.....ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΛΟΓΩ ΜΕΓΑΛΟΥ ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ "ΑΧΡΗΣΤΙΑ" ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ.
Αυτό δεν ισχύει, δεν π-αίζει ρόλο το χρονικό διάστημα αποθήκευσης, το κλειδί ισως π.χ. να ηταν κοντά σε μαγνήτη, η να ζεστάθηκε υπερβολικά η για κάποια αιτία που αναφέρει το Μανουαλ στην παράγραφο 3 παρακάτω:
8 Immobilizer system (HISS) XL650V models
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
1. Το Immobilizer της Honda HISS (Honda Ignition Security System) τοποθετείται στο μοντέλο XL650V σαν μια αντικλεπτική συσκευή. Το σύστημα επιτρέπει στον κινητήρα να εκκινήσει μόνον εάν χρησιμοποιείται το σωστά δηλωμένο κλειδί στην προσπάθεια εκκίνησης.Το σύστημα αποτελείται από έναν πομπό που είναι ενσωματωμένος στο κλειδί, εναν δέκτη που είναι τοποθετημένος περιμετρικά του διακόπτη εκκίνησης, και την Μονάδα Ελέγχου Ανάφλεξης (ICU).
2. Oταν η ανάφλεξη τίθεται ΟΝ (θέση διακόπτου ING) η ICU στέλνει τάση μέσω του δέκτη στον πομπό.Ο πομπός με τη σειρά του στέλνει ενα κωδικοποιημένο σήμα πίσω μέσω του δέκτη στην ICU. Εαν το σήμα που εστάλει από τον πομπό ταιριάζει με το σήμα που βρίσκεται αποθηκευμένο στην μνήμη της ICU, το ενδεικτικό λαμπάκι στον πίνακα οργάνων ( με το σύμβολο του κλειδιού χαραγμένο επάνω) ανάβει για δύο δευτερόλεπτα, κατόπιν σβήνει, και η ICU επιτρέπει στον κινητήρα να εκκινήσει.Εάν το κωδικοποιημένο σήμα του κλειδιού δεν αναγνωριστεί, η υπάρχει κάποιο σφάλμα στο σύστημα, το λαμπάκι παραμένει αναμένο.Εάν το λαμπάκι παραμένει αναμένο, απευθυνθείτε στο κεφάλαιο Διάγνωσης βλαβών και οδηγό βλαβών παρακάτω. Παρομοίως εάν το λαμπάκι δεν ανάβει καθόλου.
3. Η ICU μπορεί να αποθηκεύσει κωδικούς μέχρι τεσσάρων κλειδιών. Τα κλειδιά πρέπει να φυλάσσονται ξεχωριστά (για παράδειγμα ποτέ στο ίδιο μπρελόκ) καθώς το να πλησιάσει το ένα κλειδί το άλλο που χρησιμοποιείται στον διακόπτη μπορεί να προκαλέσει παρεμβολή στο σήμα του και ο κινητήρας να μην τιθεται σε λειτουργία. Το κλειδί διαθέτει ένα πομπό που μπορεί να πάθει ζημιά εάν πέσει η κτυπηθεί, υπερθερμανθεί, η βρεθεί κοντά σε μαγνήτη, η βυθιστεί στο νερό για μεγάλο χρονικό διάστημα. Εάν όλα τα κλειδιά χαθούν, η ICU πρέπει να αντικατασταθεί με καινούργια, άρα σιγουρευτείτε οτι έχετε τουλάχιστον ένα εφεδρικό κλειδί. Εάν προμηθευτείτε ένα νέο κλειδί αυτό πρέπει να δηλωθεί στο σύστημα πρίν η μοτοσυκλέτα τεθεί σε λειτουργία.
Πάντως γενικά το HISS εχει μερικές φορές τα ''ψυχολογικά '' του, σε αυτό δεν εχεις άδικο.