Hellas Transalp Forum

Νέο Fazer...

επισκέπτης · 12242

Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #25 on: Πέμπτη 11 Σεπτέμβριος 2008, 14:35:21 μμ
Ενα άλλο μηχανάκι είναι το Blackbird 1100, ιδίως για μεγαλόσωμους αναβάτες με μακριά χέρια. Το σήκωμα του τιμονιού σ'αυτό επιβάλεται (κόστος 110 λίρες Αγγλίας) όπως και η τοποθέτηση μιας ψηλότερης double-bubble ζελατίνας (άντε και ένα σετ σκληρότερα ελατήρια με 10άρι λάδι μπροστά). Το μόνο πρόβλημα είναι ότι ο/η συνεπιβάτης έχει λίγο περισσότερο διπλωμένα πόδια, άρα δεν κάνει για ψηλόσωμους συνεπιβάτες. Το άλλο πρόβλημα είναι οτι το παίρνουν και πολλοί κάγκουρες αλλά μπορεί να βρεθεί μεταχειρισμένο με τουριστική κυρίως χρήση. Και έχει όση δύναμη μπορεί να ζητήσει κανείς ...and then some  ;) ;D


" the PouroDuro spirit "


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #26 on: Πέμπτη 11 Σεπτέμβριος 2008, 14:38:23 μμ
Αυτό ναι...είναι μια λύση.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #27 on: Πέμπτη 11 Σεπτέμβριος 2008, 14:52:22 μμ
Όμορφο δεν λέω...αλλά γιατί ρε Yamaha βγάζεις ένα περίπου R6 και δεν το κάνεις σπορτ τουρινγκ;

Δεν κατάλαβα αυτήν την κίνηση.

Κρίμα γιατί ένα all rounder άρχισε να εξειδικεύεται σε μια κατηγορία εξ ορισμού δύσκολη...το έκανε και η Honda κάποτε όταν απο το "τα κάνω όλα και συμφέρω" CBR 600F το γύρισε σε SS και οι πωλήσεις πήραν την κάτω βόλτα...

Εσείς τι λέτε;

600άρι μηχανάκι με το μεγαλύτερο μέρος της ισχύος πάνω απο τις 10000 στροφές είναι δύσκολο να γίνει sport touring. Η Yamaha άρχισε αυτή την "σπορτιβοποίηση" του Fazer με το τωρινό 600άρι τα οποίο είναι αρκετά πιο focused απο το προηγούμενο Fazer 600 της πρώτης γενιάς, το οποίο ήτανε απο τα πιο πολυχρηστικά μηχανάκια - άσχετα αν στην Ελλάδα δεν πούλησε λογω της εμμονής του Ελληνα με τα on-off... Το τωρινό 600άρι δεν είναι και φοβερά άνετο μηχανάκι για διπλά ταξίδια. Το καινούργιο τουλάχιστο δεν κρυβεται πίσω απ'το δάχτυλό του και είναι και πολύ όμορφο  :)

Αλλά ακόμη χειρότερο είναι το τωρινό 1000άρι το οποίο έγινε roadster, ενώ το προηγούμενο ήτανε φανταστικά πολυχρηστικό μηχανάκι, με μόνες απαιτούμενες προσθήκες μια ψηλότερη ζελατίνα και ένα καλύτερο πίσω αμορτισέρ. Και είχε και δύναμη/ροπή για χαμόγελα μέχρι τ'αυτιά  ;D
« Last Edit: Πέμπτη 11 Σεπτέμβριος 2008, 15:24:53 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #28 on: Παρασκευή 12 Σεπτέμβριος 2008, 18:41:40 μμ
Να και το Diversion...





τρώγεται κάπως...

και σε κοκκινάκι...

« Last Edit: Παρασκευή 12 Σεπτέμβριος 2008, 18:53:06 μμ by DRAKE RAMORE »



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #29 on: Παρασκευή 12 Σεπτέμβριος 2008, 19:27:38 μμ
Τί τα ψάχνεις και τα κοιτάς αυτά?
Αφού θα έχεις γκρίνια από συνεπιβάτη (λόγω θέσης). Αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και να κυκλοφορείς διπλός (με χαμόγελα και χωρίς γκρίνια) πάρε ένα που η θέση συνεπιβάτη είναι καλύτερη από του οδηγού. Αλλιώς, κοίτα για κανένα ss για τις δικές σου βόλτες/ανάγκες και μόνο.

« Last Edit: Παρασκευή 12 Σεπτέμβριος 2008, 19:30:41 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #30 on: Παρασκευή 12 Σεπτέμβριος 2008, 19:51:03 μμ
Ναι...αλλά όχι ακριβώς.

Το πρόβλημα της Άννας στο ΤΑ είναι οτι το ύψος των μαρσπιέ είναι πολύ κάτω σε σχέση με το καθισμά της.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργεί το πόδι της ορθή γωνία (ίσως και λίγο πιο ανοικτή απο 90 μοίρες) και να μουδιάζει μετα απο λίγο...

Σε μοτοσυκλέτες τύπου street τα πόδια της (λόγο της θέσης των μαρσπιέ) δημιουργεί το πόδι της κλειστή γωνία , και βολεύεται καλύτερα.

Σ.σ Ψάχνω να βρώ πατέντα να ανεβάσω τα μαρσπιέ στο ΤΑ για να ακολουθεί...

Υ.Γ Χαμόγελα είχα Χρήστο πριν πάρω το ΤΑ...τώρα μόνο γκρίνια :(...μόλις είδε το Diversion γυάλισε το μάτι της "αυτό μοιάζει σαν το fazer μας"...ενώ για το ΤΑ ποτέ δεν είπε "μας".

Υ.Γ 2 SS;....μισώ τα κλιπ ον.Street και πάλι street.



Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #31 on: Παρασκευή 12 Σεπτέμβριος 2008, 20:40:01 μμ
Υ.Γ Χαμόγελα είχα Χρήστο πριν πάρω το ΤΑ...τώρα μόνο γκρίνια :(...μόλις είδε το Diversion γυάλισε το μάτι της "αυτό μοιάζει σαν το fazer μας"...ενώ για το ΤΑ ποτέ δεν είπε "μας".

Τυχερέ! Εμένα όταν μου είχε πει "η μηχανή μας" μου γυάλισε το μάτι. "Δεν υπάρχει μηχανή μας" της λέω, "αυτή είναι η μηχανή μου"!



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #32 on: Σάββατο 13 Σεπτέμβριος 2008, 07:06:41 πμ
Ε τότε Απόστολε την έχεις έτοιμη τη λύση.
Ας ανέβει σε μερικά μοντέλα να δεί ποιο της αρέσει και σε ποιο κάθεται καλύτερα. Έτσι θα είναι και σαν δική της η επιλογή. Μετά δεν θα έχει λόγο να εκφρασθεί αρνητικά ή να μην ακολουθεί. Εκτός και σκοπεύεις να κινείσαι μονός οπότε αποφασίζεις μόνο εσύ.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #33 on: Κυριακή 28 Σεπτέμβριος 2008, 21:50:36 μμ
Να και πρώτη διαφήμιση  του Diversion:




Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #34 on: Δευτέρα 29 Σεπτέμβριος 2008, 10:34:00 πμ
Ένα χιλιάρικο κάτω το TDM .
Με 8.450 παίρνεις μηχανάρα και καινούριο μάλιστα,γύρω στα 9 με abs.


Kρίμα σε όσους έχουν και θέλουν να τ αλλάξουν ένα τάληρο θα φτάσει το 900,



ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #35 on: Δευτέρα 20 Οκτώβριος 2008, 12:42:41 μμ
Πολύ όμορφη είναι , ιδίως η πρώτη φώτο στο λευκό με μαύρο είναι φοβερή .

Το θέμα είναι οτι την έχει κάνει πολύ σαν ss , και οι χώροι του φαίνονται ακόμα πιο περιορισμένοι , άρα θα συμφωνήσω σε αυτά που γράψατε πιο πάνω.. Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι οτι το fazer ποτέ δεν ήτανε φιλικό στον συνεπιβάτη (για γυναίκα συνεπιβάτη δεν ξέρω, αλλά αρσενικό πάνω απο 1.78 δεν την πάλευε ) πάντα το είχε αυτό το πρόβλημα, και απο οτι φαίνεται θα συνεχίσει να το έχει !! 


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #36 on: Δευτέρα 20 Οκτώβριος 2008, 13:35:59 μμ
μα καλά αναζητείτε τη λύση για τον αρκούδο (σόρυ αρκούδε) και δεν έχετε αναφέρει το Varadero. Αυτη είναι η λύση για το παιδί... καλη και δοκιμασμένη.

Τα άσχετε θα αφαιρεθούν σύντομα... εδω μιλάμε για το fazer Μόνο
 


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #37 on: Δευτέρα 20 Οκτώβριος 2008, 13:41:20 μμ
...μια που θα αφαιρεθούν τα άσχετα..

Δυστυχώς απο τα τελευταία test ride και αν εξαιρέσω το fjr 1300 που κινείται σε άλλη κατηγορία έχεις δίκιο...

Μόνο το βάρα προσφέρει αυτά που ψάχνω (έστω και με υποχωρήσεις) ,και με αξιοπιστία ως μηχανικό σύνολο....



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #38 on: Δευτέρα 20 Οκτώβριος 2008, 13:45:44 μμ
μα καλά αναζητείτε τη λύση για τον αρκούδο (σόρυ αρκούδε) και δεν έχετε αναφέρει το Varadero. Αυτη είναι η λύση για το παιδί... καλη και δοκιμασμένη.

Τα άσχετε θα αφαιρεθούν σύντομα... εδω μιλάμε για το fazer Μόνο
 
Συμφωνώ..
Varadero = σταθερή αξία για διάφορες χρήσεις…---



Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..