Hellas Transalp Forum

Αλλαγή λαδιού στα 1000 χλμ

ΝΙΚΟΣ · 4440

Offline ΝΙΚΟΣ

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 2
on: Σάββατο 04 Αύγουστος 2007, 17:42:05 μμ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΜΕ ΛΕΝΕ ΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΝΩ ΔΡΑΜΑ.
ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΙΑ TRANZALP XL650V ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ SERVISE 1000 ΧΛΜ. Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΒΑΛΕ ΛΑΔΙΑ
MOTOREX 15-50 ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ HONDA ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 500CC NA ΒΑΖΟΥΜΕ
AGIP 10-60 ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ.
« Last Edit: Σάββατο 07 Φεβρουάριος 2009, 10:00:26 πμ by Chris_de_Ze »



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #1 on: Σάββατο 04 Αύγουστος 2007, 20:53:45 μμ
  Κατά σύμπτωση, σήμερα μιλούσα με το μηχανικό μου γι' αυτό το θέμα (10-60). Μου είπε ότι έχουν σημειωθεί περιστατικά πελατών του, όπου πολλά μηχανάκια δεν δούλευαν σωστά με 10-60, και έχει λογική βάση αφού υπάρχει κάτι που λέγεται υδροδυναμική αντίσταση. Με απλά λόγια, πόση αντίσταση εξασκεί ένα υγρό ανάλογα με το πάχος του (ιξώδες).
  Κι εγώ προσωπικά, αν με ρωτήσεις, θεωρώ κάπως υπερβολικό αυτό το 60. Δεν είμαστε στη Σαχάρα! Η ίδια η Honda, άλλωστε, συνιστά 10-40.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #2 on: Δευτέρα 06 Αύγουστος 2007, 09:33:39 πμ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΜΕ ΛΕΝΕ ΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΝΩ ΔΡΑΜΑ.
ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΙΑ TRANZALP XL650V ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ SERVISE 1000 ΧΛΜ. Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΒΑΛΕ ΛΑΔΙΑ
MOTOREX 15-50 ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ HONDA ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 500CC NA ΒΑΖΟΥΜΕ
AGIP 10-60 ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ.

Μιά χαρά.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #3 on: Δευτέρα 06 Αύγουστος 2007, 10:00:01 πμ
Σίγουρα Ημισυνθετικό, καθώς ο κινητήρας είναι σε διαδικασία στρωσίματος αφενός, αφετέρου δεν νομίζω για τέτοια μοτοσικλέτα να τα ακουμπάμε σε πλήρως συνθετικά.
Αν ήταν έτσι, τότε αν παίρναμε το ΧΧ, τι θα βάζαμε; Ειδικής Παραγγελίας;

Όσον αφορά τον τύπο (15-50) μάλλον είναι σωστός.
Εγώ στα 1000 χλμ. έβαλα της Agip και τώρα 2 αλλαγές τα Ιpone. Μέχρι τώρα δεν είδα κάτι που να με ανησυχεί. Ούτε παρατήρησα αισθητή κατανάλωση λαδιού. (11500Κ)

Από την εμπειρία μου γνωρίζω ότι μετράει ο τύπος περισσότερο από την μάρκα, αν και μπορείς από μάρκα σε μάρκα να διαπιστώσεις διαφορετική συμπεριφορά στο κιβώτιο. Π.χ. Σε πρώην Funduro που είχα, όταν έβαλλα Putoline είδα φοβερή διαφορά και στο κιβώτιο και στον τρόπο που δούλευε η μηχανή.

Πάντως, αν δεν κάνω λάθος, όλες οι συζητήσεις περί λαδιού καταλήγουν στο απλό συμπέρασμα : Μην καθυστερείτε πολύ τις αλλαγές λαδιού. Όχι υπερβολές (2000 Κ), αλλά όχι και να περιμένουμε τα 12000Κ που θα γίνει το σέρβις σύμφωνα με το βιβλιαράκι της Honda.

Αφορμής δοθείσης από το ερώτημά σου, θα ανεβάσω θέμα σχετικά με την ποσότητα του λαδιού στο κάρτερ, κάτι που θεωρώ σημαντικό, γιατί υποψιάζομαι ότι ο καθένας βάζει όσο θέλει με αποτέλεσμα το κάρτερ να έχει περισσότερο λάδι από αυτό που συνιστά η Honda.

Χαιρετίσματα στην ωραία Δράμα.     


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Τάκης

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 341
Reply #4 on: Δευτέρα 06 Αύγουστος 2007, 13:45:37 μμ
Καλωςήρθες Νίκο και καλά χιλιόμετρα.  Έχω καταγωγή από Καβάλα και έρχομαι τουλάχιστον 2 φορές το χρόνο.  Τι κάνουν τα μέρη μας;;


Ταρρός Ιγνάτιος, Πετρούπολη, Αθήνα
XLV 650, 08/2005 Μαύρο


Offline jkoyr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 502
  • There is no replacement for displacement
Reply #5 on: Δευτέρα 06 Αύγουστος 2007, 14:03:27 μμ
Προσωπικά το 10W40 πιστεύω πως δεν χρειάζεται για τις κλιματικές συνθήκες της Ελλάδας (εκτός ίσως από τη Βόρεια Ελλάδα ). Το 15W50 είναι ιδανικό . Το συνθετικό (για την περίπτωσή μας) απλά προσφέρει αυξημένη χιλιομετρική αντοχή στη χρήση (πχ 10000 χλμ αντί για 6000) .
Προσοχή ! υπάρχουν συνθετικά με αντιτριβικά πρόσθετα (πχ μολυβδένιο) που δεν κάνουν για χρήση σε μοτοσυκλέτες διότι είναι ακατάλληλα για τους υγρούς πολύδισκους συμπλέκτες μας .


We are the Pilgrims master
we shall go always a little further
it may be beyond the last blue mountain
barred with snow,
Across that angry or that glimmering sea