Hellas Transalp Forum

Battery Thread - Προβλήματα με τη μπαταρία

transalp98 · 363664

Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #425 on: Πέμπτη 30 Αύγουστος 2012, 19:48:09 μμ
Καλησπερα,
έχω το εξής πρόβλημα, η μπαταρία έχει εξαντληθεί λόγω ακινησίας μετά από ατύχημα. Από μόνο του θα αντιμετωπιζόταν απλά με λίγο σπρώξιμο, δυστυχώς όμως το ντεπόζιτο, όπως και το καρμπ είναι εντελώς άδεια και στεγνά, οπότε το καρμπ δεν τραβάει βενζίνη αφού δεν μπορώ να δώσω μιζιά λόγω μπαταρίας. Αν δώσω ρεύμα με καλώδια από διπλανό αυτοκίνητο θα μπορέσω να τη βάλω μπροστά, ή πρέπει να βγάλω τη μπαταρία να την πάω για φόρτιση;




Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #426 on: Πέμπτη 30 Αύγουστος 2012, 22:27:36 μμ
Δωσε, θα παρει.


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #427 on: Παρασκευή 31 Αύγουστος 2012, 08:51:06 πμ
Καλημέρα,
ευχαριστώ πολύ.




Offline Doctor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 636
Reply #428 on: Τρίτη 04 Σεπτέμβριος 2012, 11:00:44 πμ
Η  μπαταρία(yuasa) παρέδωσε ψυχή ύστερα από σχεδόν 3 χρόνια (ΤΑ 700ABS), τώρα τι? δίνω τα 130€ (YTZ14S γνήσια Honda Japan) ή υπάρχει κάποια άλλη επιλογή?



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #429 on: Τρίτη 04 Σεπτέμβριος 2012, 11:08:33 πμ
Λίγο νωρίς το παρέδωσε το πνεύμα της. Η δικιά μου βρίσκεται ήδη στο 6ο χρόνο
και άν την αλλάξω θα βάλω μάλλον πιο φθηνή γιατί το μυστικό της μακροζωίας είνάι η συνεχής χρήση της μηχανής ή τουλάχιστον η αποφυχή παρατεταμένης ακινησίας της



Offline Doctor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 636
Reply #430 on: Τρίτη 04 Σεπτέμβριος 2012, 12:19:06 μμ
αν αναλογιστείς ότι τα χιλιόμετρα που κάνω καθημερινά ειναι max 20 ,καμια φορα 60 (1ή 2 φορές τον μήνα), άντε και κάνα ταξιδάκι 1-2 φορές το χρόνο,είχε μείνει και για κανένα δίμηνο ακίνητη λόγω υγείας . Εεε τι να κάνει κι αυτό το νησί δεν μεγαλώνει  :2hysterical: :2hysterical:

Βρήκα στον Κυριαζή http://www.kiriazisbatteries.gr/view_cat.php?cat_id=1010
1)Yuasa YTZ14S
   - Μπαταρία yuasa
   - Μπαταρία μοτο - gel
   - Made in ROC
     64.00 €

2)Yuasa YTZ14S

   - Μπαταρία yuasa
   - Μπαταρία μοτο - gel
   - Made in TAIWAN
     80.00 €

3)Yuasa YTZ14S

   - Μπαταρία yuasa
   - Μπαταρία μοτο - gel
   - Made in Japan
     130.00 €

Τιιιιί προτείνεται?
« Last Edit: Τρίτη 04 Σεπτέμβριος 2012, 12:29:37 μμ by Doctor »



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #431 on: Τρίτη 04 Σεπτέμβριος 2012, 20:12:58 μμ
αν αναλογιστείς ότι τα χιλιόμετρα που κάνω καθημερινά ειναι max 20 ,καμια φορα 60 (1ή 2 φορές τον μήνα), άντε και κάνα ταξιδάκι 1-2 φορές το χρόνο,είχε μείνει και για κανένα δίμηνο ακίνητη λόγω υγείας . Εεε τι να κάνει κι αυτό το νησί δεν μεγαλώνει  :2hysterical: :2hysterical:

Βρήκα στον Κυριαζή http://www.kiriazisbatteries.gr/view_cat.php?cat_id=1010
1)Yuasa YTZ14S
   - Μπαταρία yuasa
   - Μπαταρία μοτο - gel
   - Made in ROC
     64.00 €

2)Yuasa YTZ14S

   - Μπαταρία yuasa
   - Μπαταρία μοτο - gel
   - Made in TAIWAN
     80.00 €

3)Yuasa YTZ14S

   - Μπαταρία yuasa
   - Μπαταρία μοτο - gel
   - Made in Japan
     130.00 €

Τιιιιί προτείνεται?


το πρωι θα σου πω


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Talinos

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 316
Reply #432 on: Δευτέρα 08 Οκτώβριος 2012, 23:02:44 μμ
αν αναλογιστείς ότι τα χιλιόμετρα που κάνω καθημερινά ειναι max 20 ,καμια φορα 60 (1ή 2 φορές τον μήνα), άντε και κάνα ταξιδάκι 1-2 φορές το χρόνο,είχε μείνει και για κανένα δίμηνο ακίνητη λόγω υγείας . Εεε τι να κάνει κι αυτό το νησί δεν μεγαλώνει  :2hysterical: :2hysterical:

Βρήκα στον Κυριαζή http://www.kiriazisbatteries.gr/view_cat.php?cat_id=1010
1)Yuasa YTZ14S
   - Μπαταρία yuasa
   - Μπαταρία μοτο - gel
   - Made in ROC
     64.00 €

2)Yuasa YTZ14S

   - Μπαταρία yuasa
   - Μπαταρία μοτο - gel
   - Made in TAIWAN
     80.00 €

3)Yuasa YTZ14S

   - Μπαταρία yuasa
   - Μπαταρία μοτο - gel
   - Made in Japan
     130.00 €

Τιιιιί προτείνεται?

Αν και το θέμα είναι λίγο παλιό ήθελα να πω το εξής. Οι δύο πρώτες παραπλανητικά αναφέρονται απο το κατάστημα ως GEL. Στην πραγματικότητα είναι υγρών κλειστού τύπου, MF.
Gel, είναι μόνο η τρίτη μπαταρία απο αυτές που αναφέρεις.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9817
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #433 on: Τρίτη 09 Οκτώβριος 2012, 19:43:31 μμ
Στην πραγματικότητα είναι υγρών κλειστού τύπου, MF.
Gel, είναι μόνο η τρίτη μπαταρία απο αυτές που αναφέρεις.

Και πώς το καταλαβαίνουμε αυτό?



Offline Talinos

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 316
Reply #434 on: Τρίτη 09 Οκτώβριος 2012, 22:50:49 μμ
Θα πρέπει ρητά η μπαταρία να αναφέρεται απο τον κατασκευστή σαν GEL.
Για την πληροφορία, η yuasa μπαταρίες GEL φτιάχνει μόνο made in Japan. Οι made in Taiwan και made in China είναι απλά υγρών κλειστού τύπου.
Ρίξε μια ματιά και εδώ http://www.automoto-eshop.gr/yuasa-maintenance-free-ytz14s-bs.html



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9817
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #435 on: Τετάρτη 10 Οκτώβριος 2012, 17:39:07 μμ
Πολύ καλή η ενημέρωση, ευχαριστώ.
Αν δεν κάνω λάθος οι τύπου Gel είναι κατα κάτι καλύτερες σε απόδωση φορτίου απο τις άλλες.



Offline Talinos

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 316
Reply #436 on: Τετάρτη 10 Οκτώβριος 2012, 19:52:46 μμ
Για να είμαι πιο ακριβής αυτό ισχυρίζονται ως marketing εδώ οι έμποροι.
Η πραγματικότητα όπως τη γνωρίζω (με 100% βεβαιότητα) είναι η εξής.
Οι μπαταρίες MF όπως είναι η σειρά YTZ της yuasa είναι κλειστού-υγρού τύπου οξέως/μολύβδου (τεχνολογίας AGM) ή VRLA (Valve Regulated Lead Acid) όπως συνηθίσει να τις αναφέρει η Yuasa.
Η διαφορά είναι ότι οι made in Japan, έρχονται προγεμισμένες ηλεκτρολύτη και φορτισμένες απο το εργοστάσιο.
Οι made in Taiwan και made in China (ROC) έρχονται κενές μαζί με τον ηλεκτρολύτη τους σε ξεχωριστή συσκευασία. Όταν είναι να χρησιμοποιηθούν, γεμίζονται στο κατάστημα πώλησης, φορτίζονται και είναι έτοιμες.
Η λογική λέει ότι κανονικά οι δεύτερες αφού είναι πιο φρέσκες θα ήταν και σε καλύτερη κατάσταση απο αυτές που ετοιμάστηκαν στην Ιαπωνία, ταξίδεψαν απο την άλλη άκρη του κόσμου και παρέμειναν και ένα διάστημα στο ράφι του καταστήματος χάνοντας σιγά, σιγά το αρχικό τους φορτίο.

Και όμως δεν συμβαίνει αυτό. Οι εργοστασιακά ετοιμασμένες (made in Japan) μπαταρίες φαίνεται να αποδίδουν καλύτερα απο τις υπόλοιπες. Ένας απο τους λόγους (τους υπόλοιπους δεν τους γνωρίζω) είναι ότι για λόγους συντομίας σπάνια οι dealers μπαταριών τηρούν ευλαβικά τη σωστή διαδικασία γεμίσματος ηλεκρολύτη-φόρτισης σύμφωνα με τις οδηγίες του εργοστασίου.
Η μπαταρία πρέπει να γεμιστεί αργά και προσεκτικά με τον παραδιδόμενο ηλεκτρολύτη (προσέχοντας να μην παραμείνουν μέσα φυσαλλίδες). Να αφεθεί περίπου 1 ώρα να κατανεμηθεί σωστά και να ενεργοποιηθούν οι πλάκες και έπειτα αμέσως να φορτιστεί κατάλληλα. Η αρχική φόρτιση ενεργοποίησης είναι αυτή που αναγράφεται επάνω στην μπαταρία και είναι σωστό να γίνεται με επαγγελματικό φορτιστή.
Το μυστικό είναι να μην υπερφορτιστεί, αλλά επίσης το ρεύμα φόρτισης να είναι ίσο ή και λίγο μεγαλύτερο απο αυτό που γράφει επάνω η μπαταρία. Ισχύει ο κανόνας του 1/10 της ονομαστικής χωρητικότητας αλλά προσοχή. Εδώ δεν ισχύει το όσο πιο λίγο ρεύμα τόσο καλύτερα όπως στη φόρτιση συντήρησης που κάνουμε με τους αυτόματους φορτιστές των 0.8amp. Αυτοί είναι ακατάλληλοι για αρχική ενεργοποίηση.
π.χ. η ytz14s (11,2Ah) θέλει αρχική (κανονική) φόρτιση με 1.1amp για 5-10 ώρες ή φόρτιση (ταχεία) με 5.5amp για μία ώρα, όπως αναγράφει επάνω της.
Και η μη αρχική φόρτιση στο 100%,  και η αρχική υπερφόρτιση κάνουν εξίσου κακό στη μπαταρία και μειώνουν την μετέπειτα ζωή της.
Μετά απο αυτό η συντήσηση μπορεί να γίνεται κανονικά με φορτιστές/συντηρητές των 0.8 και 0.9amp αυτόματους και μη.

Όσοι κάτοχοι μοτοσυκλέτας αντικαθιστούν την παλιά μπαταρία τους (ανοιχτού τύπου) με MF, θα πρέπει να μάθουν αν το κύκλωμα φόρτισης της μοτοσυκλέτας τους είναι κατάλληλο (ρυθμιζόμενη τάση φόρτισης 14.0-14.8V) καθώς έχουν διαφορετικές ανάγκες φόρτισης απο τις κοινές μπαταρίες με υγρά ανοιχτού τύπου.

Κοινώς μπαταρίες πραγματικά GEL Yuasa (ούτε άλλη μάρκα -μόνο η Exide είχε βγάλει ένα μοντέλο πραγματικά gel για την BMW) για μοτοσυκλέτες δεν υπάρχουν...!!!!!

Αυτά τα ολίγα.

Υ.Γ. Οι μπαταρίες GEL είνα πράγματι πιο αποδοτικές (95% έναντι 75% των MF). Να υπήρχαν κιόλας για τις μηχανές μας καλά θα ήταν  ;)

Υ.Γ.2 Επίσης δεν αν ξέρω αν παίζει καμια μούφα γιατί η Yuasa στους καταλόγους της δεν αναφέρει πουθενά μπαταρίες της σειράς YTZ που να τις παραδίδει άδειες, μαζί με ξεχωριστό ηλεκτρολύτη. Οι ΥΤΖ αναφέρονται ως εργοστασιακά προετοιμασμένες.
Αυτές που έρχονται με ξεχωριστό ηλεκτρολύτη με βάση τους καταλόγους της είναι οι YTX12-BS και YTX14-BS (αναφέρομαι στα ΤΑ).
Τι να πω. Τώρα αυτές οι made in Taiwan και made in China αγνοώ αν είναι γνήσιες ή πέτσινες...

Υ.Γ.3 Και κάτι που διάβασα τώρα που έψαχνα λίγο είναι ότι η σειρά YTZ (εργοστασιακά προετοιμαζόμενες) σε σχέση με τη σειρά YTX (γεμιζόμενες) έχουν καλύτερο σχεδιασμό πλακών και εσωτερικών διαφραγμάτων και γι'αυτό αναφέρονται ως High Performance. 
« Last Edit: Τετάρτη 10 Οκτώβριος 2012, 20:19:51 μμ by Talinos »



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #437 on: Τετάρτη 10 Οκτώβριος 2012, 20:24:44 μμ
φιλε talinos,
μου εχεις δημιουργησει ενα θεμα.
επειδη φαινεται να το κατεχεις το θεμα,με κανεις να αισθανομαι λιγο χαζος καθως κατι δεν εχω καταλαβει.

συμφωνα με το τελευταιο ποστ σου,μπαταριες τζελ για μηχανη δεν υπαρχουν.ενω σε προηγουμενο ποστ ειπες πως μονο οι γιαπωνεζικες ειναι τζελ.
τελικα τι ισχυει?

το κυκλωμα φορτισης της μοτοσυκλετας μας πως το μαθαινουμε?




Offline Talinos

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 316
Reply #438 on: Τετάρτη 10 Οκτώβριος 2012, 20:46:21 μμ
Στο αρχικό post είπα να μην τα μπλέξω πολύ τα πράγματα, και να δώσω απλά μια βοήθεια για να καταλαβαίνουμε τι μας λένε οι έμποροι μπαταριών. Αλλά αφού με ρώτησε ο Stoneman για περισσότερα είπα να το αναλύσω πλήρως και σωστά. Η σημερινή ανάρτηση είναι η ολοκληρωμένη πληροφορία.

Οι ΤΑ650 είναι εφοδιασμένες απο τη μάνα τους μe MF μπαταρία, άρα το κύκλωμα είναι κατάλληλο για αυτές. Θέμα ίσως έχουν παλαιότερα μοντέλα (600) που έρχοντας με συμβατικές μπαταρίες. Για αυτούς δεν ξέρω τι ισχύει με το κύκλωμα φόρτισης τους. Ανατρέχοντας στο βιβλίο της μηχανή του κάποιος μπορεί να βρει τα χαρακτηριστικά του κυκλώματος φόρτισης.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9817
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #439 on: Πέμπτη 11 Οκτώβριος 2012, 18:59:49 μμ
Mέχρι τώρα δεν γνώριζα τι σημαίνει MF.
H δική μου τώρα είναι αυτή:


γράφει made in Japan. ( http://store.yuasabatteries.com/products/productdetail/YTZ12S/part_number=YUAM7212A/1717.0.1.1.0.0.0.0.0    )

Αρα δεν είναι τζέλ, είναι κλειστού τύπου με υγρά. Και το MF σημαίνει μάλλον Maimtenace Free.

το κυκλωμα φορτισης της μοτοσυκλετας μας πως το μαθαινουμε?

Ελα ντε?   Πρόσεξε : κωδικός Honda : 31500MCF643  περιγραφή BATTERY YTZ12S (GS YUASA)   
Kαι μια φωτό της γνήσιας   όπου φαίνεται και το κουτί με τον κωδικό.
   κάπου στα 125,00 €  .

Αλλά δεν γράφει πουθενά MF ???

Εδώ μια ακόμα γνήσια  http://www.motopissaris.gr/full_product.php?prod_id=31500MCF643    που γράφει MF???

Tώρα τι γίνεται?
« Last Edit: Πέμπτη 11 Οκτώβριος 2012, 19:16:54 μμ by Stoneman »



Offline Talinos

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 316
Reply #440 on: Κυριακή 14 Οκτώβριος 2012, 11:49:48 πμ
Αν προσέξεις, μεταξύ του θετικού πόλου και του Υ απο του ΥΤΖ, αναγράφεται το MF, με μικρά γράμματα.

Και μια μικρή παρατήρηση που μου φάνηκε ενδιαφέρουσα.
Φορτίζω την (κάπως ηλικιωμένη πια!) κλειστού τύπου μπαταρία μου με αυτόματο φορτιστη επάνω στη μηχανή, και γνωρίζω πια πως η απόδοσή της έχει πέσει αισθητά.
Τον τελευταίο καιρό είχε αρχίσει ο φορτιστής να μου ανάβει μια ένδειξη ότι η κατάσταση της μπαταρίας είναι μέτρια ως κακή (ως αποτέλεσμα του τεστ, διατήρησης φορτίου).
Πρόσεξα ότι τόσο καιρό που το βγάζει αυτό είχα τη μηχανή στο πλαϊνό σταντ. Με το στήριξα που τη μηχανή στο διπλό σταντ, μετά απο μια ώρα ώρα ο φορτιστής έδινε τη μπαταρία ως πράσινη (καλή κατάσταση).
Αυτό το εξηγησα, ότι στην πλάγια θέση ο ηλεκτρολύτης της μπαταρίας δεν καλύπτει (η δεν κατανέμεται όπως πρέπει) σωστά κάποια σπο τα στοιχεία της με αποτέλεσμα τη μείωση της απόδοσης της.
Αυτά...



Offline g0ng

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 308
Reply #441 on: Κυριακή 14 Οκτώβριος 2012, 13:25:43 μμ
ΝΑ κάνω μια ερώτηση.

Πριν από 13 μήνες έβαλα μια YB12A-B 12V/12Ah. Έχω κάνει 10.000km (όχι ότι έχει σημασία μάλλον). Εδώ κ 2-3 μέρες η μηχανή το πρωί δεν παίρνει μπρος. Την έβαλα μια φορά σκαστή. Την άλλη δεν έπαιρνε κ τελικά με το αμάξι κ καλώδια από μπαταρία σε μπαταρία πήρε κατευθείαν. Την κυκλοφορούσα όλη μέρα κανονικά (άναβε έσβηνε κανονικά). Το πρωί πάλι τα ίδια.

Δεν ξέρω αν είναι μίζα ή μπαταρία. Πιο πολύ για μπαταρία μου κάνει, αλλά είναι δυνατόν σε 1 χρόνο να ξέμεινε; Τον Αύγουστο στο σερβις την είχε γεμίσει ο μάστορας με υγρά.

Υπ' όψην έχω συναγερμό!



Offline Talinos

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 316
Reply #442 on: Κυριακή 14 Οκτώβριος 2012, 15:48:24 μμ
ΝΑ κάνω μια ερώτηση.

Πριν από 13 μήνες έβαλα μια YB12A-B 12V/12Ah. Έχω κάνει 10.000km (όχι ότι έχει σημασία μάλλον). Εδώ κ 2-3 μέρες η μηχανή το πρωί δεν παίρνει μπρος. Την έβαλα μια φορά σκαστή. Την άλλη δεν έπαιρνε κ τελικά με το αμάξι κ καλώδια από μπαταρία σε μπαταρία πήρε κατευθείαν. Την κυκλοφορούσα όλη μέρα κανονικά (άναβε έσβηνε κανονικά). Το πρωί πάλι τα ίδια.

Δεν ξέρω αν είναι μίζα ή μπαταρία. Πιο πολύ για μπαταρία μου κάνει, αλλά είναι δυνατόν σε 1 χρόνο να ξέμεινε; Τον Αύγουστο στο σερβις την είχε γεμίσει ο μάστορας με υγρά.

Υπ' όψην έχω συναγερμό!

Μπαταρία είναι.
Οι μπαταρίες ανοιχτού τύπου, είναι λιγότερο αποδοτικές απο τις κλειστού τύπου και έχουν ανάγκη τακτικού ελέγχου των υγρών. Επίσης λόγω κατασκευής και επειδή συχνά πέφτει η στάθμη και δεν το έχουμε καταλάβει για ένα εύλογο διάστημα, είναι πιο επιρεπείς στο να χαλάνε.
Όμως έχουν πολύ μεγαλύτερα περιθώρια ανάκαμψης σε σχέση με τις μπαταρίες κλειστού τύπου. Γέμισε τη με υγρά και βάλτη για φόρτιση με έναν καλό φορτιστή (κατα προτίμηση ηλεκτρονικό με λειτουργίες recovery και αυτόματη διακοπή φόρτισης). Μπορεί και να της δώσεις έτσι νέα ζωή, αλλιώς αμα δεν πιάσει, πας για μπαταρία.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9817
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #443 on: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2012, 19:40:58 μμ
Αν προσέξεις, μεταξύ του θετικού πόλου και του Υ απο του ΥΤΖ, αναγράφεται το MF, με μικρά γράμματα.

Και μια μικρή παρατήρηση που μου φάνηκε ενδιαφέρουσα.
........
Αυτό το εξηγησα, ότι στην πλάγια θέση ο ηλεκτρολύτης της μπαταρίας δεν καλύπτει (η δεν κατανέμεται όπως πρέπει) σωστά κάποια σπο τα στοιχεία της με αποτέλεσμα τη μείωση της απόδοσης της.
Αυτά...

Ναι το είδα ....

Παράξενο αυτό με την κλίση. Εχω μπαταρία με υγρά στο παπί και για να φανούν τα στοιχεία πρέπει να το ξαπλώσω και να βρεί κάτω . Μήπως δεν είχες την σωστή ποσότητα ηλεκτρολύτη?

Εχω κατασκευάσει ενα φορτιστή συντηρητή μπαταρίας με μέγιστο ρεύμα 300mA.
Στο αυτ/το που τον εχω δοκιμάσει (εποχές που είχα δεύτερο αυτοκίνητο και το άλλο ουσιαστικό καθόταν) η μπαταρία του κράτησε 8.5 χρόνια.
Τον εχω συνδέσει με χρονοδιακόπτη και φορτίζει την μπαταρία για 3 ώρες κάθε βράδυ.

Πριν από 13 μήνες έβαλα μια YB12A-B 12V/12Ah. Έχω κάνει 10.000km (όχι ότι έχει σημασία μάλλον). Εδώ κ 2-3 μέρες η μηχανή το πρωί δεν παίρνει μπρος. Την έβαλα μια φορά σκαστή. Την άλλη δεν έπαιρνε κ τελικά με το αμάξι κ καλώδια από μπαταρία σε μπαταρία πήρε κατευθείαν. Την κυκλοφορούσα όλη μέρα κανονικά (άναβε έσβηνε κανονικά). Το πρωί πάλι τα ίδια.

Δεν ξέρω αν είναι μίζα ή μπαταρία. Πιο πολύ για μπαταρία μου κάνει, αλλά είναι δυνατόν σε 1 χρόνο να ξέμεινε; Τον Αύγουστο στο σερβις την είχε γεμίσει ο μάστορας με υγρά.

Υπ' όψην έχω συναγερμό!

Οι μπαταρίες με υγρά θέλουν συχνό έλεγχο, ειδικά το καλοκαίρι.
Αν τάπαιξε σε ενα χρόνο τότε η εχεις πρόβλημα με το κύκλωμα φόρτισης η είσαι ατυχος.
Ο συναγερμός δεν την ταλαιπωρεί αν την χρησιμοποιείς συχνά. Δλδ οχι μια φορά την εβδομάδα.
Αν εχεις πολύμετρο κάνε ενα έλεγχο της τάσης που εχει με τον κεντρικό διακόππτη κλειστό, και μια με τον κινητήρα σε λειτουργία. Πρέπει να εχεις 12.4-12.6 Volt στην μια περίπτωση και απο 13.8-14.5 max στην δεύτερη.



Offline Talinos

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 316
Reply #444 on: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2012, 20:08:38 μμ
Ναι το είδα ....

Παράξενο αυτό με την κλίση. Εχω μπαταρία με υγρά στο παπί και για να φανούν τα στοιχεία πρέπει να το ξαπλώσω και να βρεί κάτω . Μήπως δεν είχες την σωστή ποσότητα ηλεκτρολύτη?


Η μπαταρία μου είναι η εργοστασιακή (κλειστού τύπου) οπότε θέμα απώλειας/συμπλήρωσης υγρών δεν παίζει. Μάλλον είναι τα γεράματα που τη βρήκαν, οπότε δεν έχει και πολλες ανοχές. Άλλη εξήγηση δεν βρήκα.



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #445 on: Τρίτη 16 Οκτώβριος 2012, 08:06:38 πμ
τελικως σήμερα πήρα την GK (gel) με 34€ απο Μοναστηρίου, Θεσ/νίκη. Αν με κρατησει έστω και 3 χρόνια θα τ'αξιζει τα λεφτα της. Σκεφτητε, αξιζει να δώσεις τελικά τα 4πλάσια χρήματα (βλ. YUASA...) για να εχεις μια μπαταρία για 1-2 χρόνια παραπάνω? Ειδομεν...
εψαξα να δω ποτε εβαλα την μπαταρια μου κ ευτυχως υπαρχει το forum για τα ιστορικα/στατιστικά στοιχεια  ;D
2,5 χρονια λοιπον φανεται να κρατησε η δικη μου gel (?...) των 34€, οχι και πολλα αλλα μαλλον συμφερει οικονομικα αν σκεφτεις οτι μια yuasa γνησια θα κρατουσε 5 χρονια, θα κοστιζε ομως τα τετραπλά !!
Παω κ γω για αλλαγη, με ειχε ταλαιπωρησει τελος του τελευταιου χειμωνα αλλα εκανα υπομονη γιατι ειδα με τις ζεστες οτι κρατουσε. Μολις κρυωσε λιγο ο καιρος τωρα παλι τα ιδια, η μιζα γυρναει δυσκολα...αλλα πέρνει....
Σημειωτέον οτι η μηχανη κινειται χειμωνα-καλοκαιρι (εκτος ψυχους ή καταιγιδων βεβαια... ;D)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9817
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #446 on: Τρίτη 16 Οκτώβριος 2012, 09:04:34 πμ
Καλύτερα μια αλλαγή μπαταρίας, παρά αλλαγή πηνία-ανορθωτή απο τα ζόρια και τις υπερωρίες που τραβάνε για να την φορτώσουν.



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #447 on: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2012, 01:50:46 πμ
με θερμοκρασιες περιβαλλοντος >15 βαθμους η μπαταρια μου τα καταφερνει ακομη αλλα την ψαχνω για να παρω μια οπως κ να χει γιατι τον περσινο χειμωνα τον εβγαλα με νυχια κ με δοντια, δεν θελω να συνδεω του αυτ/του τα κρυα πρωινα.
 Στο ιδιο καταστημα λοιπον που πηρα την GK ρωτησα κ εχει την ιδια σχεδον, κλειστου τυπου αλλα στην ετοιμαζουν πρωτα πριν την παραδοση (γεμισμα υγρων, σφραγισμα, φορτιση). Τωρα βεβαια δεν ξερω εαν τηρειται η ενδεδειγμενη διαδικασια που ανεφερε ο φιλος πριν. ???
Η μπαταρια κοστιζει 38€ και ο εμπορος μου ειπε οτι με αυτον τον τροπο αυτες κρατανε περισσοτερο τωρα γιατι η διαρκεια ζωης του ξεκινα απο το γεμισμα/παραδοση και οχι απο τοτε που βγηκε απο το εργοστασιο κ δεν ξερουμε ποσο καιρο ειναι στο ραφι....
Γνωμες ή προτασεις για αλλες εναλλακτικες σε αυτα τα επιπεδα κοστους?
αυτες μου φαινονται καλες περιπτωσεις επισης
http://www.batteryplus.gr/index.php?dispatch=products.view&product_id=30001
http://www.automoto-eshop.gr/bosch-agm-ytz10s-bs-clone.html
« Last Edit: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2012, 02:07:07 πμ by leftlane »



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #448 on: Κυριακή 18 Νοέμβριος 2012, 14:39:43 μμ
δεν προσεξα οτι η VARTΑ που παρεθεσα ειναι ανοιχτου τυπου... :-\
λεω κ γω ρε γμτ, πολυ φθηνη



Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #449 on: Κυριακή 18 Νοέμβριος 2012, 19:16:32 μμ
Σιγούλια σιγούλια, έφτασε και ο καιρός και για τη δικιά μου μπαταρία... Μετά από 45 μήνες φορεμένη η Japan Yuasa από το εργοστάσιο, δεν άντεξε τον ενάμιση μήνα ακινησίας μετά τη χαζή τούμπα στο τέλος Αυγούστου... Από τότε δείχνει πιο αδύναμη στην πρωινή εκκίνηση, παρ' όλα τα χλμ που γράφω κάθε μέρα. Ειδικά στις πιο χαμηλές θερμοκρασίες παίρνει μπροστά ...ψιλοψόφια!

Έτσι λοιπόν, και πριν με αφήσει κανένα πρωινό και τρέχω, πήγα σε γνωστό μπαταριά και μετρήσαμε... 12,73v φορτισμένη μετά από 15χλμ πορείας. Αρκετά μακριά από τα 14,+ που έδινε σε ρελαντί ο ανορθωτής... Όπότε μέσα στη βδομάδα θα φύγει το ... μαρουλόφυλλο για Yasa Taiwan...


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live