Hellas Transalp Forum

Battery Thread - Προβλήματα με τη μπαταρία

transalp98 · 362513

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #500 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 09:57:10 πμ
Κατ αρχάς, ευχαριστώ όλους..

Δεν κάνει τπτ

 Σε λιγότερο από 5 λεπτά.. Πέρασε στη φάση συντήρησης..
 

Κακό αυτό

Έβγαλα τον φορτίστη και η μέτρηση στους πόλους είναι 12,9
Θα κατέβω τώρα να την τοποθετήσω στην μηχανή..

Δεν χρειάζεται ... αν τον εβγαλες πριν λίγο και επεσε εκεί στα 12 και κατι είναι τελειωμένη, αν την εβγαλες απο την φόρτιση απο χθές βράδυ ΟΚ.

Όταν λέτε να αποσύνδεσω την μπαταρία ενώ η μηχανή δουλεύει..
Αποσυνδεω και τους δύο πόλους..??
Ή μόνο τον έναν? Και ποιον?

Οποιον και να αποσυνδέσεις το ίδιο κάνει, αλλά συνήθως αποσυνδέουμε τον θετικό.
Το ξαναλέω ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ενα τσικ και εχασες τον ανορθωτή.
Το πολύμετρο συνδέεται το (+) κόκκινο στον ακροδέκτη και το (-) στον πόλο.
Οταν επανασυνδέσεις την μπαταρία να σβήσεις πρώτα τον κινητήρα.

Αν και δεν χρειάζεται, άδικα παιδεύεσαι, η μπαταρία φταίει μετα τα 4 χρόνια κάθε μπαταρία εχει δώσει οτι εχει να δώσει, και απλά κάθε μέρα που περναέι της λές ευχαριστώ.
Αν τώρα δεν ηταν καλοκαιράκι αλλά χειμώνας δεν θα επαιρνε με τπτ.



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #501 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 10:05:33 πμ
το έκανα χθες πριν την βγάλω για να την φορτισω
Δεν την κράτησα πολύ ώρα.. Αλλά η τάση έπεφτε ανά 0,1 V σε ρυθμό δευτερολέπτου..
Δηλ.. 12,6..12,5..12,4.. Κτλ

Όσο για το κόστος..
Ότι και από τα δύο αλλάξω..
Αναγκαστικά θα παίξει πολύ κίνα.. και με το ζόρι..   


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #502 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 10:11:45 πμ
το έκανα χθες πριν την βγάλω για να την φορτισω
Δεν την κράτησα πολύ ώρα.. Αλλά η τάση έπεφτε ανά 0,1 V σε ρυθμό δευτερολέπτου..
Δηλ.. 12,6..12,5..12,4.. Κτλ



Και τελικά που σταματησε?
Ελπίζω οχι κατω απο τα 10V.



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #503 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 10:13:44 πμ
(Το ξαναλέω ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΑ
ΚΑΛΩΔΙΑ ενα τσικ και εχασες
τον ανορθωτή.)

Εννοείς να το τραβηξω αμέσως να μην κάνει σπινθηρα??


..δε σταμάτησε.. Εγώ το έβγαλα στο 11,2
« Last Edit: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 10:15:35 πμ by kostasj »


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #504 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 10:20:16 πμ
(Το ξαναλέω ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΑ
ΚΑΛΩΔΙΑ ενα τσικ και εχασες
τον ανορθωτή.)

Εννοείς να το τραβηξω αμέσως να μην κάνει σπινθηρα??


..δε σταμάτησε.. Εγώ το έβγαλα στο 11,2
Βραχυκυκλωμα Κωστα ......βαζεις μπροστα και βγαζεις τα καλωδια ενα ενα και τα μονωνεις να μην ακουμπησουν πουθενα ..η μοτο σε λειτουργια και μετρας στα καλωδια τις τασεις , αφου μετρησης σβηνεις την μοτο ...και πλεον καταλαβαινεις οτι θες νεα μπαταρια  ;D




Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #505 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 10:25:55 πμ
Υπ'οψιν για να μην τρομαξεις οταν αφαιρεσειςτα καλωδια απο την μπαταρια δεν θα δουλευει τπτ απο τα ηλεκτρικα της στροφομετρο , φωτα , ρολοι κλπ κλπ .....η μοτο ομωςθα δουλευει κανονικα διοτι τα μπουζι παιρνουν ρευμα απο τα πηνια με ξεχωριστο κυκλωμα .




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #506 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 10:41:11 πμ
Υπ'οψιν για να μην τρομαξεις οταν αφαιρεσειςτα καλωδια απο την μπαταρια δεν θα δουλευει τπτ απο τα ηλεκτρικα της στροφομετρο , φωτα , ρολοι κλπ κλπ .....η μοτο ομως θα δουλευει κανονικα διοτι τα μπουζι παιρνουν ρευμα απο τα πηνια με ξεχωριστο κυκλωμα .

Νονούκα, δεν το εχω κάνει και δεν εχω σχετική εμπειρία.
Αλλά αν ισχύει οτι και στο παπί , το κύκλωμα φόρτισης παύει να λειτουργεί αν αποσυνδεθεί η μπαταρία. Δλδ με την μπαταρία επάνω μετράς κανονικά τάσεις στου ακροδέκτες της μπαταρίας, μόλις βγάλεις την μπαταρία η τον ενα πόλο η τάση στους ακροδέκτες πέφτει στα 3.5V ! Κουφό, στο αυτ/το δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Ομως ο πάπος εχει δεύτερο κύκλωμα πηνίων για φωτισμό.

Στην ΤΑ τα πηνία δίνουν στον ανορθωτή και αυτός με την σειρά του στην μπαταρία.
Ομως η λειτουργία του είναι ίδια με του αυτ/του και ίσως να λειτουργούν τα ηλεκτρικά της μηχανής και δίχως μπαταρία.
Αφού δεν υπάρχει δεύτερο κύκλωμα σαν το παπί οταν μένεις απο μπαταρία εχεις κινητήρα και δεν εχεις φώτα? Κουφό και αυτό.



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #507 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 11:07:37 πμ
Νονούκα, δεν το εχω κάνει και δεν εχω σχετική εμπειρία.
Αλλά αν ισχύει οτι και στο παπί , το κύκλωμα φόρτισης παύει να λειτουργεί αν αποσυνδεθεί η μπαταρία. Δλδ με την μπαταρία επάνω μετράς κανονικά τάσεις στου ακροδέκτες της μπαταρίας, μόλις βγάλεις την μπαταρία η τον ενα πόλο η τάση στους ακροδέκτες πέφτει στα 3.5V ! Κουφό, στο αυτ/το δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Ομως ο πάπος εχει δεύτερο κύκλωμα πηνίων για φωτισμό.

Στην ΤΑ τα πηνία δίνουν στον ανορθωτή και αυτός με την σειρά του στην μπαταρία.
Ομως η λειτουργία του είναι ίδια με του αυτ/του και ίσως να λειτουργούν τα ηλεκτρικά της μηχανής και δίχως μπαταρία.
Αφού δεν υπάρχει δεύτερο κύκλωμα σαν το παπί οταν μένεις απο μπαταρία εχεις κινητήρα και δεν εχεις φώτα? Κουφό και αυτό.
Και εγωδεν το εχω δοκιμασει βαφτισημιε απλα σκεφτομαι οτι αν δεν εχεις μπαταρια απλα δεν εχεις και φωτα αλλα ισως να υπαρχη γραμμη ηλεκτρικη που να δινει στα φωτα και χωρις μπαταρια και να δουλευουν με την λογικη γκαζωνω αναβουν ρελαντι πεφτουν .




Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #508 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 11:08:54 πμ
Δεν το τσεκαρεις καποια στιγμη εσυ που εισαι και των πειραματων  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:




Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #509 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 11:26:16 πμ
δηλαδή αν βάλω την μηχανή στην κατηφόρα χωρίς καθόλου μπαταρία... Θα πάρει μπροστά..?

Κατά τα λοιπά.. Έβαλα πάνω την μπαταρία.. Πάτησα μίζα.. Αλλά δεν....
Το γνωστό τρρρρ..

Οπότε παω τουλάχιστον για μπαταρία..
Πριν την βάλω να δοκιμάσω και τα ρεύματα ανορθωτη έτσι όπως είπατε


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #510 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 11:43:58 πμ
δηλαδή αν βάλω την μηχανή στην κατηφόρα χωρίς καθόλου μπαταρία... Θα πάρει μπροστά..?

Κατά τα λοιπά.. Έβαλα πάνω την μπαταρία.. Πάτησα μίζα.. Αλλά δεν....
Το γνωστό τρρρρ..

Οπότε παω τουλάχιστον για μπαταρία..
Πριν την βάλω να δοκιμάσω και τα ρεύματα ανορθωτη έτσι όπως είπατε
Αφου η μπαταρια δεν μην δοκιμασεις τπτ αλλο πηγαινε παρε μπαταρια ..ετσι κι αλλοιως θες .....αφου την βαλεις επανω τοτε θα κανεις μετρησεις για τον ανορθωτη ....και ολα αυτα για την αποφυγη κακου και να μην ζορισεις αλλο τον ανορθωτη .Αυτα και μην κανεις ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ...θες νεα μπαταρια  ;)




Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #511 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 12:31:38 μμ
λες να την κάνω μπουρλότο με κανα πείραμα..?  :blob8:  O0


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #512 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 12:35:51 μμ
λες να την κάνω μπουρλότο με κανα πείραμα..?  :blob8:  O0
Αστο καλυτερα ....για να εχεις το κεφαλι σου ηρεμο ... :shoking: :shoking:




Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #513 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 12:44:30 μμ
λες να την κάνω μπουρλότο με κανα πείραμα..?  :blob8:  O0

Κράτα την για να κάνεις κανένα σοκ σε μπαταρία κινητού αν δεν φορτίζει (ανρητικό με αρνητικό και στιγμιαία θετικό με θετικό).

Πάλι μπορείς να την χρησιμοποιήσεις σαν αντικλεπτικό (ειδικά αν μένεις σε όροφο και ο κλέφτης είναι από κάτω) ;D

άλλη χρήση είναι για mute σε ηχοσυστήματα από κάγκουρα όταν περνάει κάτω από το παράθυρο (έχω 24βολτη φορτηγού βέβαια για αυτή την δουλειά  ;D)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1439
Reply #514 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 13:15:04 μμ
Οπότε παω τουλάχιστον για μπαταρία..

Θα προσέξεις πολύ τι ρεύμα δίνει σε κρύα εκκίνηση. Θα πρέπει να είναι τουλάχιστιν 210cca ...

Η μπαταρία που φοράει το ΤΑ είναι σαν τύπος η ytz12s. Κόστος (σε κινέζικη) περί τα 50γιούρια !

(Διορθώστε με αν κάνω λάθος)


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #515 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 14:11:35 μμ
τώρα είμαι στο τηλ ψάξιμο για μπαταρία..

Να ρωτήσω κάτι ακόμα..
Ορισμένα μαγαζιά που ρώτησα.. Μου είπαν ότι βάζουν τις μπαταρίες και φορτίζουν μέσα σε 30 με 45 λεπτά...! (προφανώς με ταχυφορτιστές)
με τον φορτιστη-συντηρητή που εχω.. Μπορώ να την φορτίσω μόνος μου? ή θα κάνει 10χρόνια...


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #516 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 14:13:40 μμ
τώρα είμαι στο τηλ ψάξιμο για μπαταρία..

Να ρωτήσω κάτι ακόμα..
Ορισμένα μαγαζιά που ρώτησα.. Μου είπαν ότι βάζουν τις μπαταρίες και φορτίζουν μέσα σε 30 με 45 λεπτά...! (προφανώς με ταχυφορτιστές)
με τον φορτιστη-συντηρητή που εχω.. Μπορώ να την φορτίσω μόνος μου? ή θα κάνει 10χρόνια...
Κανε υπομονη να απαντησει απο την σπηλια ο πετρανθρωπος που το εχει καλυτερα το θεμα ....απο τα μαλλια μιλαμε πιασμενο  ;D ;D




Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #517 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 15:22:11 μμ
νομίζω κάπου είχε αναφερθεί γι αυτό το θέμα..
Αλλά τώρα δεν το βρίσκω..



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1439
Reply #518 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 16:47:59 μμ
Και να μην την φορτίσεις, αφού την βάλεις πάνω καικάνεις μερικά χλμ, θα φορτίσει θέλει δεν θέλει.
Η καινούργια μπαταρία μόλις πέσει μέσα ο ηλεκτρολύτης, δίνει ρεύμα ικανό και να βάλει μπροστά την μηχανή και για τις υπόλοιπες καταναλώσεις.


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #519 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 16:59:11 μμ
Και να μην την φορτίσεις, αφού την βάλεις πάνω καικάνεις μερικά χλμ, θα φορτίσει θέλει δεν θέλει.
Η καινούργια μπαταρία μόλις πέσει μέσα ο ηλεκτρολύτης, δίνει ρεύμα ικανό και να βάλει μπροστά την μηχανή και για τις υπόλοιπες καταναλώσεις.
Ναι μεν αλλα αν θες να πας by the book τοτε πρεπει να μπουν οι ηλεκτρολυτες να τους αφησεις να ηρεμησουν και μετα φορτιση ? και μετα στην μοτο .

Το να την βαλεις και να κανεις 10 χιλιομετρα δεν λεει κατι .

Το ερωτηματικο εχει να κανει με την ωρα φορτισης και τα αμπερορια τα οποια ακριβως δεν τα γνωριζω.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #520 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 18:47:43 μμ
Για να μην ψάχνω τα ξαναγράφω:

Η αρχική φόρτιση της μπαταρίας εχει μεγαλη σημασία.
α) γεμίζουμε με ηλεκτρολύτη (υγρά αρχικής φόρτισης) αργά ωστε να μην μείνουν φυσαλίδες
Β) αφού την γεμίσουμε την αφήνουμε μισή ωρα να ηρεμήσει και αν χρειαστεί συμπληρώνουμε υγρά αρχικής φόρτισης
γ) Μετα την συνδέουμε σε ενα φορτιστή και την φορτίζουμε σε ανοιχτό χώρο η χώρο με καλό εξαερισμό για 10 ωρες με το 1/10 των αμπερωρίων της, δλδ αν η μπαρταρία είναι 12Ah με 1.2A για 10 ωρες.

Επειδή όμως ενας τέτοιος φορτιστής σταθερού ρεύματος δεν υπαρχει σε καθε σπίτι την φορτώνουμε με ενα κλασικό φορτιστή για 10 ωρες ασχετα αν δείξει οτι η φορτιση εληξε και περασει σε συντήρηση.
Η αν διαθετουμε ρυθμιζόμενο τροφοδοτικό συνεχούς την φορτίζουμε με το 1/10 των αμπερωρίων και παρακολουθώντας πότε το ρεύμα φόρτισης πέφτει ανεβάζουμε την τάση. Η μπαταρία μετα την πλήρωση με υγρα θα δείξει μια ταση περίπου 12.5V, η ταση φόρτισης αρχικά  θα είναι 12.6 και σιγά σιγά προς το τελος ΔΕΝ θα ξεπεράσει τα 13,8V , μετα την αφήνουμε στο φορτιστή/τροφοδοτικό εως το ρεύμα φόρτισης να πέσει οσο το δυνατόν χαμηλά και να παραμένει σταθερό.
Αυτό είναι και το καλύτερο που μπορούμε να κανουμε.
Η μπαταρία της ΤΑ650 είναι τυπου MF (maintenance free) είτε με υγρά είτε με τζελ.
Οι πιο φθηνές με υγρά τις γεμίζεις επι τόπου και μετα τις ταπώνεις και τέλος.
Οι ακριβότερες με τζελ απλά τις φορτίζεις , είναι γεματες απο το εργοστάσιο.
Προσοχή μην σου πουλήσουν την φθηνή με υγρά σαν τζελ.
Παραδόξως οι ετοιμες απο το εργοστάσιο που εχουν κανα χρόνο στο ράφι βγαίνουν καλύτερες σε διάρκεια ζωής απο τις φρέσκειες με υγρά, αν και η διαφορά τιμής δεν αξίζει τον κόπο.
Οι ηλεκτρολόγοι την γεμίζουν πρόχειρα, την σκίζουν σε ενα ταχυφορτιστή και σου ζητάνε να κάνεις μια βόλτα ευτυχισμένος, εντάξει αν η βόλτα αυτή είναι Αθήνα - Θεσσαλονίκη το δέχομαι... ;D



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #521 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 18:54:41 μμ
σύμφωνα με τον νίκο Stoneman και συμφωνώ κι εγώ
Η φόρτιση (αυτού του τύπου μπαταριών) πρέπει να γίνεται περίπου με το 1/10 της χωρητικότητας της σε Αh
Έτσι για μια μπαταρία 12Αh το ρεύμα πρέπει να είναι περίπου 1,2 Α
Αυτό δεν επηρεάζει τόσο με την ικανότητα της μπαταρίας στην αρχή.. Αλλά την διάρκεια ζωής της..

Ο φορτιστης που εχω λέει ότι δίνει ρεύμα 0,8Α για μπαταρίες μοτοσικλέτας.. Και 3,6Α για μπαταρίες αυτοκινήτου..
Δηλ είναι το 1/15 της χωρητικότητας μιας μέσης μότο ή αυτο (12Αh και 55Αh αντίστοιχα)

Νίκο Με πρόλαβες ενώ έγραφα..
Αλλά το ανεβάζω


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #522 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 19:00:53 μμ
και να θελαν να μου πουλήσουν φτηνή σε τιμή για τζελ.. Δεν μπορούν..!

Το θέμα είναι μη δώσω κανα 50αρη-60αρη και πάρω μαπα που δεν στοιχίζει ούτε 20ευρώ..

Για ρίξτε καμία ιδέα...



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #523 on: Παρασκευή 26 Ιούλιος 2013, 19:11:01 μμ
Θα προσέξεις πολύ τι ρεύμα δίνει σε κρύα εκκίνηση. Θα πρέπει να είναι τουλάχιστιν 210cca ...

Σωστός.. Αλλά άντε να πάρεις αλήθεια από τον κινέζο κατασκευαστή.. ή τον ελληνα έμπορο..


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!