Hellas Transalp Forum

Επιλογή μπαταρίας για ΤΑ650

M. I. Pagalos · 78255

flwrina

  • Guest
Reply #25 on: Παρασκευή 27 Απρίλιος 2007, 11:49:42 πμ
τελικα  πηρα τον τυπο τηλεφωνο και μετα απο 25 λεπτα!!!! κουβεντας ειπε να την στειλω πισω και να δει αν οντως εχει προβλημα για να την αλλαξε. κοστος???  12,5€ παρακαλω η αποστολη!!!ι . μεχρι τοτε πρεπει να περιμενω αλλα και να εχω το μυαλο την ηδη υπαρχουσα μην μεινω. εχω και ταξιδι μεγαλο κυριακη...  το πιο πιθανο που μου ειπε και ο  ηλεκτρολογος μου ειναι  οτι απο τ ο πολυ καθησιο  τερματισε πραμα που  ο e-moto  απεκλεισε,,,αυτη η ιδιου τυπου που δοκιμασαμε ηταν σφραγισμενη οποτε περιπτωση να την ειχε  γεματη δεν υπαρχει. επισης αυτην ειναι τελειως ετοιμη και δν θελει καμια διαδικασια για να λειτουργησει. εν αναμονη λοιπον  τεταρτη μαλλον τοτε την υπολογιζω να ερθει. ελπιζω μην κανει καμια δουλεια γιατι 25 μαιου αθηνα θα ειμαι και τοτε θα πεσει τοοοοοοοοο γελιο!!!



flwrina

  • Guest
Reply #26 on: Τρίτη 01 Μάιος 2007, 16:06:43 μμ
τελικα ο τυπος με πηρε τηλ χθες και την εστειλε την νεα με το λεωφορειο. ηταν με ολες τις βιδες και τα καπακια στους πολους και οχι σαν την αλλη με ολα τα παραπανω να απουσιαζουν απο το πακετο, την τοποθετησα και πλεον ειναι ολα οκ.  υπαρχει μεγαλη διαφορα στην εκκινηση της μηχανης ιδιως χωρις να βαλω καθολου γκαζι. παρα ειναι σπιρτο. μιχαλη καλη πρεπει να ειναι και νομιζω καλα θ κανεις να την παρεις αν τη θες αλλα  μιλα με τον τυπο να την μετρησει πριν την στειλει μην εχεις τα ιδια που επαθα εγω...

:moped: :moped: :moped: :moped: :moped:



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #27 on: Τρίτη 01 Μάιος 2007, 16:21:07 μμ
   Λευτέρη, στο είπα από την αρχή ότι οι τύποι, από μια κουβέντα που είχα μαζί τους στο τηλέφωνο, είναι εντάξει. Διαφορετικά, αν δεν είχα δική μου γνώμη, δεν θα τολμούσα ποτέ να τους προτέινω σε συναδέλφους. Έφαγες λίγη ταλαιπωρία αλλά τέλος καλό όλα καλά, ευτυχώς. Συμβαίνουν αυτά.
 
  Άσε να δούμε αν τελικά αλλάξω μπαταρία ή ολόκληρη τη μηχανή, γιατί σήμερα συνάντησα το Ζάχο (Varazach) και είμαι άνω-κάτω. Δεν είναι να πίνεις καφέ μαζί του! Έχει μια καταλυτική δύναμη να σε πείθει. Κάθε φορά που συναντιόμαστε είμαι άρρωστος για μια βδομάδα, βλέποντας εφιάλτες με κάτι Honda STX 1300 Paneuropean να με κυνηγάνε απειλητικά κάπου μεταξύ Γαλλίας-Ισπανίας!

  Σωτηράκη, ακούς εκεί στα Χανιά? Εμείς, εδώ ανατολικά συναντιόμαστε τακτικά. Μου φαίνεται ότι μόνοι μας θα κατεβάσουμε ψηφοδέλτιο τελικά  ;D  ;D!!!




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


flwrina

  • Guest
Reply #28 on: Τρίτη 01 Μάιος 2007, 16:33:47 μμ
ασε και εγω την κυριακη σε ταξιδι χαλκιδικη που εκανα οδηγησα ενα varadero για κανα μιση ωρα. μετα μολις καβαλησα την δικια μου σε ποδηλατο νομισα ανεβηκα...  πλεον το σκεφτομαι σοβαρα αν και την εχω μονο 7 μηνες την μηχανη. οσο για το   Paneuropean  απο γερμανια φιλος θελει να παρει με λιγα κμ πανω θα κοστισει η αγορα κοντα στα 15.000 και αλλα 3000 τα υπολοιπα εξοδα. μεταφορα-τελωνεια- αμοιβες αυτων που θα την φερουν με φορτηγα...



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #29 on: Τρίτη 01 Μάιος 2007, 16:46:48 μμ
   Μπα, όχι τόσα πολλά. Εγώ έχω βρεί ένα paneuropean (το παλιό, το 1100) με 6500 €, και ο τύπος μου κρατάει το ΤΑ για 4500. Δηλαδή με 2000 € καθάρισα. Πολύ καλή περίπτωση αλλά υπάρχουν και κάποια "αλλά" που με φρενάρουν.
  Βρίσκω ένα V-strom 650, το καινούριο με το ABS του 2007 με 1000 χλμ, 6500 € και πάλι μου κρατάνε το ΤΑ για 4500. Αυτή κι αν είναι περιπτωσάρα, αλλά και λιγότερο πιθανή να "κάτσει" γιατί εμπλέκονται πολλοί στη μέση. Η αντιπροσωπεία που θα αλλάξει με μια άλλη αντιπροσωπεία, ο ιδιώτης που θα πάρει κάτι άλλο από την άλλη αντιπροσωπεία, ο μηχανικός που παίζει το ρόλο του μεσάζοντα και άσ' τα να πάνε! Μύλος!
 




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


flwrina

  • Guest
Reply #30 on: Τετάρτη 02 Μάιος 2007, 10:08:23 πμ
οδηγησα ενα V-strom 650 το οποιο το περιμενα πολυ πιοκαλο απο οσα εχω διαβασει... εχει λιγη παραπανω δυνμη μην φανταστεις τρομερες καταστασεις παντως. δεν εχει το αρπαγμα που εχουν τα δικα μας και αυτο σου κακοφαινεται οταν το πρωτο οδηγησεις... οσο για το αλλο για 1300  κυβικα λεω οχι 1100.

καπου ειδα αλλα δεν θυμαμαι εχεις γραψει οτι υπαρχουν πιο δυνατες λαμπες για το xlv 650. πες μου τι μπορω να αλλαξω απο λαμπες μονο και χωρις να μπω σε διαδικασια ρελλε κλπ ωστε να βελτιωσω τον φωτισμο μου.αν ειναι δυνατον θελω μαρκα και τυπο λαμπας. και παλι χωρις να εχω καποιο προβλημα!!  το βασικο που με ενδιαφερει,,,,



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #31 on: Τετάρτη 02 Μάιος 2007, 11:49:37 πμ
Λευτέρη,

Ο Τηλέμαχος (traveller) είχε προτείνει μια καλή σε απόδοση λάμπα αλογόνου (βλ. παράθεση στο τέλος). Την έχω δοκιμάσει, είναι καλή. Δεν βγάζει όμως άσπρο (xenon-like) φώς, αλλά κανονικό. Πρόσφατα έβαλα σε ένα αυτοκίνητο ενός φίλου τις καινούριες (μπλε) Philips Η4 (xenon-like) 4000K. Πολύ καλό άσπρο φως και αρκετά καλή φωτεινότητα. Κόστος 40 ευρώ οι δύο (είναι σε συσκευασία). Από τις καλύτερες "άσπρες" που έχω δοκιμάσει.

traveller (Τηλέμαχος ): "Η λύση στην οποία έχω καταλήξει, μετά από πλήθος δοκιμών με ότι κυκλοφορεί στην αγορά (xenon, after market, super duper hyper bulbs, λάμπες rallye 100/110 κ.α.) είναι η εξής απλή: Μια normal λαμπίτσα OSRAM Silverstar 55/60W, που έχει την υψηλότερη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ απόδοση της αγοράς σε lumens (η OSRAM είναι η μόνη που δίνει συγκεκριμένα specs με φωτοτεχνικά μεγέθη) και - ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ - φυσιολογική διάρκεια ζωής"

Για περισσότερα δες στο: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=310.0
« Last Edit: Τετάρτη 02 Μάιος 2007, 11:59:32 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #32 on: Τετάρτη 02 Μάιος 2007, 12:16:39 μμ
ασε και εγω την κυριακη σε ταξιδι χαλκιδικη που εκανα οδηγησα ενα varadero για κανα μιση ωρα. μετα μολις καβαλησα την δικια μου σε ποδηλατο νομισα ανεβηκα...  πλεον το σκεφτομαι σοβαρα αν και την εχω μονο 7 μηνες την μηχανη.
Την ίδια άποψη είχα κ εγώ με το Varadero του φίλου μου.
Αλλά υπάρχει ένα μεγάλο αλλά ,για σκέψου να οδηγάς  τώρα ένα παπί η καλύτερα ένα μικρότερο μηχανάκι  και μετά να καβαλήσεις την  δικιά σου …..;;;!!!!!! ???
Δεν νομίζω να έχεις την ίδια άποψη για την δικιά σου μετά…. ::) :)
Τα βράδια δουλεύω ως διανομέας μετά την σχολή! Οπότε όταν σχολάω απ την δουλεία , και αφήνω στην άκρη το παπί και παίρνω την δικιά μου, τα συναισθήματα είναι σαν αυτά που είχες όταν ανέβηκες στοVaradero και μετά στην δικιά σου….. :D ;)
Και λέω στον εαυτό μου: Λευτέρη άστο μην το πεις ούτε του παπά, μια χαρά είσαι….  :) :D ;)


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Fratello Giovanni

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2647
  • μμμμεεεε..μμμεεεε....
Reply #33 on: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2007, 17:51:48 μμ
Λοιπόν πρώτη αλλαγή μπαταρίας (μοντ. 2001) μιας και μου κάνει τσούκες τελευταία, για πείτε μου 2 πράγματα:

Ποιά μάρκα μπαταρία προτείνετε να αγοράσω? Να είναι κλειστού τύπου με τζέλ ή μπορεί να πάρει και από τις άλλες τις πιο φτηνές και ποια τα μειονεκτήματα και τι πρέπει να προσέξω?



καλύτερα μια ώρα ελεύθερη βοσκή, παρά σαράντα χρόνια τριφύλλι στο μαντρί



Της καταστροφής οιωνός η περηφάνεια,και της πτώσης,η υπεροψία.


flwrina

  • Guest
Reply #34 on: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2007, 18:51:24 μμ
και εγω την ανοιξη τα ιδια ειχα με εσενα. τελικα πηρα απο το e-moto  αυτην...    http://www.e-moto.gr/gr/Details.asp?ProductID=1020            ειναι τζελ και δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα, τωρα αν σου δινονται 120 € εχει και καλυτερες. γνωμη μου παρε τους  ενα τηλ και θα την εχεις αμεσα. και υποψιν η πρωτη που μου εστειλαν ειχε προβλημα τους πηρα τηλ και κατευθειαν μου εστειλαν αλλη σε 2 μερες με δικα τους εξοδα. εχε το και αυτο υποψιν....αριστη εξυπηρετηση..!!!
τωρα αν θες και με υγρα να βαλεις υπαρχουν με 15-20 €. δεν θα εχεις καποιο προβλημα αλλα δεν θα αντεξει οσο αυτην,χωρια που θελει καθε τρεις και λιγο ελεγχο στα υγρα της.
« Last Edit: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2007, 18:54:13 μμ by flwrina (ΛΕΥΤΕΡΗΣ) »



Offline nassosxlvbros

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 161
  • χτυπάει 200 το ΤΑ;.....χεχε...
Reply #35 on: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2007, 19:04:05 μμ
Λοιπόν πρώτη αλλαγή μπαταρίας (μοντ. 2001) μιας και μου κάνει τσούκες τελευταία, για πείτε μου 2 πράγματα:

Ποιά μάρκα μπαταρία προτείνετε να αγοράσω? Να είναι κλειστού τύπου με τζέλ ή μπορεί να πάρει και από τις άλλες τις πιο φτηνές και ποια τα μειονεκτήματα και τι πρέπει να προσέξω?



Καλό θα είναι να μην ασχοληθείς με το συμβατικό τύπο μπαταρίας (υγρό ηλεκτρολύτη) καν...στη θέση που είναι η μπαταρία με μια υπερχείλιση θα γεμίσει το χώρο υγρά,και φυσικά θα πρέπει κάθε φορά που θέλεις να την ελέγχεις να λύνεις ένα κάρο (λέμε τώρα) πράγματα...MF (maintenance free) θα βάλεις,να λήξει το θέμα.Μην ασχοληθείς με τις φτηνιάρες:κάθε 1-1,5 χρόνο θα θες μπαταρία....όσο δελεαστικό και νάναι το κόστος,αν σε αφήσει στο πούθενά η μηχανή ή νύχτα σε καμια ερημιά πίστεψέ με το κόστος θα είναι το τελευταίο που θα σε νοιάζει εκείνη την ώρα...


FERRO NOSCENTIUS AURUM


Offline haniotis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 610
Reply #36 on: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2007, 19:17:06 μμ
Γειά σου φίλε και από εμένα. Πριν απο 6 μήνες άλλαξα μπαταρία, γιατί μου έκανε και εμένα κόνξες. Πήγα λοιπόν σε κάποιον φίλο ο οποίος πουλάει μπαταρίες FIAMM. Οταν τον ρώτησα λοιπόν τι μπαταρία να βάλω απλή η τζέλ, με κοίταξε με ένα ύφος πού ήταν μισό χέ...μο και μού έδωσε μιά απλή με 45 €. Μού είπε δε, οτι όταν χαλάσει θα την αλλάξω δύο φορές και πάλι καινούρια θα έχω με τα λεφτά μιας τζέλ. Είναι όπως σου ξαναείπα παλιός φίλος...


Success is just like being pregnant.
Everybody congratulates you,
but nobody knows how many times you were F****D


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #37 on: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2007, 19:45:32 μμ
Οι κλασικές μολύβδου με τα υγρά, αν είναι καλής ποιότητας και καλή μάρκα, δεν έχουν να ζηλέψουν πολλά σε απόδοση από τις MF. Τόσες δεκαετίες, τόσα μηχανάκια και τόσα αυτοκίνητα, με αυτές κυκλοφορούσαν. Έχουν βέβαια το μειονέκτημα του συχνού ελέγχου. Εγώ προσωπικά βάζω Yuasa με υγρά. Και μέχρι τώρα όλες έχουν κρατήσει σχεδόν 5 χρόνια. Μια φορά μόνο είχα βάλει μια κορεάτικη No Name (επειδή δεν υπήρχε άλλη εκεί που ήμουν) και κράτησε 1 χρόνο.

Οι MF είναι πιο σύγχρονης τεχνολογίας και λόγω του ότι προς τα εκεί τείνει η αγορά (και η ζήτηση), περισσότερα χρήματα δαπανώνται σε έρευνα & ανάπτυξη για την εξέλιξή τους. Οπότε λογικά σε λίγα χρόνια θα έχουν σαφώς καλύτερα χαρακτηριστικά και σχεδόν θα εκτοπίσουν τις απλές με τα υγρά.

Συμπέρασμα: Και με τους 2 τύπους θα κάνεις τη δουλειά σου. Αν το οικονομικό είναι ένας παράγοντας, επέλεξε απλή (αλλά καλή μάρκα). Αλλιώς MF.
Συμβουλή: Απέφυγε μπαταρίες άγνωστης μάρκας ή μη επώνυμες

ΥΓ: Σήμερα δύσκολα θα βρείς νέο μοντέλο οχήματος που να μην έχει MF
« Last Edit: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2007, 22:22:31 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Fratello Giovanni

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2647
  • μμμμεεεε..μμμεεεε....
Reply #38 on: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2007, 21:33:05 μμ
Ευχαριστώ όλους σας.

Χρήστο αυτή η Yuasa έχεις τύπο και αμπέρ να τη ψάξω? ή ακόμα πες μου και μαγαζί αν θες. Κάνει και για τα 650? (εσύ έχεις το 600αρι). Τι πρέπει να προσέχω κατόπιν και πόσο συχνά?


καλύτερα μια ώρα ελεύθερη βοσκή, παρά σαράντα χρόνια τριφύλλι στο μαντρί



Της καταστροφής οιωνός η περηφάνεια,και της πτώσης,η υπεροψία.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #39 on: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2007, 22:27:05 μμ
Ευχαριστώ όλους σας.

Χρήστο αυτή η Yuasa έχεις τύπο και αμπέρ να τη ψάξω? ή ακόμα πες μου και μαγαζί αν θες. Κάνει και για τα 650? (εσύ έχεις το 600αρι). Τι πρέπει να προσέχω κατόπιν και πόσο συχνά?

Το είχαμε αναφέρει εδώ.
Στο δικό σου τώρα, επειδή η μαμά μπαταρία δεν έχει μάλλον σωληνάκι υπερχείλισης, θα πρέπει να τοποθετήσεις (προσεκτικά) αυτό που έρχεται μαζί με τη μπαταρία.
« Last Edit: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2007, 22:29:59 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Fratello Giovanni

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2647
  • μμμμεεεε..μμμεεεε....
Reply #40 on: Τρίτη 18 Δεκέμβριος 2007, 14:02:37 μμ
Το είχαμε αναφέρει εδώ.
Στο δικό σου τώρα, επειδή η μαμά μπαταρία δεν έχει μάλλον σωληνάκι υπερχείλισης, θα πρέπει να τοποθετήσεις (προσεκτικά) αυτό που έρχεται μαζί με τη μπαταρία.


Αυτή εδώ εννοείς για ΤΑ650?



Ίδια όμως και απαράλλαχτη (χαρακτηριστικά, διαστάσεις κλπ) είναι και η μπαταρία Yuasa με κωδικό ΥΒ12Α-Α, η οποία έχει όμως το σωληνάκι εξαέρωσης από αριστερά και κοστίζει πολύ φθηνότερα (περ. 25 ευρώ, πχ. Μίχας, Μιχαλακοπούλου 185 - 190, τηλ: 210 777-7710)! Απλώς χρειάζεται μόνο να κάνεις re-routing το υπάρχον στη μηχανή σωληνάκι εξαέρωσης από δεξιά προς τα αριστερά!


καλύτερα μια ώρα ελεύθερη βοσκή, παρά σαράντα χρόνια τριφύλλι στο μαντρί



Της καταστροφής οιωνός η περηφάνεια,και της πτώσης,η υπεροψία.


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #41 on: Τρίτη 18 Δεκέμβριος 2007, 15:28:24 μμ
συμφωνω απολυτα με το χρηστο για τη YUASA . Η τελευταια μου κρατησε 3,5 (μονο) χρόνια και αυτο λογω πειραματισμου με ενα συστημα συναγερμου που τελικα την αποφορτισε..


May the force be with you..


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #42 on: Τετάρτη 19 Δεκέμβριος 2007, 00:17:06 πμ
Αυτή εδώ εννοείς για ΤΑ650?

Ναι. Απλώς (πριν αγοράσεις) τσέκαρε αν οι διαστάσεις της θήκης που έχει το 650 είναι ΟΚ για να χωρέσει αυτή η μπαταρία.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Fratello Giovanni

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2647
  • μμμμεεεε..μμμεεεε....
Reply #43 on: Τετάρτη 19 Δεκέμβριος 2007, 11:04:11 πμ
χμμμ παίρνω πάσα από τον Derd...αν βάλω xenon ή καμιά φωνακλάδικη κόρνα πρέπει να βάλω μεγαλύτερη μπαταρία και με πόσα αμπέρ?

(Σα τη διαφήμιση με τον πιτσιρικά που ρώταγε συνέχεια "γιατί μαμά?" είμαι  :goofy: :goofy:)


καλύτερα μια ώρα ελεύθερη βοσκή, παρά σαράντα χρόνια τριφύλλι στο μαντρί



Της καταστροφής οιωνός η περηφάνεια,και της πτώσης,η υπεροψία.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #44 on: Τετάρτη 19 Δεκέμβριος 2007, 14:27:09 μμ
Όχι Έκτωρα. Η ίδια αρκεί.

Το μεγαλύτερο ρεύμα το τραβάει η μίζα. Με δεδομένη την ισχύ της, η μπαταρία αντέχει θεωρητικά περ. 10 λεπτά (που είναι πάρα πολλά) συνεχούς "μιζαρίσματος". Παλιά μια φορά που είχα κάνει μια δοκιμή είχε αντέξει ικανοποιητικά 5 λεπτά (χωρίς να τελειώσει η μπαταρία).
« Last Edit: Τετάρτη 19 Δεκέμβριος 2007, 14:33:29 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Fratello Giovanni

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2647
  • μμμμεεεε..μμμεεεε....
Reply #45 on: Παρασκευή 21 Δεκέμβριος 2007, 15:18:44 μμ
Λοιπόν τελικά παρήγγειλα όπως ο Λευτέρης την GK κλειστού τύπου τζελ από το e-moto με 43 ευρώ, πήγα από εκεί να την πάρω και τη φόρτισαν καμιά ωρίτσα στο μηχάνημα τα παιδιά, με κέρασαν καφεδάκι κάναμε τσιγαράκι μου κάνανε και τη τοποθέτηση δωρεάν και τεστάρισμα στο πολύμετρο και έφυγα. Άψογοι.


καλύτερα μια ώρα ελεύθερη βοσκή, παρά σαράντα χρόνια τριφύλλι στο μαντρί



Της καταστροφής οιωνός η περηφάνεια,και της πτώσης,η υπεροψία.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #46 on: Παρασκευή 21 Δεκέμβριος 2007, 15:33:02 μμ
Λοιπόν τελικά παρήγγειλα όπως ο Λευτέρης την GK κλειστού τύπου τζελ από το e-moto με 43 ευρώ, πήγα από εκεί να την πάρω και τη φόρτισαν καμιά ωρίτσα στο μηχάνημα τα παιδιά, με κέρασαν καφεδάκι κάναμε τσιγαράκι μου κάνανε και τη τοποθέτηση δωρεάν και τεστάρισμα στο πολύμετρο και έφυγα. Άψογοι.

  Που ακριβώς είναι το μαγαζί Έκτορα? Κι εγώ ψωνίζω ενίοτε απο 'κει αλλά μέσω ίντερνετ. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Καλή εξυπηρέτηση και καλές τιμές.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


flwrina

  • Guest
Reply #47 on: Παρασκευή 21 Δεκέμβριος 2007, 16:54:20 μμ
  Που ακριβώς είναι το μαγαζί Έκτορα? Κι εγώ ψωνίζω ενίοτε απο 'κει αλλά μέσω ίντερνετ. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Καλή εξυπηρέτηση και καλές τιμές.

πλατεια Αττικης. Μιχαηλ Βοδα... δεν θυμαμαι αριθμο μιχαλη. το τηλ ειναι  211-7504848. αν τους παρεις ρωτα τους....



Offline Fratello Giovanni

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2647
  • μμμμεεεε..μμμεεεε....
Reply #48 on: Παρασκευή 21 Δεκέμβριος 2007, 22:37:48 μμ
πλατεια Αττικης. Μιχαηλ Βοδα... δεν θυμαμαι αριθμο μιχαλη. το τηλ ειναι  211-7504848. αν τους παρεις ρωτα τους....

109-111 ο αριθμός, είναι μαγαζί/συνεργείο.


καλύτερα μια ώρα ελεύθερη βοσκή, παρά σαράντα χρόνια τριφύλλι στο μαντρί



Της καταστροφής οιωνός η περηφάνεια,και της πτώσης,η υπεροψία.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #49 on: Σάββατο 22 Δεκέμβριος 2007, 21:45:02 μμ
109-111 ο αριθμός, είναι μαγαζί/συνεργείο.

Ευχαριστώ.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!