Μαι χαρα ειναι. και εμενα τοσο μου καιει σε πολη και περιχωρα....

Αν βγεις εθνικη και πας σπασμενος, τοτε καιει.... δεν ειναι ψεκαστο, οποτε ....

Φυσικα δεν ειναι μηχανακι για να πηγαινεις με 150-160-170




Offline dionysis

  • δεν ειμαι οδηγαρα λεμε!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 607
Reply #31 on: Δευτέρα 12 Απρίλιος 2010, 21:22:43 μμ
Μαι χαρα ειναι. και εμενα τοσο μου καιει σε πολη και περιχωρα....

Αν βγεις εθνικη και πας σπασμενος, τοτε καιει.... δεν ειναι ψεκαστο, οποτε ....

Φυσικα δεν ειναι μηχανακι για να πηγαινεις με 150-160-170

 ευχαριστω γιατι προς στιγμην νομιζα οτι ηθελα την ε.κ.ο χορηγο... ;)


παντα ορθιοι παντα ορθοι


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #32 on: Δευτέρα 12 Απρίλιος 2010, 21:47:57 μμ
Μέχρι τις 5500 στροφές η κατανάλωση είναι εντάξει. Μετά τις 6000 αρχίζει η άνοδος! Από τις παρατεταμένες 7000 και πάνω η κατανάλωση είναι απλώς... ασύμφορη. Και μην ξεχνάμε ότι όταν πολυζορίζεται ένας (και σε απόδοση) μικρός κινητήρας μπορεί να κάψει περισότερο από έναν πολύ μεγαλύτερο που δεν ζορίζεται.

Από εμπειρία, τα ΤΑ600/650 έχουν σχεδιασθεί για να ταξιδεύουν καλύτερα και άνετα με ταχύτητες 110-140 χλμ/ώρα. Για μεγαλύτερες (παρατεταμένες) ταχύτητες απλώς αλλάζεις μηχανάκι.

Μια μακρύτερη τελική σχέση (πχ. μεγαλύτερο μπροστά γρανάζι ή μικρότερο πίσω) μειώνει τις στροφές σε υψηλές ταχύτητες και βελτιώνει την κατανάλωση. Κάνε ένα search και δες τα ανάλογα νήματα.
« Last Edit: Δευτέρα 12 Απρίλιος 2010, 21:56:50 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #33 on: Τρίτη 13 Απρίλιος 2010, 07:48:23 πμ
Quote
.....ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΣΤΡΙΒΟΥΝ...
Ολα στριβουν.....
.....αν τα στριψεις!Το θεμα ειναι πως στριβουν!!
Οταν πηρα το ΤΑ δοκιμασα να το στριψω στο Αρτεμισιο με 150-160? (με μαμα αναρτησεις και λαστιχα) και σιγουρα προστεθηκαν μερικες ασπρες τριχες στα ηδη ασπρα μου μαλια!!!
Quote
Κριμα παντως,γιατι οδηγικα ειναι απιστευτο..και κανει και πολυ ωραιεσ σουζες.....................
Επετρεψε μου να αμφιβαλω!
Λογω κατανομης του βαρους του ΟΤΑΝ σηκωθει μπορει να ειναι "λαμπαδα" αλλα βοσκει αριστερα-δεξια (μπρρρρρ!!)



Offline andrewssj4

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Reply #34 on: Τρίτη 13 Απρίλιος 2010, 22:06:41 μμ
file konkost θα διαφωνησω..εγω το μιχανακι το πιγαινω ταπα,και ισωσ και υπερβολικα χαλαρα(δεδομενου πωσ ι ελλειψη κινδυνου απο ενα μιχανακι εκκρεμει αλλουσ κινδυνουσ,βλ υπερεκτιμιση κλπ..),με μαμισια ολα(λαστιχα,αναρτισεισ,αυτοκολλιτα :P),
οσο για τισ σουζεσ,αν και ειναι εκνευριστικο να πρεπει να σικωνεσαι μονο με πρωτι(και με δευτερα μερικεσ φορεσ αλλα ΠΟΛΥ βαροσ γι αυτο!!!2-3 φορες και καταντασ να κανεισ παγκο 135 κιλα!!!),μ αρεσει,το θεωρω σταθερο(αν και δεν εχω φτασει μεχρι 3η στισ αλλαγεσ εβερ..),και γουσταρω να με χαζευουν οι τυποι με τα ΧΤ και τουσ δουκεσ!!!χαχαχαχαχα!!!
παντωσ σασ ευχαριστω για την ανταποκριση.παρολο που μου αρεσει τρελα το μιχανακι σαν αισθηση,αποφασισα να το δωσω και να παρω r1150gs.. :goofy:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #35 on: Τρίτη 13 Απρίλιος 2010, 22:28:09 μμ
Tο να πας την ΤΑ στα ορια ειναι μαζοχισμος , κατασκευαστηκε για αλλου ειδους οδηγηση.Αμα ομως θελετε ταχυτητα παρτε μια GSX-R1000 και πηγαινετε Βολο..... με 299 τελικη.
Σταλθηκε απο ενα φιλαρακι μου και επειδη εχει τρια μικρα παιδια αν ειναι αληθεια θα τον δειρω!!!!
<<Επειδή κανείς σας δεν θα ανέβαινε να τον πάω μια βολτίτσα μέχρι το βόλο για καφέ με τη μοτό μου, δείτε εκ του ασφαλούς από τη κάμερα πως είναι η ζωή στα 300 με GSX-R1000.>>
 



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #36 on: Τρίτη 13 Απρίλιος 2010, 22:53:38 μμ
Ο Rossi είναι μπροστά του? :2hysterical:


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline omega

  • Σιγα μην ειμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1024
Reply #37 on: Τρίτη 13 Απρίλιος 2010, 23:15:34 μμ
Σταλθηκε απο ενα φιλαρακι μου και επειδη εχει τρια μικρα παιδια αν ειναι αληθεια θα τον δειρω!!!!
 
Μην τον μαλωσεις.Ο δικος σου με τελευταια ταχυτητα τον αφηνε μπροστα τον αλλο με το "μαμουθ".Αν ηθελε...!!!
Ρωτα τον ποσο εκαψε.. :2hysterical:
« Last Edit: Τρίτη 13 Απρίλιος 2010, 23:17:58 μμ by omega »


Πέτα... ψηλά... μακριά... κι... ελεύθερα...


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #38 on: Τρίτη 13 Απρίλιος 2010, 23:32:54 μμ
Αν ειναι αυτος και δεν με δουλευει....Παντως οι ταχυτητες ειναι υψηλες θα ελεγα, 220χλμ σε στροφη.Ο φιλαρακος αναρωνει με δυο μηνες αδεια μετα απο πεσιμο,  οπου προσθεσε αλλες δυο λαμες στη συλλογη του , αυτη τη φορα στο αριστερο χερι οπου επαθε καταγμα. Μονη του εννοια το σπασμενο φεριγκ, αιντεεεεε και τα μυαλα στα καγκελα.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #39 on: Τρίτη 13 Απρίλιος 2010, 23:45:46 μμ
          Να προσθεσω και κατι ακομα, 10 παρα κατι λιτρα στα 100χλμ μου καταναλωνει το αυτ/το με διαδρομες 80% εντος πολης, και ειναι 1600 κυβικα.
        Τα 12-14 λιτρα στα 100χλμ για την ΤΑ ειναι υπερβολη ακομα και σε αυτες τις ταχυτητες.Πραγμα που σημαινει οτι η η μοτο δεν κατασκευαστηκε για τετοιες ταχυτητες, η ολες ''καινε'' οταν τις ζοριζεις. Την καταναλωση παντως επηρεαζουν δραματικα η κατασταση των  μπουζι και του φιλτρου αερα αυτο ειναι σιγουρο, αν εξαιρεσουμε την περιπτωση βλαβης η λανθασμενης ρυθμισης στα καρμπς.
         Με μια ''λογικη '' ταχυτητα 110-120 σε ανοιχτο δρομο ποσο καταναλωση εχει?



Offline omega

  • Σιγα μην ειμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1024
Reply #40 on: Τρίτη 13 Απρίλιος 2010, 23:52:32 μμ
Σιγουρα οχι πανω απο 6lt/100


Πέτα... ψηλά... μακριά... κι... ελεύθερα...


tranten

  • Guest
Reply #41 on: Τρίτη 13 Απρίλιος 2010, 23:58:03 μμ
          Να προσθεσω και κατι ακομα, 10 παρα κατι λιτρα στα 100χλμ μου καταναλωνει το αυτ/το με διαδρομες 80% εντος πολης, και ειναι 1600 κυβικα.
        Τα 12-14 λιτρα στα 100χλμ για την ΤΑ ειναι υπερβολη ακομα και σε αυτες τις ταχυτητες.Πραγμα που σημαινει οτι η η μοτο δεν κατασκευαστηκε για τετοιες ταχυτητες, η ολες ''καινε'' οταν τις ζοριζεις. Την καταναλωση παντως επηρεαζουν δραματικα η κατασταση των  μπουζι και του φιλτρου αερα αυτο ειναι σιγουρο, αν εξαιρεσουμε την περιπτωση βλαβης η λανθασμενης ρυθμισης στα καρμπς.
         Με μια ''λογικη '' ταχυτητα 110-120 σε ανοιχτο δρομο ποσο καταναλωση εχει?


6.5/100 km 280 περιπου χιλιομετρα



Offline omega

  • Σιγα μην ειμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1024
Reply #42 on: Τετάρτη 14 Απρίλιος 2010, 12:19:13 μμ

6.5/100 km 280 περιπου χιλιομετρα
Γιωργη δικιο εχεις.Πιστευα οτι ειναι λιγοτερο(λογαριαζα με το 600 αλλα κι εκει λαθος εκανα).Εδω ειναι που οι ψεκαστοι με 1000αρια και μη γελανε.
Σε ανοικτο δρομο τα 110-120 ειναι μεν λιγα αλλα μπορεις να αντιδρασεις σε κατι..
Ενα θεμα ειναι που ο καθε κουλος(ακομα και νταλικες,πουλμαν) σε περνανε με καθε ρισκο.Ενταξει σε ταχειας κυκλοφοριας με 2+ η 3+ λωριδες.Στα "ξεφραγα" τις Κορινθου-Πατρων?


Πέτα... ψηλά... μακριά... κι... ελεύθερα...


Offline dionysis

  • δεν ειμαι οδηγαρα λεμε!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 607
Reply #43 on: Τετάρτη 14 Απρίλιος 2010, 12:23:48 μμ
@ omega
εχεις δικιο ...παω αργα γιατι βιαζομαι
αλλωστε σε 2 ροδες ειμαστε συνεπως οι κινδυνοι ειναι περισσοτεροι
συγκριτικα με το ι.χ


παντα ορθιοι παντα ορθοι


Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #44 on: Τετάρτη 14 Απρίλιος 2010, 14:38:04 μμ
Πάντως δεν ξέρω τι λέτε αλλά το δικό μου ΤΑ650 σε ταξίδι Βελιγράδι - Ζάγκρεμπ (όσοι το έχουν κάνει ξέρουνε για την ατελείωτη βαρετή ευθεία ....)

με πολύ στύψιμο 150 - 165 χλμ/ω τα 200 χλμ τα έβγαζε με ένα ντεπόζιτο η βελόνα της βενζίνης φυσικά έφτανε κάτω από το κόκκινο, δηλαδή μαζί και με την ρεζέρβα   



tranten

  • Guest
Reply #45 on: Τετάρτη 14 Απρίλιος 2010, 14:41:20 μμ
Πάντως δεν ξέρω τι λέτε αλλά το δικό μου ΤΑ650 σε ταξίδι Βελιγράδι - Ζάγκρεμπ (όσοι το έχουν κάνει ξέρουνε για την ατελείωτη βαρετή ευθεία ....)

με πολύ στύψιμο 150 - 165 χλμ/ω τα 200 χλμ τα έβγαζε με ένα ντεπόζιτο η βελόνα της βενζίνης φυσικά έφτανε κάτω από το κόκκινο, δηλαδή μαζί και με την ρεζέρβα   


αυτο μπορει να οφειλεται κ στην ποιοτητα της βενζινης η οποια εξω ειναι ανωτερη κατα πολυ...
πχ περυσι στην Αυστρια εκανα τα 280 χιλ (που θεωρειται η αυτονομια του ΤΑ) με 16 λιτρα... :o ενω εδω θελω 18.. :P



Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #46 on: Τετάρτη 14 Απρίλιος 2010, 14:49:04 μμ

αυτο μπορει να οφειλεται κ στην ποιοτητα της βενζινης η οποια εξω ειναι ανωτερη κατα πολυ...
πχ περυσι στην Αυστρια εκανα τα 280 χιλ (που θεωρειται η αυτονομια του ΤΑ) με 16 λιτρα... :o ενω εδω θελω 18.. :P

στη Σερβία δεν νομίζω μύριζε παράξενα και το μηχανάκι ήταν γενικότερα πιο απρόθυμο.

Πάντως το γέμισμα γινόταν προσεκτικά ώστε να κερδίζουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αυτονομία 



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #47 on: Σάββατο 17 Απρίλιος 2010, 06:42:24 πμ
Εχω την εντύπωση ότι η βενζίνη σε κάποιες χώρες (όπως στην πρώην γιουγκοσλαβία)
Έχει λιγότερα οκτάνια.



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #48 on: Σάββατο 17 Απρίλιος 2010, 09:19:48 πμ
καιει τοσο πολυ το τ/α;

Για  να ειμαστε και λιγο δικαιοι με το ΤΑ, ολα τα οχηματα καινε περισσοτερο οταν ο κινητηρας τους λειτουργει πανω απο τις στροφες που ειναι η μεγιστη ροπη ή ιπποδυναμη. Απλα το ΤΑ ισως καιει λιγο παραπανω αναλογικα με τα υπολοιπα....




savvas

  • Guest
Reply #49 on: Σάββατο 17 Απρίλιος 2010, 10:07:49 πμ
Εχω την εντύπωση ότι η βενζίνη σε κάποιες χώρες (όπως στην πρώην γιουγκοσλαβία)
Έχει λιγότερα οκτάνια.

Δεν ισχύει αυτό, η αμόλυβδη βενζίνη στη Σερβία είναι 95RON και η προσωπική μου άποψη απο ταξιδιωτική εμπειρία, είναι πως η βενζίνη τους είναι ΠΟΛΥ ανώτερης ποιότητας απο την ελληνική.

Δες εδώ που έχει αναφερθεί παλαιότερα   http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=5417.120
« Last Edit: Σάββατο 17 Απρίλιος 2010, 10:09:54 πμ by savvas »