Εχω ήδη ξεκινήσει να χρησιμοποιώ πολύ περισσότερο το μπροστινό. Είναι λογικό, οτι όταν φρενάρεις, το βάρος λόγω της αδράνειας μεταφέρεται μπροστά, οπότε εκεί φέρνει το φρένο αποτέλεσμα. Μην ξεχνάτε οτι μέχρι πριν λίγους μήνες οδηγούσα βέσπα. Εκεί τα πράγματα ήταν διαφορετικά καθότι ο κινητήρας της ήταν δίπλα από τον πίσω τροχό, άρα το κέντρο βάρους ήταν πολύ πίσω. Θα το συνηθίσω όμως.
Στα του σέρβις τώρα.
Χρεώθηκα τα εξής:
3 λίτρα λάδι Fuchs Silicolene Super4 Ημισυνθετικό 20W50, με 11,50 το λίτρο σύνολο μετά την έκπτωση 28,99
Φίλτρο λαδιού αξίας 7,50 ευρώ σύνολο μετά την έκπτωση 6,30
Τακάκια πίσω XL αξίας 40 ευρώ σύνολο μετά την έκπτωση 33,61
Εργασία αξίας 47,60 ευρώ σύνολο μετά την έκπτωση 40,00
Οι παραπάνω τιμές είναι χωρίς ΦΠΑ. Εύκολα παρατηρεί κάποιος οτι η έκπτωση ισούται με το ΦΠΑ 19%
Ετσι για το πρώτο σέρβις της καλής μου των 6000χλμ, μαζί με αλλαγή στα πίσω τακάκια πλήρωσα 130 ευρώ.
Παραλαμβάνοντας τη μηχανή ζήτησα και πήρα μισό λίτρο λάδι, έτσι για να έχω να συμπληρώνω. Μέχρι τώρα δεν έχει κάψει ούτε σταγόνα, αλλά αφού με είχαν χρεώσει 3 λίτρα κι έβαλαν 2,4 γιατί να τους τα χαρίσω?
Τη μηχανή την πήρα σχεδόν πλυμένη, πάντως πολύ καθαρή. Η αλυσίδα ήταν φρεσκολαδωμένη.
Ο μηχανικός (?) μου είπε οτι είναι συνηθισμένο σε ΤΑ να αλλάζονται τα τακάκια στα 6000χλμ.
Αυτά. Περιμένω σχόλιά σας, αν και πιστεύω οτι πλέον δεν θα ξαναπατήσω εκεί.