Η περίπτωση (κουβέντα να γίνεται δλδ) να ''φας '' τον αξονα πχ τετραγωνίζοντάς τον και να του περάσεις ενα δαχτυλίδι με νεο καρέ παίζει?
Το τετράγωνο όπως καταλαβαίνεις θα πρέπει να είναι απόλυτα κεντραρισμένο, πράγμα αδύνατο με τον άξονα στη θέση του. Με τον κινητήρα δεμένο δηλαδή, με τι να φας τον άξονα, με τροχό; με λίμα;
Αν είναι να λύσεις τον κινητήρα, αφού τον βγάλεις από τον σκελετό, τέτοιες λύσεις είναι εφικτές με τον άξονα σε εργαλειομηχανή, αλλά δεν νομίζω να αξίζει τον κόπο. Εξάλλου πρέπει να γεμίσεις και να τετραγωνίσεις και την τρύπα του γραναζιού.
Επειδή το λουλούδι (PD 06 του 92) είναι δικό μου τώρα (θα ακολουθήσει φωτορομάντζο) με καινούριο γρανάζι Χόντα δεν ακούγεται, έκανα πολύ συντηρητικά τα πρώτα 500 χλμ, το έλεγξα και έχω άλλα 500 τώρα με πιό θαραλέο δεξί χέρι. Ω ναι κάνω χλμ επιτέλους ξαναέχω μηχανή!
Όπως το βλέπω ο άξονας θα βγάλει άλλο ένα γρανάζι, δηλαδή άλλα 50.000 χλμ. Μέχρι τότε θα έχω το νου μου για καμμιά ευκαιρία.
Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!