Τα ξαναγράφω:
Στην όλη ιστορία παίζουν ρόλο συνδυασμένα τρείς διακόπτες.
α) ο διακόπτης της μανέτας του συμπλέκτη που ενώνει τις επαφές του οταν συμπλεκτάρουμε.
Τίς επαφές του είναι εύκολο να τις δείς , πρόσεξε την παρακάτω φωτό:
είναι αυτές οι δύο μικρες πλακε επαφές που δείχνει το βέλος. Πλησίασε το αυτί σου κοντά και άκουσε τον ήχο του, πρέπει να κάνε ενα χαμηλό ''κλίκ'' οπως κάνει και ο διακόπτης της μανέτας του εμπρός φρένου, αν δεν το κάνει εχει κολήσει.
β) Ο διακόπτης της νεκράς που βρίσκεται εδώ:
λύνεις το καπάκι του εμπρός γραναζιού με τις δύο 7αρες βίδες μια πάνω και μια κάτω και τον βρίσκεις. Είναι εύκολο να καταλάβεις αν λειτουργεί σωστά.
Τραβάς το βίσμα του και με τον διακόπτη με το κλειδί ανοικτό ακουμπάς το βίσμα του σε ενα μεταλικό σημείο πχ σε μια κοντινή βίδα , αν εχεις νεκρά και τον ενώσεις όπως είπα το λαμπάκι της νεκράς θα ανάψει. Εάν το λαμπάκι δεν ανάψει τότε εχει αυτός ζημιά.
γ) Ο διακόπτης του σταντ, για αυτόν ξεβιδώνεις το αριστερό πλαινό πλαστικό καπάκι που είναι κάτω απο την σέλα και βλέπεις αυτό το πράσινο βίσμα με τα δύο καλώδια, ενα πράσινο και ενα πράσινο /λευκό.
Οταν το πλαινό σταντ είναι κάτω ο διακόπτης είναι ΟΝ, για να τον ελέγξεις τραβας το βίσμα και το βγάζεις.
Κατόπιν με ενα μικρό καλώδιο ενώνεις τους ακροδέκτες του βίσματος απο την μεριά της πλεξούδας , βασικά αν ο διακόπτης είναι κολημένος ανοικτός φαίνεται οτι το σταντ είναι μόνιμα κάτω, αρα τραβώντας το βίσμα θα είναι σαν να ανέβασες το σταντ .
Ετσι ελέγχεις τους τρείς διακόπτες, ακόμα για τον διακόπτη του συμπλέκτη μπορείς να ενώσεις τα δύο φισάκια απο την μεριά της πλεξούδας με ενα καλώδιο ωστε να δείς πώς αντιδρά το λαμπάκι.