Hellas Transalp Forum

Ένα λάδι ρε παιδιά!!!

M. I. Pagalos · 637325

Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #475 on: Τετάρτη 06 Απρίλιος 2011, 08:34:19 πμ
Το ημισυνθετικό 10-40 ipone, δεν το βρήκα στο site που πήρες το δικό σου. απο αλλού το γνωρίζω. Το 10-40 που λες εσύ είναι όπως γράφει full συνθετικό.
Υπηρχει..
www.oilsmotoauto.gr/index.php?module=products&pid=98
Και σε αυτό αναφερόμουν.



θ'αναμενουμε...μετα απο κανα 2000χιλ ;)
Φίλε θυμάσαι ποιο τύπο χρησιμοποιούσες?


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


tranten

  • Guest
Reply #476 on: Τετάρτη 06 Απρίλιος 2011, 08:44:49 πμ


Φίλε θυμάσαι ποιο τύπο χρησιμοποιούσες?

δυστηχως οχι Κωστα... :-\



Transalpinos

  • Guest
Reply #477 on: Τετάρτη 06 Απρίλιος 2011, 11:44:29 πμ
Υπηρχει..
www.oilsmotoauto.gr/index.php?module=products&pid=98
Και σε αυτό αναφερόμουν.

Ναι, δεν το πρόσεξα καλά. Αυτό είναι το σωστό λάδι για τρανσαλπ, στο λέω με μεγάλη σιγουριά. Στο σάιτ της oilsmoto απλά έκαναν λάθος το copy-paste απο την ipone. Η περιγραφή που έχουν βάλει στο 10.4 στην πραγματικότητα είναι αυτή που αντιστοιχεί στο 15.5
Για το 10.4 λέει "Προδιαγραφές: API SG.Ενα συνθετικής βάσης λιπαντικό σε συσκευασία με ενσωματωμένο μετρητή δόσης λαδιού. Έχει πολλαπλές χρήσεις όπως μοτοποδήλατα, κοπτικές μηχανές κ.α."
Δες εδώ
http://www.ipone.gr/ipone4t.php

Αν βέβαια εσύ έτσι και αλλιώς θέλεις άλλη ρευστότητα αντί του 10-40, τότε αλλάζει το πράγμα. Δεν έχω άποψη.



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #478 on: Τετάρτη 06 Απρίλιος 2011, 12:51:03 μμ
ΥΓ: Με την ευκαιρία αν ξέρει κανείς κάποιο θα ήθελα να το ακούσω.

Τωρα πηρα το εργοστασιο που αγοραζω τα ελληνικα λαδια να ρωτησω αν μπορει να μου φτιαξει απλο ορυκτελαιο 10-40 αλλα μου ειπε οτι για να "κατεβει" στο 10-40 θελει οπωσδηποτε καποια προσθετα (που το κανουν ημισυνθετικο).

Θα ρωτησει τους χημικους και θα με παρει αν βρει κατι αλλο.


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #479 on: Τετάρτη 06 Απρίλιος 2011, 14:05:06 μμ
Στο σάιτ της oilsmoto απλά έκαναν λάθος το copy-paste απο την ipone. Η περιγραφή που έχουν βάλει στο 10.4 στην πραγματικότητα είναι αυτή που αντιστοιχεί στο 15.5

Αλ αντ άλλων δηλαδή..
Όπως και να χει, επειδή 15-50 θα έβαζα
Δεν νομίζω να εχω πρόβλημα με αυτό που πήρα

Με τις περιγραφές του κάθε λαδιού βγαίνουν μόνο γενικά συμπεράσματα-προβλέψεις.
Μόνο με την δοκιμή βγαίνουν καλά συμπεράσματα.

Πχ. αυτα τα πλεονεκτήματα που αναφέρονται για το road twin. (ροπή από χαμηλά.. Αντοχή σε θερμοκρασίες κτλ)
Φαίνεται να ταιριάζουν γάντι και σε ένα μόνοκύλινδρο αεροψυκτο κινητήρα.
Ωστόσο το λάδι παρουσιάζεται σαν ''ειδικό'' για δικύλινδρο.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #480 on: Τετάρτη 06 Απρίλιος 2011, 17:33:38 μμ
Τωρα πηρα το εργοστασιο που αγοραζω τα ελληνικα λαδια να ρωτησω αν μπορει να μου φτιαξει απλο ορυκτελαιο 10-40 αλλα μου ειπε οτι για να "κατεβει" στο 10-40 θελει οπωσδηποτε καποια προσθετα (που το κανουν ημισυνθετικο).

Θα ρωτησει τους χημικους και θα με παρει αν βρει κατι αλλο.

  Χμμμ! Ελληνικά λάδια? Να σου φτιάξει?  :eusa_think: :eusa_think: Γιώργο τι ακριβώς παίζει? Λάδι φτιαγμένο κατά παραγγελία? Να κάτι καινούριο και ενδιαφέρον! Και κατά πόσο είναι αξιόπιστο το όλο το εγχείρημα? [Συγνώμη αλλά είμαι δύσπιστος με ο,τιδήποτε ελληνικό. Συγνώμη αλλά έτσι μας έμαθαν!]
  Για πες λεπτομέρειες.
 
 


ΥΓ: Δεν είχες ένα ΜΟTUL κάποτε ορυκτέλαιο 10-40 ή κάνω λάθος???
« Last Edit: Τετάρτη 06 Απρίλιος 2011, 17:36:29 μμ by M. I. Pagalos »




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Harry

  • Guest
Reply #481 on: Πέμπτη 07 Απρίλιος 2011, 15:11:36 μμ
Να κανω μια ερωτηση που θελω , ενα λαδι 10 40 που βαζουν στο αυτοκινητο με ενα 10 40 που βαζουν στη μηχανη εχει διαφορα? Αν βαλω πχ selenia racing 10 60 φουλ συνθετικο που βαζω στο αυτοκινητο , στην ΤΑ τι θα γινει?Δεν κανει?



Offline mihalis81

  • DavidlenAJ
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 172
Reply #482 on: Πέμπτη 07 Απρίλιος 2011, 15:35:43 μμ
Έχει δοκιμάσει κάποιος αυτό το λαδάκι?
Θσ κάνω μόνος μου το απλό service που θέλει ( πιστεύω ότι μπορώ...) και σκέφτομαι να το δοκιμάσω.

http://img16.imageshack.us/i/328x367product.jpg/



andy

  • Guest
Reply #483 on: Πέμπτη 07 Απρίλιος 2011, 15:57:37 μμ
  Χμμμ! Ελληνικά λάδια? Να σου φτιάξει?  :eusa_think: :eusa_think: Γιώργο τι ακριβώς παίζει? Λάδι φτιαγμένο κατά παραγγελία? Να κάτι καινούριο και ενδιαφέρον! Και κατά πόσο είναι αξιόπιστο το όλο το εγχείρημα? [Συγνώμη αλλά είμαι δύσπιστος με ο,τιδήποτε ελληνικό. Συγνώμη αλλά έτσι μας έμαθαν!]
  Για πες λεπτομέρειες.
 
Πριν καμιά 10αρια χρονια έπαιρνα "ζουμιά"(λαδια,σπρέι αλυσίδας, παραφλου,κ.α. για moto-auto)από κάποιον στον Πειραιά που είχε υα πιο φθηνά λάδια και υπήρχαν ουρές.
Μετά απο λίγο καιρί έμαθα ότι τα λάδια ήταν μα'ι'μού. Δηλαδή μαζευαν τα πεταμενα των συνεργείων και με κάποια επεξεργασία τα έβλεπες καθαρά και σε μπουκάλια επονυμων εταιριών. Τα οχήματα μετά απο 1000 χιλιόμετρα άρχισαν να καίνε λάδια σε μεγάλο βαθμό γιατί πολύ απλά τα λάδια αυτά σε μεγάλες θερμοκρασίες γίνονταν "νερό".
Από καταγγελείες συνεργείων έκλεισε και το μαγαζί και το "εργαστήρι".

Δεν πιστεύω να είναι τέτοια τα "ελληνικά λάδια" που προανεφεραι ο  georig25 ;;;;



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #484 on: Πέμπτη 07 Απρίλιος 2011, 18:57:44 μμ
  Χμμμ! Ελληνικά λάδια? Να σου φτιάξει?  :eusa_think: :eusa_think: Γιώργο τι ακριβώς παίζει? Λάδι φτιαγμένο κατά παραγγελία? Να κάτι καινούριο και ενδιαφέρον! Και κατά πόσο είναι αξιόπιστο το όλο το εγχείρημα? [Συγνώμη αλλά είμαι δύσπιστος με ο,τιδήποτε ελληνικό. Συγνώμη αλλά έτσι μας έμαθαν!]
  Για πες λεπτομέρειες.
Κοιτα τα πραγματα ειναι απλα, καπως σαν μαγειρικη (τσελεμεντες ενα πραγμα)
ΜΕΓΑΛΟ μυαλο ο πρωην ιδιοκτητης (ο θεος να τον συγχωρησει, μας αφησε νωρις) τα δουλευω ΠΟΛΛΑ χρονια και ειναι αψογα. τα βαζω στο φορτηγο στο ΙΧ στο παπι και ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ πελατες το προτιμουν. Τωρα η κορη του (χημικος και αυτη) την παιρνω τηλεφωνο και της λεω καποια προδιαγραφη που δεν την εχουμε ξαναφερει (πχ βαλβολινη 250) μου λεει ενα υλικο περιμενω (απο την συνταγη που λεγαμε) και στο φτιαχνω και εφτασε.
Πριν καμιά 10αρια χρονια έπαιρνα "ζουμιά"(λαδια,σπρέι αλυσίδας, παραφλου,κ.α. για moto-auto)από κάποιον στον Πειραιά που είχε υα πιο φθηνά λάδια και υπήρχαν ουρές.
Μετά απο λίγο καιρί έμαθα ότι τα λάδια ήταν μα'ι'μού. Δηλαδή μαζευαν τα πεταμενα των συνεργείων και με κάποια επεξεργασία τα έβλεπες καθαρά και σε μπουκάλια επονυμων εταιριών. Τα οχήματα μετά απο 1000 χιλιόμετρα άρχισαν να καίνε λάδια σε μεγάλο βαθμό γιατί πολύ απλά τα λάδια αυτά σε μεγάλες θερμοκρασίες γίνονταν "νερό".
Από καταγγελείες συνεργείων έκλεισε και το μαγαζί και το "εργαστήρι".

Δεν πιστεύω να είναι τέτοια τα "ελληνικά λάδια" που προανεφεραι ο  georig25 ;;;;

Καμια σχεση! Φαντασου οταν ζητησα ανακυκλωμενο που ηθελε καποιος πελατης (για χαμηλοτερη τιμη) μου λεει ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ! Ειναι μεσα στο Περιστερι και για μια τετοια διαδικασια βρωμαει ο κοσμος και θα τον κυνηγουσαν.


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


andy

  • Guest
Reply #485 on: Πέμπτη 07 Απρίλιος 2011, 19:10:12 μμ
Κοιτα τα πραγματα ειναι απλα, καπως σαν μαγειρικη (τσελεμεντες ενα πραγμα)
ΜΕΓΑΛΟ μυαλο ο πρωην ιδιοκτητης (ο θεος να τον συγχωρησει, μας αφησε νωρις) τα δουλευω ΠΟΛΛΑ χρονια και ειναι αψογα. τα βαζω στο φορτηγο στο ΙΧ στο παπι και ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ πελατες το προτιμουν. Τωρα η κορη του (χημικος και αυτη) την παιρνω τηλεφωνο και της λεω καποια προδιαγραφη που δεν την εχουμε ξαναφερει (πχ βαλβολινη 250) μου λεει ενα υλικο περιμενω (απο την συνταγη που λεγαμε) και στο φτιαχνω και εφτασε.

Τιμή λίτρου;;;;



Transalpinos

  • Guest
Reply #486 on: Πέμπτη 07 Απρίλιος 2011, 21:16:07 μμ
Να κανω μια ερωτηση που θελω , ενα λαδι 10 40 που βαζουν στο αυτοκινητο με ενα 10 40 που βαζουν στη μηχανη εχει διαφορα? Αν βαλω πχ selenia racing 10 60 φουλ συνθετικο που βαζω στο αυτοκινητο , στην ΤΑ τι θα γινει?Δεν κανει?

Τα λιπαντικά αυτοκινήτων συνήθως δεν είναι κατάλληλα για μοτοσυκλέτες (με υγρό συμπλέκτη). Δεν κάνουν για το σασμάν και επιπλέον αν έχουν αντιτριβικά, πατινάρει ο συμπλέκτης. Χρειάζεσαι λιπαντικό μοτοσυκλέτας με προδιαγραφές API SG ή JASO MA.

Καμια σχεση! Φαντασου οταν ζητησα ανακυκλωμενο που ηθελε καποιος πελατης (για χαμηλοτερη τιμη) μου λεει ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ! Ειναι μεσα στο Περιστερι και για μια τετοια διαδικασια βρωμαει ο κοσμος και θα τον κυνηγουσαν.

Ανακύκλωση Ορυκτέλαιων – Λιπαντικων

Ορυκτέλαια – Λιπαντικά
Απόβλητα Ορυκτέλαιων
Τι είναι

Όλα τα απόβλητα λιπαντικών ελαίων που προέρχονται από τα μέσα μεταφορών, τη βιομηχανία και άλλους τομείς. Στην Ελλάδα διακινούνται ετησίως 140.000 ΜΤ, από τις οποίες μπορούν να συλλεχθούν 85.000 ΜΤ δηλαδή περίπου το 60% του συνόλου.

Ορυκτέλαια και Περιβάλλον

Τα απόβλητα λιπαντικών ελαίων περιλαμβάνονται στη Ευρωπαϊκή Λίστα Επικίνδυνων Αποβλήτων (ομάδα 13000). Χαρακτηρίζονται επικίνδυνα εξαιτίας των συστατικών τους, μερικά από τα οποία είναι πτητικές ενώσεις, άζωτο, θείο, χλώριο, μόλυβδος, ασβέστιο, ψευδάργυρος, κάδμιο, νικέλιο, βάριο, μαγνήσιο, σίδηρος, φώσφορος και χαλκός. Τα χημικά στοιχεία και οι ενώσεις που περιέχονται είναι επικίνδυνα (καρκινογόνα, μεταλλαξιογόνα κ.λ.π.) και βρίσκονται μέσα στα ορυκτέλαια είτε ως πρόσθετα είτε λόγω της χρήσης και του τρόπου συλλογής. Η πιθανή διαφυγή τους στο περιβάλλον θα δημιουργήσει σημαντικά προβλήματα στο φυσικό περιβάλλον άλλα και στην υγεία του ανθρώπου.

Τα απόβλητα λιπαντικών ελαίων

Αναγεννώνται (ανακυκλώνονται) σε ειδικές εγκαταστάσεις παράγοντας νέο ορυκτέλαιο, που είναι ίδιας ποιότητας με το “παρθένο”, συμβάλλοντας στην προστασία του περιβάλλοντος
Χρησιμοποιούνται ως καύσιμα σε βιοτεχνίες, σπίτια, θερμοκήπια παράνομα, αποτελώντας σοβαρό κίνδυνο και για την υγεία και για το περιβάλλον.

Εναλλακτική Διαχείριση Ορυκτελαίων

Σύμφωνα με το Προεδρικό Διάταγμα 82/2004 «Αντικατάσταση της 98012/2001/1996 ΚΥΑ – Καθορισμός μέτρων και όρων για την διαχείριση των χρησιμοποιημένων ορυκτελαίων» (Β’40) Μέτρα, όροι και πρόγραμμα για την εναλλακτική διαχείριση των Απόβλητων Λιπαντικών Ελαίων» σε εφαρμογή του νόμου 2939/2001, της ΚΥΑ19396/1997 «Μέτρα και όροι για την διαχείριση των επικίνδυνων αποβλήτων» μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2006 πρέπει να συλλέγεται το 70% του βάρους όλων των αποβλήτων λιπαντικών ελαίων και το 80% αυτών να αναγεννάται. Το ΠΔ απαγορεύει την απόρριψη αποβλήτων λιπαντικών ελαίων στα επιφανειακά και υπόγεια νερά, στα χωρικά θαλάσσια νερά, στα νερά των αποχετευτικών συστημάτων και στο έδαφος. Επίσης, απαγορεύει την επεξεργασία τους που προκαλεί ρύπανση της ατμόσφαιρας, η οποία έχει ως αποτέλεσμα την υπέρβαση των οριακών τιμών εκπομπών που καθορίζονται από ειδικές διατάξεις.

Αξιοποίηση και ανακύκλωση

Στα απόβλητα ορυκτελαίων που συλλέγονται νόμιμα γίνεται αναγέννηση. Η αναγέννηση είναι μια διαδικασία που απομακρύνει ή μειώνει τα επικίνδυνα στοιχεία με αποτέλεσμα τα αναγεννημένα ορυκτέλαια να μπορούν να χρησιμοποιηθούν ξανά σαν να είναι παρθένα ορυκτέλαια. Με αυτή τη διαδικασία παράγεται ένα προϊόν που είναι ιδίας ποιότητας με τα πρωτογενή, ενώ προστατεύεται το περιβάλλον και επιτυγχάνεται εξοικονόμηση πρώτων υλών.

Τι πρέπει να γνωρίζουμε

Να επιλέγουμε να αλλάζουμε λάδια οχημάτων κάθε είδους σε συνεργεία που συνεργάζονται με αδειοδοτημένους φορείς παραλαβής ορυκτελαίων, οι οποίοι στη συνέχεια τα παραδίδουν για αναγέννηση. Σε περίπτωση που κάποιός αλλάζει λάδια μόνος του να τα μεταφέρει σε σημεία που έχουν πιστοποιητικό εναλλακτικής διαχείρισης αποβλήτων λιπαντικών ελαίων. Το ίδιο πρέπει να κάνουμε και με τις συσκευασίες των ορυκτελαίων.

http://se.gr/health/?p=232



Offline oenas

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 106
Reply #487 on: Πέμπτη 07 Απρίλιος 2011, 23:15:48 μμ
Πολύ κουβέντα για το τίποτα, τι λαδι δηλαδη θελει η μηχανημας? Θελει ΤΟ λαδι, ένα 15-50 η 10-40 δεν το θελει?  Η θα φτιαξουμε ιδικο λαδι για την παρτημας για να γλυτοσουμε 10 ευρω στο εξαμηνο που τα αλαζουμε.
Ψαχνουμε να βρουμε βελονα στα αχυρα νομιζω.



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #488 on: Παρασκευή 08 Απρίλιος 2011, 09:00:08 πμ
Να κανω μια ερωτηση που θελω , ενα λαδι 10 40 που βαζουν στο αυτοκινητο με ενα 10 40 που βαζουν στη μηχανη εχει διαφορα? Αν βαλω πχ selenia racing 10 60 φουλ συνθετικο που βαζω στο αυτοκινητο , στην ΤΑ τι θα γινει?Δεν κανει?

  Μακριάαααααααα! Προς Θεού, όχι λάδια αυτοκινήτου στην μοτοσυκλέτα!!!!  :o :o :o :o




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline KARGIO

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 102
Reply #489 on: Παρασκευή 13 Μάιος 2011, 16:12:20 μμ
Μαλλον θα αλλαξω πρωτη φορα λαδια μονος μου, ποσο λαδι βαζω, τι πρεπει να προσεξω, τι λαδι?
Εχω ακουσει για το motul για το castrol και για το aral, τα διαβασα και εδω, αλλα πιο απ ολα?
Τα φωτα σας.


Το μυαλο στο δρομο και στους γυρω μας και ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ


Offline KARGIO

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 102
Reply #490 on: Δευτέρα 16 Μάιος 2011, 08:14:16 πμ
Μαλλον θα αλλαξω πρωτη φορα λαδια μονος μου, ποσο λαδι βαζω, τι πρεπει να προσεξω, τι λαδι?
Εχω ακουσει για το motul για το castrol και για το aral, τα διαβασα και εδω, αλλα πιο απ ολα?
Τα φωτα σας.

Μου προτειναν αυτο:
CASTROL POWER 1 Racing 4T 10W-50,
θα το βρειτε εδω:
http://www.castrol.com/castrol/sectiongenericarticle.do?categoryId=9014588&contentId=7029799#7103229
μου ειπαν οτι ειναι κορυφαιο και καταλληλο για αυτη τη μηχανη (ΤΑ650).


Το μυαλο στο δρομο και στους γυρω μας και ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ


Transalpinos

  • Guest
Reply #491 on: Δευτέρα 16 Μάιος 2011, 08:47:54 πμ
Μου προτειναν αυτο:
CASTROL POWER 1 Racing 4T 10W-50,
θα το βρειτε εδω:
http://www.castrol.com/castrol/sectiongenericarticle.do?categoryId=9014588&contentId=7029799#7103229
μου ειπαν οτι ειναι κορυφαιο και καταλληλο για αυτη τη μηχανη (ΤΑ650).

Πεταμένα λεφτά, και ως full συνθετικό προδιαγραφών SJ, ίσως δεν είναι ότι καλύτερο για το Transalp. Επειδή κάνει για κινητήρες τετρακύλινδρους που κατεβάζουν 13-14.000 στροφές, δεν σημαίνει ότι κάνει για τους παλαιάς τεχνολογίας δικύλινδρους Transalp ως η καλύτερη επιλογή..
Απο τη σελίδα που έδωσες, το κατάλληλο λάδι είναι το CASTROL ACT>EVO X-TRA 4T 10W-40.
Η τελική απόφαση βέβαια είναι δική σου...



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #492 on: Δευτέρα 16 Μάιος 2011, 09:20:37 πμ
Quote
Πεταμένα λεφτά, και ως full συνθετικό προδιαγραφών SJ, ίσως δεν είναι ότι καλύτερο για το Transalp. Επειδή κάνει για κινητήρες τετρακύλινδρους που κατεβάζουν 13-14.000 στροφές, δεν σημαίνει ότι κάνει για τους παλαιάς τεχνολογίας δικύλινδρους Transalp ως η καλύτερη επιλογή..
:thumbright:



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #493 on: Δευτέρα 16 Μάιος 2011, 09:41:01 πμ
Μαλλον θα αλλαξω πρωτη φορα λαδια μονος μου, ποσο λαδι βαζω, τι πρεπει να προσεξω, τι λαδι?
Εχω ακουσει για το motul για το castrol και για το aral, τα διαβασα και εδω, αλλα πιο απ ολα?
Τα φωτα σας.
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,15124.0.html



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #494 on: Πέμπτη 19 Μάιος 2011, 09:16:49 πμ
χτες αλλαξα τα λαδια στην μηχανη καθως ειχαν φτασει στα 6000 χλμ και κατι ψιλα.
εβαλα το castrol actevo 20w50 επειδη ειναι πιο οικονομικο και επειδη ηθελα λιγο πιο χοντρο λαδι μιας και ερχεται καλοκαιρι.
ηερωτηση τωρα.στα ποσα χλμ πρεπει να το αλλαξω? το castrol gps 15w50 που εβαζα δεν το αφηνα για πανω απο 6000 χλμ. αυτο τωρα στα ποσα  να το βγαλω?

μαζι με τα λαδια αλλαξα και το φιλτρο οπως παντα,εβαλα το γραναζι στον ατερμονα του κοντερ που ειχα παρει απο τον Τογελο με 14,5 ευρω και αλλαξα και την ντιζα συμπλεκτη που την ειχα κατω απο την σελα ενα χρονο σχεδον.
λαδια φιλτρο και εργασια για τα υπολοιπα πληρωσα 30 ευρω.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9813
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #495 on: Πέμπτη 19 Μάιος 2011, 12:26:29 μμ
Για το castrol gps 15w50   εδώ:  http://www.stelpet.gr/castrol-gps-15w-50.html    λέει οτι είναι συνθετικής βάσης , το  castrol actevo 20w50    εδώ :      http://www.castrolmoto.com/gr/products/actevo.php     το έχει στην κατηγορία  συνθετικής βάσης αρα αν  είναι όπως γράφουν είναι ίδια, που όμως δεν δικαιολογεί την τόσο μεγάλη διαφορά τιμής. Αν είναι συνθετικά αλλαγή κάθε 7500-8000 χλμ δεν κάνει κακό ισως μόνο στην τσέπη σου. Εγώ χρησιμοποιώ αυτό   http://www.amsoil.com/storefront/mcf.aspx    και είναι συνθετικό [τουλάχιστον αυτό γράφει] .



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #496 on: Πέμπτη 19 Μάιος 2011, 12:36:11 μμ
κανενα απο τα 2 castrol που εγραψα δεν ειναι συνθετικα.
ειναι ημισυνθετικα ή αλλιως συνθετικης βασης,μαλιστα το actevo 20w50 δεν ειναι καν συνθετικης βασης και ειναι ορυκτελαιο.
επισης ΔΕΝ υπαρχει φουλ συνθετικο λαδι στην κατηγορια 10w-40.ολα ειναι ημισυνθετικα.
σαν απλο ορυκτελαιο λοιπον που ειναι το actevo 20w-50,μπορει να πει καποιος για ποσα χλμ κανει?




Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #497 on: Πέμπτη 19 Μάιος 2011, 12:45:14 μμ
Στην Χαιδω που τα βαζω (το ορυκτελαιο) μενει μεσα για 5 χιλιαδες χιλιομετρα και ειναι μια χαρα οταν βγαινει.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9813
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #498 on: Πέμπτη 19 Μάιος 2011, 13:11:04 μμ
ΔΕΝ υπαρχει φουλ συνθετικο λαδι στην κατηγορια 10w-40.ολα ειναι ημισυνθετικα.

Δεν συμφωνώ σε δύο πράματα, πρώτα γιατί μεγαλύτερο SAE το καλοκαίρι αφού το προηγούμενο κάλυπτε τις θερμοκρασιακές μεταβολές στην Ελλάδα? ισως για την μεγάλη διαφορά τιμής η τσιμπάει λάδι?  και δεύτερον  το amsoil και είναι συνθετικό και το γράφει. Επειτα δεν θα έδινα 13.5 ευρώ για το ημισυνθετικό castrol gps 15w50, οταν το Amsoil κοστίζει 11.5 ευρώ [τιμές 9ος / 2010], αλλά γούστα είναι αυτά και σε ότι αφορά το λάδι ο καθένας προτιμάει αυτό που του κάθεται καλά στο αυτί του και στο τι αισθάνεται στο αριστερό του πόδι.
« Last Edit: Πέμπτη 19 Μάιος 2011, 13:17:04 μμ by Stoneman »



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #499 on: Πέμπτη 19 Μάιος 2011, 14:36:31 μμ
θεωρω οτι ενα πιο παχυρευστο λιπαντικο το καλοκαιρι ειναι καλυτερο.φυσικα αναφερομαι στον κινητηρα του ΤΑ και οχι γενικα.
στα αλλα 2 αυτοκινητα που εχω,το βενζινοκινητο φοραει παντα 5w30 ή 5w40 οπως οριζει ο κατασκευαστης και μεχρι τωρα (162000 χλμ) δεν καιει καθολου,ενω το πετρελαιοκινητο που ειναι και τουρμπατο,φοραει απο την αρχη 5w40 οπως παλι οριζει ο κατασκευαστης και δεν καιει καθολου μεχρι τωρα(63000 χλμ) .θελω να πω οτι αναλογα τον κινητηρα πρεπει να συμπεριφερθουμε αναλογα.ενας συγχρονος κινητηρας δεν χρειαζεται το πιο παχυρευστο λαδι,σε αντιθεση με τον κινητηρα του ΤΑ.για αυτο λοιπον τωρα το καλοκαιρι προτιμησα το 20w50.
οσο για το τσιμπημα,ναι λιγο τσιμπαει αλλα οχι κατι περιεργο.μεχρι προχτες ειχα συμπληρωσει 250 ml και πριν την αλλαγη ηθελε περιπου αλλα τοσα για να φτασει στην πανω γραμμη.αρα λοιπον 500 ml στα 6500 χλμ περιπου,δεν το θεωρω κατι σοβαρο.τωρα προς το τελος μαλιστα η ταχυτητα κινησης μου ειχε ανεβει στα 140-150 αρκετες φορες οποτε νομιζω δικαιολογηται να τσιμπαει λιγο λαδι.

οσο για το τι αισθανεται το αριστερο ποδι,ειναι ακομα νωρις να μιλησω,να γρψω πρωτα λιγα χλμ και μετα να πω,γιατι αν γραψω τωρα μπορει να πεσω εξω σε βαθος χρονου.ας δουλευτουν λιγο και βλεπουμε.
« Last Edit: Πέμπτη 19 Μάιος 2011, 14:38:31 μμ by trackler »