Hellas Transalp Forum

Πρόβλημα με Immobilizer Transalp (HISS)

Γιάννης Σταυρουλάκης · 269724

costas

  • Guest
Reply #75 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 21:17:56 μμ
Να θέσω αλλιώς το ερωτημά μου για να δείξω ακριβώς τι θέλω.Πόσα κ ποια κλεδιά έχετε στο μπρελόκ;

έχω το κλειδή της ΤΑ (1) το κλειδή της πίσω βαλίτσας (2) , του τέριος (3) , του νισσάν (4)  , του σκούτερ για τη μηχανή (5) , του σκούτερ για τα ντουλαπάκια (6) , του σπιτιού (7) , της πίσω πόρτας (8), της πρώτης αποθήκης (9), της δεύτερης αποθήκης (10), του σκάφους (11), του σκάφους 3 λουκέτα (12)(13)(14) , της κλειδαριάς του τρέιλερ (15), του σξκάφους που ανοίγει την ηλεκτρική εγκατάσταση (16), του λιμεναρχείου (17) , του ντουλαπιού λιμεναρχείου(18) , του γραφείου μου (19), της αποθήκης στα βοτσαλάκια (20) , του σπιτιού στα βοτσαλάκια (21) , ένα κλειδί της κονσόλας του σκάφους (22) , και άλλο ένα που δεν ξέρω τι ξεκλειδώνει (23)!
ΣΥΝΟΛΟ 23 ΚΛΕΙΔΙΑ!



Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #76 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 21:46:03 μμ
 μόνο τό κλειδί τής μηχανής μ΄ένα κορδονάκι ψιλό.
 γενικά ότο & μότο δέν θέλει ζόρισμα (βάρος) ό διακόπτης.


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline Tassos (Chios)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1398
Reply #77 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 21:47:03 μμ
μόνο τό κλειδί τής μηχανής μ΄ένα κορδονάκι ψιλό.
 γενικά ότο & μότο δέν θέλει ζόρισμα (βάρος) ό διακόπτης.

Μια από τα ίδια



Offline petervic

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 635
Reply #78 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 22:40:42 μμ
Eγώ έχω μαζί με το κλειδί του ΤΑ το control του συναγερμού, το κλειδί του top case και το κλειδί της κουλούρας. Κάποτε το έπαιζα κι εγώ key master σαν τον costa (άκου 23 κλειδιά!!!  :o :o :o) αλλά το μετάνιωσα όταν διαλύθηκε ο διακόπτης από ενα παλιό Corolla που είχα και έκτοτε τα κλειδιά των οχημάτων είναι ξεχωριστά από του σπιτιού, δουλειάς κλπ. Όσο για αυτό που λέει ο Christos ομολογώ ότι δεν το έχω ξανακούσει... ???



Η ασημουλα μου, το 4ο παιδι μου...

Πέτρος
XL650V


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #79 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 23:05:50 μμ
To κλειδί του ΤΑ650 απλώς δεν πρέπει να έρχεται σε εκτίθεται σε ήλιο, υψηλή/χαμηλή θερμοκρασία, νερό κλπ, και να μην έρχεται σε πολύ κοντινή επαφή με ισχυρά/υψηλά πεδία.

Κατά τα άλλα, δεν έχει απολύτως κανένα πρόβλημα.

 


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline tsampalis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 89
  • Γελάει τελευταίος όποιος δεν κατάλαβε το ανέκδοτο.
Reply #80 on: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2007, 09:34:16 πμ
Μια και θέσατε το θέμα περί κλειδιών και για να μην ανοίξω άλλο θέμα, έχω ΤΑ 2003 η κλειδαριά διαθέτει immobilizer ή όχι? Θέλω να βγάλω αντικλείδι και γνωρίζω ότι κλείδι με immpbilizer τζούζει λίγο στην τιμή.


Οδηγός πολυεργαλείου...!


Offline Tassos (Chios)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1398
Reply #81 on: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2007, 09:35:32 πμ
Έχει immobilizer. Κλειδί χωρίς, είναι μόνο για να ξεκλειδώνει το τιμόνι και τη σέλα :)



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #82 on: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2007, 09:38:21 πμ
Η κεντρική κλειδαριά θα πρέπει να γράφει επάνω: HISS
Και του 2003 είχαν (όλα δηλ. τα 650 έχουν).
« Last Edit: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2007, 09:47:05 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #83 on: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2007, 09:47:47 πμ
Μονο το κλειδί μαζί με το μπουτόν του συναγερμού.Ετσι δεν ξεχνάω ποτέ τα κλειδιά πάνω.(θα πρέπει να ξεχάσω δύο πράγματα να κάνω)
Και της μπαγκαζιέρας με του λουκέτου σε διαφορετικό ωστε να μπορεί να ανοίξει η βαλίτσα χωρίς υποχρεωτικά να σβήσω τη μηχανή.
Χωρις αρκουδάκια κλπ μπιχλιμπίδια πάνω.Μονο τον απαραίτητο κρίκο.


Offline tthodor

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 243
Reply #84 on: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2007, 09:58:43 πμ
Σε ένα δερμάτινο μπρελοκάκι honda έχω το κλειδί του ΤΑ, της μπαγκαζιέρας, μια κουλούρας και το χειριστήριο του συναγερμού.
Ένα carbon copy σετ κλειδιών υπάρχει μέσα στην μπαγκαζιέρα ....

Ένα αντικλείδι της μπαγκαζιέρας όμως, υπάρχει πάντα μέσα στο πορτοφόλι μου, το οποίο κατά 99.99% το έχω πάντα πάνω μου ...


F800gs    116i


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #85 on: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2007, 10:03:24 πμ
Θοδωρή μην τα μαρτυράς αυτά!
(γιατί η μπαγκαζιέρα σου αξίζει τότε πολλάααααα λεφτά!)


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7271
Reply #86 on: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2007, 10:40:28 πμ
Κουβαλάω πάντα μαζί μου τρία σετ κλειδιών. Ενα με το κλειδί αυτοκινήτου και το μπουτόν συναγερμού, ένα με τα κλειδιά σπιτιού-γραφείου-ντουλαπιών κλπ και ένα γιά την μηχανή (ένας κρίκος με το μπουτόν συναγερμού και τα κλειδιά της μηχανής, της μπαγκαζίερας, ενός πετάλου και την κουλούρα)



Offline Fratello Giovanni

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2647
  • μμμμεεεε..μμμεεεε....
Reply #87 on: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2007, 11:46:04 πμ
Tip για αυτούς που είναι ψύρρες με την εμφάνιση: Οτιδήποτε άλλο μεταλλικό στον κρίκο με το κλειδί της μηχανής κοπανάει στη βάση του τιμονιού και κάνει χτυπηματάκια που με το καιρό γίνεται ακαλαίσθητο (είπαμε, για τους ψύρρες ;)).


καλύτερα μια ώρα ελεύθερη βοσκή, παρά σαράντα χρόνια τριφύλλι στο μαντρί



Της καταστροφής οιωνός η περηφάνεια,και της πτώσης,η υπεροψία.


Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #88 on: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2007, 13:02:16 μμ
Tip για αυτούς που είναι ψύρρες με την εμφάνιση: Οτιδήποτε άλλο μεταλλικό στον κρίκο με το κλειδί της μηχανής κοπανάει στη βάση του τιμονιού και κάνει χτυπηματάκια που με το καιρό γίνεται ακαλαίσθητο (είπαμε, για τους ψύρρες ;)).

καί τοπικά σκουριάζει γιαυτό ΠΡΟΣΟΧΗ


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline tthodor

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 243
Reply #89 on: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2007, 13:11:04 μμ
Θοδωρή μην τα μαρτυράς αυτά!
(γιατί η μπαγκαζιέρα σου αξίζει τότε πολλάααααα λεφτά!)

Σωστό αυτό που λές, αλλά πολλές φορές όταν είναι για διανυκέτρευση ας πούμε ή γενικότερα όταν υπάρχει ρίσκο, τα κλειδιά δε μένουν μέσα. Επειδή είναι στην μπανάνα που έχει και τα διάφορα έγγραφα  (δίπλωμα, άδεια κλπ) τα πέρνω μαζί μου. ;)


F800gs    116i


Offline Fratello Giovanni

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2647
  • μμμμεεεε..μμμεεεε....
Reply #90 on: Δευτέρα 15 Οκτώβριος 2007, 15:58:47 μμ
καί τοπικά σκουριάζει γιαυτό ΠΡΟΣΟΧΗ

Σωστό και αυτό το ξέχασα


καλύτερα μια ώρα ελεύθερη βοσκή, παρά σαράντα χρόνια τριφύλλι στο μαντρί



Της καταστροφής οιωνός η περηφάνεια,και της πτώσης,η υπεροψία.


Offline nikolakis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 32
Reply #91 on: Δευτέρα 05 Νοέμβριος 2007, 11:57:05 πμ
Παιδια και μενα αρχισε να μου παρουσιαζει προβλημα το HISS. Καποιες φορες δεν σβήνει το λαμπακι και δεν παιρνει μπρος το ΤRANSALP μου. Με το δε δευτερο κλειδι δεν παίρνει ΠΟΤΕ. Εχoυμε κανενα νεο με το θεμα?? Το ανεφερε κανεις στην HONDA. Εγω σημερα το πηγα στο μαστορα και θα το παει στη HONDA. Θα σας πω νεα συντομα.



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #92 on: Δευτέρα 05 Νοέμβριος 2007, 16:43:58 μμ
Για το 2ο κλειδί από την αρχή μου είπανε να το χρησιμοποιώ εναλλάξ με το 1ο...

Αν δεν το χρησιμοποίησες ποτέ, όντος μπορεί να με συμβουλέψανε σωστά...

Το πρόβλημα το έλυσα με το Kill Switch...KILL KILL KILL...


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline nikap

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 301
  • ENJOY THE SILENCE ΓΙΑΤΙ Τ΄ΟΝΕΙΡΟ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΣΙΩΠΗ...
    • τσιγάρο???
Reply #93 on: Δευτέρα 05 Νοέμβριος 2007, 16:52:18 μμ
Το έχω αντιμετωπίσει 2 φορές. Την πρώτη αντιμετωπίστηκε με kill kill kill που αναφέρεται πιο πάνω. Την δεύτερη κι αφού απέτυχε το δεύτερο κλειδί, έκανα reset αποσυνδέοντας τον ένα πόλο της μπαταρίας. Έκτοτε (ιουλιος 2007) δεν έχει τυχει ξανά.








 
Καλοχαιρέτα τους πεζούς όταν καβαλικέψεις, για να σε χαιρετούν κι αυτοί όταν θα ξεπεζέψεις....


Offline helias

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 209
Reply #94 on: Σάββατο 10 Νοέμβριος 2007, 16:12:07 μμ
Παιδια και μενα αρχισε να μου παρουσιαζει προβλημα το HISS. Καποιες φορες δεν σβήνει το λαμπακι και δεν παιρνει μπρος το ΤRANSALP μου. Με το δε δευτερο κλειδι δεν παίρνει ΠΟΤΕ. Εχoυμε κανενα νεο με το θεμα?? Το ανεφερε κανεις στην HONDA. Εγω σημερα το πηγα στο μαστορα και θα το παει στη HONDA. Θα σας πω νεα συντομα.

Φίλε Νικολάκη, μην πανικοβάλεσαι!   
Δοκίμασε το εξής και εαν δεν λειτουργήσει γράψε μου. ;D

Σβήσε το διακόπτη    ...  άνοιξέτον και αμέσως (μη περιμένεις να σβήσει το πράσινι φωτάκι με το κλειδάκι) πάτα τη μίζα. Αμέσως θα πάρει μπροστά.
Μου το κάνει πολύ συχνά , μου έχουν μιλήσει για αναπρογραμματισμούς κλπ, αλλά εγώ όποτε δεν σβήνει το λαμπάκι και αρνείται να δουλέψει, κλείνω διακόπτη .... τον ανοίγω και αμέσως πατάω μίζα, σίγουρα πράγματα. Δεν παθαίνεις τίποτα δοκίμασέ το. 8)




Offline Gerostef

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
Reply #95 on: Πέμπτη 31 Ιανουάριος 2008, 17:32:41 μμ
Δυστυχώς έγινε βλακεία! ::) Το 2ο κλειδί δεν λειτουργεί! Και ενώ ξέρω ότι το κλειδί θέλει να το χρησιμοποιείες που και που, δεν το έκανα. Και από ότι κατάλαβα ούτε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το έκανε. Και το κλειδάκι δεν αναγνωρίζεται πλέον από την ECU. Καμιά ιδέα; Πόσο πάει ένα κλειδάκι με τον προγραμματισμό του;


Γεράσιμος Στεφάτος
XL650V


flwrina

  • Guest
Reply #96 on: Πέμπτη 31 Ιανουάριος 2008, 18:11:52 μμ
Πόσο πάει ένα κλειδάκι με τον προγραμματισμό του;

55€ ολα,εγω  εβγαλα νεο.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #97 on: Πέμπτη 31 Ιανουάριος 2008, 20:49:35 μμ
Δυστυχώς έγινε βλακεία! ::) Το 2ο κλειδί δεν λειτουργεί! Και ενώ ξέρω ότι το κλειδί θέλει να το χρησιμοποιείες που και που, δεν το έκανα. Και από ότι κατάλαβα ούτε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το έκανε. Και το κλειδάκι δεν αναγνωρίζεται πλέον από την ECU. Καμιά ιδέα; Πόσο πάει ένα κλειδάκι με τον προγραμματισμό του;

Έκανες όλα τα τρυκ που έχουν αναφερθεί σε αυτό το thread και δεν πέτυχε κανένα?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline gigiki

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
Reply #98 on: Πέμπτη 15 Μάιος 2008, 22:08:20 μμ
Γειά σας παιδιά. είμαι νέος στο Club παρόλο που οδηγούσα χρόνια μηχανες. πρόσφατα αγόρασα μια transalp μοντέλο 2006 και έχω το εξής πρόβλημα. Μου μπλοκάρει το Imobilizer και δεν σβήνει το λαμπάκι με τίποτε με αποτέλεσμα να μην παίρνει μποστά η μηχανή. Στην αντιπροσωπεια μου έχουν πει ότι κουφή δικαιολογία μπορείτε να φανταστείτε. Μέχρι που μου είπαν ότι στο σπίτι που παρκάρω τη μηχανή έχει λέει ισχυρο μαγνητικό πεδίο και μπλοκάρει το imobilizer.;Eχει αντιμετωπίσει κανείς τέτοιο πρόβλημα; τι να κάνω για να το διορθώσω. Ξέρει κανείς αν απενεργοποιείται το imobilizer και πως γίνεται αυτό. Ρωτάω γιατί σε όσα συνεργεία ρώτησα ήταν πιο άσχετοι από εμένα. Αυτά είναι τα κακά της επαρχίας τι να κάνουμε;
« Last Edit: Δευτέρα 19 Μάιος 2008, 08:59:39 πμ by Chris_de_Ze »



Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Reply #99 on: Πέμπτη 15 Μάιος 2008, 22:55:08 μμ
Για διαβασε τα προηγούμενα posts...
« Last Edit: Σάββατο 19 Ιούλιος 2008, 19:11:11 μμ by Chris_de_Ze »