Η εξοδος TTL ειναι αρκετα ευαισθητη οσο αναφορα την ταση της αν δλδ στην ICM φτανουν 4 βολτ ειναι πολυ πιθανων να μην γινεται αναγνωριση παλμων, βασικα δεν θα γινεται..
Σωστά , αλλά να είναι τόσο ακριβής η τάση? Μηχανάκι είναι , σε χώμα , λάσπες , υγρασία κυκλοφορεί κ ζεί, δεν σκέφτηκαν την γήρανση της εγκαταστασης?
Δεν το νομίζω , μπορεί να έχουμε παραγωγή παλμών έως 5 βολτ , αλλά το κύκλωμα που τους ''διαβαζει'' πρέπει να έχει μικρότερες απαιτήσεις , αλλιώς θα οδηγούμαστε σε αστοχία , κ δεν μπαίνει κ σε λίγα μηχανάκια το HISS.
Τωρα ή με τα χρονια τα καλωδια εχουν παρουσιασει μια μικρη ομικη αντισταση με αποτελεσμα να εχουμε μικρη πτωση τασης,το πιο πιθανων,ή αν εχουμε σωστη τροφοδοσια 5v και εξοδο σωστη τοτε κατι γινεται στην κεραια.
Δεν μπορώ να φέρω άποψη για αυτό, σαν κεραία κ κάτι που δεν κινείται θεωρητικά έχει μηδέν φθορες , αρα η δουλεύει η όχι, κ αν συμβαίνει το αντίθετο μάλλον θέμα καλωδίωσης η ακροδεκτών είναι.
Στην τροφοδοσια του Immobilizer στα +5v δλδ καλωδιο κιτρινο/κοκκινο αναφερομουνα για πυκνωτη και αυτο γιατι για καποιο λογο μετα απο μιζα ξεκολαει.
Αυτό το ξανάγραψες αλλά δεν το κατάλαβα, τι εννοείς?
Οτι πριν την μίζα δεν σβήνει , κ οτι στο μιζάρισμα γίνεται ένα κάτι σαν reset?
Αρα κατα την γνωμη μου εχει να κανει με ταση και οχι με την κεραια γιατι αμα ηταν το πηνιο της κεραιας θα το ειχαμε και μετα το προβλημα.
Σωστό σαν σκέψη , αρα ψάχνεις να βρείς που χάνεις λόγω καλωδίωσης την τάση .
Γιατί όμως δεν συμβαίνει πάντα?
Γιατί συμβαίνει πάντα με ζεστό κινητήρα? (τουλάχιστον στο δικό μου)
Ευτηχως σε εμενα το κανει σπανια στης 15 φορες θα τυχει 1 να μην ξεκλειδωσει αλλα θα το δω οταν την ανοιξω για δουλιτσες.
Αρκετά συχνά στο παρουσιάζει.
Εμένα πάντα καλοκαίρι κ πάντα όταν ήταν ζεστό, αλλά το πολύ 3-5 φορές το χρόνο, σε βαθμό δλδ που δεν με ενοχλούσε.
Στην αρχή ανησύχησα μην με αφήσει στο δρόμο , αλλά αφού έμαθα το ''κόλπο'' δεν ασχολήθηκα.
Αν εχει καποιος απο καινουργια την μηχανη και μπορει να μας βοηθησει μετα απο ποσο καιρο του το παρουσιασε θα βοηθουσε να δουμε αν εχει να κανει με παλαιοτητα καλωδιοσης
Η παλαιότητα όμως δεν είναι μόνο στα καλώδια /επαφές είναι κ στον αισθητήρα στροφάλου.
Και σε τι οφείλεται η επιτυχία του να παίρνει με το ''κόλπο΄΄ του Kill Switch και της πατημένης μίζας?