Hellas Transalp Forum

Battery Thread - Προβλήματα με τη μπαταρία

transalp98 · 362676

Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #150 on: Σάββατο 21 Φεβρουάριος 2009, 08:37:17 πμ
Λόγω ότι δεν την κινώ, μια φορά τη εβδομάδα την αφήνω και λειτουργεί στο ρελαντί για κανα μισάωρο.

  Μισάωρο στο ρελαντί?  :o :o :o Είναι δυσανάλογα μεγαλύτερη η φθορά που προκαλείς στον κινητήρα από το κέρδος που έχεις φορτίζοντας την μπαταρία!




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline mist

  • aka Nrgman
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 479
Reply #151 on: Σάββατο 21 Φεβρουάριος 2009, 10:30:27 πμ
Απο εχτές που έβαλα πάνω την μπαταρία φορτισμένη παίρνει κανονικά μπροστά.
Θα δω και σήμερα πως θα τα πάει. 



Δεν παίρνεις λογαριασμό ... δεν δίνεις λογαριασμό.


Offline Pezos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 579
Reply #152 on: Σάββατο 21 Φεβρουάριος 2009, 13:01:27 μμ
  Μισάωρο στο ρελαντί?  :o :o :o Είναι δυσανάλογα μεγαλύτερη η φθορά που προκαλείς στον κινητήρα από το κέρδος που έχεις φορτίζοντας την μπαταρία!


Γιατί...;;;  ???  ???



Offline ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 556
  • transalp 1000 cc
Reply #153 on: Σάββατο 21 Φεβρουάριος 2009, 15:31:22 μμ
Γιατί...;;;  ???  ???
γιατι δεν ανεβαινουν τα λαδια εκει που πρεπει λογω ελλειψης δυναμης της αντλιας λαδιου και δεν λαδωνεται σωστα ο κινητηρας.


Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...


Offline Pezos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 579
Reply #154 on: Σάββατο 21 Φεβρουάριος 2009, 17:19:39 μμ
γιατι δεν ανεβαινουν τα λαδια εκει που πρεπει λογω ελλειψης δυναμης της αντλιας λαδιου και δεν λαδωνεται σωστα ο κινητηρας.

Τότε λοιπόν μάλλον δεν θα πρέπει να ζεσταίνουμε πολύ τη μηχανή, το πρωί ας πούμε, εννοείτε ότι αυτό γίνετε στο ρελαντί.

Ή μήπως θα πρέπει κατά το ζέσταμα απλά να κρατάμε περισσότερες στροφές;



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #155 on: Σάββατο 21 Φεβρουάριος 2009, 17:45:24 μμ
Τότε λοιπόν μάλλον δεν θα πρέπει να ζεσταίνουμε πολύ τη μηχανή, το πρωί ας πούμε, εννοείτε ότι αυτό γίνετε στο ρελαντί.

έτσι ακριβώς το καλύτερο είναι ένα λεπτακι δύο το πολύ και μετά εν κινηση.


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #156 on: Σάββατο 21 Φεβρουάριος 2009, 17:50:14 μμ
Γιατί...;;;  ???  ???

  Η καταπόνηση ενός κινητήρα που δουλεύει στο ρελαντί πολλή ώρα είναι μεγαλύτερη από το αν δούλευε ψηλά για το ίδιο χρονικό διάστημα.
  Υψηλή κατανάλωση λαδιού, ανεπαρκής ψύξη, συσσώρευση κατάλοιπων σε βαλβίδες και μπουζί, κιτρίνισμα εξατμίσεων είναι μερικά από όσα παρατηρούνται σε παρατεταμένο ρελαντί.
  
  Βάλε μπροστά και φύγε αγόρι μου. :moped: :moped: :moped: Οι σύγχρονοι κινητήρες δεν χρειάζονται ζέσταμα πάνω από μερικά δευτερόλεπτα.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


costas

  • Guest
Reply #157 on: Σάββατο 21 Φεβρουάριος 2009, 18:56:45 μμ
Βάλε μπροστά και φύγε αγόρι μου.

Αυτό ακριβώς!!!!!! :eusa_clap: :eusa_clap:



Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #158 on: Κυριακή 22 Φεβρουάριος 2009, 09:34:34 πμ
Σύμφωνα με τη Βίβλο:
Πλήρης φορτισμένη : 13.0 -13.2 ν
Χρειάζεται φόρτιση  : Κάτω από 12.3 ν
Ανορθωτής            : 368 νν / 5000 στροφές

Όταν οι στροφές είναι στις 5000 μετράμε με το πολύμετρο την ανορθωμένη τάση στα 14 -15 ν που είναι και η τάση ελέγχου αλλά και η τάση φόρτισης της μπαταρίας.
Αν δεν πιάνει αυτή τη τάση ή υπάρχει βραχυκύκλωμα ή δεν πατάει καλά κάποιο καλώδιο , η είναι χαλασμένος ο ανορθωτής.
Αν η τάση είναι παραπάνω τότε υπάρχει πρόβλημα στη μπαταρία, ή είναι χαλασμένος ο ανορθωτής.
Συνεπώς στο ρελαντί δεν φορτίζει και άδικα παιδεύεις τη καημένη. Πάρτην και πήγαινε την βόλτα για να ευχαριστιθείς και εσύ αλλά και η μηχανή σου ;D
« Last Edit: Κυριακή 22 Φεβρουάριος 2009, 09:37:50 πμ by manolo »


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline mist

  • aka Nrgman
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 479
Reply #159 on: Δευτέρα 23 Φεβρουάριος 2009, 17:29:05 μμ
Την παρασκευή την φόρτισα .Σήμερα πήγα να την πάρω για να έρθω σπίτι .Η πρώτη μιζιά δούλεψε αλλα δεν πήρε μπροστά στην δεύτερη μιζιά πάλι κλακ κλακ.

Μάλλον το ρελέ δεν φταίει. Ή μπαταρία ειναι η δεν την φορτίζει καλά η μηχανη. (Ελπίζω το πρώτο)


Δεν παίρνεις λογαριασμό ... δεν δίνεις λογαριασμό.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #160 on: Δευτέρα 23 Φεβρουάριος 2009, 19:26:45 μμ
Εύκολα τσεκάρεις αν εναλλάκτης/ανορθωτής δουλεύουν σωστά.
Μέτρησε την τάση όταν λειτουργεί ο κινητήρας.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline mist

  • aka Nrgman
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 479
Reply #161 on: Τετάρτη 25 Φεβρουάριος 2009, 13:46:55 μμ
Σημερινές μετρήσεις.

Με κλειστο  κινητήρα. 12.6
Πατώντας την μίζα . 11.6
Στο Ρελαντί 14.7 με 15

Μου φάνηκε περίεργο οτι όσο ανεβαζα τις στροφές η τάση έπεφτε. Έτσι πρέπει να γίνεται?


Δεν παίρνεις λογαριασμό ... δεν δίνεις λογαριασμό.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #162 on: Τετάρτη 25 Φεβρουάριος 2009, 14:15:54 μμ
Πόσο έπεφτε?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline mist

  • aka Nrgman
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 479
Reply #163 on: Τετάρτη 25 Φεβρουάριος 2009, 14:16:54 μμ


Δεν παίρνεις λογαριασμό ... δεν δίνεις λογαριασμό.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #164 on: Τετάρτη 25 Φεβρουάριος 2009, 14:17:23 μμ
Καλά είσαι! (*)
Το σύστημα εναλλάκτη/φορτιστή δείχνει να δουλεύει σωστά.
Η μπαταρία έχει μάλλον το πρόβλημα.

(*) Λίγο ψηλές οι τιμές πάντως (προς το ανώτατο όριο)
« Last Edit: Παρασκευή 27 Φεβρουάριος 2009, 18:53:17 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline mist

  • aka Nrgman
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 479
Reply #165 on: Παρασκευή 27 Φεβρουάριος 2009, 17:48:43 μμ
Επιτέλους σήμερα έπεσε το "κασέρι" στην δουλειά και πήγα για μπαταρία .

Πηρα μια AERO (και όσο αντέξει) 60 γιουργια.

Μετά την αλλαγή ... τσακμάκι το μοτο.


Δεν παίρνεις λογαριασμό ... δεν δίνεις λογαριασμό.


pnefsis

  • Guest
Reply #166 on: Παρασκευή 03 Απρίλιος 2009, 08:39:01 πμ
Καλημέρα,

έχω το ΤΑ 650 του 03', η μπαταρία που φοράει είναι YUASA και κατα πάσα πιθανότητα δε πρέπει να χει αλλαχτεί ποτέ ( γιατί το πήρα μεταχειρισμένο απο μαγαζί ), αφού μόνο εγώ την έχω 4 χρόνια περίπου,

όλο το χειμώνα που μας πέρασε, το πρωί έπαιρνε βέβαια μπροστά, αλλά σε μεγάλα κρύα με δισταγμό, ποτέ όμως δε με άφησε,

τώρα που άνοιξε ο καιρός παίρνει μπροστά κανονικά, τη μπαταρία την έχω αγοράσει, λέτε να τη βάλω, ή να περιμένω λίγο καιρο ακόμα, αφού τώρα δουλεύει κανονικά????

κι αν δε τη βάλω άμεσα, υπάρχει περίπτωση να χαλάσει η καινούρια απο το καθησιό???



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #167 on: Παρασκευή 03 Απρίλιος 2009, 08:58:29 πμ
Εγω θα σου ελεγα να τη βαλεις. Μιας και την πηρες... YUASA πηρες παλι;

Δεν κερδιζεις τιποτα αν περιμενεις, ακομα και αν η καινουρια δεν χασει τη φορτιση της...

Η ταλαιπωρια που θα τραβηξεις οταν δε θα παρει μπροστα και δεν θα εισαι κοντα στο σπιτι δε συγκρινεται....

Στη δικη μου η YUASA κρατησε 5 χρονια χωρις προβλημα στην εκκινηση, μεχρι που αδειασε απο τα αλαρμ που ειχα αφησει και τελος.




pnefsis

  • Guest
Reply #168 on: Παρασκευή 03 Απρίλιος 2009, 09:12:50 πμ
Λές ε?

δε πήρα YUASA γιατί είναι πανάκριβη, 150 ευρώ περίπου,
 πήρα τη GK με 43 ευρώ,
γιατί διάβασα οτί και κάποιος άλλος φίλος απο δώ την πήρε και είναι ευχαριστημένος.



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #169 on: Παρασκευή 03 Απρίλιος 2009, 10:02:31 πμ
Κραταει ομως σιγουρα 5-6 χρονια, ενω οι αλλες λιγοτερο. ουτε εγω εχω παρει βεβαια YUASA και δε θυμαμαι κιολας ποια.

Αν δεν ειναι πανω σε φορτιστη να τη συντηρει θα αδειαζει σταδιακα. Δε θα χαλασει βεβαια, αλλα σε 6 μηνες θα εχει πεσει καπως. Τωρα για καινουρια μπαταρια δεν υπαρχει λογος να τη συντηρεις σε φορτιστη.
Συνηθως και αυτοι στα μπαταριαδικα πριν στην τοποθετησουν τη βαζουν λιγο σε φορτιστη να παρει τα πανω της...




Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #170 on: Δευτέρα 04 Μάιος 2009, 10:14:52 πμ
Λές ε?

δε πήρα YUASA γιατί είναι πανάκριβη, 150 ευρώ περίπου,
 πήρα τη GK με 43 ευρώ,
γιατί διάβασα οτί και κάποιος άλλος φίλος απο δώ την πήρε και είναι ευχαριστημένος.

Όποιος ενδιαφέρεται για μπαταρία κυρίως YUASA ή GS μου λέει στο 6937/120520 σε άλλες τιμές.....



costas

  • Guest
Reply #171 on: Δευτέρα 04 Μάιος 2009, 16:14:34 μμ
τώρα που άνοιξε ο καιρός παίρνει μπροστά κανονικά, τη μπαταρία την έχω αγοράσει, λέτε να τη βάλω, ή να περιμένω λίγο καιρο ακόμα, αφού τώρα δουλεύει κανονικά????

κι αν δε τη βάλω άμεσα, υπάρχει περίπτωση να χαλάσει η καινούρια απο το καθησιό???

Αφού δουλεύει έτσι κανονικά , γιατί να την αλλάξεις;;;;;
Δε χαλάει η καινούρια!!!!!!



Offline giorgos400

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #172 on: Κυριακή 24 Μάιος 2009, 18:27:42 μμ
αν την αφησεις στο ραφι χωρις να της κανεις συντηριση τοτε την πατησες!!!!!! μην ξεχνας οτι δεν ειναι yuasa ειναι gk :eusa_naughty:


Offline rider_on_the_storm

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 44
  • "Like a dog without a bone an actor out alone.."
Reply #173 on: Παρασκευή 31 Ιούλιος 2009, 18:01:15 μμ
Θα ΄θελα την γνώμη σας παιδιά.
Έχω περίσσευμα μια μπαταρία Υuasa YTZ12s(Japan).Τώρα βέβαια το "περίσσευμα" είναι σχετικό,αφού την έχω πληρώσει 120ευρώ,αλλά μετά από πολλές λαλακίες του μηχανικού μου,αρκετό σπρώξιμο και λύσιμο καπακιών για χρήση καλωδίων(για να την βάλω μπροστά) και αρκετά μακροβούτια στα ηλεκτρολογικά έγκατα του TΑ μου(χωρίς την ανεύρεση του παραμικρού προβλήματος),αγόρασα μια G.K των 50 ευρώ για να του αποδείξω ότι το πρόβλημα δεν το έχει η μηχανή,αλλά η μπαταρία που μου έβαλε.Αφού λοιπόν πείστηκε πως όντως έφταιγε η μπαταρία,μου την αντικατέστησε με μια καινούργια(σφραγισμένη στο κουτί της..εννοείται πως δε θα με ξαναδεί).
Το ερώτημα είναι το εξής.Να την πουλήσω ή να πετάξω την G.K κ να βάλω την Υuasa?Υπάρχει περίπτωση αν την κρατήσω αρκετό καιρό αποθηκευμένη να πάθει κάτι κ να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί?Έχει/είχε κανείς μπαταρία G.K κ αν ναι,πόσο καιρό την έχει ή πόσο του κράτησε?

Όσοι σκέφτεστε ότι ήρθε η ώρα το TA σας να αποκτήσει καινύργια Υuasa σε προνομιακή τιμή,παρακαλώ μην απαντήσετε αφού μπορώ να υποψιαστώ τι θα μου πείτε ;D

 


Γιάννης



Offline roussosnick

  • Ασφαλιστικός σύμβουλος
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 277
Reply #174 on: Παρασκευή 31 Ιούλιος 2009, 18:24:49 μμ

Φίλε μου,

   Η μπαταρία αν δεν χρησιμοποιηθεί καθόλου, και δεν φορτιστεί σε τακτά χρονικά διαστήματα, θα ξεφορτιστεί. Όταν περάσει στο στάδιο της πλήρης αποφόρτισης, μερικές φορές είναι αδύνατο να επανέλθουν σε πλήρης λειτουργική κατάσταση, ακόμη και αν είναι καινούργιες.