Καλώς όρισες, συνάδελφε με το 700άρι.
Japan easy το λένε κάποιοι (κι ας είναι ισπανικής προέλευσης), φιλικό και εύχρηστο το αποκαλούν άλλοι, ικανό για πολλές χρήσεις και απροβλημάτιστο υποστηρίζουν πολλοί.
Εγώ, καβαλώντας τη σέλα του πάνω από 1 χρόνο (και έχοντας μοτοσυκλέτες από το 1994) το θεωρώ μοτοσυκλέτα ουσίας.
Γιατί το λέω αυτό; Διότι η Honda σεβάστηκε την ουσία της κατηγορίας στην οποία ανήκει το ΤΑ (μεσαία on-off μοτοσυκλέτα) και αναβάθμισε το ΤΑ650, χωρίς να απομακρυνθεί από τα στοιχεία εκείνα που ορίζουν το χαρακτήρα αυτού του είδους των μοτοσυκλετών.
Ο χαρακτήρας που όλοι οι συνειδητά αγοράζοντες on-off μεσαίου κυβισμού θέλουν είναι μια μοτοσυκλέτα που να τα ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ.
Να κινείται ευέλικτα και βολικά μέσα στην πόλη, χωρίς ο όγκος του να είναι περισσότερος από όσο χρειάζεται.
Να έχει άνετη σέλα για 2 άτομα + ικανότητα να φορτωθεί και να ταξιδεύει αξιοπρεπώς.
Να μπορεί να πάει στο χώμα, χωρίς να ταλαιπωρεί ούτε να τρομάζει τον αναβάτη.
Να φρενάρει προοδευτικά και με ασφάλεια σε κάθε είδους έδαφος.
Να έχει λογικό κόστος αγοράς - χρήσης - συντήρησης.
Να εμπνέει αξιοπιστία.
Σε όλα αυτά το μεσαίο Honda-κι έχει δώσει μια καλή απάντηση. Μαζεμένος όγκος, άνετη σέλα, εύκολο/φιλικό για την πόλη - χώμα - ταξίδι, άριστος ψεκασμός και απουσία βλαβών.
Καλοτάξιδο.