φερνω το θεμα στην επιφανεια καθως εχω μια ερωτηση και θα ηθελα την βοηθεια σας.
τα δεδομενα
η αλυσιδα μου εχει γραψει σχεδον 30κ χλμ
ειναι μια DID x ring την οποια ειχα χρυσοπληρωσει
δεν την εχω τεντωσει παρα πολυ ελαχιστα,εχει δλδ σχεδον ολο το μηκος τεντωματος
οταν την εβαλα,μπροστα εβαλα 16αρι γραναζι
οταν την εβαλα,ειδα οτι ηταν ισα ισα η αλυσιδα,δλδ δεν ειχε πολυ τζογο
το προβλημα
η αλυσιδα εδω και αρκετο καιρο εχει εναν κρικο ¨χτυπημενο¨,δλδ ενας κρικος δεν κουνιεται ελευθερα και αυτο εχει σαν αποτελεσμα εκτος απο τον θορυβο να το νιωθω οτι χτυπαει γενικως στα γραναζια.
το ερωτημα
ειναι πιθανον αυτο να εγινε λογο του 16 γραναζιου? επειδη δεν ειχε αρκετο τζογο?
επαναλαμβανω οτι εχει πολυ περιθωριο ακομα για σφιξιμο.για αυτο υποθετω οτι το κακο εγινε απο την αρχη.
ψαχνωντας για νεα αλυσιδα ειδα καπου οτι για το 650 δινει αυτη σαν γνησια
http://makinaparts.com/honda/195-40540my5g31-honda-chain-525x120-oring-alisida-kinisis.htmlμε 120 κρικους αντι για 118.μηπως εξ αρχης επρεπε να εχει αυτους τους κρικους αντι για 118 για να μην γινει η ζημια?
επισης ειδα και αυτη
http://makinaparts.com/honda/4382-jt-drive-chain-x-ring-x1r-525-118-links-alysida-kinhshs-.htmlπου ειναι οτι πιο φτηνο εχω βρει μεχρι τωρα και δεν σκοπευω να δωσω πολλα λεφτα.
οτιδηποτε o-ring ή x-ring σε αυτη την κατηγορια τιμης εχετε να προτεινετε παρακαλω καντε το.