Hellas Transalp Forum

8 Immobilizer system (HISS) XL650V models (Μεταφρασμένο)

Stoneman · 30577

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
on: Παρασκευή 13 Μάιος 2011, 21:25:18 μμ
8 Immobilizer system (HISS) XL650V models


ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

1. Το Immobilizer της Honda HISS (Honda Ignition Security System) τοποθετείται στο μοντέλο XL650V σαν μια αντικλεπτική συσκευή. Το σύστημα επιτρέπει στον κινητήρα να εκκινήσει μόνον εάν χρησιμοποιείται το σωστά δηλωμένο κλειδί στην προσπάθεια εκκίνησης.Το σύστημα αποτελείται από έναν πομπό που είναι ενσωματωμένος στο κλειδί, εναν δέκτη που είναι τοποθετημένος περιμετρικά του διακόπτη εκκίνησης, και την Μονάδα Ελέγχου Ανάφλεξης (ICU).

2. Oταν η ανάφλεξη τίθεται ΟΝ (θέση διακόπτου ING) η ICU στέλνει τάση μέσω του δέκτη στον πομπό.Ο πομπός με τη σειρά του στέλνει ενα κωδικοποιημένο σήμα πίσω μέσω του δέκτη στην ICU. Εαν το σήμα που εστάλει από τον πομπό ταιριάζει με το σήμα που βρίσκεται αποθηκευμένο στην μνήμη της ICU, το ενδεικτικό λαμπάκι στον πίνακα οργάνων ( με το σύμβολο του κλειδιού χαραγμένο επάνω) ανάβει για δύο δευτερόλεπτα, κατόπιν σβήνει, και η ICU επιτρέπει στον κινητήρα να εκκινήσει.Εάν το κωδικοποιημένο σήμα του κλειδιού δεν αναγνωριστεί, η υπάρχει κάποιο σφάλμα στο σύστημα, το λαμπάκι παραμένει αναμένο.Εάν το λαμπάκι παραμένει αναμένο, απευθυνθείτε στο κεφάλαιο Διάγνωσης βλαβών και οδηγό βλαβών παρακάτω. Παρομοίως εάν το λαμπάκι δεν ανάβει καθόλου.

3. Η ICU μπορεί να αποθηκεύσει κωδικούς μέχρι τεσσάρων κλειδιών. Τα κλειδιά πρέπει να φυλάσσονται ξεχωριστά (για παράδειγμα ποτέ στο ίδιο μπρελόκ) καθώς το να πησιάσει το ένα κλειδί το άλλο που χρησιμοποιείται στον διακόπτη μπορεί να προκαλέσει παρεμβολή στο σήμα του και ο κινητήρας να μην τιθεται σε λειτουργία. Το κλειδί διαθέτει ένα πομπό που μπορεί να πάθει ζημιά εάν πέσει η κτυπηθεί, υπερθερμανθεί, η βρεθεί κοντά σε μαγνήτη, η βυθιστεί στο νερό για μεγάλο χρονικό διάστημα. Εάν όλα τα κλειδιά χαθούν, η ICU πρέπει να αντικατασταθεί με καινούργια, άρα σιγουρευτείτε οτι έχετε τουλάχιστον ένα εφεδρικό κλειδί. Εάν προμηθευτείτε ένα νέο κλειδί αυτό πρέπει να δηλωθεί στο σύστημα πρίν η μοτοσυκλέτα τεθεί σε λειτουργία.


ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΔΗΛΩΣΗΣ ΚΛΕΙΔΙΟΥ

Πώς να δηλώσετε ένα καινούργιο κλειδί.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Για να το κάνετε αυτό χρειάζεστε τα εξής ειδικά κλειδιά της Honda : (07XMZ-MBW0100, 07YMZ-MCB0100 η τα 07XMZ-MBW0101, και 07MZ-0010100) που είναι ενα συστημα καλωδίων και ένας αντάπτορας που συνδέεται στον κονέκτορα της γεννήτριας που παράγει τον παλμό ανάφλεξης (Ignition Pulse Generator).Εάν δεν διαθέτετε το ανωτέρο εργαλείο η όλη διαδικασία πρέπει να γίνει σε εναν αντιπρόσωπο Honda.

4. Προμηθευτείτε ενα καινούργιο κλειδί απο εναν αντιπρόσωπο της Honda, και κατόπιν κόψτε το ωστε να ταιριάζει με το γνήσιο κλειδί.

5. Αφαιρέστε το τεπόζιτο και αποσυνδέστε τον διπολικό κονέκτορα της Ignition Pulse Generator. Συνδέστε τον κονέκτορα του ειδικού εργαλείου στην μεριά της ICU,και κατόπιν συνδέστε το κόκκινο καλώδιο του εργαλείου στο (+) της μπαταρίας και το πράσινο καλώδιο στο (-).

6. Γυρίστε τον διακόπτη στο ΟΝ χρησιμοποιώντας το9 γνήσιο κλειδί. Το λαμπάκι του Immobilizer θα ανάψει και θα παραμείνει αναμένο ( εάν μετά απο 10 δευτερόλεπτα αρχίσει να αναβοσβήνει τότε υπάρχει σφάλμα στο σύστημα, που πέρασε σε κατάσταση ανίχνευσης βλάβης, και το δείγμα των αναλαμπών που στέλνει θα πρέπει να συγκριθεί με τον κώδικα βλαβών που βρίσκεται στο διάγραμμα παρακάτω). Τώρα αποσυνδέουμε το κόκκινο καλώδιο από την μπαταρία και το αφήνουμε αποσυνδεδεμένο για τουλάχιστον 2 δευτερόλεπτα, και το επανασυνδέουμε. Το λαμπάκι πρέπει να ανάψει για 2 δευτερόλεπτα, μετά αρχίζει να αναβοσβήνει ξανά και ξανά 4 φορές. Αυτό δείχνει οτι το σύστημα βρίσκεται σε κατάσταση δήλωσης ( registration mode). Σε αυτό το σημείο οι δηλώσεις όλων των κλειδιών εκτός απο του κλειδιού που βρίσκεται εντός του διακόπτη εχουν διαγραφεί, έτσι εάν έχετε ενα άλλο εφεδρικό χωριστα από το καινούργιο που θέλετε να δηλώσετε, και αυτό θα πρέπει να δηλωθεί.

7. Γυρίστε τον διακόπτη σε θέση OFF και αφαιρέστε το γνήσιο κλειδί, τοποθετώντας το μακριά απο τον δέκτη.

8. Τοποθετείστε το καινούργιο κλειδί στην θέση του διακόπτη και στρέψτε το σε θέση ΟΝ. Το λαμπάκι θα πρέπει τώρα να ανάψει για 2 δευτερόλεπτα, μετά αχίζει να φλασάρει επανειλημμένα 4 φορές. Αυτό δείχνει οτι το καινούργιο κλειδί εχει δηλωθεί.Στρέψτε τον διακόπτη σε θέση OFF και αφαιρέστε το κλειδί.

9. Για να δηλώσετε οποιοδήποτε άλλο εφεδρικό κλειδί που έχει διαγραφεί, επαναλάβετε τα βήματα 7 και 8. Μέχρι 4 κλειδιά μπορούν να δηλωθούν.

10. Τελειώνοντας στρέψτε τον διακόπτη σε θέση OFF, αφαιρέστε το ειδικό εργαλείο και επανασυνδέστε τον κονέκτορα της Ignition Pulse Generator. Στρέψτε τον διακόπτη σε θέση ΟΝΝ χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε απο τα δηλωθέντα κλειδιά για να επαναφέρετε το σύστημα σε κανονική κατάσταση (normal mode).

11. Eλέγξτε οτι όλα τα δηλωθέντα κλειδιά θέτουν σε λειτουργία  την μοτοσυκλέτα.


ΠΩΣ ΜΑ ΔΗΛΩΣΕΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ


ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Για να το κάνετε αυτό χρειάζεστε τα εξής ειδικά κλειδιά της Honda : (07XMZ-MBW0100, 07YMZ-MCB0100 ) που είναι ενα συστημα καλωδίων και ένας αντάπτορας που συνδέεται στον κονέκτορα της γεννήτριας που παράγει τον παλμό ανάφλεξης (Ignition Pulse Generator).Εάν δεν διαθέτετε το ανωτέρο εργαλείο η όλη διαδικασία πρέπει να γίνει σε εναν αντιπρόσωπο Honda.

12. Προμηθευτείτε εναν καινούργιο διακόπτη και δύο (η περισσότερα) καινούργια κλειδιά (τα δύο δίνονται με την αγορά του διακόπτη).

13. Αφαιρέστε τον χαλασμένο διακόπτη αλλά κρατείστε τον δέκτη για να τον τοποθετήσετε με τον καινούργιο διακόπτη.

14. Αφαιρέστε το τεπόζιτο και αποσυνδέστε τον διπολικό κονέκτορα της Ignition Pulse Generator. Συνδέστε τον κονέκτορα του ειδικού εργαλείου στην μεριά της ICU,και κατόπιν συνδέστε το κόκκινο καλώδιο του εργαλείου στο (+) της μπαταρίας και το πράσινο καλώδιο στο (-).


15. Τοποθετείστε ένα από τα γνήσια δηλωμένα κλειδιά για τον χαλασμένο διακόπτη κοντά στον δέκτη.

16. Συνδέστε τον καινούργιο διακόπτη στον κονέκτορά του στην κεντρική καλωδίωση (πλεξούδα) αλλά κρατείστε τον μακριά από τον δέκτη. Θέστε τον καινούργιο διακόπτη ΟΝ με ένα απο τα καινούργια κλειδιά. Το λαμπάκι του Immobilizer πρέπει να ανάψει και να παραμείνει αναμένο, που σημαίνει οτι η ICU αναγνωρίζει το παλιό κλειδί που βρίσκεται δίπλα στον δέκτη ( εάν μετά απο 10 δευτερόλεπτα αρχίσει να αναβοσβήνει τότε υπάρχει σφάλμα στο σύστημα, που πέρασε σε κατάσταση ανίχνευσης βλάβης, και το δείγμα των αναλαμπών που στέλνει θα πρέπει να συγκριθεί με τον κώδικα βλαβών που βρίσκεται στο διάγραμμα παρακάτω). Τώρα αποσυνδέστε το κόκκινο καλώδιο απο το (+) της μπαταρίας , αφήστε το αποσυνδεδεμένο για τουλάχιστον 2 δευτερόλεπτα και κατόπιν επανασυνδέστε το. Το λαμπάκι θα πρέπει τώρα να ανάψει για 2 δευτερόλεπτα και μετά θα φλασάρει επανειλημμένα 4 φορές. Αυτό δείχνει οτι το σύστημα είναι σε κατάσταση δήλωσης (registration mode). Σε αυτό το σημείο οι δηλώσεις όλων των κλειδιών εκτός απο αυτού που βρίσκεται κοντά στον δέκτη εχουν διαγραφεί.

17. Γυρίστε τον διακόπτη σε θέση OFF και αφαιρέστε το κλειδί.

18. Τοποθετείστε τον καινούργιο διακόπτη και τον δέκτη επάνω του.

19. Εισάγετε το καινούργιο κλειδί στον διακόπτη και γυρίστε το σε θέση ΟΝ. Το λαμπάκι θα ανάψει για 2 δευτερόλεπτα, Και μετά θα φλασάρει επανειλημμένα 4 φορές. Αυτό δείχνει οτι το σύστημα εχει δηλώσει το καινούργιο κλειδί. Γυρίστε τον διακόπτη σε θέση OFF  και αποσυνδέστε το κόκκινο καλώδιο του ειδικού εργαλείου απο το (+) της μπαταρίας.

20. Γυρίστε τον διακόπτη σε θέση OΝ με το καινούργιο κλειδί που μόλις δηλώσατε. Το λαμπάκι θα ανάψει για 2 δευτερόλεπτα και μετά θα σβήσει.

21. Γυρίστε τον διακόπτη σε θέση OFF και επανασυνδέστε το κόκκινο καλώδιο στο (+) της μπαταρίας.

22. Γυρίστε τον διακόπτη σε θέση OΝ με το καινούργιο κλειδί που μόλις δηλώσατε. Το λαμπάκι θα ανάψει και θα παραμείνει αναμένο. Τώρα αποσυνδέστε το κόκκινο καλώδιο από το (+) της μπαταρίας, αφήστε το αποσυνδεδεμένο για το λιγότερο 2 δευτερόλεπτα  και επανασυνδέστε το και πάλι. Το λαμπάκι θα ανάψει για 2 δευτερόλεπτα, Και μετά θα φλασάρει επανειλημμένα 4 φορές. Αυτό δείχνει οτι το σύστημα είναι σε κατάσταση δήλωσης. Σε αυτό το σημείο οι δηλώσεις όλων των παλιών κλειδιών (του χαλασμένου διακόπτη)  εχουν διαγραφεί.

23. Γυρίστε τον διακόπτη σε θέση OFF και αφαιρέστε το κλειδί, τοποθετώντας το μακριά απο τον δέκτη.

24. Τοποθετείστε το δεύτερο καινούργιο μη δηλωμένο κλειδί και γυρίστε τον διακόπτη σε θέση OΝ. Το λαμπάκι θα ανάψει για 2 δευτερόλεπτα, Και μετά θα φλασάρει επανειλημμένα 4 φορές. Αυτό δείχνει οτι το δεύτερο καινούργιο κλειδί δηλώθηκε στο σύστημα. Γυρίστε τον διακόπτη σε θέση OFF και αφαιρέστε το κλειδί.

25. Για να δηλώσετε οποιοδήποτε άλλο εφεδρικό κλειδί, επαναλάβετε τα βήματα 23, και 24. Μέχρι 4 κλειδιά μπορούν να δηλωθούν.

26. Τελειώνοντας στρέψτε τον διακόπτη σε θέση OFF, αφαιρέστε το ειδικό εργαλείο και επανασυνδέστε τον κονέκτορα της Ignition Pulse Generator. Στρέψτε τον διακόπτη σε θέση ΟΝ χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε απο τα δηλωθέντα κλειδιά για να επαναφέρετε το σύστημα σε κανονική κατάσταση (normal mode).

27. Eλέγξτε οτι όλα τα δηλωθέντα κλειδιά θέτουν σε λειτουργία  την μοτοσυκλέτα.


ΠΩΣ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ICU


28. Προμηθευτείτε μια καινούργια ICU μαζί με 2 η παραπάνω καινούργια κλειδιά. Τοποθετείστε την καινούργια ICU. Κόψτε τα καινούργια κλειδιά ωστε να ταιριάζουν με το γνήσιο κλειδί.

29. Θέστε τον διακόπτη σε θέση ΟΝ με το καινούργιο κλειδί. Το λαμπάκι θα ανάψει για 2 δευτερόλεπτα, Και μετά θα φλασάρει επανειλημμένα 4 φορές. Αυτό δείχνει οτι το καινούργιο κλειδί δηλώθηκε στο σύστημα.( εάν μετά απο 10 δευτερόλεπτα αρχίσει να αναβοσβήνει τότε υπάρχει σφάλμα στο σύστημα, που πέρασε σε κατάσταση ανίχνευσης βλάβης, και το δείγμα των αναλαμπών που στέλνει θα πρέπει να συγκριθεί με τον κώδικα βλαβών που βρίσκεται στο διάγραμμα παρακάτω).

30. Γυρίστε τον διακόπτη σε θέση OFF και αφαιρέστε το κλειδί.

31. Τοποθετείστε το δεύτερο καινούργιο μη δηλωμένο κλειδί και γυρίστε τον διακόπτη σε θέση OΝ. Το λαμπάκι θα ανάψει για 2 δευτερόλεπτα, Και μετά θα φλασάρει επανειλημμένα 4 φορές. Αυτό δείχνει οτι το δεύτερο καινούργιο κλειδί δηλώθηκε στο σύστημα.

32. Γυρίστε τον διακόπτη σε θέση OFF και αφαιρέστε το κλειδί.

33. Η καινούργια ICU θα αναγνωρίσει μόνον δύο καινούργια κλειδιά σε αυτό το στάδιο. Εάν έχετε ένα τρίτο κλειδί να δηλώσετε, επιστρέψτεστα βήματα 4 εως 10 για να το δηλώσετε, χρησιμοποιώντας το ειδικό εργαλείο.

34. Eλέγξτε οτι τα δηλωθέντα κλειδιά θέτουν σε λειτουργία  την μοτοσυκλέτα.
 

ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΒΛΑΒΩΝ


ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Για να μπείτε σε κατάσταση διάγνωσης βλαβών  χρειάζεστε τα εξής ειδικά κλειδιά της Honda : (07XMZ-MBW0100, 07YMZ-MCB0100 η τα 07XMZ-MBW0101, και 07MZ-0010100) που είναι ενα συστημα καλωδίων και ένας αντάπτορας που συνδέεται στον κονέκτορα της γεννήτριας που παράγει τον παλμό ανάφλεξης (Ignition Pulse Generator).Εάν δεν διαθέτετε το ανωτέρο εργαλείο η όλη διαδικασία πρέπει να γίνει σε εναν αντιπρόσωπο Honda.

35. Υπάρχουν δύο καταστάσεις διάγνωσης βλαβών, μια για προβλήματα (βλάβες)  κατά την κανονική χρήση, και μια για προβλήματα (βλάβες) που εμφανίζονται κατά την δήλωση νέου κλειδιού. Προσέξτε να αναφέρεστε στον σωστό πίνακα οταν συγκρίνετε τον κώδικα βλαβών με τις αναλαμπές απο το λαμπάκι.

36. Εάν το λαμπάκι είναι αναμένο και παραμένει αναμένο κατά την κανονική λειτουργία , αφαιρέστε το τεπόζιτο και αποσυνδέστε τον διπολικό κονέκτορα της Ignition Pulse Generator. Συνδέστε τον κονέκτορα του ειδικού εργαλείου στην μεριά της ICU,και κατόπιν συνδέστε το κόκκινο καλώδιο του εργαλείου στο (+) της μπαταρίας και το πράσινο καλώδιο στο (-).

37. Θέστε τον διακόπτη σε θέση ΟΝ. Το λαμπάκι ανάβει για 10 δευτερόλεπτα , και μετά φλασάρει. Αυτό σημαίνει οτι εχουμε μπεί σε κατάσταση διάγνωσης βλαβών, και η αλληλουχία των φλασαρισμάτων υποδεικνύει την βλάβη που έχει παρουσιαστεί. Η αλληλουχία επαναλαμβάνεται διαρκώς. Συγκρίνετε την αλληλουχία με τους κώδικες βλαβών που φαίνονται στον παρακάτω πίνακα, αφού σιγουρευτείτε οτι αναφέρεστε στον σωστό πίνακα. Εάν το λαμπάκι παραμένει αναμένο μετά απο 10 δευτερόλεπτα και δεν φλασάρει, δεν υπάρχει βλάβη στο σύστημα.

Στην φωτό παρουσιάζεται ο πίνακας :




 Το HISS είναι λίγο παρεξηγημένο και ακούγονται πολλά για τα ''κόλπα'' του, ελπίζω να βοήθησα με αυτή την δουλειά να λυθούν αρκετές απορίες.


ΥΓ: Πληροφορίες για το πώς να φτιάξετε το ειδικό εργαλείο θα βρείτε εδώ:

http://www.motorcycle.in.th/filemgmt_data/files/Honda-HISS-Key-tool.pdf


« Last Edit: Κυριακή 15 Οκτώβριος 2017, 18:41:23 μμ by Stoneman »



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #1 on: Σάββατο 14 Μάιος 2011, 07:47:44 πμ
Eισαι αρχηγος!  :eusa_clap:
Ευχαριστω!



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #2 on: Σάββατο 14 Μάιος 2011, 08:48:30 πμ
Νάσαι καλά φίλε Κώστα, αυτό λέγεται αλληλοβοήθεια, ο καθένας με τον τρόπο του, αν δεν άλλαζες εσύ ρουλεμάν δεν θα το επιχειρούσα ποτέ.
      Το μόνο που μου έχει αφήσει μια απορία σε σχέση με το παραπάνω κείμενο είναι η συνεχής επανάλειψη του ''Μέχρι 4 κλειδιά μπορούν να δηλωθούν.'' Είναι αυτό που έγραψα στο άλλο θέμα, τι εννοεί ο καλλιτέχνης?  συνολικά για μία συγκεκριμένη ICU η κάθε φορά που διαγράφεις την μνήμη της [αλλά διατηρώντας στη μνήμη το κλειδί που είναι στον διακόπτη] μπορείς να δηλώσεις άλλα τρια κλειδιά?



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #3 on: Κυριακή 15 Μάιος 2011, 08:19:54 πμ
Ναι. Η "μνημη" της χωραει συνολικα 4 κωδικους κλειδιων


Μαλιστα.... οποτε απο οσο καταλαβαινω, στην ουσια δε προγραμματιζεις το κλειδι (ή αντιγραφεις το παλιο σε ενα νεο) αλλα στην ουσια το δηλωνεις στην ICU. Αρα ενας κλειδαρας δε μπορει να στο κανει... ασε που πρεπει να σηκωσεις ντεποζιτο.... Για αυτο και αν τα χασεις ολα αλλαζεις και ολη την ICU...





Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #4 on: Κυριακή 15 Μάιος 2011, 15:32:27 μμ
Ναι, και αν παρατηρήσεις την λειτουργία του ''δέκτη'' στην ουσία είναι ενας πομποδέκτης αν επιτρέπεται η σύγκριση, δηλαδή οταν βάλουμε το κλειδί και το στρέψουμε στη θέση ΟΝ στέλνει εναν παλμό η ICU στον υποτιθέμενο δέκτη που όμως αυτή τη στιγμή εκπέμπει ... [βλέπε ενεργοποίηση παθητικού κυκλώματος στο κλειδί που συζητούσαμε .......,] και αφού με τον εκπεμπόμενο παλμό ενεργοποιήσει το κλειδί-πομπό , γυρίζει σε λειτουργία δέκτου και συγκρίνει το σήμα που θα λάβει.

Το ζουμί είναι εδώ: Το ότι <<Η μνήμη της χωράει συνολικά 4 κωδικούς κλειδιών>> σημαίνει οτι οι ''δηλώσεις'' που μπορείς να κάνεις είναι μεχρι τέσσερις? Η σημαίνει οτι κάθε φορά που διαγράφεις απο τη μνήμη κάποιο αριθμό κλειδιών διατηρώντας το ένα που βρίσκεται στον διακόπτη μπορεις να δηλώσεις άλλα τρια? Ιδού η απορία.

Στο Owners Manual γράφει ακριβώς:
Εως και 4 κλειδιά μπορούν να καταχωρηθούν ωστε να αναγνωρίζονται απο το σύστημα ακινητοποίησης .[ εννοεί  ταυτόχρονα κατ' εμέ] ..... Η  ICU  πρέπει να αντικατασταθεί αν χάσετε όλα τα κλειδιά !! Γιατί? Δεν βγαίνουν κλειδιά με το ταμπελάκι? Τι ρόλο παίζει τότε το ταμπελάκι??




Offline jpapas

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 2
Reply #5 on: Τρίτη 08 Ιούλιος 2014, 10:36:30 πμ
μηπως θα μπορουσε καποιος να ανεβασει μια φωτο που βρίσκεται ο διπολικός κονέκτορας της Ignition Pulse Generator της ICU στο transalp 650v.

ευχαριστώ



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #6 on: Τρίτη 08 Ιούλιος 2014, 19:22:41 μμ
Αυτό βοηθάει?

 
« Last Edit: Κυριακή 15 Οκτώβριος 2017, 18:42:06 μμ by Stoneman »



Offline jpapas

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 2
Reply #7 on: Τρίτη 08 Ιούλιος 2014, 20:51:55 μμ
είσαι θεός, βοηθάει και με το παραπάνω φίλε μου.
Ευχαριστώ πολύ!



Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #8 on: Παρασκευή 18 Ιούλιος 2014, 20:02:06 μμ
Μωρε μπραβο τεχνολογια για μοτο του 2000...


XL650V


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #9 on: Παρασκευή 18 Ιούλιος 2014, 20:15:38 μμ
Μωρε μπραβο τεχνολογια για μοτο του 2000...

Mη το γελάς , διάβασε εδώ για τους κωδικούς διάγνωσης βλαβών ...

http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,16889.0.html



Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #10 on: Παρασκευή 18 Ιούλιος 2014, 20:46:26 μμ
Mη το γελάς , διάβασε εδώ για τους κωδικούς διάγνωσης βλαβών ...

http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,16889.0.html
Δεν το λέω ειρωνικά. ειναι απάντηση ειρωνια για τους χιλιαδες ελληνες αντιχοντακηδες που λενε τα χοντα εχουν απαρχαιωμενη τεχνολογια...


XL650V


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #11 on: Σάββατο 19 Ιούλιος 2014, 08:44:38 πμ
Δεν ξέρω πολλά απο μηχανάκια, αλλά κατά τα φαινόμενα η Χόντα μας κατα καιρούς πετάει κάτι πρωτοποριακό/διαφορετικό  σαν μοντέλο, πχ σαν την Transalp , που στην εποχή της δεν υπήρχε δικύλινδρο, 600αρι, ον-οφ, που τα κάνει όλα στον μέσο όρο, και μετά αράζει στην επιτυχία της και αναμασάει τα ίδια κ τα ίδια.
Η Transalp ήταν κ είναι μια κατηγορία μοτοσυκλέτας απο μόνη της.
Πιστεύω οτι η δεύτερη γενιά της 650 έπρεπε να ηταν με ψεκασμό, 16βάλβιδη με 10 έστω αλογάκια παραπάνω, μια 6η κ με τα φανταστικά φρένα της 700. Αν μάλιστα είχε και λίγο πιο προσεγμένες αναρτήσεις , ποιός θα αγόραζε V-strom?
Aργησε να το κάνει και έχασε κόσμο.



Offline giannis karpenisi

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #12 on: Δευτέρα 09 Μάρτιος 2015, 17:44:27 μμ
Εχω μια σοβαρη απορια,αγορασα πριν απο 6 μηνες ενα 650 του 2001 και εχω μονο ενα κλειδι ,υπαρχει καποιος τροπος να δω εαν μπορω να δηλωσω και αλλο κλειδι στην μνημη ή εαν εχουν ηδη δηλωθει τα 4 κλειδια?



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #13 on: Δευτέρα 09 Μάρτιος 2015, 20:56:40 μμ
Γιάννη είμαι της άποψης οτι μπορείς να δηλώσεις μέχρι 4 κλειδιά ταυτόχρονα.
Απλά μετά τα τέσσερα πρέπει να διαγραφεί ενα παλιό για να εγγραφει το νεότερο.
Μου φαίνεται κουφό , αν κάποιος είχε την ατυχία να χάσει 4 κλειδιά να έπρεπε να αλλάξει και την ICU.

Γνώμη μου.

« Last Edit: Δευτέρα 09 Μάρτιος 2015, 21:00:28 μμ by Stoneman »



Offline giannis karpenisi

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #14 on: Δευτέρα 09 Μάρτιος 2015, 21:54:43 μμ
να ρωτησω και κατι ακομα μονο σε honda φανταζομαι μπορουν να μου φτιαξουν κλειδι?



Offline giannis karpenisi

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #15 on: Δευτέρα 09 Μάρτιος 2015, 22:23:28 μμ
εξουσιοδοτημενο της honda



Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #16 on: Τρίτη 10 Μάρτιος 2015, 00:02:10 πμ
Νομιζω οτι εχουν ενα τροπο να ξυπνανε τα κλειδια που εχουμε και δεν δουλευουν...Οταν αυτο δεν ειναι εφικτο, η οταν κοβουμε ενα νεο κλειδι, τα παμε ολα μαζι στην αντιπροσωπεια, τα σβηνουν ολα και τα επαναπρογραμματιζουν ολα (νεα-παλια) απο την αρχη με το κωδικο που εχουν στις βασεις δεδομενων...Αυτα με τα honda , σε ΤΑ και VARA το εχω κανει ..
Εγκυκλοπεδικα τωρα, Σε BMW παραγγελνεις απο μαμα Γερμανια με το serial number τις μοτο (μεσω της ελληνικης αντιπροσωπειας ) και σου ερχεται σπιτι το κλειδακι, ετοιμο , προγραμματισμενο και πληρως λειτουργικο....


HONDA ή γενόσιμο?


Offline giannis karpenisi

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #17 on: Τρίτη 10 Μάρτιος 2015, 15:49:07 μμ
Λοιπόν μίλησα σήμερα με ένα εξουσιοδοτημένο Honda και η διαδικασία είναι η εξής. Παραγγέλνουν κλειδί πηγαίνω με την μηχανή κόβουν το αντικλείδι και μετά το προγραμματιζουν κόστος 35EUR ,τώρα αν έχουν δηλωθεί ήδη 4 κλειδιά δεν μπορούν να δηλώσουν άλλο ούτε να διαγράψουν προηγούμενο



Offline paranoikos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 14
Reply #18 on: Σάββατο 16 Μάιος 2015, 18:09:49 μμ
Λοιπόν μίλησα σήμερα με ένα εξουσιοδοτημένο Honda και η διαδικασία είναι η εξής. Παραγγέλνουν κλειδί πηγαίνω με την μηχανή κόβουν το αντικλείδι και μετά το προγραμματιζουν κόστος 35EUR ,τώρα αν έχουν δηλωθεί ήδη 4 κλειδιά δεν μπορούν να δηλώσουν άλλο ούτε να διαγράψουν προηγούμενο

Αν είναι 35 ευρώ είναι πολύ καλά!
Εγώ έκανα την εξής κουταμάρα (αν δεν πάθεις πως θα μάθεις;): Δεν είχα ιδέα ότι το ΤΑ είχε τέτοιο σύστημα στο κλειδί και το συμπεριφερόμουν σαν ένα απλό κλειδί, το είχα με το κλειδί του αυτοκινήτου που ήταν και αυτό παλιό και απλό και όποτε ξεχνούσα τα κλειδιά έλεγα στη γυναίκα και μου τα πετούσε από το μπαλκόνι του δευτέρου. Έτσι κάποια στιγμή ξεκόλλησε το σηματάκι της Honda (που μέσα έχει τον πομπό) αλλά δεν έδωσα και ιδιαίτερη σημασία μιας και τη μηχανή την είχα παροπλισμένη. Όταν ήρθε ο καιρός να τη βγάλω ούτε γκουκ ούτε μουκ, το κλειδί δεν έσβηνε με τίποτα. Ανοίγω υπολογιστή, googlάρω και πέφτω πάνω στο φόρουμ (ήταν η πρώτη μου επαφή με το φόρουμ). Έριξα ένα 5ωρο διάβασμα και κατάλαβα τι είχε συμβεί. Τώρα έχω το δεύτερο κλειδί και ούτε καν μου πέρασε από το μυαλό να βγάλω άλλο γιατί νόμιζα θα δώσω κανένα 200άρι ευρώ αλλά αν είναι μόνο τόσα θα το προχωρήσω το θέμα. Βέβαια στην ακριτική Αλεξανδρούπολη ο αντιπρόσωπος πετάει χαρταετό κι έτσι πρέπει να ψάξω αλλού!



Offline Vagggelis XL650V

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 40
Reply #19 on: Πέμπτη 03 Νοέμβριος 2016, 08:45:12 πμ
Παιδιά δοκίμασα να κάνω το Honda tool όπως φένεται στην φωτο με αντίσταση 100ohm 1 watt 
το σύνδεσα στην φίσα
το (-) στο άσπρο καλώδιο της φίσας και το (+) στο κίτρινιο-άσπρο, άνοιξα διακόπτη και το φωτάκι με το κλειδί έμεινε αναμμένο...έβγαλα τον (+) crocodile για 5 sec ξαναέβαλα αλλά τπτ(το δοκίμασα πολλές φορές)...παραμένει αναμένο... :-\...
το έχει δοκιμάσει κάποιος για να με βοηθήσει αν μπορεί...ΤΑ 650 01'

Ευχαριστώ!



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #20 on: Πέμπτη 03 Νοέμβριος 2016, 08:51:26 πμ
Ακολούθησες τις οδηγίες στο ποστ του Stoneman από πάνω;

Με ένα πολύ γρήγορο πέρασμα βλέπω ότι το λαμπάκι μένει αναμμένο αν δεν εντοπιστούν βλάβες, αναβοσβήνει μόνο αν υπάρχει βλάβη και ανάλογα με τα φλασαρίσματα βλέπεις τι βλάβη έχεις.

Τι θέλεις ακριβώς να κάνεις;



Offline Vagggelis XL650V

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 40
Reply #21 on: Πέμπτη 03 Νοέμβριος 2016, 12:54:07 μμ
Ακολούθησες τις οδηγίες στο ποστ του Stoneman από πάνω;

Με ένα πολύ γρήγορο πέρασμα βλέπω ότι το λαμπάκι μένει αναμμένο αν δεν εντοπιστούν βλάβες, αναβοσβήνει μόνο αν υπάρχει βλάβη και ανάλογα με τα φλασαρίσματα βλέπεις τι βλάβη έχεις.

Τι θέλεις ακριβώς να κάνεις;

Ναι ακολούθησα τις οδηγίες του Stoneman, θέλω να προγραμματίσω 2 νέα κλειδιά εννοείται πως έχω ένα που λειτουργεί κανονικά.



Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #22 on: Πέμπτη 03 Νοέμβριος 2016, 15:11:34 μμ
Η ίδια διαδικασία φανταζομε ισχύει και για το Varadero


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #23 on: Πέμπτη 03 Νοέμβριος 2016, 18:47:24 μμ
Εχει κ εδώ την διαδικασία  http://www.deauvillevrienden.be/docs/HISS-immobilizer.pdf  στην σελίδα 13.



Offline Vagggelis XL650V

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 40
Reply #24 on: Πέμπτη 03 Νοέμβριος 2016, 22:43:06 μμ
Εχει κ εδώ την διαδικασία  http://www.deauvillevrienden.be/docs/HISS-immobilizer.pdf  στην σελίδα 13.

Σε ευχαριστώ  stone man.....πρόσθεσα και ασφάλεια 10 A στα καλωδια...ξαναεκανα την διαδικασία αλλά κανένα αποτέλεσμα. ....το φωτάκι μένει αναμενο ...Κ δεν γίνεται τπτ...