Hellas Transalp Forum

Αλλαγη μοτο

asterix · 11854

Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #25 on: Τρίτη 23 Ιούλιος 2013, 13:41:16 μμ
Μπραβο φιλε, συγχαρητηρια !!
φωτο επιβαλλονται  ;D


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #26 on: Τρίτη 23 Ιούλιος 2013, 14:29:48 μμ
Δεν πηρα το xc.Πιστευω μεχρι τεταρτη με πεμπτη να το εχω και παλι σας ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια.

Απαιχτο, καλα εκανες και δεν πηρες το XC το οποιο εχει πολυ στρηταδικο κινητηρα για σοβαρη χωματινη χρηση, και το απλο ειναι και σαφως πιο ομορφο  :)  Ελπιζω να το πηρες σε ασπρο  8) 8)

Σ'αυτους που λενε οτι το ΚΤΜ990 ειναι καλυτερο στην ασφαλτο, με τον επικινδυνο 21 τροχο με το απαραδεκτο στεφανι και με σαμπρελλα, λενε τα δικα τους.. Ασε που το Tiger ειναι και μια χαρα για χρηση καθε μερα στην Αθηνα ή σε μεγαλη πολη. Excellent choice  :eusa_clap:


" the PouroDuro spirit "


Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #27 on: Τρίτη 23 Ιούλιος 2013, 17:52:34 μμ
Σ'αυτους που λενε οτι το ΚΤΜ990 ειναι καλυτερο στην ασφαλτο, με τον επικινδυνο 21 τροχο με το απαραδεκτο στεφανι και με σαμπρελλα, λενε τα δικα τους..

Γιατί εσύ τι κάνεις ρε Γιώργη, τα δικά σου δε λες; Θες να αλλάξουμε, να λέω εγώ τα δικά σου κι εσύ τα δικά μου;  ;) Αν και από όλων προτιμώ να λέω του Λούρου  ;D

Το ότι το 990 είναι επικίνδυνο στην άσφαλτο είναι πολύ δικό σου όντως... ;D

Καλορίζικο στο παιδί, ό,τι πήρε να τα φχαριστιέται και να τον ταξιδεύει σε ωραία μέρη!



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #28 on: Τρίτη 23 Ιούλιος 2013, 23:02:49 μμ
Καλημερα.Την πηρα την παρασκευη παιδια τελικα ειναι φοβερη μηχανη οι πρωτες εντυπωσεις ειναι φοβερες και απο το περπατημα στο δρομο και απο τον κινητηρα (οσο φυσικα επιτρεπετε μεχρι τα 1000 χμ).Πιστευω να παραμινω ετσι ενθουσιασμενος και ευχαριστημενος και στο μελλον.
Προδότη,
χε χε χε
Ανέβασε καμμιά φωτό



Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #29 on: Τετάρτη 24 Ιούλιος 2013, 07:13:42 πμ
Καλημερα.Την πηρα την παρασκευη παιδια τελικα ειναι φοβερη μηχανη οι πρωτες εντυπωσεις ειναι φοβερες και απο το περπατημα στο δρομο και απο τον κινητηρα (οσο φυσικα επιτρεπετε μεχρι τα 1000 χμ).Πιστευω να παραμινω ετσι ενθουσιασμενος και ευχαριστημενος και στο μελλον.
Καλοπερπάτητη φίλε μου, να την ευχαριστηθείς όσο πιο πολύ μπορείς, προσοχή τώρα στην αρχή, καλό στρώσιμο, δουλεμα σε ολο το φάσμα της, όχι μέχρι σκασμού, όπως είπε και ο Γιάννης (Yianni) κάνε και μια διαδρομούλα δικάβαλος να πάρεις και την κρυάδα............ΠΡΟΣΟΧΗ  μην βάλεις επάνω τον.......obelix !!!............. :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:  για να ξέρουμε και τι λέμε


Φωτο ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ..............



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #30 on: Τετάρτη 24 Ιούλιος 2013, 09:59:17 πμ
Το ότι το 990 είναι επικίνδυνο στην άσφαλτο είναι πολύ δικό σου όντως... ;D

Αχ ρε Φωτη, αντε παλι, το τι εγραψα φαινεται στην παραθεση σου - το 990 εχει τροχο 21" με σαμπρελα μπροστα που ειναι "by definition" επικινδυνος σε μηχανακι που γραφει μεχρι 220-230 χμω αν συμβει κατι στο μπροστινο. Αλλα επιπλεον το μπροστινο στεφανι ειναι πολυ μαλακο και εχουν ακουστει ιστοριες τρομου σε κυνηγητα με ψηλες ταχυτητες - και γινεται και 8αρι στο χωμα αλλα αυτο ειναι πταισμα.

Το παιδι ηθελε προφανως ασφαλτινο on-off μηχανακι (συζηταγε και TDM) οποτε το 990 δεν ειχε καν λογο αναφορας. Οπως δεν εχει λογω αναφορας για τη χρηση που κανει στο on-off τους η πολυ μεγαλη πλειοψηφια των συμφορουμιτων, αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια.


Μεγειες και παλι απο μενα και καλοταξιδευτο!  :)


" the PouroDuro spirit "


Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #31 on: Τετάρτη 24 Ιούλιος 2013, 10:26:25 πμ
σε μηχανακι που γραφει μεχρι 220-230 χμω αν συμβει κατι στο μπροστινο. Αλλα επιπλεον το μπροστινο στεφανι ειναι πολυ μαλακο και εχουν ακουστει ιστοριες τρομου σε κυνηγητα με ψηλες ταχυτητες - και γινεται και 8αρι στο χωμα αλλα αυτο ειναι πταισμα.

Όποιος θέλει να πηγαίνει με 220-230 πάνω σε on-off έχει πάρει λάθος μηχανάκι και είναι ο ίδιος επικίνδυνος, όχι το μηχανάκι. Θέλω να μου πεις τις "ιστορίες τρόμου" και τι εννοείς "κυνηγητά" και "υψηλές ταχύτητες". Γιατί και αυτά μου μυρίζουν συνθήκες χρήσης  μη ρεαλιστικές και αν μη τι άλλο καγκουριές που δεν έχουν θέση.

Εγώ όπως ξέρεις χώμα πάω, 8άρι η ζάντα δεν έγινε ποτέ. Χτυπηματάκια σε χοντρά στούμπια μπορεί να κάνει, που να δεις το EXC μου τι έχει. Αλλά όχι και 8άρι! Το ΤΑ μου είχε περισσότερα. Ούτε και ποτέ με προβλημάτισε στις ταχύτητες εθνικής.

Όταν λες ότι ένα μηχανάκι έχει επικίνδυνο μπροστινό τροχό, ουσιαστικά λες και το μηχανάκι επικίνδυνο. Κι λέω: Άκου επικίνδυνο το LC8 ADV στην άσφαλτο...το ακούσαμε και αυτό...



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #32 on: Τετάρτη 24 Ιούλιος 2013, 10:57:16 πμ
Δεν χρειαζονται αλλα σχολια, οτι ητανε να ειπωθει ειπωθηκε ..in black and white που λεμε κι'εδω - και το νημα εχει αλλο θεμα. Οποιος διαβασει προσεκτικα θα καταλαβει πληρως. Περισοτερα αλλη φορα σε καποιο νημα σχετικα με το LC8 αν και οταν εχω χρονο.


" the PouroDuro spirit "


Offline orestiada

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 12
  • Την ιστορια τη γραφουν οι παρεες!!!
Reply #33 on: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2014, 17:46:04 μμ
Καλησπέρα σε όλους.Μετα απο 3 χρόνια συμβίωσης με το Transalpaki,έφτασε η ώρα για κάτι άλλο.Το μεταχειρισμένο transalp με το οποίο έζησα χωρίς εκπλήξεις δυσάρεστες,χωρίς να ρίξω πάνω του φράγκο (εκτός απο μια μπαταρία),δε μου χάρισε τίποτα εκτός απο ευχάριστες στιγμές και αναμνήσεις.Πριν 7 μέρες έφυγε για να κάνει ευτυχισμένο κάποιον άλλο.
Επόμενη επιλογή,ένα CBF 1000 του 06 προς 07.Το βρήκα ήδη,τζαμένιο με όλα τα καλούδια του επάνω.Ο ιδιοκτήτης του μου είπε οτι έχει αλλάξει πηνία κι εδώ είναι οι απορίες μου.Διάβασα,έψαξα και ξέρω οτι το συγκεκριμένο μοντέλο είχε ενα θεματάκι με τα πηνία και τη μικρή χωρητικότητα της μπαταρίας του.Δε θα ρωτήσω γι αυτά γιατι ήδη έμαθα αρκετα.Τί να προσέξω όμως στο συγκεκριμένο που θα πάρω?Δηλαδή τί πηνία έχει βάλει πάνω ας πούμε?Γνήσια,after,ή έκανε περιέλιξη?Αυτά να ρωτήσω?Θα έρθει η μηχανή και πριν αγοραστεί θα περάσει σε δικό μου συνεργείο απο εξονυχιστικό έλεγχο.Εμπιστεύομαι απόλυτα τον μάστορά μου αλλα τί θα έπρεπε να προσέξει ιδιαίτερα?Δέν κρύβω οτι αν και hondakias με χάλασε λίγο το θέμα με τα πηνία των cbf.Εχω ερωτευθεί το μοντέλο αυτό και θα το πάρω ούτως ή άλλως.Απλά μια μικρή βοήθεια με τις γνώμες σας θα ήταν χρήσιμη.
Ευχαριστώ.



ekos

  • Guest
Reply #34 on: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2014, 18:09:50 μμ
Και τα vara αλλά και αλλά μοντέλα της Honda είχαν το ίδιο θέμα, εάν το έχει λύσει όλα καλά!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2



Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #35 on: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2014, 18:19:56 μμ
Αφού όπως λες εμπιστεύεσαι  τον μάστορά σου , δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς..Με το καλό να την πάρεις!


HONDA ή γενόσιμο?