Hellas Transalp Forum

Μονο τοσο???? Μηπως κατι δεν παει καλα??

Panos Natasa · 50696

Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #100 on: Κυριακή 22 Μάιος 2011, 20:54:58 μμ
Το δικό μου πάντως με 7500σαλ και πέμτη σχέση το κοντέρ μου δείχνει 160 ενώ αυτό στο βίντεο δείχνει 170!




Offline apostolis1978

  • tolisionikos
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 205
Reply #101 on: Δευτέρα 26 Νοέμβριος 2012, 21:17:33 μμ
ΤΑ 650 '01 εδω κ δυο μερες την πηρα απο service...+ ρυθμιση βαλβιδων κ καθαρισμο καρμυρατερ.σημερα εθνικη οδο δυο ατομα περιπου 160 κιλα κ οι δυο,με πισω βαλιτσα κ ζελατινα ψιλη,την πηγα μεχρι 170 κ πηγαινε κι αλλο...


xlv 650


Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 360
Reply #102 on: Τρίτη 20 Σεπτέμβριος 2016, 18:36:01 μμ
Είπα να μην ανοίξω νέο θέμα μια και υπάρχει αυτό.

Πρίν 15 μέρες έκανα μόνος μου service στα 95.000. Βαλβίδες (πειράχτηκε μόνο η μπροστά εξαγωγής που ήταν λίγο κλειστή), μπουζί, καθάρισμα φίλτρου (ΚΝ), αλλαγή ψυκτικού και μιας που ήταν λυμένη είπα να καθαρίσω τα καρμπ αφού υπάρχει ο αναλυτικός οδηγός του Stoneman και γιατί έχω και εγώ χοροπηδηχτό ρελαντί.
Οι μεμβράνες ήταν μια χαρά χωρίς ίχνος σκισίματος ή τρύπας και οι σωλήνες εισαγωγής δεν είχαν ραγάδες. Οπότε έκανα ένα καθαρισμό, φύσημα και κλείσιμο. Μπήκαν επάνω, έγινε συγχρονισμός και αλλάχτηκε και το σωληνάκι υποπίεσης του ρεζερβουάρ που είχε ένα σκίσιμο.
Το μηχανάκι δουλεύει καλά άν και δεν έχει σταματήσει τελείως τους κραδασμούς που είχε, αλλά δεν λέει να ανεβάσει στην 5η πάνω απο 6.500 σαλ. Στις υπόλοιπες ταχύτητες μπαίνει ατα κόκκινα αλλά η πέμπτη δεν λέει να φορτώσει με τίποτα.
Α αλλάχτηκαν και αλυσίδα γρανάζια αλλά το έχω τσεκάρει 3 φορές μπροστά μπήκε γρανάζι μαμά και πίσω 48αρι
Στην 5η έχω τα 110 χλμ στις 5.000 - 5100 σαλ, άρα δείχνει κανονικά.

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ότι έκανα λαλακία είναι που έβαλα λάδι της ΚΝ στο μικρό σφουγγαράκι που υπάρχει στο φιλτροκούτι για τις reed.

Καμμιά ιδέα;




Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1440
Reply #103 on: Τρίτη 20 Σεπτέμβριος 2016, 18:43:55 μμ


Καμμιά ιδέα;



Πόσα κιλά είσαι ?
Μπροστά γρανάζι μαμά, εννοείς 15άρι . Σωστά ?


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #104 on: Τρίτη 20 Σεπτέμβριος 2016, 19:32:55 μμ
Πόσα κιλά είσαι ?
Μπροστά γρανάζι μαμά, εννοείς 15άρι . Σωστά ?

οσα και να ειναι,θα πηγαινε πανω απο 140 η ΤΑ.κατι αλλο παιζει.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #105 on: Τρίτη 20 Σεπτέμβριος 2016, 20:42:44 μμ
Δλδ πριν πήγαινε η 5η στα κόκκινα κ τώρα δεν ?


Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ότι έκανα λαλακία είναι που έβαλα λάδι της ΚΝ στο μικρό σφουγγαράκι που υπάρχει στο φιλτροκούτι για τις reed.

Το σφουγγαράκι αυτό αν δεν εχει σκορπίσει το πλένεις με υγρό πιάτων κ μετα αφού στεγνώσει το βουτάς σε λάδι μηχανής κ το στεγνώνεις πιέζοντάς το σαν σφουγγάρι.

Τωρα τι διαφορά έχει το λάδι απο το K&N απο το λάδι μηχανής? απλά το πρώτο είναι πιο λεπτόρευστο , δεν βλέπω να εχει κ τόση μεγαλη σημασία, και κατι ακόμα το φίλτρο αυτό είναι για την υποπίεση των σλάιντ.



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #106 on: Τρίτη 20 Σεπτέμβριος 2016, 21:00:37 μμ
Πρίν δηλ. ανέβαζε  πάνω απο τις 6500σαλ?



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #107 on: Τρίτη 20 Σεπτέμβριος 2016, 21:25:32 μμ
Στις 6500σαλ το 650 εχει 140+χμ και απο κει καθε 500σαλ δινουν περιπου αλλα 10χμω με το στανταρ γραναζωμα, αν δεν ανεβαζει πανω απο 6500σαλ κατι εχει παιξει.


" the PouroDuro spirit "


Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 360
Reply #108 on: Τρίτη 20 Σεπτέμβριος 2016, 22:41:08 μμ
κάτι έχει παίξει σίγουρα, αλλά τί?

Τα κιλά είναι 80, το μπροστά γρανάζι ναί 15άρι, πριν την είχα πάει 150+.

η διαφορά με πρίν είναι ότι στα 140 είχε ακόμα γκάζι στο χέρι για να επιταχύνεις (λίγο αλλά είχε) ενώ τώρα είναι τερματισμένο και δεν δείχνει διάθεση να ανεβάσει



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #109 on: Τετάρτη 21 Σεπτέμβριος 2016, 08:02:32 πμ
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ότι έκανα λαλακία είναι που έβαλα λάδι της ΚΝ στο μικρό σφουγγαράκι που υπάρχει στο φιλτροκούτι για τις reed.

Πιο πάνω εξήγησαν τι δουλειά κάνει το σφουγγαράκι αυτό, εγώ θα σου γράψω τι κάνει το λάδι που έριξες στο σφουγγαράκι, γιατί το έχω βάλει και εγώ.

Με ένα πέρασμα απλώς από πάνω ίσα για να "ροδίσει", το λάδι θα στεγνώσει σύντομα, πολύ πιο σύντομα από το διάστημα που θα ανοίξεις ξανά για καθαρισμό το φίλτρο αέρα.

Με επιμονή για να κοκκινήσει αρκετά, και ειδικά αν δεν το στίψεις όπως λέει το μάνιουαλ, το λάδι θα μείνει επάνω μεν, αλλά θα αρχίσει να το ρουφάει προς τα μέσα δε. Έτσι θα σου λαδώσει και τις φούσκες  αλλά με το καιρό θα μαζέψει σκόνη και θα "σφίξει", με αποτέλεσμα τα σλάιντ να κολλάνε τόσο στο ανέβασμα όσο και στο κατέβασμα. Βέβαια δεν νομίζω να παρατηρούσες κάτι τέτοιο τόσο σύντομα εκτός και αν το φιλτράκι το είχες στουμπώσει τόσο πολύ με λάδι.

Μήπως το πρόβλημα είναι κάτι πιο απλό, για παράδειγμα κάποιο τσακισμένο σωληνάκι (ειδικά εκείνα που πάνε από το φιλτράκι το μικρό στα καρμπ) κατά το δέσιμο;



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #110 on: Τετάρτη 21 Σεπτέμβριος 2016, 18:43:37 μμ
Μια ιδέα ακόμα, αφού έλυσες καρμπς, οι ντίζες είναι σωστά ρυθμισμένες?  έβγαλες όλη τη λαμαρίνα με τις δύο σταυρωτές βίδες που έχουν σαν κοντρα οι ντίζες η τις έβγαλες τελείως?
Δλδ τέρμα γκάζι ανοίγει κ τέρμα την πεταλούδα?

Λέω τώρα εγώ.



Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 360
Reply #111 on: Τετάρτη 21 Σεπτέμβριος 2016, 19:41:44 μμ
Δλδ τέρμα γκάζι ανοίγει κ τέρμα την πεταλούδα?

Λέω τώρα εγώ.


Και εμένα εκεί πρωτοπήγε το μυαλό μου, γιατί μου αφήνει μια αίσθηση σαν να έβαλα πιο "κοντή" γκαζιέρα. Όμως έλυσα όλο το λαμαρινάκι και άλλαξα και τις βίδες που ήταν ταλαιπωρημένες, δοκίμασα και εν κινήσει να δω με το χέρι μήπως δεν ανοίγει τελείως αλλά δεν είδα να έχει άλλο.
 Άλλωστε εάν δεν άνοιγαν τελείως οι πεταλούδες δεν θα ανέβαζε ούτε στις υπόλοιπες ταχύτητες.
Μάλλον δεν το γλυτώνω ξανά το λύσιμο στο φιλτροκούτι.
Απορία εάν πνιγόταν απο πατημένο ή σκισμένο λάστιχο δεν θα το παρουσίαζε και στην 3η - 4η ταχύτητα;
Υπάρχει περίπτωση να πειράχτηκε η στάθμη στα λεκανάκια και να το παρουσιάζει;



Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #112 on: Τετάρτη 21 Σεπτέμβριος 2016, 20:07:09 μμ
Είναι γνωστό το κόλπο για να διορθώσετε το πρόβλημα του ΤΑ. Δικάβαλο μονοκάβαλο βαλιτσάτο, όπως γουστάρετε... Να το τσεκάρετε πόσο πιάνει μόνο στις κατηφόρες. Και λιγότερα θα ζητήσει και λιγότερο θα κάψει!  ;D


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #113 on: Παρασκευή 23 Σεπτέμβριος 2016, 14:22:19 μμ

...Απορία εάν πνιγόταν απο πατημένο ή σκισμένο λάστιχο δεν θα το παρουσίαζε και στην 3η - 4η ταχύτητα;


Τις μεμβράνες που είναι προσαρμοζμένες στα slides εννοείς; Σίγουρα!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!