Σίγουρα Ημισυνθετικό, καθώς ο κινητήρας είναι σε διαδικασία στρωσίματος αφενός, αφετέρου δεν νομίζω για τέτοια μοτοσικλέτα να τα ακουμπάμε σε πλήρως συνθετικά.
Αν ήταν έτσι, τότε αν παίρναμε το ΧΧ, τι θα βάζαμε; Ειδικής Παραγγελίας;
Όσον αφορά τον τύπο (15-50) μάλλον είναι σωστός.
Εγώ στα 1000 χλμ. έβαλα της Agip και τώρα 2 αλλαγές τα Ιpone. Μέχρι τώρα δεν είδα κάτι που να με ανησυχεί. Ούτε παρατήρησα αισθητή κατανάλωση λαδιού. (11500Κ)
Από την εμπειρία μου γνωρίζω ότι μετράει ο τύπος περισσότερο από την μάρκα, αν και μπορείς από μάρκα σε μάρκα να διαπιστώσεις διαφορετική συμπεριφορά στο κιβώτιο. Π.χ. Σε πρώην Funduro που είχα, όταν έβαλλα Putoline είδα φοβερή διαφορά και στο κιβώτιο και στον τρόπο που δούλευε η μηχανή.
Πάντως, αν δεν κάνω λάθος, όλες οι συζητήσεις περί λαδιού καταλήγουν στο απλό συμπέρασμα : Μην καθυστερείτε πολύ τις αλλαγές λαδιού. Όχι υπερβολές (2000 Κ), αλλά όχι και να περιμένουμε τα 12000Κ που θα γίνει το σέρβις σύμφωνα με το βιβλιαράκι της Honda.
Αφορμής δοθείσης από το ερώτημά σου, θα ανεβάσω θέμα σχετικά με την ποσότητα του λαδιού στο κάρτερ, κάτι που θεωρώ σημαντικό, γιατί υποψιάζομαι ότι ο καθένας βάζει όσο θέλει με αποτέλεσμα το κάρτερ να έχει περισσότερο λάδι από αυτό που συνιστά η Honda.
Χαιρετίσματα στην ωραία Δράμα.