Hellas Transalp Forum

Σωληνάκια φρένων.

jtf1821 · 501

Offline jtf1821

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 44
on: Σάββατο 11 Νοέμβριος 2023, 15:07:01 μμ
Δεν έχω αλλάξει ποτέ σωληνάκια φρένων και σκέφτομαι να αλλάξω. Θα αλλάξει η  υπάρχον διαδρομή τους (σε διακλάδωση όπως είναι η σε 2 απευθείας). Έχει κάποια διαφορά να κάνει σ αυτό αν είναι απλά η μεταλικά; Και μάλλον σκέφτομαι τα μεταλικα. Γνωρίζει κανείς;  Ευχαριστώ.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1 on: Σάββατο 11 Νοέμβριος 2023, 17:30:13 μμ
Απο όσο γνωρίζω όσο τα σωληνάκια παλιώνουν με την πίεση διαστέλονται και αυτό προκαλεί μια καθυστέρηση
στο φρενάρισμα αφου η πίεση αργει κάπως να μεταδοθεί στα έμβολα.

Αυτός είναι και ενας λόγος που ορισμένοι τα αλλάζουν με τα λεγόμενα ΄΄υψηλής'' ωστε να έχουν πιο άμμεσο φρενάρισμα .
Ενας ακόμα λόγος είναι όταν παλιώσουν κ θέλουν αντικατάσταση τα αλλάζουν με υψηλής ωστε να έχουν κ την αμμεσότητα αλλά και
να γλυτώσουν τα αστρονομικά ποσά που ζητάει η Χόντα για καινούργια.

Είχα κάποτε προσπαθήσει , η μάλλον σκεφτόμουν να τα αλλάξω με υψηλής αλλά το θέμα που αντιμετώπισα ηταν πως αυτά δεν έχουν διακλαδώσεις , δλδ θα ήθελα δύο σωλήνες απο την τρόμπα στο τιμόνι , μια για δεξιά δαγκάνα κ μια για την αριστερή. Δεν είναι κ τπτ σημαντικό, αλλά θα έπρεπε να τα στηρίξω αλλιώς κλπ κλπ

Αν αυτός που θα τα κατασκευάσει είναι σωστός στην δουλειά του δεν θα έχεις θέμα .
« Last Edit: Σάββατο 11 Νοέμβριος 2023, 17:34:04 μμ by Stoneman »



Offline jtf1821

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 44
Reply #2 on: Κυριακή 12 Νοέμβριος 2023, 00:14:35 πμ
Μηπως μπορω να πρεσαρω νεα σωληνακια στο υπαρχον συστημα(διακλαδωτης κλπ);



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #3 on: Κυριακή 12 Νοέμβριος 2023, 21:09:46 μμ
Δεν ξέρω αν έχω καταλάβει την ερώτηση σου.
Βασικά στην τρόμπα των φρένων, είτε στην εμπρός είτε στην πίσω φεύγουν σωλήνες που βιδώνουν στις τρόμπες με βίδα και
ροδέλες στεγανοποίησης.
Τωρα πχ απο την εμπρός τρόμπα φεύγει ενας σωλήνας κ στην γέφυρα του εμπρός τροχού με διακλαδωτή περνάει η πίεση κ στις δύο μεριές, στις δύο δαγκάνες δλδ.
Οταν αλλάξεις σωλήνες , δεν υπάρχει δυνατότητα να κατασκευαστεί διακλάδωση, αρα υποχρεωτικά στην τρόμπα θα μπεί μια μακρύτερη βίδα που θα συγκρατεί δύο σωλήνες, οι σωλήνες αυτοί θα καταλήγουν σε κάθε εμπρός δαγκάνα.
Πίσω  δεν υπάρχει πρόβλημα αφου ο σωλήνας είναι ένας .

Δλδ , σύμφωνα με το παρακάτω σχέδιο :



Τώρα απο την τρόμπα φεύγει ο σωλήνας Νο2 , συνεχίζει ο Νο5 , ενώνεται με τον Νο3 που μεσω της γέφυρας Νο6 δίνει πίεση κ στον Νο4, ο Νο3 κ 4
καταλήγουν φυσικά στις δαγκάνες,

Με τα καινουργια , δεν θα υπάρχει η γέφυρα, αλλά ενας σωλήνας θα είναι το Νο 2, 3 κ 5 , και ενας σωλήνας θα ξεκινάει απο το ιδιο σημειο που ξεκινάει
ο Νο2 και θα καταλήγει εκεί που καταλήγει ο Ν 4.
Απλά η βίδα Νο 22 θα γινει πιο μακρυά ωστε να βιδώνουν δυο σωλήνες.

Ολα αυτα για την 650, αν έχεις την 700 κ έχει κ ABS έχουμε μεγαλύτερη δουλειά .

Ελπίζω να εγινα κατανοητός

 
« Last Edit: Κυριακή 12 Νοέμβριος 2023, 21:11:41 μμ by Stoneman »



Offline jtf1821

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 44
Reply #4 on: Δευτέρα 13 Νοέμβριος 2023, 04:26:55 πμ
Και με την 600αρα το ίδιο έτσι;



Offline Wildjohn

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 197
Reply #5 on: Δευτέρα 13 Νοέμβριος 2023, 07:34:44 πμ
Και με την 600αρα το ίδιο έτσι;

Αν είναι με 2 δισκόφρενα ναι.

Εγώ έχω ένα σωληνάκι που φεύγει από την τρόμπα προς την μία δαγκάνα και μετά ένα πιο μικρό που φεύγει από τη μία δαγκάνα, περνάει πάνω από το φτερό και πάει στη δεύτερη.
Έτσι που είναι και οι τιμές τους έχει σημαντική διαφορά μισό μέτρο σωληνάκι πιέσεως στην τιμή



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #6 on: Δευτέρα 13 Νοέμβριος 2023, 13:55:43 μμ
Αν είναι με 2 δισκόφρενα ναι.

 :thumbright:

Εγώ έχω ένα σωληνάκι που φεύγει από την τρόμπα προς την μία δαγκάνα και μετά ένα πιο μικρό που φεύγει από τη μία δαγκάνα, περνάει πάνω από το φτερό και πάει στη δεύτερη.

Σωστά γίνεται και έτσι


Έτσι που είναι και οι τιμές τους έχει σημαντική διαφορά μισό μέτρο σωληνάκι πιέσεως στην τιμή

Που φτάσαμε σε τιμές  :malliotravigmata:




Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #7 on: Τρίτη 14 Νοέμβριος 2023, 16:16:33 μμ

Εγώ έχω ένα σωληνάκι που φεύγει από την τρόμπα προς την μία δαγκάνα και μετά ένα πιο μικρό που φεύγει από τη μία δαγκάνα, περνάει πάνω από το φτερό και πάει στη δεύτερη.

Είναι σχεδίαση που έχουν και από το εργοστάσιο κάποια μοντέλα.
Πιό σωστό θεωρώ ότι είναι να χρησιμοποιηθεί εξάρτημα Τ (ταφ). Στην 600άρα τέτοιο έχω, αλλά παληά μόνο η Γκούντριτζ είχε Τ και η τιμή ήταν φωτιά. Τώρα κυκλοφορούν και από άλλες εταιρείες.



Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!