Hellas Transalp Forum

Πρόβλημα με τα φλας.

Chtech · 108294

Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #125 on: Δευτέρα 05 Δεκέμβριος 2011, 00:18:37 πμ
Δεν ειναι το φλασερ... οταν εκανε το δικο μου ετσι καθαριζα το διακοπτη και εφτιαχνε.,.. αλλα το καθαριζα με καθαριστικο επαφων χωρις λαδι στην αρχη και μετα με καθαριστικο επαφων με λαδι.
WD40 δεν εβαζα ποτε.




Offline jjokeris

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 282
Reply #126 on: Δευτέρα 05 Δεκέμβριος 2011, 00:42:21 πμ
Με το κρυο χαλαει με την ζεστη ειναι μια χαρα.Ετσι εκανε κι εσενα?


"The truth is out there"


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #127 on: Δευτέρα 05 Δεκέμβριος 2011, 01:41:24 πμ
Ακριβως....

Το κρυο ηταν ευκαιρια για καθαρισμα....

Μπορει να χρειαζοταν και 2-3 φορες καθαρισμα συνολο μετα απο 1 μερα γιατι το ξαναεκανε...
Το καθαριστικο επαφων (σπρει σε μπλε μπουκαλακι) το εριχνα μπολικο....




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9817
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #128 on: Δευτέρα 05 Δεκέμβριος 2011, 09:08:33 πμ
Οταν άνοιξα εγώ τον δικό μου διακόπτη, παρατήρησα οτι το παλιό γράσσο που υπήρχε είχε γίνει σαν τσιχλα. Επειδή ο διακόπτης των φλάς οπλίζει ελατηριωτά και ο διακόπτης της αλλαγής σκάλας στον προβολέα εχει ενα  μικρό λαμάκι για να παραμένει στην μέσα θέση, το παλιό γράσσο κανει τον ενα να αργεί να οπλίσει και τον άλλο να μην παραμένει στην μέσα θέση. Το γράσσο αυτό οταν πέφτει η θερμοκρασία γίνεται ακόμα πιό σκληρό γι΄αυτό και παρουσιάζεται το πρόβλημα χειμώνα, το W40 απλά μαλακώνει προσωρινά το παλιό γράσσο μέχρι να ξανασκληρύνει και δεν είναι μια μόνιμη λύση.
Η λύση είναι να καθαριστεί ο διακόπτης, αλλά να αφαιρεθεί απο την μηχανή γιατί δεν λέει να χαθεί κάποιο εξάρτημα.
Σε καμμία περίπτωση δεν ευθύνεται το φλάσερ, εκτός και αν εχει πρόβλημα στις επαφές του η εχει το ίδιο βλάβη.



Offline jjokeris

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 282
Reply #129 on: Σάββατο 10 Δεκέμβριος 2011, 13:24:20 μμ
Μετα το ανοιγμα (μερικο) και καθαρισμο του διακοπτη μου εκανε τα ιδια....μερχι που το ψεκασα με WD και ολα ΟΚ,προς το παρον.Βεβαια δεν κανει και πολυ κρυο αυτες τις μερες οποτε μπορει και να μην ειναι ενταξει.Θα δοθμε μολις ξανακανει τα καλα κρυα.Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι:ο διακοπτης απλα κλεινει ενα κυκλωμα...ή κλεινει ή δεν κλεινει!!!Με ποια λογικη ο διακοπτης εκλεινε κυκλωμα αλλα αυτο λειτουργουσε μετα απο 5-10 δευτερολεπτα???


"The truth is out there"


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #130 on: Σάββατο 10 Δεκέμβριος 2011, 13:26:57 μμ
Η καθυστερηση μπορει να ειναι απο το ρελε .




Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #131 on: Σάββατο 10 Δεκέμβριος 2011, 17:30:36 μμ
....Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι:ο διακοπτης απλα κλεινει ενα κυκλωμα...ή κλεινει ή δεν κλεινει!!!Με ποια λογικη ο διακοπτης εκλεινε κυκλωμα αλλα αυτο λειτουργουσε μετα απο 5-10 δευτερολεπτα???

Ενα κυκλωμα που κλεινει εχει τα αποτελεσματα που πρεπει να εχει, οταν η αντισταση μεταξυ των επαφων του διακοπτη ειναι 0 Ωμ.... αν η αντισταση ειναι μεγαλυτερη το αποτελεσμα δεν ειναι το αναμενομενο....




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9817
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #132 on: Σάββατο 10 Δεκέμβριος 2011, 17:40:10 μμ
Ενα κυκλωμα που κλεινει εχει τα αποτελεσματα που πρεπει να εχει, οταν η αντισταση μεταξυ των επαφων του διακοπτη ειναι 0 Ωμ.... αν η αντισταση ειναι μεγαλυτερη το αποτελεσμα δεν ειναι το αναμενομενο....

Και μάλιστα εδώ η αντίσταση αυτή είναι σε σειρά με αυτό που θα λέγαμε φορτίο του ρελέ. Και ισως να το τρελαίνει  :2dizzy:

....Με ποια λογικη ο διακοπτης εκλεινε κυκλωμα αλλα αυτο λειτουργουσε μετα απο 5-10 δευτερολεπτα???
Τι εννοείς ''μερικό'' καθάρισμα? Αν δεν τον αφαιρέσεις και να τον κάνεις βίδες δεν γλυτώνεις.
Ο διακόπτης εχει μια ελατηριωτή επαφή που κινείται μέσα σε πλαστικούς οδηγούς, εκεί υπάρχει γράσσο. Οταν ο διακόπτης αλλάζει κατάσταση απλά απελευθερώνει το ελατηριωτό τμήμα του πρός την  επαφή. Εάν το γράσσο εχει ''πήξει''  τότε λειτουργεί σαν ''φρένο'' και καθυστερεί την κίνηση προς την επαφή. Το W40 απλά μαλακώνει προσωρινά το γράσσο.
Δες και εδώ:  http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,16553.0.html

Η καθυστερηση μπορει να ειναι απο το ρελε .
Ναι αλλά οχι με ευθύνη του ιδιου του ρελέ, αλλά λόγω αντιστασης λόγω επαφής στο κύκλωμα.Προσωπικά δεν μου εχει τύχει τέτοια περίπτωση. Οχι στην ΤΑ αλλά γενικά. Εχω δεί ρελέ καμμένο, κολημένο μόνιμα ανοιχτό η κλειστό, αλλά ρελέ που να εχει καθυστέρηση ανάλογα με την θερμοκρασία οχι.
Μια πρώτη ενέργεια και εύκολη είναι να ανοίξεις τα φλάς και να καθαρίσεις επαφές και λάμπες ωστε να σιγουρέψεις το σωστό φορτίο.
Είναι και πολύ εύκολο να τον μετρήσεις, απλά τον βγάζεις απο την βάση του  και στο μαύρο καλώδιο θα εχεις τάση που ερχεται απο την ασφαλειοθήκη, στο πράσινο την γείωση και στο γκρί την διακοπτόμενη έξοδο πρός τον διακόπτη των φλάς.
Ενας απλός τροπος ελέγχου  του είναι να ενώσεις με ενα καλώδιο το μαυρο με το γκρί [θα ανάβουν συνέχεια τα φλάς] , και να δουλέψεις τον διακόπτη. Ετσι θα δείς αν την ευθύνη για το πρόβλημα την εχει το ρελέ η ο διακόπτης.
« Last Edit: Σάββατο 10 Δεκέμβριος 2011, 17:42:44 μμ by Stoneman »



Offline jjokeris

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 282
Reply #133 on: Κυριακή 11 Δεκέμβριος 2011, 11:43:58 πμ
...βιδες δεν το εκανα.Απλα ξεβιδωσα  το ημικυλινδρικο λαμακι απο το εχωτερικο και καθαρισα την "μπιχλα"...πολυ μαυριλα...το εκλεισα και δεν δουλευε μεχρι που το επηξα στο WD.Τωρα και η αισθηση του δικοπτη ειναι διαφορετικη,πιο "ξερη" σε σχεση με την "υπόκωφη" προηγουμενη.Προς το παρον ,μια βδομαδα τωρα,ολα ΟΚ...περιμενω τα κρυα!!!


"The truth is out there"


Offline Tedyboys

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 85
  • Οι μονοζυγωτικές κουκλάρες στην Τransalp
Reply #134 on: Παρασκευή 30 Δεκέμβριος 2011, 12:20:17 μμ
Τους τελευταίους μήνες είχα προβλήματα με τα φλας είχαν μεγάλη χρονοκαθυστέρηση και τις πρώτες φορές ολοκληρωτική άρνηση να ανάψουν. Το πρόβλημα επιδεινώνεται τις κρύες και υγρές μέρες του χειμώνα. Παρόμοια προβλήματα είχα και με την κόρνα ή δεν χτυπούσε καθόλου ή με μεγάλη προσπάθεια και ο ήχος της πολύ πιο άτονος.
Οπότε αποφάσισα να ρίξω WD-40 με εκπληκτικά ομολογουμένως αποτελέσματα (δεν το λυπήθηκα ως προς τη ποσότητα) η κόρνα θύμισε πάλι ήχο νταλίκας και τα φλάς άναψαν με τη μία. WD-40 το θαυματουργό, το χρησιμοποιούμε συχνά στο σπίτι αλλά δεν το περίμενα τόσο αποτελεσματικό στα συγκεκριμένα προβλήματα.


Οποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται


Offline tony

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 10
Reply #135 on: Τρίτη 07 Φεβρουάριος 2012, 17:08:17 μμ
Παιδια, επειδη μου ετυχε και εμενα το ιδιο θεμα (καθυστερηση στα φλας), εκανα τα παρακατω και το έλυσα το προβλημα:

1. Ανοιξα το διακοπτη (εχει δυο βιδες σταυρωτές απο κατω). Προσοχή! μην ξεβιδώσετε το εσωτερικο λαμακι διοτι θα μπλεξετε, δεν ειναι απαραιτητο.
2. Ο διακοπτης ειχε μαζεψει σκονη η οποια, οπως αναφερουν και αλλοι, ειχε γινει ενα με το λυπαντικό που ειχαν βαλει παλιά.
3. Με ενα contact cleaner καθαρισα τη βρομιά, ψεκαζοντας παντου, και με φυσιμα αερα έδιωξα ολη τα κατακαθια.
4. Ψεκασα, τα καθαρά πλεον μερη απο το διακοπτη, με το ιδιο σπρευ.
5. Κούμπωμα του διοακοπτη.

Αν εξακολουθει το προβλημα τοτε βγαλτε τα λαμπακια απο ολα τα φλας και κοιταξτε σε τι κατασταση ειναι τα ντουι (εκει βιδώνουν η κουμπώνουν τα λαμπακια). Αν φαινονται σκουριασμενα, τριψτε τα με ενα ψηλό ισιο κατσαβιδι η με οτι αλλο μπορειτε και υστερα καθαριστε τα με contact cleaner. Αν οχι, ριξτε απλα το σπρευ και ειστε ετοιμοι.

Εγγυημένο και δοκιμασμένο.

Οσο για το αν οφείλεται στις χαμηλες θερμοκρασιες, με ολο το σεβασμο javascript:void(0);προς εκεινους που πιστευουν οτι ειναι αυτο το προβλημα, αποψη μου ειναι οτι δεν εχει καμια σχεση, αντιθετως οσο χαμηλώνει η θερμοκρασια τοσο αυξανεται η αγωγημωτητα ενος υλικου οπως ο χαλκος που περιλαβανει ο διακοπτης καθως και τα καλώδια που μεταφερουν το ρευμα στα λαμπακια. Απλα ο λογος που το προβλημα εμφανιζεται προς το χειμώνα ειναι επειδη υπαρχει αυξημενη υγρασια σε σχεση με το καλοκαιρι.

Ζητω συγνωμη αν έγινα κουραστικός.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9817
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #136 on: Τρίτη 07 Φεβρουάριος 2012, 18:48:14 μμ
1. Ανοιξα το διακοπτη (εχει δυο βιδες σταυρωτές απο κατω). Προσοχή! μην ξεβιδώσετε το εσωτερικο λαμακι διοτι θα μπλεξετε, δεν ειναι απαραιτητο.

Εννοείς το διακοπτη του τιμονιού? Το πάνω και κάτω μισό?

2. Ο διακοπτης ειχε μαζεψει σκονη η οποια, οπως αναφερουν και αλλοι, ειχε γινει ενα με το λυπαντικό που ειχαν βαλει παλιά.

Πού  ειχε μαζεψει σκονη? εσωτερικά? δλδ τον διέλυσες? εξωτερικά μπορεί να εχει οτι θέλει, μέσα τι εχει είναι το θέμα. Εγώ που το έλυσα όλο εσωτερικά δεν είχε σκόνη ουτε για δείγμα. Παντού οι επαφες ηταν πεντακάθαρες, το πρόβλημα ηταν το πολυκαιρισμένο γράσσο.

Η λύση είναι μία:  http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,16553.0.html

αρκεί μια απόφαση ...  :2hysterical:



Offline tony

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 10
Reply #137 on: Τρίτη 07 Φεβρουάριος 2012, 23:18:02 μμ
Φιλε stoneman, το εχω δει το post το οποιο αναφέρεις παραπάνω και εχεις απολυτο δικιο, οντως ο τροπος σου ειναι το ιδανικο για το προβλημα αυτο. Όμως, επειδη πολλοι θα τα βρουν σκουρα αν λύσουν ολο το διακόπτη, λεω μια συντομη λυση και εγγυημένη, σαφως και οχι πιο σηγουρη απο τη δικη σου.

Εννοω το πανω μισο. Το κατω μισο δεν το πείραξα διοτι με το σπρέι και το φύσημα καθάρισε πολυ καλα, και ενοειται πως ηθελα να αποφυγω το ολο το λύσιμο του διακόπτη (και ξερεις το λογο μιας και το εχεις κανει), προσωπικά εχω λυσει κονσολα των φλας και διακοπτών αυτοκινήτου και με τον ιδιο τροπο που εκανες και εσυ αλλα δε θα το ξανα εκανα ειδικα για λογους υπομονης.

(Δεν ανεφερα οτι το ΤΑ μου ειναι του 2003 και μολις την απόκτησα, οποτε 9 χρονων διακοπτης σιγουρα ειχε σκονη). Η σκονη, λοιπον ειχε συσσορευτει κυριως γυρω απο τους ακροδεκτες του διακοπτη των φλας και το διακοπτη φωτισμου καθως και πανω στη μεταλλική βαση οπου στιριζεται ο διακοπτης μας.


Υ.Γ : Εχω διαβασει πολλα ποστ δικα σου απο τοτε που βρηκα το φορουμ και με εχεις βοηθησει πολυ ως νεο και πρωταρη σε ΤΑ.
Δεν αμφιβαλω καθολου τη μεθοδο σου απλα, όπως ανεφερα και αρχικα με τον τροπο που προτεινω θα γλυτώσουν πολλοί απο την λεπτοδουλεια και μπορει απο κάποια ζημια στον διακοπτη.

Πάντα φιλικά.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9817
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #138 on: Τετάρτη 08 Φεβρουάριος 2012, 11:12:31 πμ
Αντώνη, ενας απλός εξωτερικός καθαρισμός δεν κάνει και πολλά.

Σίγουρα η δική μου ''μέθοδος'' απαιτεί αφαίρεση του διακόπτη ,εργασία σε κλειστό χώρο, υπομονή και ... φραπεδάκι, ωστε να μην χαθεί κάποιο ελασματάκι η βίδα.
Δυστυχώς η ευτυχώς οι διακόπτες είναι καλά σφραγισμένοι και το οποιοδήποτε σπρέυ δυσκολεύεται να εισχωρήσει, πόσο μάλλον να καθαρίσει η να λιπάνει.

Οταν άνοιξα τον διακόπτη των φλάς το παλιό οργανικό γράσσο είχε γίνει σαν τσίχλα, ενα κολώδες υλικό που δυσκόλευε το μικρό ελατήριο της ενεργοποίησης και επαναφοράς. Δλδ οταν σύρουμε τον διακόπτη δεξιά η αριστερά δεν επενεργούμε στις επαφές άμεσα. Αυτό γίνεται μέσω ενός μικρού ελάσματος για να υπάρχει μετά η δυνατότητα να κάνουμε πατώντας reset, οπως καταλαβαίνεις αν το έλασμα αυτό κολάει ο διακόπτης καθυστερεί να ενεργοποιήσει τα φλάς και κατόπιν οταν πατάμε για να τα απενεργοποιήσουμε καθυστερεί να τα κλείσει.
Το ιδιο πρόβλημα με το παλιό γράσσο είχα και στον διακόπτη επιλογής της μεγάλης σκάλας στα φώτα που το άτιμο δεν άφηνε τον διακόπτη να ''κλειδώσει'' μέσα και πεταγόταν εξω .
Τώρα αν το κάνουμε μπάνιο στο αντισκωριακό απλά μια μικρή ποσότητα που περνάει στο εσωτερικό του διακόπτη ''μαλακώνει'' για λίγο το παλιό γράσσο και μετά οταν το αντισκωριακό εξατμιστεί εχουμε πάλι τα ιδια.
Την λύση του αντισκωριακοιύ θα την πρότεινα πχ. σε ενα ταξίδι αν υπήρχε πρόβλημα.

Και εγώ αντισκωριακό χρησιμοποιούσα αλλά κάποια στιγμή βαρέθηκα. Και επειδή δεν ημουν σίγουρος για την αιτία είχα πρώτα εντοπίσει εναν μεταχειρισμένο πριν προχωρήσω σε ''επέμβαση''.

ΥΓ: Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,    :redface:οτι θές και μπορώ εδώ είμαι ... :thumbup:




Offline tolis-kmp

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 195
  • ΚΑΤΩ ΜΗΛΙΑ ΠΙΕΡΙΑΣ
Reply #139 on: Κυριακή 21 Οκτώβριος 2012, 14:04:54 μμ
Μόλις έλυσα τον διακόπτη (όχι όλο) μόνο τα δύο βιδάκια που τον συγκρατούν στο τιμόνι.
Έριξα μπόλικο σπρέι για ηλεκτρικές επαφές και  τις καθάρισα .
Είναι πολύ γρήγορο και αποτελεσματικό, φυσικά όποιος έχει όρεξη να τον βγάλει ολόκληρο (ακόμα καλύτερα)




ζητώ συγνώμη για τιν κακή λήψη :goofy:
« Last Edit: Κυριακή 21 Οκτώβριος 2012, 15:04:58 μμ by toliskmp »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9817
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #140 on: Κυριακή 21 Οκτώβριος 2012, 17:27:38 μμ
Έριξα μπόλικο σπρέι για ηλεκτρικές επαφές και  τις καθάρισα .

Και πώς εριξες σπρευ στις επαφές? Οι διακόπτες δεν είναι απόλυτα στεγανοί αλλά πόσο να πήγε στις επαφές?
Αν και το πρόβλημα δεν είναι οι επαφές (συνήθως, ισως σε σένα να είναι) είναι το γράσο που περιέχουν οι διακόπτες και που γίνεται σαν στόκος και κολάνε.
Το καθαριστικό απλά μαλακώνει προσωρινά το γράσο και τους ξεμπλοκάρει.



Offline tolis-kmp

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 195
  • ΚΑΤΩ ΜΗΛΙΑ ΠΙΕΡΙΑΣ
Reply #141 on: Κυριακή 21 Οκτώβριος 2012, 19:00:07 μμ
Και πώς εριξες σπρευ στις επαφές? Οι διακόπτες δεν είναι απόλυτα στεγανοί αλλά πόσο να πήγε στις επαφές?

Έριξα αρκετό σπρέι’ και δούλεψα αρκετά τον διακόπτη …
Τις δύο επαφές (σταθερές)αριστερή και δεξιά που φαίνονται
Τις καθάρισα μετά με βατονέτα.
Τώρα φυσικά δεν ξέρω  για πόσο καιρό θα διαρκέσει και τι δούλεμα θα κάνει
όταν η θερμοκρασία πέσει κοντά στους 0C
Πάντα έριχνα σπρέι απ’ έξω αλλά μετά από 2 -3 μέρες υπήρχε αρκετή καθηστέριση
Στο άναμα του φλάς.
Τι να πω θα δείξει …..  :eusa_pray:
« Last Edit: Κυριακή 21 Οκτώβριος 2012, 19:04:49 μμ by toliskmp »



Offline tolis-kmp

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 195
  • ΚΑΤΩ ΜΗΛΙΑ ΠΙΕΡΙΑΣ
Reply #142 on: Τετάρτη 05 Δεκέμβριος 2012, 16:44:41 μμ
πέρασαν 50 μέρες και ακόμα  λειτουργεί  άψογα !!! και στους 0 βαθμούς... :pope: :pope: :pope:



Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #143 on: Παρασκευή 13 Δεκέμβριος 2013, 11:00:01 πμ
Και επανερχομαστε στο γνωστο θεμα καθως , με τετοια θερμοκρασια, αρχισαν παλι τα ιδια θεματα....Με εχει κουρασει πολυ το θεμα αυτο..Ακριβως το ιδιο και στο ΤΑ και στο dero τωρα πια...Πρεπει να λυθει ολος ο διακοπτης μου φαινεται, ο τοπικος καθαρισμος , οσο σχολαστικος και να ειναι , δεν αποδιδει...Το κακο ειναι, οπως εχω επισημανει και παλαιοτερα, οτι στο dero , για να βγει ο διακοπτης, πρεπει να λυσεις και τεποζιτο ....


HONDA ή γενόσιμο?


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #144 on: Παρασκευή 13 Δεκέμβριος 2013, 11:09:12 πμ
Και επανερχομαστε στο γνωστο θεμα καθως , με τετοια θερμοκρασια, αρχισαν παλι τα ιδια θεματα....Με εχει κουρασει πολυ το θεμα αυτο..Ακριβως το ιδιο και στο ΤΑ και στο dero τωρα πια...Πρεπει να λυθει ολος ο διακοπτης μου φαινεται, ο τοπικος καθαρισμος , οσο σχολαστικος και να ειναι , δεν αποδιδει...Το κακο ειναι, οπως εχω επισημανει και παλαιοτερα, οτι στο dero , για να βγει ο διακοπτης, πρεπει να λυσεις και τεποζιτο ....

Δεν έχει νόημα να τον βγάλεις. Ο μηχανισμός των φλάς αποσυναρμολογείται όλος και εκεί πάνω όπως έιναι. Θέλει να το καθαρίσεις καλά, να το σκουπίσεις / φυσύξεις, και να βάλει ένα πολύ λεπτό στρωμα γράσου (με πινελάκι) στο πλαστικό που κινείται. Μη το πνίξεις στο γράσσο γιατί θα κολλάει πάλι. Ακόμη καλύτερα πέρνα το με ένα σπρευ σιλικόνης και μη βάζεις καθόλου γρασσο.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #145 on: Σάββατο 11 Ιανουάριος 2014, 20:09:05 μμ
Καλύτερο αποτέλεσμα θα έχει αν χρησιμοποιήσεις ένα spray ηλεκτρικών επαφών (electric contact spray).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline gedas

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 1
Reply #146 on: Παρασκευή 25 Νοέμβριος 2016, 19:02:02 μμ
κατά την γνώμη μου, φταίει το λαμάκι με τις επαφές στο κινητό πλαστικό σχήματος Π με τα δύο εξογκώματα (αυτό που κάνει την ηλεκτρική ένωση όταν θέλουμε να ανάψουν τα φλάς).
έχει ένα μικρό ελατήριο που το σπρώχνει μπροστά προς τις τρείς σταθερές επαφές. το γράσο δουλευει σαν αμορτισερ(μεταξύ αυτής της επαφής και του κινητού πλαστικού, κάνει απόσβεση και δεν δίνει ηλεκτρική επαφή άμεσα γιατί δεν πιέζεται επάνω στις σταθερές επαφές (με τα καλώδια). Στήν δικιά μου περίπτωση, διέλυσα το κινητό πλαστικό αφαίρεσα από αυτό το λαμακι σχήματος Π, αφαίρεσα όλο το γράσο ιδίως από τα ποδαράκια του Π και τα σημεία αγκίστρωσης στο κινητί πλαστικό, τέντωσα πολύ ελαφριά το ελατήριο και από τότε δουλευει καλά. (ειναι λεπτή δουλειά και θέλει πολύ προσοχή να μην γίνει ζημιά.)

Γιώργος



Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #147 on: Σάββατο 26 Νοέμβριος 2016, 04:36:12 πμ
κατά την γνώμη μου, φταίει το λαμάκι με τις επαφές στο κινητό πλαστικό σχήματος Π με τα δύο εξογκώματα (αυτό που κάνει την ηλεκτρική ένωση όταν θέλουμε να ανάψουν τα φλάς).
έχει ένα μικρό ελατήριο που το σπρώχνει μπροστά προς τις τρείς σταθερές επαφές. το γράσο δουλευει σαν αμορτισερ(μεταξύ αυτής της επαφής και του κινητού πλαστικού, κάνει απόσβεση και δεν δίνει ηλεκτρική επαφή άμεσα γιατί δεν πιέζεται επάνω στις σταθερές επαφές (με τα καλώδια). Στήν δικιά μου περίπτωση, διέλυσα το κινητό πλαστικό αφαίρεσα από αυτό το λαμακι σχήματος Π, αφαίρεσα όλο το γράσο ιδίως από τα ποδαράκια του Π και τα σημεία αγκίστρωσης στο κινητί πλαστικό, τέντωσα πολύ ελαφριά το ελατήριο και από τότε δουλευει καλά. (ειναι λεπτή δουλειά και θέλει πολύ προσοχή να μην γίνει ζημιά.)

Γιώργος
Καλή η απάντηση Φίλε Γιώργο................αλλά ήρθε λίγο μεταχρονολογημένη κατά 35 μήνες........... :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
« Last Edit: Σάββατο 26 Νοέμβριος 2016, 04:38:16 πμ by Βαγγέλης »



Offline razorcool

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 12
Reply #148 on: Δευτέρα 11 Μάιος 2020, 08:40:18 πμ
Το παρόν νήμα δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση 2 νημάτων με το ίδιο θέμα περί "φλας".

οχι δεν μα πηδηξες την ψυχολογια οχιιιι τι λες τωρα απαπαπαπαπα :) μια απο τα ιδια και εδω αδερφε μια παο τα ιδια 128 την βρηκα την φλασιερα .Ποια ειναι η αποψη σας παιδι αγια universal αντι για αυθεντικου?



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9817
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #149 on: Τετάρτη 13 Μάιος 2020, 17:57:33 μμ
Οταν λέμε φλασιέρα εννοούμε τον αριστερό  διακοπτη  του τιμονιού?

Και τα 128 ευρω είναι για καινουργιο η μεταχειρισμένο?

Και το βασικότερο , τι σου παρουσιάζει?