Πριν ένα μήνα την άλλαξα στην Africa είναι όπως στην 650..... Εύκολη η αλλαγή της πράγματι 2 βίδες ήταν όλη δουλειά... Αλλά μου πήρε αστεία αστεία ένα 20' στο πεζοδρόμιο ....
Στο 600/400 ΤΑ -650/750 ΑΤ, για να αλλάξομε την γλίστρα πρέπει να βγει το ψαλίδι από την θέση του....!!!!
Επειδή την έχω αλλάξει...!!η γλίστρα είναι "κλειστού" τύπου κ πρέπει να αγκαλιάσει την άκρη του ψαλιδιού...
Το νούμερο 13 της εικόνας του Νικόλα (Stoneman) - σωστός Νικόλα..
2-αφαιρούμε τον πίσω τροχό.
1-ξεσφίγγοντας τους οδηγούς...
3-αφαιρούμε την αλυσίδα από τα γρανάζια
4-αφαιρούμε τον άξονα του ψαλιδιού
5-τραβάμε το ψαλίδι από το σημείο του άξονα (μαλακά όσο μπορούμε, προσέχοντας τους αποστάτες)
6-αφαιρούμε την παλαιά - βάζουμε την νέα..και
7-κάνομε την αντίστροφη διαδικασία.....
Τόοοοοοσο απλά....
Υπάρχει κ ένα σχετικό βίντεο από ΑΤ......
από φίλο Ιταλιάνο βέρο.
ΚΑΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΓΛΙΣΤΡΕΣ.......
« Last Edit: Πέμπτη 14 Σεπτέμβριος 2017, 21:32:33 μμ by klearxos »
οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...