Αυτό το αργησε δεν το καταλαβαίνω,
Δλδ τι ανεβηκε γρήγορα?
Εννοώ ότι βάζοντας τις μύτες του πολύμετρου στους πόλους.. Αυτό ξεκίναγε από τα 0 vοlτ και ανέβηκε μέχρι τα 12,8 σε διάστημα περίπου 8 δευτερολέπτων.!
Υποψιαστηκα ότι έφταιγε η βρομιά στους πόλους και γι αυτό τους έβγαλα και τους καθαρισα..
Ενώ Σήμερα όταν έκανα την πρώτη μέτρηση.. Το πολύμετρο ξεκίνησε από τα 5V και έφτασε στα 12,8 μέσα σε 2 δευτερόλεπτα..
6V? η δική μου στην δεύτερη μιζιά κατεβαίνει το πολύ στα 9V.
Έκανε βουτιά και εννοείται ότι δεν πήρε μπροστά..
Με ανησυχεί αυτό
<<Ανοιχτα φώτα Στο ρελαντί 12,7 και με γκάζι 13,2..(λιγότερα απ όταν ήταν κρύα)>> σημαίνει οτι η μπαταρία δεν φορτίζει σωστά η εχει πρόβλημα και ζορίζει τον ανορθωτή.
Εκεί ακριβώς υποψιαστηκα βλάβη στον ανορθωτη..
Και Χθες ζεστάθηκε γρήγορα..
Όμως σήμερα ενώ στην αρχή (όταν πήρε μπροστά) οι μετρήσεις ήταν πολύ καλές..
Μετά από βόλτα οι μετρήσεις έπεσαν! Και δεν μπορούσα να τον πιάσω για πολύ, από το καψημο
Σβήνω για 5 λεπτά και παίρνει μπρος κανονικά..
Κάνω 500 μέτρα.. Σβήνω.. Και δεν ξαναπαίρνει.!
Μια σίγουρη μέθοδος να την ελέγξεις είναι να μετρήσεις ρεύμα , δλδ να παρεμβάλεις ενα αμπερόμετρο αυτ/του με + - ενδείξεις δλδ αναμεσα στον ακροδέκτη του θετικού πόλου και τον πόλο της μπαταρίας.
Να παρεμβαλω το αμπερομετρο και να πατήσω μίζα..?
Το δικό μου πολυμετρο λέει μέχρι 10Α Ανώτερο όριο...
Για εμένα είναι κλασική περίπτωση κομένου πόλου.
Η μπαταρία δείχνει σωστή στις μετρήσεις αλλά μόλις ζητηθεί φορτίο ... απλά δεν ...
Ο Κομμένος πόλος δίνει ρεύμα?
Η εννοείς ότι έχει κοπεί αλλά εφαπτεται?