Oτι και να είναι , θα τα αλλάξω σε ενα χρόνο και περίπου 3-5000χλμ.
απο οσο ξερω,με τον τροπο που οδηγεις,θα εχεις σιγουρα ανεβασμενη θερμοκρασια λειτουργιας του κινητηρα.
αυτα τα λαδια,ειναι παρα πολυ καλα,οταν ομως χρησιμοποιουνται για την χρηση που εχουν φτιαχτει.
δεν παρεχουν σχεδον καθολου καθαριστικες ιδιοτητες,εχουν ομως πολυ καλη αποδοση σε περιοχη στροφων που απο οσο ξερω δεν αγγιζεις καν νικολα.
οταν εβαζα στο yaris τα competition λαδια της motul,μεσα στην αθηνα η σε κινηση,το βεντιλατερ δεν σταματουσε,οταν το αυτοκινητο πηγαινε ταπα,ολα καλα.
φιλος με yaris ψιλοπειραγμενο και συντηρηση αυτοκινητου τυπου stoneman,πηρε την μπιελα στο χερι απο το πουθενα.
οταν ανοιχτηκε το μοτερ για να βρεθει η αιτια,διαπιστωθηκε οτι το ποδαρικο που τραβαει λαδι απο το καρτερ ηταν βουλωμενο με ενα πραγμα σαν βαζελινομουργοβουτυρο,αποτελεσμα της μη καθαριστικης ιδιοτητας των λαδιων.τα λαδια αλλαζωντουσαν ευλαβικα καθε 5000 χλμ αλλα δεν αρκουσε,στην 4η η 5η αλλαγη εγινε το μπαμ.
νικο θα ελεγα οτι πρεπει να τα αλλαξεις αυτα τα λαδια.
ο λαδας σου ΔΕΝ επρεπε να στα δωσει,αν σε ξερει καλα.
για κανα πιτσιρικα με SS μηχανακι ειναι οτι πρεπει.για ΤΑ δεν κανουν.
Συνιστάται σε αγώνες αντοχής / μεγάλης διάρκειας (rally, enduro, raid κλπ).
οι λεξεις "αντοχης","μεγαλης διαρκειας" αναφερονται σε αγωνα και ο αγωνας δεν ειναι πανω απο 1-2 ωρες.
δεν εννοει μεγαλη διαρκεια τυπου 1 χρονο.