καλημερα,
θελω τα φωτα σας!
το σαββατο πηγα βολτουλα με την μηχανη αρκετα χλμ σε ασφαλτο και χωμα!
στον γυρισμο λοιπον καθωςπατουσα το μπροστινο φρενο ακουγοταν ενας θορυβος σαν σφυριγμα να το πω.. ενα (βζιν... ) το οποιο διαρκουσε οση ωρα πατουσα φρενο οταν το αφηνα σταματουσε.
να σημειωσω εδω οτι αυτο το εκανε μονο οταν η μηχανη ηταν εν κινηση
τελος να σημειωσω οτι την ιδια ημερα οταν ημουν το χωμα εφαγα και την πρωτη μου τουμπα!!
μην φανταστειτε τιποτα το σοβαρο απλα ηταν μια αποτομη ανηφορα με ψιλο χωμα μου γλιστρισε το ποδι και ουσιαστικα πλαγιασε η μηχανη και την αφησα να ξαπλωσει....δηλαδη δεν επεσε με δυναμη.
εδω να πω ενα μεγαλο ευχαριστω στον φιλο που ανεβασε το βιντεακι με το πως σηκωνουμε την μοτο μετα απο πεσιμο. εκανα αυτη την διαδικασια και η μηχανη σηκωθηκε πανευκολα!!! σε ευχαριστω φιλε μου.
λες και το ηξερε λεγοντας οτι ερχεται ΣΚ και πρεπει ολοι να ξερουμε πως σηκωνουμε την μηχανη!!!!
ολες οι γνωμες δεκτες!!!
Αντιπετώπισα τέτοιους θορύβους στο μπροστινό, πρίν ακόμα η μοτοσυκλέτα αλλάξει για πρώτη φορά τακάκια και πρίν πέσει
για πρώτη φορά. Το τακάκι έβρισκε λίγο στη δισκόπλακα σε κάθε στροφή της ρόδας. Το καταλάβαινα όταν η μοτοσυκλέτα
τσούλαγε ήσυχα ή τραβούσε ελαφρά την μανέτα του φρένου σε χαμηλή ταχύτητα. Ο θόρυβος συνεχίστηκε ακόμη και όταν τα τακάκια φαγώθηκαν
αρκετά κι άρχισαν να τσιρίζουν καθ' όλη τη στροφή της ρόδας όταν τραβούσα φρένο, ελαφρά ή σφιχτά.
Μέχρι να φαγωθούν τα τακάκια, η μοτοσυκλέτα έπεσε και ξανάπεσε στα μαλακά, μέχρι να φάω μία γερή!
Στη γενική επισκευή δεν αλλάχτηκαν δισκόπλακες. Μόνο τα τακάκια. Από τότε, και σε κάθε αλλαγή, μόνο κάποια τσιρίγματα μπροστά ή πίσω
που σταματάνε σύντομα.
Συμπέρασμα: ούτε πέτρα ήτανε, ούτε σκληρό τακάκι. Κι η δισκόπλακα πόσο στραβή να είναι;....εφόσον με την καινούργια περασιά τακάκια
δεν υπήρχε τίποτα από τα προηγούμενα. Όπως έγραψε κι ο bomba, τα εξαρτήματα της πέδησης εκεί στον τροχό χρειάζεται να βρούν....πατήματα
μεταξύ τους. Στη δική μου δεν τα βρήκαν με τα km.........Ωστόσο, δεν αντιμετώπισα κάποιο ουσιαστικό πρόβλημα.