Hellas Transalp Forum

αλλαγη αλυσιδας / γραναζιων - παντα μαζι ή οχι?

XLGeorge · 63888

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #50 on: Τρίτη 29 Ιούλιος 2014, 08:52:23 πμ
Τώρα με μπέρδεψες για τα καλά. :2dizzy:

Είχες 118 κρίκους και ηταν ''κοντή'' και έβαλες 118 και είναι εντάξει?  :eusa_think:



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #51 on: Τρίτη 29 Ιούλιος 2014, 09:00:56 πμ
Τώρα με μπέρδεψες για τα καλά. :2dizzy:

Είχες 118 κρίκους και ηταν ''κοντή'' και έβαλες 118 και είναι εντάξει?  :eusa_think:

122 εβαλε τωρα μαστορα .....


την αλυσιδα την αλλαξα χτες με μια DID x-ring μαυρη ομως την απλη,οχι την χρυση.
επειδη δεν εβρισκα με 120 κρικους ο χρηστος(pissaman) μου προτεινε να βαλουμε μια με 124 που την ειχε ετοιμοπαραδοτη με ενα πολυ μικρο επιπλεον κοστος και να αφαιρεσουμε 2 κρικους.δεχτηκα και απο χτες ειμαι με νεα αλυσιδα λοιπον.





Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #52 on: Τρίτη 29 Ιούλιος 2014, 09:16:11 πμ
122 εβαλε τωρα μαστορα .....


Κάπου τα έχασα στην αφαίρεση    :goofy:

... τελικά 122 θέλει? να ξέρω, αν είναι να πάρω μια κουλούρα 300αρα νάχω να αλλάζω  :2hysterical:

Ο Παναγιώτης που την πάτησε? την είχε κοντή κ τώρα την μάκρυνε? (την αλυσίδα του  ;D)

και καλά ο Παναγιώτης δεν ήξερε, αυτός που την πέρασε δεν ήξερε? δεν είδε οτι ο ρεγουλατόρος είναι τέρμα κλειστός? και  ηταν πολύ τεντωμένη και με τον ρεγουλατόρο τέρμα μαζεμένο?  :eusa_think: με αποτέλεσμα να τα παίξει ενας κρίκος?
Ετσι έγινε η ζημιά?



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #53 on: Τρίτη 29 Ιούλιος 2014, 10:52:55 πμ
γραψτε λαθος παλικαρια.

120 κρικους εβαλα,λαθος εγραψα πριν.

124 κρικους ηταν η αλυσιδα και κοψαμε τους 4.
την προηγουμενη αλυσιδα μαζι με τα γραναζια τα εβαλα μονος μου.δεν τα τοποθετησε καποιος μηχανικος.




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #54 on: Τρίτη 29 Ιούλιος 2014, 10:53:28 πμ
λίγο δύσκολο αυτό που λες αφού η αλυσίδα σε όποια κατάσταση και να έιναι έχει σταθερή σχέση

ελα μου ντε? πως γινετε αυτο?




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #55 on: Τρίτη 29 Ιούλιος 2014, 15:21:11 μμ

την προηγουμενη αλυσιδα μαζι με τα γραναζια τα εβαλα μονος μου.δεν τα τοποθετησε καποιος μηχανικος.


Κάντε δουλειές δίχως σχετική εμπειρία , για να ανοίγετε άλλες δουλειές  :smackbottom:

ελα μου ντε? πως γινετε αυτο?

Είναι το μηχανάκι σπέσιαλ παραγγελία.

 :2hysterical:

Την μέθοδο που δένει η αλυσίδα με την φουρκέτα την εμπιστευόσαστε? Η εταιρεία δίνει και συνδετήριο κρίκο και φουρκέτα η πρέπει να την ζητήσεις?



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #56 on: Τρίτη 29 Ιούλιος 2014, 18:46:09 μμ
ο οδηγος ειναι σπεσιαλ νικο,οχι το μηχανακι.  :P :P :P

δεν νομιζω οτι υπαρχουν πλεον αλυσιδες που κλεινουν με ασφαλεια.




Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #57 on: Τρίτη 29 Ιούλιος 2014, 18:58:51 μμ


Την μέθοδο που δένει η αλυσίδα με την φουρκέτα την εμπιστευόσαστε? Η εταιρεία δίνει και συνδετήριο κρίκο και φουρκέτα η πρέπει να την ζητήσεις?
:eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty:

εχω δει να φευγει αλυσιδα με τετοια φουρκετα και  :badair: :badair: μεντες ...εγινε μπροστα μου και ευτυχως δεν με βρηκε τπτ διοτι πεταχτηκε στον αερα .

πριτσινωτες να εχεις το κεφαλι σου ήσυχο ;)




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #58 on: Τρίτη 29 Ιούλιος 2014, 19:38:45 μμ
:eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty:

εχω δει να φευγει αλυσιδα με τετοια φουρκετα και  :badair: :badair: μεντες ...εγινε μπροστα μου και ευτυχως δεν με βρηκε τπτ διοτι πεταχτηκε στον αερα .

πριτσινωτες να εχεις το κεφαλι σου ήσυχο ;)

Τοχε ξαναγραψει αυτο στην παλια λιστα αλλα ας το πω κι'εδω. Οταν αντικατεστησα την αλυσιδα του XLR για πρωτη φορα στα 35Κ χμ, πηρα αλυσιδα/γραναζια και την εδωσα σε ενα σκιτζη να την περασει (τοτε βεβαια δεν τοξερα). Ο λογος φυσικα που δεν εκανα τη δουλεια μονος μου ητανε γιατι οπως και τωρα δεν εχω εργαλειο να πριτσινωσω αλυσιδα. Ουτε φυσικα ο τυπος ειχε και μου την περασε με ασφαλεια αλλα δεν ειπε τιποτα  >:(

Μετα απο μερικα χρονια και ~15Κ χμ και ενω εφευγα φορτωμενος απο Αθηνα, μου "κοπηκε" η αλυσιδα λιγο μετα την εξοδο απο το Καστρι στην τοτε Εθνικη ενω πηγαινα ταπα με 120χμω. Μου βγηκε η πιστη να την ψαρεψω απο την μεσαια λωριδα - ευτυχως δεν μπλεχτηκε πουθενα οπως εφυγε ο πειρος να σκοτωθω  :o - και αφου εσπρωξα το μηχανακι μεχρι την Ερυθραια μου εδωσε ο Κατσαφαρος που ειχε τοτε την ΚΤΜ ενα κρικο να βαλω και γυρισα πισω τουλαχιστο καβαλα στο μηχανακι. Την επομενη μερα μπηκε πανω καινουργια πριτσινωμενη αλυσιδα στα παλια γραναζια, θυμαμαι μου την εβαλε/πριτσινωσε ο Ποντικης του Rider Shop καθως την ειχα παρει διπλα απο τον Αλεξοπουλο.

Και πριν αναρωτηθει κανεις "ε και συ τοσα χρονια δεν ειδες οτι ειχε βαλει κρικο;", φυσικα και οχι καθως τοτε δεν καθαριζα ποτε την αλυσιδα, ασε που και να την καθαριζει κανεις πρεπει να πεσει εκει πανω το ματι. ΔΙΔΑΓΜΑ: μονο σε μαστορα που εμπιστευομαστε και ποτε αλυσιδα με πειρο (μονο ισως σε πολυ μικρα).


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #59 on: Τετάρτη 30 Ιούλιος 2014, 09:30:56 πμ
Μάλιστα ...

Και για δούμε πόσο σημαντικό είναι για την Honda μας το σωστό πιρτσίνωμα της αλυσίδας κοιτάξτε πώς μετράει διάμετρο στο κεφάλι αλλά και διαφορετικά ανάλογα με κάθε προτεινόμενο τύπο αλυσίδας:



Και πώς γίνεται ο σωστός καθαρισμός/λίπανση ... αυτό το πήρε απο εμένα  :goofy: :goofy: 



:2hysterical: :2hysterical:



Offline Dontsos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #60 on: Τρίτη 16 Ιούνιος 2015, 23:19:32 μμ
Θέλω να βάλω ένα νούμερο μικρότερο γρανάζι μπροστά ξέρει κανείς τι νούμερο φοράνε τώρα τα μανίσια;



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #61 on: Πέμπτη 18 Ιούνιος 2015, 11:03:18 πμ
αν μιλας για ΤΑ 650 τοτε τα εργοστασιακα γραναζια ειναι 15/48.
γιατι ομως να κοντυνεις τοσο πολυ τις σχεσεις?




Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #62 on: Σάββατο 04 Ιούλιος 2015, 21:48:48 μμ
Θέλω να βάλω ένα νούμερο μικρότερο γρανάζι μπροστά ξέρει κανείς τι νούμερο φοράνε τώρα τα μανίσια;

Έχω φάει τον κόσμο να βρω 14άρι μπροστινό για Τρανσάλπ και δεν βρίσκω.
Υπάρχει του XR 650 R αλλά είναι για 520 αλυσίδα 1mm πιο στενό. Κατά τα άλλα είναι το ίδιο και φυσικά για XR έχει και 13άρι. Πίσω βρίσκεις μέχρι 49 για Τρανσάλπ.

γιατι ομως να κοντυνεις τοσο πολυ τις σχεσεις?


Για χώμα ή για επιταχύνσεις. Μπορεί να παρασύρθηκε και απο τον Παλτάκη και να θέλει να τραβάει τρέηλερ.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #63 on: Σάββατο 04 Ιούλιος 2015, 22:01:31 μμ
Έχω φάει τον κόσμο να βρω 14άρι μπροστινό για Τρανσάλπ και δεν βρίσκω.
Υπάρχει του XR 650 R αλλά είναι για 520 αλυσίδα 1mm πιο στενό. Κατά τα άλλα είναι το ίδιο και φυσικά για XR έχει και 13άρι. Πίσω βρίσκεις μέχρι 49 για Τρανσάλπ.

Για χώμα ή για επιταχύνσεις. Μπορεί να παρασύρθηκε και απο τον Παλτάκη και να θέλει να τραβάει τρέηλερ.

Εδώ  κι εδώ ρίξε μια ματιά αν δε το είδες ήδη
« Last Edit: Σάββατο 04 Ιούλιος 2015, 22:06:17 μμ by Aerios »



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #64 on: Κυριακή 05 Ιούλιος 2015, 08:55:47 πμ
ΜΠΡΑΒΟ ΑΕΡΙΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Είσαι μεγάλο ψαχτήρι. Το πρώτο το έψαξα, αλλά ποιός έξυπνος τους σχεδίασε το σάιτ; Πρέπει να ανοίξεις ένα ένα εκατοντάδες γρανάζια για να δεις σε ποιά μηχανή κάνει! Το δεύτερο μάλιστα, αλλά βρίσκεται εις τας ευρώπας, όπου οι πιστωτικές μας δεν περνούν πλέον.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #65 on: Τρίτη 07 Ιούλιος 2015, 13:24:19 μμ
   :bang: :banghead: :blob8: :cussing: :cussing: :cussing: :pissing:

Όχι πατέντες και ματσολιές στον άξονα κίνησης είπαμε και ξαναείπαμε. Με γρανάζι άλλα αντί άλλων και ασφάλεια σε αυτή τη κατάσταση



τι κάνει η μηχανικάρα; Βάζει 3 ασφάλειες στο λούκι του άξονα.





Μπορεί βέβαια και ο ιδιοκτήτης να τσιγκουνεύεται το 10άευρο της ασφάλειας και το 30άευρο του γνήσιου γραναζιού, αλλά τέτοιες λύσεις είναι μόνο για να γυρίσουμε σπίτι σε περίπτωση ζημιάς στο δρομο. Δείτε πώς έγινε και ο άξονας.






Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #66 on: Σάββατο 01 Αύγουστος 2015, 16:40:42 μμ
   Δείτε πώς έγινε και ο άξονας.

Ελεος, και αυτό , η φθορά του αξονα , προκλήθηκε  απο πολυκαιρισμένο γρανάζι ? η με τα χρόνια κ την χρήση?
 



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #67 on: Τρίτη 04 Αύγουστος 2015, 14:47:33 μμ
Σίγουρα έχει και χιλιόμετρα, αλλά θα έλεγα ακατάλληλο γρανάζι και λάθος ασφάλεια.
Και ο άξονας δεν έπεσε αμαχητί. Δες χάλι το πολύσφηνο του γραναζιού:



Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #68 on: Τρίτη 18 Αύγουστος 2015, 10:55:44 πμ
Ποιό πολύσφυνο? Βλέπεις εσύ κανένα πολύσφηνο?

Μα καλά δεν χτύπαγε οταν αφηνε συμπλέκτη? δεν ακουγόταν σε ρολάρισμα με νεκρά?

Αυτή η εικόνα είναι προιόν αδιαφορίας η πλήρους ασχετοσύνης του ιδιοκτήτη.
Να μην πώ πως δεν το πήγαινε ποτέ σε συνεργείο και ηταν του στύλ το πάω μέχρις να σταματήσει να πηγαίνει.

Σε μια τέτοια περίπτωση καλύτερα να αλλάξεις κινητήρα παρά να αλλάξεις άξονα.

Η περίπτωση (κουβέντα να γίνεται δλδ) να ''φας '' τον αξονα πχ τετραγωνίζοντάς τον και να του περάσεις ενα δαχτυλίδι με νεο καρέ παίζει?



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #69 on: Τρίτη 18 Αύγουστος 2015, 15:15:35 μμ

Η περίπτωση (κουβέντα να γίνεται δλδ) να ''φας '' τον αξονα πχ τετραγωνίζοντάς τον και να του περάσεις ενα δαχτυλίδι με νεο καρέ παίζει?

Το τετράγωνο όπως καταλαβαίνεις θα πρέπει να είναι απόλυτα κεντραρισμένο, πράγμα αδύνατο με τον άξονα στη θέση του. Με τον κινητήρα δεμένο δηλαδή, με τι να φας τον άξονα, με τροχό; με λίμα;
Αν είναι να λύσεις τον κινητήρα, αφού τον βγάλεις από τον σκελετό, τέτοιες λύσεις είναι εφικτές με τον άξονα σε εργαλειομηχανή, αλλά δεν νομίζω να αξίζει τον κόπο. Εξάλλου πρέπει να γεμίσεις και να τετραγωνίσεις και την τρύπα του γραναζιού.
Επειδή το λουλούδι (PD 06 του 92) είναι δικό μου τώρα (θα ακολουθήσει φωτορομάντζο) με καινούριο γρανάζι Χόντα δεν ακούγεται, έκανα πολύ συντηρητικά τα πρώτα 500 χλμ, το έλεγξα και έχω άλλα 500 τώρα με πιό θαραλέο δεξί χέρι. Ω ναι κάνω χλμ επιτέλους ξαναέχω μηχανή!
Όπως το βλέπω ο άξονας θα βγάλει άλλο ένα γρανάζι, δηλαδή άλλα 50.000 χλμ. Μέχρι τότε θα έχω το νου μου για καμμιά ευκαιρία.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #70 on: Τρίτη 18 Αύγουστος 2015, 20:35:11 μμ
Το τετράγωνο όπως καταλαβαίνεις θα πρέπει να είναι απόλυτα κεντραρισμένο, πράγμα αδύνατο με τον άξονα στη θέση του. Με τον κινητήρα δεμένο δηλαδή, με τι να φας τον άξονα, με τροχό; με λίμα;
Αν είναι να λύσεις τον κινητήρα, αφού τον βγάλεις από τον σκελετό, τέτοιες λύσεις είναι εφικτές με τον άξονα σε εργαλειομηχανή, αλλά δεν νομίζω να αξίζει τον κόπο. Εξάλλου πρέπει να γεμίσεις και να τετραγωνίσεις και την τρύπα του γραναζιού.

Φυσικά και θα βγάλεις τον αξονα, απλά ίσως αυτή η επισκευή να κόστιζε λιγότερο απο ενα καινουργιο αξονα.
Δεν χρειάζεται να γεμίσεις και να τετραγωνίσεις και την τρύπα του γραναζιού αφού θα φτιάξεις καρέ στο δαχτυλίδι, δλδ θα πάς απο τετράγωνο κέντρο σε καρ'έ εξωτερικά.

Τες πά ... αστο .



Επειδή το λουλούδι (PD 06 του 92) είναι δικό μου τώρα (θα ακολουθήσει φωτορομάντζο) μ


Οκ , να αναμένουμε σε νέο θέμα?



Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #71 on: Τετάρτη 28 Οκτώβριος 2015, 04:23:12 πμ
Άλλαξα και γω σήμερα στη μόνικα  ;D  (τρανσαλπ 650)  αλυσιδογράναζα. did αλυσίδα x ring χρυσή  και γρανάζια jt. ο μηχανικος είπε σε 500 χιλιομετρα να την λαδωσω και να την ντετωσω ενω τωρα δεν τη λαδωσε. πραγματικα οδηγαω αλλο μηχανακι τωρα. πιστευω εκανα καλη επιλογη . ταγνησια θα μου βγαινανε συνολο ( συμπεριλαμβανανομενη τοποθετηση) 190 και εδωσα 139.


XL650V


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #72 on: Κυριακή 29 Ιούλιος 2018, 10:10:51 πμ
Αλλαξα σημερα γραναζια/αλυσιδα στο γνωστο αξιοπιστο, οικονομικο και πολυ φιλικο συνεργειο της Μιχαλακοπουλου που εμπιστευμαι - και ειναι και στη γειτονια μου  :) Οπως ξαναεγραψα στην αρχη αυτου του νηματος, τα γραναζια ειχανε φορεθει στα 45Κ χμ και ειδανε στη ζωη τους 3 αλυσιδες: μια DID X-ring Gold που κρατησε μονο 15Κ χμ (!), μια DID O-ring που κρατησε 25Κ χμ και μια Tsubaki O-ring που κρατησε 30Κ χμ, δηλ. τα γραναζια ητανε πανω για 70Κ χμ (τωρινα χιλιομετρα κοντερ σχεδον 115Κ).

Ε λοιπον, ενω το μπροστινο γραναζι ειχε "γυρισει" οπως ειπε κι'ο μαστορας, δηλ. ειχε φαγωθει απο τη μια μερια που τραβαει η αλυσιδα και τα δοντια φαινοντουσαν σα ναχανε κυρτωσει, το μπροστινο ητανε σε αξιοπεριεργα καλη κατασταση - τοσο που ο μαστορας μου ειπε οτι κακως το αλλαξαμε  :o  8)  Αφιερωνεται σ'αυτους που τ'αλλαζουν παντα μαζι  ;D

ΥΓ Μπηκε μπροστα παλι μαμισιο, πισω JT και αλυσιδα φυσικα Tsubaki O-ring.

Να το ξεθαψω το ποστ γιατί η δικιά μου αλυσιδα ακούγεται περισσότερο από την ίδια τη μηχανή και έχει αρχίσει και κάνει κόμπους. Αν δε σου κάνει κόπο μπορείς να μου πεις σε πιο μαγαζί αναφέρεσαι; Επειδή πλέον εργάζομαι εκεί αν είναι αξιόλογο και οικονομικό γιατί να μην το προτιμήσω ;



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #73 on: Κυριακή 12 Αύγουστος 2018, 15:03:24 μμ
Να το ξεθαψω το ποστ γιατί η δικιά μου αλυσιδα ακούγεται περισσότερο από την ίδια τη μηχανή και έχει αρχίσει και κάνει κόμπους. Αν δε σου κάνει κόπο μπορείς να μου πεις σε πιο μαγαζί αναφέρεσαι; Επειδή πλέον εργάζομαι εκεί αν είναι αξιόλογο και οικονομικό γιατί να μην το προτιμήσω ;

Δες πμ Στεφανε.


" the PouroDuro spirit "


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #74 on: Δευτέρα 24 Σεπτέμβριος 2018, 20:51:23 μμ
Διορθώστε με αν κάνω λάθος, του 600 Η αλυσίδα πρέπει να είναι 118 κρίκοι; Αν ναι, αν βάλεις 120 το ρυθμιστικό δουλεύει σωστά όσο μεγαλώνει η αλυσίδα; Το μόνο που βλέπω αυτή τη στιγμή είναι ότι το βελάκι είναι στο τέρμα του Ρυθμιστικού. Φαίνεται να έχει κάποια χιλιοστα να τεντώνει και άλλο.