Hellas Transalp Forum

Πρόβλημα με Immobilizer Transalp (HISS)

Γιάννης Σταυρουλάκης · 269459

Offline hargoul

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
Reply #125 on: Πέμπτη 17 Ιούλιος 2008, 14:55:53 μμ
Καλησπέρα συνάδελφοι,
έχω ένα ΤΑ 2006 μοντέλο και πάνω που μου έληξε η εγγύηση χάλασε...(ειμαι γκαντέμης το ξερω).
Το πρόβλημα...μια διαβάζει και μια όχι το κλειδί, θέμα immobilizer δηλαδή.
Την πάω συνεργείο μένει 2-3 μέρες εκει και μου λένε οτι εφταιγε ο συναγερμός τον οποίο και ξήλωσαν και να τον πάω για φτιάξιμο. Τους λέω επειδη τυγχάνω ηλεκτρονικός και κοίταξα και εγώ τον συναγερμό δεν τον είδα να φταίει αυτός. Ήταν κατηγορηματικοί όμως.
Την ίδια κιόλας μέρα και χωρίς βέβαια να έχω συναγερμό πλέον η μηχανή έκανε πάλι τα ίδια!
Την ξαναπάω και έιναι ακόμα μέσα! Περιμένουμε ανταλλακτικό από Σαρακάκη. Πιστεύουν χωρίς να είναι βέβαια σίγουροι 'οτι είναι η κεραία τοτου immobilizer. Για να δούμε...ακόμα και αυτό να είναι βέβαια (που μακάρι να είναι για να καθαρίζω επιτέλους) έχω τρέξιμο μετά. Πρέπει να πάω στον συναγερμά να τσεκάρει τον συναγερμό να είμαστε σίγουροι οτι είναι εντάξει και να μου τον ξαναβάλει επάνω. Αλλά ας καθαρίζω και χαλάλι, διότι φοβάμαι μην είναι κανένας εγκέφαλος και τρέχω και δεν φτάνω.
Έχει κανένας καμιά ανάλογη εμπειρία;

Ευχαριστώ
« Last Edit: Σάββατο 19 Ιούλιος 2008, 19:00:26 μμ by Chris_de_Ze »



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #126 on: Πέμπτη 17 Ιούλιος 2008, 15:00:12 μμ
Έχει συζητηθεί το συγκεκριμένο πρόβλημα. Κάνε αναζήτηση με τον όρο HISS και θα βρείς αρκετά χρήσιμα πράγματα και απαντήσεις.
« Last Edit: Σάββατο 19 Ιούλιος 2008, 19:09:05 μμ by Chris_de_Ze »


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #127 on: Πέμπτη 17 Ιούλιος 2008, 15:48:56 μμ
Έψαξες και στα προηγούμενα μήπως και βρείς καμιά λύση?

Έχουμε αναφέρει πιθανές βλάβες στο HISS.
« Last Edit: Παρασκευή 25 Ιούλιος 2008, 19:55:38 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline hargoul

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
Reply #128 on: Παρασκευή 18 Ιούλιος 2008, 08:31:27 πμ
Τα διάβασα όλα αυτά. Δεν μπορώ να πω όμως ότι εβγαλα άκρη για τι μπορεί να συμβαίνει...οπότε ας ελπίσουμε να είναι η κεραία που λέει ο μηχανικός μου.
Βέβαια είναι μια εβδομάδα τώρα και δεν έχει έρθει το ανταλλακτικό...και μου είπαν ότι μπορεί να έχουμε πολύ μέλλον με το καθεστός που υπάρχει στη διανομή των ανταλλακτικών της Honda...(φίλος περίμενε ανταλλακτικό για αμάξι S2000 7,5 εβδομάδες, μεγάλη ξεφτύλα).
Μου αρέσει που ήθελα να δώσω το ΤΑ και να πάρω το Varadero...ότι θα το δώσω θα το δώσω, αλλά για κανένα Yamaha (το θέμα είναι για ποιό...).



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #129 on: Παρασκευή 18 Ιούλιος 2008, 10:33:54 πμ
Σσσσσ...σιγά μην μας ακούσουνε...

Τι παραπάνω έχει η γιαμάχα ; Ε ; Μήπως έχει κάθετες μονάδες ; Μήπως έχει καλά και φθηνά σέρβις ; Μήπως σου δίνουν και βιβλίο στα ελληνικά ; Μήπως έχει και ανθρώπινη γεωμετρία και σχεδίαση ; Μήπως έχει ευκολία στη πρόσβαση για τη συντήρηση ; Ε;

Αν τα έχει όλα αυτά είναι λογικό...γιατί δεν είναι H o n d a εν ελλάδι ! 


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #130 on: Παρασκευή 18 Ιούλιος 2008, 10:59:03 πμ
Τα διάβασα όλα αυτά. Δεν μπορώ να πω όμως ότι εβγαλα άκρη για τι μπορεί να συμβαίνει...οπότε ας ελπίσουμε να είναι η κεραία που λέει ο μηχανικός μου.
Συνήθως η κεραία βγάζει κωδικό βλάβης. Επίσης ή δουλεύει ή δεν δουλεύει.
Μπορεί να είναι το "ματάκι" της ηλεκτρονικής.


Offline hargoul

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
Reply #131 on: Παρασκευή 18 Ιούλιος 2008, 12:48:39 μμ
Όταν λες ματακι ηλεκτρονικής τί εννοείς?



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #132 on: Παρασκευή 18 Ιούλιος 2008, 13:49:42 μμ
Μάλλον δεν διάβασες τα threads που παραθέσαμε
("pick up pulse generator")
« Last Edit: Παρασκευή 18 Ιούλιος 2008, 13:53:16 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline hargoul

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
Reply #133 on: Παρασκευή 18 Ιούλιος 2008, 20:40:12 μμ
Μάλλον δεν διάβασες τα threads που παραθέσαμε
("pick up pulse generator")

Τα διαβασα, αλλα αυτο το Pulse Generator (η ορολογια ματακι με μπερδεψε) απο οτι ειδα σε κατι service manuals κτλ δεν νομιζω να φταιει στο προβλημα μου τουλαχιστον.
Δεν προλλαβα σημερα τον μηχανικο μου, αλλα την Δευτερα (που σιγα μην εχουν κανει τιποτα) θα του πω να βαλει ξανα επανω τον συναγερμο και να παρω την μηχανη...δεν εχει νοημα να καθεται εκει (μια εβδομαδα + τωρα). Ας καθεται σπιτι μου που εχει και σκια και θα ψαξω να βρω καμια ακρη μονος (να αφαιρεσω κανεναν πολο μπαταριας να κοιταξω για καμια γειωση , για κανενα καλωδιο κομμενο κτλ κτλ και το πολυ πολυ να μεινω πουθενα...)



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #134 on: Παρασκευή 18 Ιούλιος 2008, 21:30:02 μμ
Μπορείς σε παρακαλώ, όταν γυρίζεις το κλειδί, να μας περιγράψεις το ρυθμό και παλμό των αναβοσβημάτων του HISS LED που διέγνωσαν στο συνεργείο? Ανάλογα με αυτό το ρυθμό/παλμό είναι και η βλάβη και σε τί οφείλεται.

Το λαμπάκι κάνει κάποια γρήγορα και αργά αναβοσβήματα με κάποιο ρυθμό, πχ. "1 μακρύς, 2 σύντομοι και 1 μακρύς παλμός" σημαίνει ότι ο κωδικός του κλειδιού δεν συμφωνεί με αυτόν που είναι γραμμένος στην ηλεκτρονική. "2 σύντομοι και 2 μακρείς παλμοί" σημαίνει ότι το κλειδί δεν επικοινωνεί με το δέκτη/πομπό γύρω από την κλειδαριά, κλπ.
« Last Edit: Παρασκευή 18 Ιούλιος 2008, 21:35:40 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #135 on: Παρασκευή 18 Ιούλιος 2008, 22:01:29 μμ
Μπορείς σε παρακαλώ, όταν γυρίζεις το κλειδί, να μας περιγράψεις το ρυθμό και παλμό των αναβοσβημάτων του HISS LED που διέγνωσαν στο συνεργείο? Ανάλογα με αυτό το ρυθμό/παλμό είναι και η βλάβη και σε τί οφείλεται.

Το λαμπάκι κάνει κάποια γρήγορα και αργά αναβοσβήματα με κάποιο ρυθμό, πχ. "1 μακρύς, 2 σύντομοι και 1 μακρύς παλμός" σημαίνει ότι ο κωδικός του κλειδιού δεν συμφωνεί με αυτόν που είναι γραμμένος στην ηλεκτρονική. "2 σύντομοι και 2 μακρείς παλμοί" σημαίνει ότι το κλειδί δεν επικοινωνεί με το δέκτη/πομπό γύρω από την κλειδαριά, κλπ.

Καλά δεν παλευεσαι...μηχανές ....υπολογιστές...γκατζετ...
...ακου λέει παλμός στα φωτάκια...

Καλά λέει ο Ζάχος η δομή.

Τα σέβη μου :)

Υ.Γ Κατί ανθοκομικά ήθελα να ρωτήσω για γλαδιόλες, αλλα θα με ρωτήσεις τύπο γλαδιόλας , ποικιλία, και μέγεθος σπόρου και θα με στείλεις για βρούβες ;D



Offline hargoul

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
Reply #136 on: Σάββατο 19 Ιούλιος 2008, 10:22:33 πμ
Μπορείς σε παρακαλώ, όταν γυρίζεις το κλειδί, να μας περιγράψεις το ρυθμό και παλμό των αναβοσβημάτων του HISS LED που διέγνωσαν στο συνεργείο? Ανάλογα με αυτό το ρυθμό/παλμό είναι και η βλάβη και σε τί οφείλεται.

Το λαμπάκι κάνει κάποια γρήγορα και αργά αναβοσβήματα με κάποιο ρυθμό, πχ. "1 μακρύς, 2 σύντομοι και 1 μακρύς παλμός" σημαίνει ότι ο κωδικός του κλειδιού δεν συμφωνεί με αυτόν που είναι γραμμένος στην ηλεκτρονική. "2 σύντομοι και 2 μακρείς παλμοί" σημαίνει ότι το κλειδί δεν επικοινωνεί με το δέκτη/πομπό γύρω από την κλειδαριά, κλπ.
Όταν δουλευε σωστα η μηχανη εβαζα κλειδι, αναβα διακοπτη, εμενε για καναδυο δευτερολεπτα ανοιχτο το Led εσβηωε (εαν προλλαβαινε και δεν ειχα πατησει ηδη μιζα) και η μηχανη επαιρνε κανονικα.
Τωρα βαζω το κλειδι αναβω διακοπτη και μπορει να συμβουν δυο πραγματα... Το πρωτο ειναι αυτο που περιεγραψα ακριβως απο πανω, το δευτερο ειναι να μην σβησει ποτε το Led (οχι ομως να αναβοσβησει με καποιο ρυθμο, μενει μονιμα αναμενο) και δεν παιρνει η μηχανη με καμια παναγια...Ανοιγοκλεινω τον διακοπτη και δεν παταω μιζα (δεν εχει αλλωστε νοημα, μην ξελιγωσω και την μπαταρια) περιμενω ποτε θα πετυχω να σβησει , εαν σβησει τοτε και μονο τοτε παιρνει.



flwrina

  • Guest
Reply #137 on: Σάββατο 19 Ιούλιος 2008, 11:50:26 πμ
για δοκιμασε και το δευτερο κλειδι.....υποψιαζομαι κατι...



Offline hargoul

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
Reply #138 on: Σάββατο 19 Ιούλιος 2008, 12:19:39 μμ
για δοκιμασε και το δευτερο κλειδι.....υποψιαζομαι κατι...

Το εχω ηδη δοκιμασει! Και με τα 2 κλειδια κανει τα ιδια.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #139 on: Σάββατο 19 Ιούλιος 2008, 13:17:24 μμ
Δοκίμασες τα "κόλπα" που έχουν ήδη αναφερθεί, πχ. αυτό με τον Run/Off διακόπτη?
Τα δύο κλειδιά ποτέ μαζί όταν βάζεις μπροστά (αν και είμαι σίγουρος ότι έτσι κάνεις).

Αν δεν βρίσκεις αποτέλεσμα, τότε οι πιο πιθανές αιτίες είναι (όπως ήδη αναφέρθηκαν):

- Transceiver (γύρω από την κλειδαριά)
- pick up pulse generator (μέσα στο δεξί καπάκι του κάρτερ)

Για τον κωδικό βλάβης, εννοώ αυτό που διέγνωσαν στο συνεργείο όταν γυρίζεις το κλειδί.
« Last Edit: Σάββατο 19 Ιούλιος 2008, 19:07:40 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline hargoul

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
Reply #140 on: Σάββατο 19 Ιούλιος 2008, 13:35:28 μμ
Δοκίμασες τα "κόλπα" που έχουν αναφερθεί στα threads που αναφέραμε, πχ. αυτό με τον Run/Off διακόπτη?
Τα δύο κλειδιά ποτέ μαζί όταν βάζεις μπροστά (αν και είμαι σίγουρος ότι έτσι κάνεις).

Αν δεν βρίσκεις αποτέλεσμα, τότε οι πιο πιθανές αιτίες είναι (όπως ήδη αναφέρθηκαν):

- Transceiver (γύρω από την κλειδαριά)
- pick up pulse generator (μέσα στο δεξί καπάκι του κάρτερ)

Για τον κωδικό βλάβης, εννοώ αυτό που διέγνωσαν στο συνεργείο.

Τα κολπα δεν τα δοκιμασα διοτι δεν εχω την μηχανη, ειναι στο συνεργειο κλεισμενη! Τα κλειδια ποτε δεν τα εχω μαζι, ειναι σε 2 διαφορετικα μπρελοκ και ενα ειναι στην κλειδαρια ενα στην τσεπη μου και εναλαξ.
Φαντάζομαι Transceiver και αυτο που λεει το συνεργειο κεραια ειναι ενα και το αυτο, και να ειναι αυτο να καθαριζω, διοτι ειμαι σχεδον δυο  εβδομαδες (και ποιος ξερει ακομα ποσο) χωρις μηχανη!



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #141 on: Σάββατο 19 Ιούλιος 2008, 15:01:31 μμ
Ναι, Transceiver είναι αυτό που λεει το συνεργειο ως κεραια.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #142 on: Σάββατο 19 Ιούλιος 2008, 16:48:26 μμ
Τα διαβασα, αλλα αυτο το Pulse Generator (η ορολογια ματακι με μπερδεψε) απο οτι ειδα σε κατι service manuals κτλ δεν νομιζω να φταιει στο προβλημα μου τουλαχιστον.
Δεν προλλαβα σημερα τον μηχανικο μου, αλλα την Δευτερα (που σιγα μην εχουν κανει τιποτα) θα του πω να βαλει ξανα επανω τον συναγερμο και να παρω την μηχανη...δεν εχει νοημα να καθεται εκει (μια εβδομαδα + τωρα). Ας καθεται σπιτι μου που εχει και σκια και θα ψαξω να βρω καμια ακρη μονος (να αφαιρεσω κανεναν πολο μπαταριας να κοιταξω για καμια γειωση , για κανενα καλωδιο κομμενο κτλ κτλ και το πολυ πολυ να μεινω πουθενα...)
με κομμένο καλώδιο, μπορεί να βγάλεις άκρη. Με γειώσεις, αποκλείεται!
Θα σου πρότεινα να μην το ψάξεις μόνος σου αυτό το θέμα...


Offline hargoul

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
Reply #143 on: Σάββατο 19 Ιούλιος 2008, 17:43:55 μμ
με κομμένο καλώδιο, μπορεί να βγάλεις άκρη. Με γειώσεις, αποκλείεται!
Θα σου πρότεινα να μην το ψάξεις μόνος σου αυτό το θέμα...
Με καλωδια και γειωσεις ειναι ο μονος τροπος να βγαλω ακρη, ειμαι ηλεκτρονικος (βεβαια φτιαχνω ρομποτικα και οχι μοτοσυκλετες αλλα τελοσπαντων) και τωρα που καταλλαβα εδω μεσα απο το φορουμ πως δουλευει το HISS δεν βλεπω να ειναι κατι το τοσο πολυπλοκο. Αν ειναι τιποτα πιο περιπλοκο δεν προκειται να βγαλω ακρη (κανενας εγκεφαλος πχ)



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #144 on: Σάββατο 19 Ιούλιος 2008, 18:47:57 μμ
Όταν δουλευε σωστα η μηχανη εβαζα κλειδι, αναβα διακοπτη, εμενε για καναδυο δευτερολεπτα ανοιχτο το Led εσβηωε (εαν προλλαβαινε και δεν ειχα πατησει ηδη μιζα) και η μηχανη επαιρνε κανονικα.
Έχε υπόψη σου ότι είτε αναγνωρισθεί το κλειδί είτε όχι, το HISS Led μένει πάντοτε αναμμένο για περ. 2 secs. Αν μείνει παραπάνω από 2 secs τότε υπάρχει πρόβλημα αναγνώρισης του κλειδιού. Συνήθως το κλειδί αναγνωρίζεται μέσα σε μερικά msecs αφού γυρίσεις το διακόπτη, (δηλ. το σύστημα είναι πάρα πολύ γρήγορο).

Και όπως θα διάβασες στα άλλα posts, δεν γίνεται μόνο 1 προσπάθεια αναγνώρισης του κλειδιού αφού γυρίσεις το διακόπτη. Το σύστημα επαναλαμβάνει από μόνο του τη διαδικασία 255 φορές. Και όλα αυτά γίνονται μέσα σε λιγότερο από 1 sec.
« Last Edit: Σάββατο 19 Ιούλιος 2008, 18:59:30 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline GK

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 1
Reply #145 on: Παρασκευή 25 Ιούλιος 2008, 10:26:34 πμ
Παιδιά βοήθεια!!
Έχασα το κλειδί του ΤΑ και όταν πήγα να χρησιμοποιήσω το δεύτερο, δεν έπαιρνε μπρος με τίποτα. Πήρα τηλ. στην αντιπροσωπεία (επαρχία) και μου είπαν ότι έχει απομαγνητιστεί και θα έπρεπε να το χρησιμοποιώ 1 φορά το μήνα. (εγώ δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ 6 χρόνια). Μου είπαν ότι θα πρέπει να πάρω νέα ηλεκτρονική με κόστος πάνω από 500€. Μου φάνηκε απίστευτο. Διάβασα στο forum και είδα ότι γίνεται επαναπρογραμματισμός του κλειδιού . Που μπορώ να το κάνω? Να το στείλω με ταχυδρομείο, αφού στην εδω αντιπροσωπεία (νησί) δεν έχουν ιδέα. Ποιό είναι το κόστος?
Ευχαριστώ :)



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #146 on: Παρασκευή 25 Ιούλιος 2008, 12:05:36 μμ
Για να γίνει επαναπρογραμματισμός απαιτείται οπωσδήποτε να έχεις 1 τουλάχιστον κλειδί που να δουλεύει. Εσύ τώρα όμως δεν έχεις κανένα!

Ξαναδοκίμασε πάλι αρκετές φορές με το κλειδί που έχεις. Δεν "απομαγνητίζονται" τα κλειδιά (δεν έχουν δηλ. μέσα μαγνήτες παρά μόνο flash memory, ολοκληρωμένα και ηλεκτρονικά στοιχεία). Αυτό που μπορεί να συνέβη είναι είτε να το είχες κάπου που (κατά κάποιο τρόπο) "επηρρεάστηκε" και έχασε τον κωδικό του ή απορυθμίστηκε το κύκλωμα της κυλιόμενης κωδικοποίησης και δεν συγχρονίζεται πια με την ηλεκτρονική.
Κάνε και μια προσπάθεια να βρείς το άλλο κλειδί.
« Last Edit: Παρασκευή 25 Ιούλιος 2008, 12:36:21 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


flwrina

  • Guest
Reply #147 on: Παρασκευή 25 Ιούλιος 2008, 13:02:14 μμ
Για να γίνει επαναπρογραμματισμός απαιτείται οπωσδήποτε να έχεις 1 τουλάχιστον κλειδί που να δουλεύει. Εσύ τώρα όμως δεν έχεις κανένα!

κατσε τωρα...
 εχω χασει εδω και καιρο τα ενα κλειδι... εβλαλα ενα αντικλειδι απλο για να εχω την σπειρα. αν χαθει το μαμισιο την εκατσα δλδ?



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #148 on: Παρασκευή 25 Ιούλιος 2008, 13:41:01 μμ
Το είχαμε ξανασυζητήσει το θέμα αυτό! Το είχε κάνει και κάποιος άλλος και το ανέφερε εδώ μέσα. Και είπαμε ότι είναι ανώφελο! Θα χρησιμεύει μόνο να ξεκλειδώνεις ... το τιμόνι για να μπορείς να το σπρώχνεις!
Αν και για το δικό σου μοντέλο υπάρχουν καλά νέα! Έχει παραβιαστεί η γενιά αυτή του HISS! (... κοίτα τί καταντήσαμε να λέμε!).
« Last Edit: Παρασκευή 25 Ιούλιος 2008, 13:43:53 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline hargoul

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
Reply #149 on: Παρασκευή 25 Ιούλιος 2008, 18:25:03 μμ
Πήρα την μηχανή από τον μάστορα χωρίς να μου αλλάξει την κεραία διότι βρήκε λέει κάτι ασφάλειες που δεν έκαναν καλή επαφήκαθάρισε τις επαφές και μαλλόν λέει θα είναι όλα καλά.
Δεν είναι όμως αυτό.
Η μηχανή το πρωϊ που είναι πολλές ώρες κρύα παίρνει μια χαρά. Αν δουλεύει την σβήσω και την ανάψω παίρνει μια χαρά. Αν πάω κάπου την αφήσω για 1-2-3 ώρες μπορεί να πάρει αλλά συνηθέστερα δεν παιρνει. Τι κάνω λοιπόν. Βλέπω ότι δεν σβήνει το λαμπάκι επομένως ξέρω ότι δεν θα πάρει. Ανοιγοκλείνω το Kill Switch, πάλι δεν σβήνει το λαμπάκι ξέρω ότι δεν θα πάρει. Αν όμως πατήσω μια μιζιά, και μετά ανοιγοκλείσω μια φορά το Kill Switch σβήνει κανονικά το λαμπάκι σε 2" και η μηχανή παίρνει κανονικά. Δεν μπορώ να καταλλάβω τι είναι αυτό (έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να φταίει;). Θα ήθελα να το φτιάξω, αλλά αφού κάνω την δουλεία μου έτσι το αφήνω και αν επιδεινωθεί τότε ξανατρέχω σε μάστορες!!!

Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς τι είναι ένα πράγμα εκει μπροστά από την μπαταρία μπροστά από την κεντρική ασφάλεια. Είναι μια συσκευή ποθ απο εκεί ξεκινάνε τα καλώδια που δεύγουν από την μπαταρία αλλά δεν ξέρω τί είναι. Έλυσα καπάκι και έβγαλα μπαταρία μπας και φτίαξει το πρόβλημα, αλλά το μόνο που κατάφερα είναι να αποκτήσω αυτήν την απορία!!! :) :) :)
« Last Edit: Παρασκευή 25 Ιούλιος 2008, 18:27:47 μμ by hargoul »